Autorzy: Monika Łodej. Tytuł: Application of inclusive design principles to testing EFL dyslexic students / Monika Łodej ¬ródło: Neofilolog. - 2020, nr 54/1, s. 27-45 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1429-2173 e-ISSN: 2545-3971 Adres url: DOI:
2/9
Autorzy: Monika Łodej, Diana Huczkowska. Tytuł: Budowanie relacji nauczyciela z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych z wykorzystaniem metody tutoringu / Monika Łodej, Diana Huczkowska ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2019, nr 2, s. 31-36 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
3/9
Autorzy: Monika Łodej. Tytuł: Testing EFL students with dyslexia: classroom approaches to inclusion with special reference to the Polish educational context = Testowanie uczniów z dysleksj± ucz±cych się języka angielskiego jako obcego: podej¶cia do inkluzji w klasie szkolnej ze szczególnym uwzględnieniem polskiego kontekstu edukacyjnego / Monika Łodej ¬ródło: Studia Filologiczne Uniwersytetu Jana Kochanowskiego. - 2019, T. 32, s. 323-342 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2300-5459 e-ISSN: 2450-0380 Adres url: DOI:
4/9
Autorzy: Monika Łodej. Tytuł: Dyslexia screening and diagnostic procedures and their implications for te EFL context in Poland / Monika Łodej ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2018, Z. 8, s. 113-125 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2111 Adres url: DOI:
5/9
Autorzy: Monika Łodej, Agnieszka Strzałka. Tytuł: Introduction to the special issue on "English language education: synergy between theory and practice" / Monika Łodej, Agnieszka Strzałka ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2018, Z. 8, s. 5-7 Typ publikacji: PV Język publikacji: ENG p-ISSN: 2299-2111 DOI:
6/9
Autorzy: Monika Łodej, Sylwia Komperda, Anna Paryż. Tytuł: Uczniowie podwójnie wyj±tkowi w szkole / Monika Łodej, Sylwia Komperda, Anna Paryż ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2018, nr 3, s. 47-55 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
7/9
Autorzy: Monika Łodej. Tytuł: Overlearning i algorytmy w nauczaniu leksyki języka angielskiego / Monika Łodej ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2017, nr 3, s. 20-26 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
8/9
Autorzy: Monika Łodej, Rafał Karoń. Tytuł: Zdigitalizować dysleksję : jak nauczać dĽwięków języka angielskiego / Monika Łodej, Rafał Karoń ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2017, nr 2, s. 74-82 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
9/9
Autorzy: Monika Łodej. Tytuł: Dyslexia in first and foreign language learning : a cross-linguistic approach / Monika Łodej Adres wydawniczy: Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2016 Opis fizyczny: XV, 138 s. p-ISBN: 978-1-4438-9485-2 Typ publikacji: ZK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 25.000 Liczba arkuszy: 7 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]