Wynik wyszukiwania

Zapytanie: ŁODEJ MONIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 9

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/9

Autorzy: Monika Łodej.
Tytuł: Application of inclusive design principles to testing EFL dyslexic students / Monika Łodej
¬ródło: Neofilolog. - 2020, nr 54/1, s. 27-45
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1429-2173
e-ISSN: 2545-3971
Adres url:
DOI:



2/9
Autorzy: Monika Łodej, Diana Huczkowska.
Tytuł: Budowanie relacji nauczyciela z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych z wykorzystaniem metody tutoringu / Monika Łodej, Diana Huczkowska
¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2019, nr 2, s. 31-36
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 0446-7965
Adres url:



3/9
Autorzy: Monika Łodej.
Tytuł: Testing EFL students with dyslexia: classroom approaches to inclusion with special reference to the Polish educational context = Testowanie uczniów z dysleksj± ucz±cych się języka angielskiego jako obcego: podej¶cia do inkluzji w klasie szkolnej ze szczególnym uwzględnieniem polskiego kontekstu edukacyjnego / Monika Łodej
¬ródło: Studia Filologiczne Uniwersytetu Jana Kochanowskiego. - 2019, T. 32, s. 323-342
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2300-5459
e-ISSN: 2450-0380
Adres url:
DOI:



4/9
Autorzy: Monika Łodej.
Tytuł: Dyslexia screening and diagnostic procedures and their implications for te EFL context in Poland / Monika Łodej
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2018, Z. 8, s. 113-125
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2111
Adres url:
DOI:



5/9
Autorzy: Monika Łodej, Agnieszka Strzałka.
Tytuł: Introduction to the special issue on "English language education: synergy between theory and practice" / Monika Łodej, Agnieszka Strzałka
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2018, Z. 8, s. 5-7
Typ publikacji: PV
Język publikacji: ENG
p-ISSN: 2299-2111
DOI:



6/9
Autorzy: Monika Łodej, Sylwia Komperda, Anna Paryż.
Tytuł: Uczniowie podwójnie wyj±tkowi w szkole / Monika Łodej, Sylwia Komperda, Anna Paryż
¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2018, nr 3, s. 47-55
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 0446-7965
Adres url:



7/9
Autorzy: Monika Łodej.
Tytuł: Overlearning i algorytmy w nauczaniu leksyki języka angielskiego / Monika Łodej
¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2017, nr 3, s. 20-26
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 0446-7965
Adres url:



8/9
Autorzy: Monika Łodej, Rafał Karoń.
Tytuł: Zdigitalizować dysleksję : jak nauczać dĽwięków języka angielskiego / Monika Łodej, Rafał Karoń
¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2017, nr 2, s. 74-82
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 0446-7965
Adres url:



9/9
Autorzy: Monika Łodej.
Tytuł: Dyslexia in first and foreign language learning : a cross-linguistic approach / Monika Łodej
Adres wydawniczy: Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2016
Opis fizyczny: XV, 138 s.
p-ISBN: 978-1-4438-9485-2
Typ publikacji: ZK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 25.000
Liczba arkuszy: 7
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie