Wynik wyszukiwania

Zapytanie: ŻĄDŁO JOANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 57

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/57

Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia.
Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 1 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023
Opis fizyczny: 104 s.
p-ISBN: 987-83-02-20965-9
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



2/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia.
Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 1 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023
Opis fizyczny: 104 s.
p-ISBN: 987-83-02-20966-6
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



3/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia.
Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 1 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023
Opis fizyczny: 121 s.
p-ISBN: 987-83-02-20962-8
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



4/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia.
Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 1 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023
Opis fizyczny: 104 s.
p-ISBN: 987-83-02-20963-5
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



5/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: (Nie)odpowiedzialność za edukację matematyczną według studentów pedagogiki przedszkolnej wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: W: Ingardenowskie tropy w edukacji : w hołdzie Romanowi Ingardenowi w Jego roku / redakcja naukowa Ewa Żmijewska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2022
Opis fizyczny: S. 157-176
p-ISBN: 978-83-8084-815-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



6/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Działa(nie) i pozna(nie) w kształtowaniu u dzieci pojęcia miary masy  / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: W: (Z)rozumieć świat dziecka b Od kontekstów nadawania znaczeń po dziecięce znaczenia : od kontekstów nadawania znaczeń po dziecięce znaczenia / redakcja naukowa Ewa Kochanowska
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021
Opis fizyczny: S. 181-194
p-ISBN: 978-83-8095-941-5
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



7/57
Autorzy: Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Iconic and Symbolic Representation in Early Mathematics Teaching = Reprezentacje ikoniczne i symboliczne w początkowym nauczaniu matematyki / Joanna Żądło-Treder
Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2021, Vol. 16, nr 3, s. 11-25
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1896-2327
e-ISSN: 2353-7787
Adres url:
DOI:



8/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Dziecko w świecie miary : kształtowanie pojęć: długości, pola, objętości, masy, czasu i temperatury w edukacji elementarnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020
Opis fizyczny: 166 s.
p-ISBN: 978-83-8084-496-4
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 979)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
DOI:



9/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Rozwiązywa(nie) zadań tekstowych - stare wyzwania i nowe potrzeby edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: Studia Edukacyjne. - 2020, nr 58, s. 213-232
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1233-6688
Adres url:
DOI:



10/57
Autorzy: Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Wybrane pojęcia matematyczne a ich rozumienie przez uczniów edukacji wczesnoszkolnej - pojęcie miary i mierzenia / Joanna Żądło-Treder
Źródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2019, nr 5, s. 59-76
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0552-2188
DOI:



11/57
Autorzy: Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w wybranych obszarach edukacyjnych / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: 156 s.
p-ISBN: 978-83-8084-196-3
e-ISBN: 978-83-8084-197-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 859)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Liczba arkuszy: 7,5
DOI:



12/57
Autorzy: Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Motywacja a uczenie się matematyki / Joanna Żądło-Treder
Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w wybranych obszarach edukacyjnych / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: S. 79-92
p-ISBN: 978-83-8084-196-3
e-ISBN: 978-83-8084-197-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 859)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,5
DOI:



13/57
Autorzy: Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Wstęp / Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder
Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w wybranych obszarach edukacyjnych / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: S. 5-7
p-ISBN: 978-83-8084-196-3
e-ISBN: 978-83-8084-197-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 859)
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL



14/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: (Bez)krytyczne myślenie, (nie)potrzebne nauczycielowi edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne Humanum. - 2017, z. 25, nr 2, s. 173-182
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1898-8431
e-ISSN: 2450-0313
Adres url:



15/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Dziecięca koncepcja matematyki tworzona przez zadania z podręczników szkolnych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: W: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 108-120
p-ISBN: 978-83-8084-028-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,77



16/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Dziwny jest ten świat, czyli o wizji świata w zadaniach matematycznych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: W: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 97-107
p-ISBN: 978-83-8084-028-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,73



17/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Matematyczne zadania tekstowe a rozwija(nie) twórczego myślenia dzieci / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: W: Edukacja dziecka : różnorodność perspketyw i działań / redakcja naukowa Eugenia Rostańska, Bożena Marzec, Katarzyna Wójcik
Adres wydawniczy: Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2017
Opis fizyczny: S. 237-247
p-ISBN: 978-83-65621-20-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,7



18/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej a matematyka / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2017, nr 1, s. 121-132
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
Adres url:



19/57
Autorzy: Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Od konkretu do abstrakcji czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6- i 7-letnich / Joanna Żądło-Treder
Źródło: W: Edukacja małego dziecka : praca zbiorowa. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian / pod redakcją Ewy Ogrodzkiej-Mazur, Urszuli Szuścik, Beaty Oelszlaeger-Kosturek
Adres wydawniczy: Cieszyn : Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego ; Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2017
Opis fizyczny: S. 123-133
p-ISBN: 978-83-7587-468-6
p-ISBN: 978-83-8095-311-6
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,63



20/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Diagnoza interakcyjna w procesie wspierania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Joanna Żądło
Źródło: W: Dziecko i nauczyciel : w procesie poznania i działania / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
Opis fizyczny: S. 112-122
p-ISBN: 978-838084-03-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



21/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Działa(nie) a pozna(nie) w edukacji matematycznej dziecka / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
Opis fizyczny: S. 231-237
p-ISBN: 978-83-7271-979-9
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



22/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Kształcące i motywacyjne walory rozwiązywania matematycznych zadań otwartych przez uczniów klas młodszych / Joanna Żądło
Źródło: W: Edukacja wczesnoszkolna w warunkach zmiany społecznej i kulturowej / pod redakcją naukową Ewy Skrzetuskiej i Moniki Jurewicz
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2016
Opis fizyczny: S. 166-177
p-ISBN: 978-83-7583-712-4
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,58



23/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Kształtowanie pojęcia czasu w edukacji matematycznej pierwszoklasistów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: Nauczanie Początkowe. - 2016/2017, nr 1, s. 20-30
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 0239-7579



24/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Nabywanie pojęcia czasu w edukacji matematycznej sześciolatków / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Sześciolatek w roli ucznia : praca zbiorowa / pod redakcją Małgorzaty Kwaśniewskiej i Joanny Lendzion
Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, 2016
Opis fizyczny: S. 176-182
p-ISBN: 978-83-7173-321-5
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



25/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Vozmožnocti razvitiâ tvorčeskogo myšleniâ rebenka na urokah matematiki v sisteme doškol'nogo obrazovaniâ / Barbara Navolska, Džoanna Žondlo
Źródło: Vísnik píslâdiplomnoï osvíti. - 2016, vip. 16, s. 106-115
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: RUS
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2218-7650
Liczba arkuszy: 0,5



26/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz jego środowiskowe uwarunkowania / Joanna Żądło
Źródło: W: Dziecko i nauczyciel : w procesie poznania i działania / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
Opis fizyczny: S. 100-111
p-ISBN: 978-838084-03-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



27/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Pomiędzy konkretem a abstrakcją czyli o dobrym i złym ilustrowaniu pojęć matematycznych w podręcznikach dla klas I-III / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. - 2015, z. 2, s. 140-144
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 1336-2232



28/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Child in financial world / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Communication in the mathematics classroom / [ed. Marta Pytlak]
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2014
Opis fizyczny: S. 57-58
p-ISBN: 978-83-7996-010-1
Typ publikacji: PRA
Język publikacji: ENG



29/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Szkoła źródłem kreowania obrazu siebie i świata uczniów / Joanna Żądło
Źródło: W: Wartości w teorii i praktyce edukacyjnej / red. nauk. Irena Adamek, Zofia Szarota, Ewa Żmijewska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013
Opis fizyczny: S. 257-267
p-ISBN: 978-83-7271-847-4
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 681)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



30/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Indywidualizacja w kontekście zmian systemowych / Joanna Żądło
Źródło: Wczesna Edukacja Dziecka. - 2012, Nr 1, s. 34-40
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



31/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Kształtowanie kompetencji matematycznych uczniów edukacji wczesnoszkolnej [Dokument elektroniczny] / Joanna Żądło
Źródło: W: Komplexnost' a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii : zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnu účast'ou organizovanej Pedagogickou fakultou PU pri príležitosti 15. výročia založenia Prešovskej univerzity v Prešove / Alena Prídavková, Martin Klimovič (eds.)
Adres wydawniczy: Prešov : Vydavatelstvo Prešovskej univerzity, 2012
Opis fizyczny: S. 325-331
Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM.
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



32/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Myślenie jako proces poznawczy i możliwości jego rozwijania na zajęciach z edukacji matematycznej dzieci / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Poznawanie świata w edukacji dziecka / pod red. Krystyny Gąsiorek i Ingrid Paśko
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012
Opis fizyczny: S. 390-404
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



33/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: O potrzebie indywidualizacji aktywności uczniów klas początkowych na zajęciach matematycznych / Joanna Żądło
Źródło: Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica. - 2012, 8, s. 313-317
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



34/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Testowa(nie) trzecioklasistów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: NiM+TI Nauczyciele i Matematyka Plus Technologia Informacyjna. - 2012, nr 82, s. 21-25
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



35/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Gry i zabawy w edukacji matematycznej dzieci / Joanna Żądło
Źródło: W: Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011
Opis fizyczny: S. 200-212
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 585)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Repozytorium UP:
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



36/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Indywidualizacja w edukacji wczesnoszkolnej / Joanna Żądło
Źródło: W: Dziecko-uczeń a wczesna edukacja / red. nauk. Irena Adamek i Zuzanna Zbróg
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner, 2011
Opis fizyczny: S. 31-44
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



37/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Błąd w edukacji matematycznej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Tworzenie obrazu świata u dzieci w młodszym wieku szkolnym : szanse i bariery / pod red. Krystyny Gąsiorek i Zbigniewa Nowaka
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2010
Opis fizyczny: S. 78-94
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



38/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Kilka uwag o rozwijaniu myślenia matematycznego uczniów edukacji wczesnoszkolnej / Joanna Żądło
Źródło: W: Edukacja elementarna : wyzwania, konteksty, dylematy / red. Aleksandra Skowrońska-Kruszewska
Adres wydawniczy: Częstochowa : Akademia im. Jana Długosza, 2010
Opis fizyczny: S. 250-256
Uwagi: Publikacja także na CD-ROM.
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



39/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Podręcznik do kształcenia zintegrowanego a aktywność matematyczna dzieci / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Dziecko-uczeń w systemie edukacyjnym : teraźniejszość i przyszłość / pod red. Ireny Adamek, Bożeny Muchackiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010
Opis fizyczny: S. 172-177
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



40/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Rozwijanie aktywności matematycznej uczniów edukacji wczesnoszkolnej / Joanna Żądło
Źródło: W: Relacje i konteksty (w) edukacji elementarnej / pod red. Ireny Adamek, Magdaleny Grochowalskiej i Ewy Żmijewskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010
Opis fizyczny: S. 144-150
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



41/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Źródła błędów w edukacji matematycznej dziecka / Joanna Żądło
Źródło: Nowa Szkoła. - 2009, nr 4, s. 53-58
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



42/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: How many dots does a dalmatian have? : how to solve certain mathematical problems / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Mathematical education from pupil's and primary school teacher's view : the conference proceeding abstracts / [ed. Martina Uhliřová]
Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2008
Opis fizyczny: S. 52
Typ publikacji: ZRA
Język publikacji: ENG



43/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Ile kropek ma dalmatyńczyk? : czyli jak można rozwiązywać pewne zadanie / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Matematika 3 : matematické vzdělávání z pohledu žáka a učitele primární školy : sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí / [hlavní uspořadatel Martina Uhlířvá]
Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta, 2008
Opis fizyczny: S. 184-190
Seria: (Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica ; 6)
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



44/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Nauczyciel kształcenia zintegrowanego a błędy popełniane przez uczniów na zajęciach matematycznych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Nauczyciel w świecie współczesnym / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej i Mirosława Szymańskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008
Opis fizyczny: S. 267-275
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



45/57
Autorzy: Michał Jakubczyk, Joanna Żądło, Bogusław Steczek.
Tytuł: Żmiąca : kraina uśmiechem malowana / [red. Michał Jakubczyk, Joanna Żądło, Bogusław Steczek]
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. WAM, 2008
Opis fizyczny: 225, [30] s.
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



46/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Interpretacja treści zadania tekstowego a jego rozwiązanie w pracach uczniów i studentów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Matematika v škole dnes a zajtra : zborník príspevkov : Ružomberok, 10.-12. september 2007 / ed. Ján Gunčaga, Zdenko Takáč
Adres wydawniczy: Ružomberok : Katolícka univerzita, 2007
Uwagi: Dokument dostępny online i na CD-ROM.
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL
Adres url:



47/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Jakie monety ma w skarbonce Agatka? : czyli jak studenci pedagogiki rozwiązywali pewne zadanie / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání - Srní 2007
Adres wydawniczy: Plzeň : Západočeská univerzita, 2007
Opis fizyczny: S. 87-92
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



48/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Kompetencje uczniów 9-10 letnich w zakresie rozwiązywania nietypowych zadań tekstowych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Efektywność kształcenia zintegrowanego : implikacje dla teorii i praktyki : praca zbiorowa / pod red. nauk. Heleny Siwek
Adres wydawniczy: Katowice : Wydaw. Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP, 2007
Opis fizyczny: S. 226-233
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



49/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Rola nauczyciela w pokonywaniu uczniowskich trudności w uczeniu się matematyki / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Dziecko - sukcesy i porażki / pod red. Rafała Piwowarskiego
Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2007
Opis fizyczny: S. 444-455
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



50/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Kilka uwag o przygotowaniu studentów pedagogiki wczesnoszkolnej do nauczania matematyki w klasach I-III / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Kształcenie matematyczne : tendencje, badania, propozycje dydaktyczne / pod red. Moniki Czajkowskiej, Gustawa Trelińskiego
Adres wydawniczy: Kielce : Wydaw. Akademii Świętokrzyskiej, 2006
Opis fizyczny: S. 263-271
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



51/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Nauczyciele wobec specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów / Joanna Żądło
Źródło: W: Edukacja wobec wyzwań i zadań współczesności i przyszłości : teoria i praktyka pedagogiczna / pod red. Jolanty Szempruch
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydaw. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006
Opis fizyczny: S. 357-366
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



52/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Postawy studentów pedagogiki wobec uczniowskich blędów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Matematika 2 : matematika jako prostředí pro rozvoj osobnosti žáka primární školy : sborník příspěvků z konference s mezinárodní učastí / [hlavní uspořadatel Martina Uhlířvá]
Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta, 2006
Opis fizyczny: S. 152-156
Seria: (Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica ; 5)
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



53/57
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Rôzne spôsoby riešenia netypickej slovnej úlohy devät' až desat'ročnými žiakmi / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Matematika v škole dnes a zajtra : zborník príspevkov : Ružomberok, 11.-13. September 2006 / [ed. Ján Gunčaga, Zdenko Takáč]
Adres wydawniczy: Ružomberok : Katolícka univerzita, 2006
Opis fizyczny: S. 210-215
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: SLO



54/57
Autorzy: Zbigniew Nowak, Stanisław Szwabowski, Joanna Żądło.
Tytuł: Matematyka w podręcznikach do nauczania zintegrowanego / Zbigniew Nowak, Stanisław Szwabowski, Joanna Żądło
Źródło: W: Współczesne tendencje rozwoju pedagogiki wczesnoszkolnej / red. nauk. Ewa Kozak-Czyżewska, Dorota Zdybel, Barbara Kępa
Adres wydawniczy: Kielce : MAC Edukacja, 2005
Opis fizyczny: S. 384-402
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



55/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Szkoła wobec specjalnych potrzeb edukacyjnych dziecka / Joanna Żądło
Źródło: W: Edukacja - szkoła - nauczyciele : promowanie rozwoju dziecka / pod red. Józefa Kuźmy i Janusza Morbitzera
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2005
Opis fizyczny: S. 203-207
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



56/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Dziecko z trudnościami w uczeniu się w zintegrowanej edukacji początkowej / Janina Żądło
Źródło: W: Integracja w edukacji : dylematy teorii i praktyki / pod red. Jana Jakóbowskiego, Anny Jakubowicz-Bryx
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydaw. Uczelniane Akademii Bydgoskiej, 2002
Opis fizyczny: S. 113-123
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



57/57
Autorzy: Joanna Żądło.
Tytuł: Teoria a praktyka pedagogiczna - w kierunku profesjonalnego przygotowania nauczycieli do edukacji zintegrowanej / Joanna Żądło
Źródło: W: Kształcenie praktyczne przyszłych nauczycieli nowoczesnej szkoły / pod red. Józefa Kuźmy, Ryszarda Wrońskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2002
Opis fizyczny: S. 209-215
Uwagi: Zbiór referatów i komunikatów prezentowanych na konferencji naukowej, Kraków, 5-7 grudnia 2000 r.
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie