Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 2 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2024 Opis fizyczny: 104 s. p-ISBN: 978-83-02-21682-4 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
2/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 2 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2024 Opis fizyczny: 96 s. p-ISBN: 978-83-02-21683-1 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
3/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 2 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2024 Opis fizyczny: 120 s. p-ISBN: 978-83-02-21679-4 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
4/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 2 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2024 Opis fizyczny: 120 s.97 s. p-ISBN: 978-83-02-21680-0 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
5/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: (Nie)dobre rozwiązania (nie)dobrych zadań tekstowych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: W: Dobro i zło w wychowaniu dziecka. T. 3, Dobro godziwe / pod redakcją Michała Głażewskiego i Kingi Orzel-Dereń Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UKEN, 2023 Opis fizyczny: S. 199-221 p-ISBN: 978-83-68260-10-6 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1224) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
6/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 1 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023 Opis fizyczny: 104 s. p-ISBN: 987-83-02-20965-9 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
7/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 1 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023 Opis fizyczny: 104 s. p-ISBN: 987-83-02-20966-6 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
8/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 1 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023 Opis fizyczny: 121 s. p-ISBN: 987-83-02-20962-8 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
9/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 1 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023 Opis fizyczny: 104 s. p-ISBN: 987-83-02-20963-5 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
10/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: (Nie)odpowiedzialność za edukację matematyczną według studentów pedagogiki przedszkolnej wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: W: Ingardenowskie tropy w edukacji : w hołdzie Romanowi Ingardenowi w Jego roku / redakcja naukowa Ewa Żmijewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2022 Opis fizyczny: S. 157-176 p-ISBN: 978-83-8084-815-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
11/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Działa(nie) i pozna(nie) w kształtowaniu u dzieci pojęcia miary masy / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: W: (Z)rozumieć świat dziecka b Od kontekstów nadawania znaczeń po dziecięce znaczenia : od kontekstów nadawania znaczeń po dziecięce znaczenia / redakcja naukowa Ewa Kochanowska Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021 Opis fizyczny: S. 181-194 p-ISBN: 978-83-8095-941-5 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
12/62
Autorzy: Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Iconic and Symbolic Representation in Early Mathematics Teaching = Reprezentacje ikoniczne i symboliczne w początkowym nauczaniu matematyki / Joanna Żądło-Treder Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2021, Vol. 16, nr 3, s. 11-25 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787 Adres url: DOI:
13/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Dziecko w świecie miary : kształtowanie pojęć: długości, pola, objętości, masy, czasu i temperatury w edukacji elementarnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: 166 s. p-ISBN: 978-83-8084-496-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 979) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 DOI:
14/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Rozwiązywa(nie) zadań tekstowych - stare wyzwania i nowe potrzeby edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: Studia Edukacyjne. - 2020, nr 58, s. 213-232 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1233-6688 Adres url: DOI:
15/62
Autorzy: Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Wybrane pojęcia matematyczne a ich rozumienie przez uczniów edukacji wczesnoszkolnej - pojęcie miary i mierzenia / Joanna Żądło-Treder Źródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2019, nr 5, s. 59-76 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0552-2188 DOI:
16/62
Autorzy: Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w wybranych obszarach edukacyjnych / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018 Opis fizyczny: 156 s. p-ISBN: 978-83-8084-196-3 e-ISBN: 978-83-8084-197-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 859) Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Liczba arkuszy: 7,5 DOI:
17/62
Autorzy: Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Motywacja a uczenie się matematyki / Joanna Żądło-Treder Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w wybranych obszarach edukacyjnych / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018 Opis fizyczny: S. 79-92 p-ISBN: 978-83-8084-196-3 e-ISBN: 978-83-8084-197-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 859) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,5 DOI:
18/62
Autorzy: Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Wstęp / Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w wybranych obszarach edukacyjnych / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018 Opis fizyczny: S. 5-7 p-ISBN: 978-83-8084-196-3 e-ISBN: 978-83-8084-197-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 859) Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
19/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: (Bez)krytyczne myślenie, (nie)potrzebne nauczycielowi edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne Humanum. - 2017, z. 25, nr 2, s. 173-182 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 1898-8431 e-ISSN: 2450-0313 Adres url:
20/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Dziecięca koncepcja matematyki tworzona przez zadania z podręczników szkolnych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: W: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vakevič-Buś Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 108-120 p-ISBN: 978-83-8084-028-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,77
21/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Dziwny jest ten świat, czyli o wizji świata w zadaniach matematycznych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: W: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vakevič-Buś Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 97-107 p-ISBN: 978-83-8084-028-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,73
22/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Matematyczne zadania tekstowe a rozwija(nie) twórczego myślenia dzieci / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: W: Edukacja dziecka : różnorodność perspketyw i działań / redakcja naukowa Eugenia Rostańska, Bożena Marzec, Katarzyna Wójcik Adres wydawniczy: Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2017 Opis fizyczny: S. 237-247 p-ISBN: 978-83-65621-20-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7
23/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej a matematyka / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2017, nr 1, s. 121-132 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
24/62
Autorzy: Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Od konkretu do abstrakcji czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6- i 7-letnich / Joanna Żądło-Treder Źródło: W: Edukacja małego dziecka : praca zbiorowa. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian / pod redakcją Ewy Ogrodzkiej-Mazur, Urszuli Szuścik, Beaty Oelszlaeger-Kosturek Adres wydawniczy: Cieszyn : Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego ; Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2017 Opis fizyczny: S. 123-133 p-ISBN: 978-83-7587-468-6 p-ISBN: 978-83-8095-311-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,63
25/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Diagnoza interakcyjna w procesie wspierania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Joanna Żądło Źródło: W: Dziecko i nauczyciel : w procesie poznania i działania / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 112-122 p-ISBN: 978-838084-03-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
26/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Działa(nie) a pozna(nie) w edukacji matematycznej dziecka / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 231-237 p-ISBN: 978-83-7271-979-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
27/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Kształcące i motywacyjne walory rozwiązywania matematycznych zadań otwartych przez uczniów klas młodszych / Joanna Żądło Źródło: W: Edukacja wczesnoszkolna w warunkach zmiany społecznej i kulturowej / pod redakcją naukową Ewy Skrzetuskiej i Moniki Jurewicz Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2016 Opis fizyczny: S. 166-177 p-ISBN: 978-83-7583-712-4 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,58
28/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Kształtowanie pojęcia czasu w edukacji matematycznej pierwszoklasistów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: Nauczanie Początkowe. - 2016/2017, nr 1, s. 20-30 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 0239-7579
29/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Nabywanie pojęcia czasu w edukacji matematycznej sześciolatków / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Sześciolatek w roli ucznia : praca zbiorowa / pod redakcją Małgorzaty Kwaśniewskiej i Joanny Lendzion Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, 2016 Opis fizyczny: S. 176-182 p-ISBN: 978-83-7173-321-5 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
30/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Vozmonocti razvitiâ tvorčeskogo myleniâ rebenka na urokah matematiki v sisteme dokol'nogo obrazovaniâ / Barbara Navolska, Doanna ondlo Źródło: Vísnik píslâdiplomnoï osvíti. - 2016, vip. 16, s. 106-115 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: RUS Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2218-7650 Liczba arkuszy: 0,5
31/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz jego środowiskowe uwarunkowania / Joanna Żądło Źródło: W: Dziecko i nauczyciel : w procesie poznania i działania / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 100-111 p-ISBN: 978-838084-03-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
32/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Pomiędzy konkretem a abstrakcją czyli o dobrym i złym ilustrowaniu pojęć matematycznych w podręcznikach dla klas I-III / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ruomberok. - 2015, z. 2, s. 140-144 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: POL p-ISSN: 1336-2232
33/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Child in financial world / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Communication in the mathematics classroom / [ed. Marta Pytlak] Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2014 Opis fizyczny: S. 57-58 p-ISBN: 978-83-7996-010-1 Typ publikacji: PRA Język publikacji: ENG
34/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Szkoła źródłem kreowania obrazu siebie i świata uczniów / Joanna Żądło Źródło: W: Wartości w teorii i praktyce edukacyjnej / red. nauk. Irena Adamek, Zofia Szarota, Ewa Żmijewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: S. 257-267 p-ISBN: 978-83-7271-847-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 681) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
35/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Indywidualizacja w kontekście zmian systemowych / Joanna Żądło Źródło: Wczesna Edukacja Dziecka. - 2012, Nr 1, s. 34-40 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
36/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Kształtowanie kompetencji matematycznych uczniów edukacji wczesnoszkolnej [Dokument elektroniczny] / Joanna Żądło Źródło: W: Komplexnost' a integrita v predprimárnej, primárnej a peciálnej edukácii : zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnu účast'ou organizovanej Pedagogickou fakultou PU pri príleitosti 15. výročia zaloenia Preovskej univerzity v Preove / Alena Prídavková, Martin Klimovič (eds.) Adres wydawniczy: Preov : Vydavatelstvo Preovskej univerzity, 2012 Opis fizyczny: S. 325-331 Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
37/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Myślenie jako proces poznawczy i możliwości jego rozwijania na zajęciach z edukacji matematycznej dzieci / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Poznawanie świata w edukacji dziecka / pod red. Krystyny Gąsiorek i Ingrid Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012 Opis fizyczny: S. 390-404 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
38/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: O potrzebie indywidualizacji aktywności uczniów klas początkowych na zajęciach matematycznych / Joanna Żądło Źródło: Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica. - 2012, 8, s. 313-317 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
39/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Testowa(nie) trzecioklasistów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: NiM+TI Nauczyciele i Matematyka Plus Technologia Informacyjna. - 2012, nr 82, s. 21-25 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
40/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Gry i zabawy w edukacji matematycznej dzieci / Joanna Żądło Źródło: W: Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011 Opis fizyczny: S. 200-212 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 585) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
41/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Indywidualizacja w edukacji wczesnoszkolnej / Joanna Żądło Źródło: W: Dziecko-uczeń a wczesna edukacja / red. nauk. Irena Adamek i Zuzanna Zbróg Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner, 2011 Opis fizyczny: S. 31-44 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
42/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Błąd w edukacji matematycznej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Tworzenie obrazu świata u dzieci w młodszym wieku szkolnym : szanse i bariery / pod red. Krystyny Gąsiorek i Zbigniewa Nowaka Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2010 Opis fizyczny: S. 78-94 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
43/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Kilka uwag o rozwijaniu myślenia matematycznego uczniów edukacji wczesnoszkolnej / Joanna Żądło Źródło: W: Edukacja elementarna : wyzwania, konteksty, dylematy / red. Aleksandra Skowrońska-Kruszewska Adres wydawniczy: Częstochowa : Akademia im. Jana Długosza, 2010 Opis fizyczny: S. 250-256 Uwagi: Publikacja także na CD-ROM. Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
44/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Podręcznik do kształcenia zintegrowanego a aktywność matematyczna dzieci / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Dziecko-uczeń w systemie edukacyjnym : teraźniejszość i przyszłość / pod red. Ireny Adamek, Bożeny Muchackiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010 Opis fizyczny: S. 172-177 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
45/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Rozwijanie aktywności matematycznej uczniów edukacji wczesnoszkolnej / Joanna Żądło Źródło: W: Relacje i konteksty (w) edukacji elementarnej / pod red. Ireny Adamek, Magdaleny Grochowalskiej i Ewy Żmijewskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010 Opis fizyczny: S. 144-150 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
46/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Źródła błędów w edukacji matematycznej dziecka / Joanna Żądło Źródło: Nowa Szkoła. - 2009, nr 4, s. 53-58 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
47/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: How many dots does a dalmatian have? : how to solve certain mathematical problems / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Mathematical education from pupil's and primary school teacher's view : the conference proceeding abstracts / [ed. Martina Uhliřová] Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2008 Opis fizyczny: S. 52 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
48/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Ile kropek ma dalmatyńczyk? : czyli jak można rozwiązywać pewne zadanie / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Matematika 3 : matematické vzdělávání z pohledu áka a učitele primární koly : sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí / [hlavní uspořadatel Martina Uhlířvá] Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta, 2008 Opis fizyczny: S. 184-190 Seria: (Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica ; 6) Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
49/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Nauczyciel kształcenia zintegrowanego a błędy popełniane przez uczniów na zajęciach matematycznych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Nauczyciel w świecie współczesnym / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej i Mirosława Szymańskiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008 Opis fizyczny: S. 267-275 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
50/62
Autorzy: Michał Jakubczyk, Joanna Żądło, Bogusław Steczek. Tytuł: Żmiąca : kraina uśmiechem malowana / [red. Michał Jakubczyk, Joanna Żądło, Bogusław Steczek] Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. WAM, 2008 Opis fizyczny: 225, [30] s. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
51/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Interpretacja treści zadania tekstowego a jego rozwiązanie w pracach uczniów i studentów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Matematika v kole dnes a zajtra : zborník príspevkov : Ruomberok, 10.-12. september 2007 / ed. Ján Gunčaga, Zdenko Takáč Adres wydawniczy: Ruomberok : Katolícka univerzita, 2007 Uwagi: Dokument dostępny online i na CD-ROM. Typ publikacji: DE Język publikacji: POL Adres url:
52/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Jakie monety ma w skarbonce Agatka? : czyli jak studenci pedagogiki rozwiązywali pewne zadanie / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Vyučování matematice z pohledu kompetencí áka a učitele 1. stupně základního vzdělávání - Srní 2007 Adres wydawniczy: Plzeň : Západočeská univerzita, 2007 Opis fizyczny: S. 87-92 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
53/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Kompetencje uczniów 9-10 letnich w zakresie rozwiązywania nietypowych zadań tekstowych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Efektywność kształcenia zintegrowanego : implikacje dla teorii i praktyki : praca zbiorowa / pod red. nauk. Heleny Siwek Adres wydawniczy: Katowice : Wydaw. Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP, 2007 Opis fizyczny: S. 226-233 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
54/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Rola nauczyciela w pokonywaniu uczniowskich trudności w uczeniu się matematyki / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Dziecko - sukcesy i porażki / pod red. Rafała Piwowarskiego Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2007 Opis fizyczny: S. 444-455 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
55/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Kilka uwag o przygotowaniu studentów pedagogiki wczesnoszkolnej do nauczania matematyki w klasach I-III / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Kształcenie matematyczne : tendencje, badania, propozycje dydaktyczne / pod red. Moniki Czajkowskiej, Gustawa Trelińskiego Adres wydawniczy: Kielce : Wydaw. Akademii Świętokrzyskiej, 2006 Opis fizyczny: S. 263-271 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
56/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Nauczyciele wobec specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów / Joanna Żądło Źródło: W: Edukacja wobec wyzwań i zadań współczesności i przyszłości : teoria i praktyka pedagogiczna / pod red. Jolanty Szempruch Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydaw. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006 Opis fizyczny: S. 357-366 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
57/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Postawy studentów pedagogiki wobec uczniowskich blędów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Matematika 2 : matematika jako prostředí pro rozvoj osobnosti áka primární koly : sborník příspěvků z konference s mezinárodní učastí / [hlavní uspořadatel Martina Uhlířvá] Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta, 2006 Opis fizyczny: S. 152-156 Seria: (Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica ; 5) Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
58/62
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Rôzne spôsoby rieenia netypickej slovnej úlohy devät' a desat'ročnými iakmi / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Matematika v kole dnes a zajtra : zborník príspevkov : Ruomberok, 11.-13. September 2006 / [ed. Ján Gunčaga, Zdenko Takáč] Adres wydawniczy: Ruomberok : Katolícka univerzita, 2006 Opis fizyczny: S. 210-215 Typ publikacji: ZR Język publikacji: SLO
59/62
Autorzy: Zbigniew Nowak, Stanisław Szwabowski, Joanna Żądło. Tytuł: Matematyka w podręcznikach do nauczania zintegrowanego / Zbigniew Nowak, Stanisław Szwabowski, Joanna Żądło Źródło: W: Współczesne tendencje rozwoju pedagogiki wczesnoszkolnej / red. nauk. Ewa Kozak-Czyżewska, Dorota Zdybel, Barbara Kępa Adres wydawniczy: Kielce : MAC Edukacja, 2005 Opis fizyczny: S. 384-402 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
60/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Szkoła wobec specjalnych potrzeb edukacyjnych dziecka / Joanna Żądło Źródło: W: Edukacja - szkoła - nauczyciele : promowanie rozwoju dziecka / pod red. Józefa Kuźmy i Janusza Morbitzera Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2005 Opis fizyczny: S. 203-207 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
61/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Dziecko z trudnościami w uczeniu się w zintegrowanej edukacji początkowej / Janina Żądło Źródło: W: Integracja w edukacji : dylematy teorii i praktyki / pod red. Jana Jakóbowskiego, Anny Jakubowicz-Bryx Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydaw. Uczelniane Akademii Bydgoskiej, 2002 Opis fizyczny: S. 113-123 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
62/62
Autorzy: Joanna Żądło. Tytuł: Teoria a praktyka pedagogiczna - w kierunku profesjonalnego przygotowania nauczycieli do edukacji zintegrowanej / Joanna Żądło Źródło: W: Kształcenie praktyczne przyszłych nauczycieli nowoczesnej szkoły / pod red. Józefa Kuźmy, Ryszarda Wrońskiego Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2002 Opis fizyczny: S. 209-215 Uwagi: Zbiór referatów i komunikatów prezentowanych na konferencji naukowej, Kraków, 5-7 grudnia 2000 r. Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL