Autorzy: Marianna Ciosek, Anna Żeromska, Duan veda. Tytuł: How major mathematics students evaluate the mathematical proof / Marianna Ciosek, Anna K. Żeromska, Duan veda ¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2017, Vol. 39, s. 43-69 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 0208-8916 e-ISSN: 2353-0960 Adres url: DOI:
2/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Matematyka w działaniu - matematyka dla wszystkich / Anna Żeromska ¬ródło: W: Nauczanie i uczenie się w działaniu / pod red. nauk. Małgorzaty Jagodzińskiej, Liliany Tomaszewskiej, Agnieszki Głowali Adres wydawniczy: Płock : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2013 Opis fizyczny: S. 81-86 p-ISBN: 978-83-61601-93-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
3/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Metodologia matematyki jako przedmiot badań antropomatematycznych / Anna K. Żeromska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: 186 s. p-ISBN: 978-83-7271-823-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 666) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000 Repozytorium UP: [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
4/26
Autorzy: Marianna Ciosek, Anna Żeromska. Tytuł: Rozumowania w matematyce elementarnej : hipotezy, twierdzenia, dowody / Marianna Ciosek, Anna K. Żeromska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: 91, [1] s. p-ISBN: 978-83-7271-827-3 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
5/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: What is the connection between a theorem and its proof as perceived by higher-secondart school students? / Anna K. Żeromska ¬ródło: Obzory Matematiky, Fyziki a Informatiky. - 2013, Vol. 42, nr 4, s. 15-22 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG p-ISSN: 1335-4981 Liczba arkuszy: 0,37
6/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: "Postawa matematyczna" jako rezultat wieloletniego procesu nauczania - uczenia się matematyki / Anna Żeromska ¬ródło: W: Kształcenie pedagogów : wielowymiarowo¶ć edukacji / pod red. nauk. Ewy Wi¶niewskiej, Agnieszki Głowali, Liliany Tomaszewskiej Adres wydawniczy: Płock : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2012 Opis fizyczny: S. 174-178 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
7/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Kształcenie przyszłych nauczycieli matematyki : wyzwanie edukacyjne / Anna K. Żeromska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2012, Z. 4, s. 175-188 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 2.000
8/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Trudna sytuacja nauczyciela matematyki w obliczu reformy edukacji / Anna Żeromska ¬ródło: Humanizacja Pracy. - 2011, nr 6, s. 273-281 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000
9/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Aksjologiczne konteksty edukacji matematycznej / Anna K. Żeromska ¬ródło: W: Demokratyczne ¶cieżki edukacji / pod red. nauk. Małgorzaty Kamińskiej-Juckiewicz, Liliany Tomaszewskiej Adres wydawniczy: Płock : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2010 Opis fizyczny: S. 179-184 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
10/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Dydaktyka matematyki na tle nauk o edukacji / Anna K. Żeromska ¬ródło: W: Współczesne problemy nauczania matematyki / red. naczelny Henryk K±kol ; redaktorzy: Agnieszka Herma, Tadeusz Ratusiński, Elżbieta Urbańska ; kom. red. Magdalena Adamczak [et al., w tym Maciej Klakla, Adam Płocki, Helena Siwek Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Koło SNM "Forum Dydaktyków Matematyki", 2010 Opis fizyczny: S. 21-30 Seria: (Prace Monograficzne z Dydaktyki Matematyki ; 3) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
11/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Logiczne i merytoryczne aspekty prawdy matematycznej w rozumieniu studentów - przyszłych nauczycieli matematyki / Anna Katarzyna Żeromska ¬ródło: Pedagogika Szkoły Wyższej. - 2010, nr 32, s. 243-253 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
12/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Miejsce badań historyczno-epistemologicznych w nurcie kształcenia nauczycieli matematyki / Anna K. Żeromska ¬ródło: W: Rola i zadania dydaktyk przedmiotowych w kształceniu nauczycieli / red. Anna Kwatera, Paweł Cie¶la Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2010 Opis fizyczny: S. 333-340 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Adres url:
13/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: The perimeter and the area of geometrical figures : how do school students understand these concepts? / Anna K. Żeromska ¬ródło: W: Motivation via natural differentiation in mathematics / ed. Bożena Maj, Ewa Swoboda, Konstantinos Tatsis Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2010 Opis fizyczny: S. 193-206 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000
14/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Uzasadnianie i obalanie hipotez jako umiejętno¶ć matematyczna : fragment badań / Anna K. Żeromska ¬ródło: W: Medunarodnaâ konferenciâ "Obrazovanie, nauka i êkonomika v vuzah : integraciâ v medunarodnoe obrazovatel'noe prostranstvo" / red. Paweł Kruszewski, Svetlana A. Rozanova Adres wydawniczy: Płock : Oficyna Wydawnicza Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica : Wydawnictwo Naukowe NOVUM, 2010 Opis fizyczny: S. 266-271 Typ publikacji: PRA Język publikacji: POL
15/26
Autorzy: Halina Pieprzyk, Anna Żeromska. Tytuł: Diagnoza wiedzy uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów matematyki na temat zwi±zku twierdzenia z jego dowodem / Halina Pieprzyk, Anna Żeromska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2009, Z. 2, s. 183-211 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
16/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Rola nauczyciela w kształtowaniu postawy ucznia wobec matematyki / Anna K. Żeromska ¬ródło: W: Kształcenie pedagogów : strategie, koncepcje, idee : "Język-komunikacja-etyczo¶ć-twórczo¶ć". Cz. 1, Z problemów kształcenia nauczycieli / pod red. Jacka Piekarskiego, Marii Szymańskiej, Liliany Tomaszewskiej Adres wydawniczy: Płock : PWSZ, 2009 Opis fizyczny: S. 241-247 Seria: (Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Pedagogika ; t. 8) Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
17/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Uczniowska wizja matematyki szkolnej : fragment badań dotycz±cych antropomatematycznych aspektów uczenia się i nauczania / Anna K. Żeromska ¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2009, Vol. 32, s. 175-192 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
18/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: On a conceptual category of attitude on a example of attitude towards mathematical problems / Anna Żeromska ¬ródło: W: Tezisy dokladov : tret'â medunarodnâ konferenciâ : "Funkcional'nye prostranstva. Differencial'nye operatory. Obŝaâ topologiâ. Problemy matematičeskogo obrazovaniá" Adres wydawniczy: Moskva : MFTI, 2008 Opis fizyczny: S. 375 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
19/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Examples of junior secondary school students' attitudes toward mathematical problems [Dokument elektroniczny] / Anna Żeromska ¬ródło: W: Changes in society : a challenge for mathematics education : CIEAEM 57 : Piazza Armerina, Italy, July 23-29, 2005 / programme comitte Paolo Boero [et al.] Adres wydawniczy: Piazza Armerina : [s.n.], 2005 Opis fizyczny: S. 317-320 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Adres url:
20/26
Autorzy: Maria Legutko, Halina Pieprzyk, Elżbieta Urbańska, Anna Żeromska. Tytuł: CIEAEM 55 - Płock, 22-28 lipca 2003 roku / Maria Legutko, Halina Pieprzyk, Elżbieta Urbańska, Anna Żeromska ¬ródło: Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego. Seria 5, Dydaktyka Matematyki. - 2004, T. 27, s. 241-248 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
21/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: O kategorii pojęciowej "postawa" na przykładzie "postawy wobec zadań matematycznych" / Anna K. Żeromska ¬ródło: Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego. Seria 5, Dydaktyka Matematyki. - 2004, T. 26, s. 197-253 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
22/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Wykaz prac doktorskich przeprowadzonych pod kierunkiem Prof. dr hab. Bogdana J. Noweckiego / oprac. Anna K. Żeromska ¬ródło: Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego. Seria 5, Dydaktyka Matematyki. - 2004, T. 26, s. 29-33 Typ publikacji: BIB Język publikacji: POL
23/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: O metodach badawczych stosowanych w dydaktyce matematyki / Anna Żeromska ¬ródło: Studia Matematyczne Akademii ¦więtokrzyskiej. - 2003, T. 10, s. 21-36 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
24/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Selected aims of teaching mathematics and the problem-solving process / Anna Żeromska ¬ródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Mathematica. - 2003, Z. 3, s. 299-304 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Repozytorium UP:
25/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Studia podyplomowe w Instytucie Matematyki nie tylko dla "matematyków" / Anna K. Żeromska ¬ródło: Konspekt. - 2003, nr 16/17, s. 91-92 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL Adres url:
26/26
Autorzy: Anna Żeromska. Tytuł: Wybrane cele nauczania matematyki a proces rozwi±zywania zadań / Anna Żeromska ¬ródło: Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego. Seria 5, Dydaktyka Matematyki. - 2001, T. 23, s. 152-164 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL