Wynik wyszukiwania

Zapytanie: ŻEROMSKA ANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 26

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/26

Autorzy: Marianna Ciosek, Anna Żeromska, Dušan Šveda.
Tytuł: How major mathematics students evaluate the mathematical proof / Marianna Ciosek, Anna K. Żeromska, Dušan Šveda
¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2017, Vol. 39, s. 43-69
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 0208-8916
e-ISSN: 2353-0960
Adres url:
DOI:



2/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Matematyka w działaniu - matematyka dla wszystkich / Anna Żeromska
¬ródło: W: Nauczanie i uczenie się w działaniu / pod red. nauk. Małgorzaty Jagodzińskiej, Liliany Tomaszewskiej, Agnieszki Głowali
Adres wydawniczy: Płock : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2013
Opis fizyczny: S. 81-86
p-ISBN: 978-83-61601-93-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



3/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Metodologia matematyki jako przedmiot badań antropomatematycznych / Anna K. Żeromska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013
Opis fizyczny: 186 s.
p-ISBN: 978-83-7271-823-5
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 666)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000
Repozytorium UP:
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



4/26
Autorzy: Marianna Ciosek, Anna Żeromska.
Tytuł: Rozumowania w matematyce elementarnej : hipotezy, twierdzenia, dowody / Marianna Ciosek, Anna K. Żeromska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013
Opis fizyczny: 91, [1] s.
p-ISBN: 978-83-7271-827-3
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



5/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: What is the connection between a theorem and its proof as perceived by higher-secondart school students? / Anna K. Żeromska
¬ródło: Obzory Matematiky, Fyziki a Informatiky. - 2013, Vol. 42, nr 4, s. 15-22
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
p-ISSN: 1335-4981
Liczba arkuszy: 0,37



6/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: "Postawa matematyczna" jako rezultat wieloletniego procesu nauczania - uczenia się matematyki / Anna Żeromska
¬ródło: W: Kształcenie pedagogów : wielowymiarowo¶ć edukacji / pod red. nauk. Ewy Wi¶niewskiej, Agnieszki Głowali, Liliany Tomaszewskiej
Adres wydawniczy: Płock : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2012
Opis fizyczny: S. 174-178
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



7/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Kształcenie przyszłych nauczycieli matematyki : wyzwanie edukacyjne / Anna K. Żeromska
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2012, Z. 4, s. 175-188
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 2.000



8/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Trudna sytuacja nauczyciela matematyki w obliczu reformy edukacji / Anna Żeromska
¬ródło: Humanizacja Pracy. - 2011, nr 6, s. 273-281
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000



9/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Aksjologiczne konteksty edukacji matematycznej / Anna K. Żeromska
¬ródło: W: Demokratyczne ¶cieżki edukacji / pod red. nauk. Małgorzaty Kamińskiej-Juckiewicz, Liliany Tomaszewskiej
Adres wydawniczy: Płock : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2010
Opis fizyczny: S. 179-184
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



10/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Dydaktyka matematyki na tle nauk o edukacji / Anna K. Żeromska
¬ródło: W: Współczesne problemy nauczania matematyki / red. naczelny Henryk K±kol ; redaktorzy: Agnieszka Herma, Tadeusz Ratusiński, Elżbieta Urbańska ; kom. red. Magdalena Adamczak [et al., w tym Maciej Klakla, Adam Płocki, Helena Siwek
Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Koło SNM "Forum Dydaktyków Matematyki", 2010
Opis fizyczny: S. 21-30
Seria: (Prace Monograficzne z Dydaktyki Matematyki ; 3)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



11/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Logiczne i merytoryczne aspekty prawdy matematycznej w rozumieniu studentów - przyszłych nauczycieli matematyki / Anna Katarzyna Żeromska
¬ródło: Pedagogika Szkoły Wyższej. - 2010, nr 32, s. 243-253
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



12/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Miejsce badań historyczno-epistemologicznych w nurcie kształcenia nauczycieli matematyki / Anna K. Żeromska
¬ródło: W: Rola i zadania dydaktyk przedmiotowych w kształceniu nauczycieli / red. Anna Kwatera, Paweł Cie¶la
Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2010
Opis fizyczny: S. 333-340
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Adres url:



13/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: The perimeter and the area of geometrical figures : how do school students understand these concepts? / Anna K. Żeromska
¬ródło: W: Motivation via natural differentiation in mathematics / ed. Bożena Maj, Ewa Swoboda, Konstantinos Tatsis
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2010
Opis fizyczny: S. 193-206
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000



14/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Uzasadnianie i obalanie hipotez jako umiejętno¶ć matematyczna : fragment badań / Anna K. Żeromska
¬ródło: W: Meždunarodnaâ konferenciâ "Obrazovanie, nauka i êkonomika v vuzah : integraciâ v meždunarodnoe obrazovatel'noe prostranstvo" / red. Paweł Kruszewski, Svetlana A. Rozanova
Adres wydawniczy: Płock : Oficyna Wydawnicza Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica : Wydawnictwo Naukowe NOVUM, 2010
Opis fizyczny: S. 266-271
Typ publikacji: PRA
Język publikacji: POL



15/26
Autorzy: Halina Pieprzyk, Anna Żeromska.
Tytuł: Diagnoza wiedzy uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów matematyki na temat zwi±zku twierdzenia z jego dowodem / Halina Pieprzyk, Anna Żeromska
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2009, Z. 2, s. 183-211
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



16/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Rola nauczyciela w kształtowaniu postawy ucznia wobec matematyki / Anna K. Żeromska
¬ródło: W: Kształcenie pedagogów : strategie, koncepcje, idee : "Język-komunikacja-etyczo¶ć-twórczo¶ć". Cz. 1, Z problemów kształcenia nauczycieli / pod red. Jacka Piekarskiego, Marii Szymańskiej, Liliany Tomaszewskiej
Adres wydawniczy: Płock : PWSZ, 2009
Opis fizyczny: S. 241-247
Seria: (Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Pedagogika ; t. 8)
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



17/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Uczniowska wizja matematyki szkolnej : fragment badań dotycz±cych antropomatematycznych aspektów uczenia się i nauczania / Anna K. Żeromska
¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2009, Vol. 32, s. 175-192
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



18/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: On a conceptual category of attitude on a example of attitude towards mathematical problems / Anna Żeromska
¬ródło: W: Tezisy dokladov : tret'â meždunarodnâ konferenciâ : "Funkcional'nye prostranstva. Differencial'nye operatory. Obŝaâ topologiâ. Problemy matematičeskogo obrazovaniá"
Adres wydawniczy: Moskva : MFTI, 2008
Opis fizyczny: S. 375
Typ publikacji: ZRA
Język publikacji: ENG



19/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Examples of junior secondary school students' attitudes toward mathematical problems [Dokument elektroniczny] / Anna Żeromska
¬ródło: W: Changes in society : a challenge for mathematics education : CIEAEM 57 : Piazza Armerina, Italy, July 23-29, 2005 / programme comitte Paolo Boero [et al.]
Adres wydawniczy: Piazza Armerina : [s.n.], 2005
Opis fizyczny: S. 317-320
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Adres url:



20/26
Autorzy: Maria Legutko, Halina Pieprzyk, Elżbieta Urbańska, Anna Żeromska.
Tytuł: CIEAEM 55 - Płock, 22-28 lipca 2003 roku / Maria Legutko, Halina Pieprzyk, Elżbieta Urbańska, Anna Żeromska
¬ródło: Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego. Seria 5, Dydaktyka Matematyki. - 2004, T. 27, s. 241-248
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL



21/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: O kategorii pojęciowej "postawa" na przykładzie "postawy wobec zadań matematycznych" / Anna K. Żeromska
¬ródło: Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego. Seria 5, Dydaktyka Matematyki. - 2004, T. 26, s. 197-253
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



22/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Wykaz prac doktorskich przeprowadzonych pod kierunkiem Prof. dr hab. Bogdana J. Noweckiego / oprac. Anna K. Żeromska
¬ródło: Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego. Seria 5, Dydaktyka Matematyki. - 2004, T. 26, s. 29-33
Typ publikacji: BIB
Język publikacji: POL



23/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: O metodach badawczych stosowanych w dydaktyce matematyki / Anna Żeromska
¬ródło: Studia Matematyczne Akademii ¦więtokrzyskiej. - 2003, T. 10, s. 21-36
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



24/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Selected aims of teaching mathematics and the problem-solving process / Anna Żeromska
¬ródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Mathematica. - 2003, Z. 3, s. 299-304
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Repozytorium UP:



25/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Studia podyplomowe w Instytucie Matematyki nie tylko dla "matematyków" / Anna K. Żeromska
¬ródło: Konspekt. - 2003, nr 16/17, s. 91-92
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
Adres url:



26/26
Autorzy: Anna Żeromska.
Tytuł: Wybrane cele nauczania matematyki a proces rozwi±zywania zadań / Anna Żeromska
¬ródło: Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego. Seria 5, Dydaktyka Matematyki. - 2001, T. 23, s. 152-164
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie