Autorzy: Łukasz Tomczyk, Vladimir Costas Jauregui, Cibelle Amato, Darwin Munoz, Magali Arteaga, Solomon Sunday Oyelere, Özgür Yaşar Akyar, Mariana Porta. Tytuł: Are teachers techno-optimists or techno-pessimists? A pilot comparative among teachers in Bolivia, Brazil, the Dominican Republic, Ecuador, Finland, Poland, Turkey, and Uruguay / Łukasz Tomczyk, Vladimir Costas Jáuregui, Cibelle Albuquerque de La Higuera Amato, Darwin Munoz, Magali Arteaga, Solomon Sunday Oyelere, Özgür Yaşar Akyar & Mariana Porta ¬ródło: Education and Information Technologies. - 2021, Vol. 26, s. 2715-2741 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1360-2357 e-ISSN: 1573-7608 Adres url:
2/3
Autorzy: Magali Arteaga, Łukasz Tomczyk, Gabriel Barros, Solomon Sunday Oyelere. Tytuł: ICT and education in the perspective of experts from business, government, academia and NGOs : in Europe, Latin America and Caribbean / editors: Magali Arteaga, Łukasz Tomczyk, Gabriel Barros, Solomon Sunday Oyelere Wydanie: 209 s. Adres wydawniczy: Ecuador : Universidad del Azuay, 2020 e-ISBN: 978-9942-822-61-1 Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 10.000
3/3
Autorzy: Magali Arteaga, Łukasz Tomczyk, Gabriel Barros, Solomon Sunday Oyelere. Tytuł: Introduction / Magali Arteaga, Łukasz Tomczyk, Gabriel Barros, Solomon Sunday Oyelere ¬ródło: W: ICT and education in the perspective of experts from business, government, academia and NGOs : in Europe, Latin America and Caribbea / editors: Magali Arteaga, Łukasz Tomczyk, Gabriel Barros, Solomon Sunday Oyelere Adres wydawniczy: Ecuador : Universidad del Azuay, 2020 Opis fizyczny: S. 1-3 e-ISBN: 978-9942-822-61-1 Typ publikacji: ZV Język publikacji: ENG