Wynik wyszukiwania

Zapytanie: ASOTSKA YULIYA
Liczba odnalezionych rekordów: 8

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/8

Autorzy: Joanna Pitura, Regina Kaplan-Rakowski, Yuliya Asotska-Wierzba.
Tytuł: The VR-AI-Assisted Simulation for Content Knowledge Application in Pre-Service EFL Teacher Training / Joanna Pitura, Regina Kaplan-Rakowski, Yuliya Asotska-Wierzba
¬ródło: TechTrends. - 2025, Vol. 69, iss. 1, s. 100-110
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 8756-3894
e-ISSN: 1559-7075
Adres url:
DOI:



2/8
Autorzy: Yuliya Asotska-Wierzba.
Tytuł: How to Design an Online Course Creating a Strong Sense of Teacher Presence / Yuliya Asotska-Wierzba
¬ródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova. - 2024, Vol. 9, s. 29-47
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2451-0491
e-ISSN: 2543-9340
DOI:



3/8
Autorzy: Joanna Pitura, Sabina Nowak, Anna Turula, Joanna Jakubik, Yuliya Asotska-Wierzba.
Tytuł: Mapping the landscape of serious digital language learning games : Towards a Serious-Digital Game-based Language Learning (S-DGBLL) teacher competence framework / Joanna Pitura, Sabina Nowak, Anna Turula, Joanna Jakubik, Yuliya Asotska-Wierzba
¬ródło: Neofilolog. - 2024, nr 62/2, s. 482-501
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1429-2173
e-ISSN: 2545-3971
Adres url:
DOI:



4/8
Autorzy: Yuliya Asotska-Wierzba.
Tytuł: Synchronous computer-supported collaborativewriting of a proposal during the pandemic / Yuliya Asotska-Wierzba
¬ródło: Neofilolog. - 2021, Vol. 57, nr 2, s. 197-216
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1429-2173
e-ISSN: 2545-3971
Adres url:
DOI:



5/8
Autorzy: Yuliya Asotska-Wierzba.
Tytuł: Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnej w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej / Yuliya Atsotska-Wierzba
¬ródło: W: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2021
Opis fizyczny: S. 154-164
p-ISBN: 978-83-8084-547-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



6/8
Autorzy: Yuliya Asotska-Wierzba.
Tytuł: Scaffolding strategic academic reading in online language learning / Yuliya Asotska-Wierzba
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2018, Z. 8, s. 86-95
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2111
DOI:



7/8
Autorzy: Yuliya Asotska-Wierzba.
Tytuł: Zastosowanie wybranych e-narzędzi web 2.0 w dydaktyce języków obcych / Yuliya Asotska-Wierzba
¬ródło: W: Rozwój społeczno¶ci międzynarodowej: przeszło¶ć oraz nowe wyzwania. Tom 3 / redakcja Roman Kordonski, Oleksandra Struk, Danuta Kamilewicz-Rucińska, Łukasz Muszyński, Janusz Ruciński, Kamil Sygidus
Adres wydawniczy: Lwów ; Olsztyn : Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki, 2016
Opis fizyczny: S. 366-375
p-ISBN: 978-617-7193-70-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000



8/8
Autorzy: Yuliya Asotska, Agnieszka Strzałka.
Tytuł: Taboo and non-conventional content as attitude and emotion sensitive tool / Yuliya Asotska, Agnieszka Strzałka
¬ródło: Journal of Language Teaching and Research. - 2011, Vol. 2, nr 6, s. 1283-1288
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie