Autorzy: Agata Bernat, Barbara Barańska. Tytuł: Czworok±ty i ich podziały / Agata Bernat, Barbara Barańska ¬ródło: W: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023 Opis fizyczny: S. 24-54 p-ISBN: 978-83-8084-927-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
2/35
Autorzy: Karolina Kozieł, Martyna Morel, Lidia Zaręba, Barbara Barańska. Tytuł: Dzielenie przez ułamek zwykły / Karolina Kozieł, Martyna Morel, Lidia Zaręba, Barbara Barańska ¬ródło: W: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023 Opis fizyczny: S. 123-142 p-ISBN: 978-83-8084-927-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
3/35
Autorzy: Natalia Bry¶, Barbara Barańska, Bożena Rożek. Tytuł: K±t / Natalia Bry¶, Barbara Barańska, Bożena Rożek ¬ródło: W: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023 Opis fizyczny: S. 8-23 p-ISBN: 978-83-8084-927-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
4/35
Autorzy: Barbara Barańska, Katarzyna Seweryn. Tytuł: Kolejno¶ć wykonywania działań arytmetycznych / Barbara Barańska, Katarzyna Seweryn ¬ródło: W: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023 Opis fizyczny: S. 80-103 p-ISBN: 978-83-8084-927-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
5/35
Autorzy: Barbara Barańska. Tytuł: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023 Opis fizyczny: 154 s. p-ISBN: 978-83-8084-927-3 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
6/35
Autorzy: Barbara Barańska. Tytuł: Phenomenology of mathematical concepts: a historical perspective on curves and tangentst / Barbara Barańska ¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2023, Vol. 45, s. 111-156 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0208-8916 e-ISSN: 2353-0960 DOI:
7/35
Autorzy: Barbara Barańska. Tytuł: Równanie stycznej do paraboli / Barbara Barańska ¬ródło: W: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023 Opis fizyczny: S. 143-158 p-ISBN: 978-83-8084-927-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
8/35
Autorzy: Monika Szczygieł, Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Exploring the nature of math anxiety in young children : Intensity, prevalence, reasons / Monika Szczygieł, Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: Mathematical Thinking and Learning. - 2022, Vol. 24, iss. 3, s. 248-266 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 Inne bazy podaj±ce opis:
9/35
Autorzy: Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska. Tytuł: Neither Fully 'In', Nor Completely 'Out' of the Field : the Case of Teaching Mathematics as a Second Subject in Poland / Barbara Barańska and Małgorzata Zambrowska ¬ródło: W: Out-of-Field Teaching Across Teaching Disciplines and Context / editors: Linda Hobbs, Raphaela Porsch Adres wydawniczy: Singapore : Springer, 2022 Opis fizyczny: S. 285-307 p-ISBN: 978-981-16-9327-4 e-ISBN: 978-981-16-9328-1 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
10/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz, Małgorzata Zambrowska. Tytuł: Comparative analysis of textbooks as a way to develop critical thinking in mathematics teachers / Barbara Pieronkiewicz, Małgorzata Zambrowska ¬ródło: W: Critical Thinking in Mathematics : Perspectives and Challenges / editors: Bożena Maj-Tatsis, Konstantinos Tatsis Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021 Opis fizyczny: S. 56-66 p-ISBN: 978-83-7996-903-6 Typ publikacji: ZRO Punktacja MNiSW: 20.000
11/35
Autorzy: Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska. Tytuł: Teachers' perspective on the advantages and disadvantages of postgraduate studies allowing to teach mathematics as a second subject / Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska ¬ródło: W: Proceedings of the Contemporary Mathematics in Kielce 2020, February 24-27 2021 / editor: Szymon Walczak Adres wydawniczy: Warszawa : Walter de Gruyter, 2021 Opis fizyczny: S. 21-36 p-ISBN: 978-83-66675-36-0 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
12/35
Autorzy: Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska. Tytuł: What do we mean by mean? / Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2021, Vol. 13, s. 5-28 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2080-9751 e-ISSN: 2450-341X Adres url: DOI:
13/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz, Gerald A. Goldin. Tytuł: Affective transgresion and meta-affect : an exploration of processes for belief change in mathematics education / Barabara Pieronkiewicz, Gerald A. Goldin ¬ródło: W: Different perspectives on transgressions in mathematics and its education / edited by Barbara Pieronkiewicz Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: S. 73-90 p-ISBN: 978-83-8084-667-8 e-ISBN: 978-83-8084-668-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
14/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Different perspectives on transgressions in mathematics and its education / edited by Barbara Pieronkiewicz Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: 310 s. p-ISBN: 978-83-8084-667-8 e-ISBN: 978-83-8084-668-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1045) Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 18,23 Adres url: DOI:
15/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz, Monika Szczygieł. Tytuł: How can parents and elementary school teachers promote resilience in young children through mathematical conversations? / Barbara Pieronkiewicz, Monika Szczygieł ¬ródło: Early Child Development and Care. - 2020, Vol. 190, iss. 10, s. 1604-1618 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Inne bazy podaj±ce opis:
16/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz, James Tanton. Tytuł: Different ways of solving quadratic equations / Barbara Pieronkiewicz, James Tanton ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2019, Vol. 11, s. 103-125 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2080-9751 e-ISSN: 2450-341X Adres url: DOI:
17/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: How do mathematics textbooks address students' misconceptions? : the case of the tangent line / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2019, T. 41, s. 5-36 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 0208-8916 e-ISSN: 2353-0960 Adres url: DOI:
18/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Affective transgression - a new perspective on the problem of low achievement in learning mathematics / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: W: Mathematical Transgressions 2015 / edited by Piotr Błaszczyk, Barbara Pieronkiewicz Adres wydawniczy: Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", 2018 Opis fizyczny: S. 103-116 p-ISBN: 978-83-242-3196-6 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,82
19/35
Autorzy: Marek Janasz, Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Factorial number system as an example of substantial learning environment for pre- and in-service teachers of mathematics / Marek Janasz, Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2018, Vol. 10, s. 71-91 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2080-9751 e-ISSN: 2450-341X Adres url: DOI:
20/35
Autorzy: Piotr Błaszczyk, Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Mathematical Transgressions 2015 / edited by Piotr Błaszczyk, Barbara Pieronkiewicz Adres wydawniczy: Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", cop. 2018 Opis fizyczny: 407 s. p-ISBN: 978-83-242-3196-6 Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Liczba arkuszy: 23,9
21/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Mathematicians Who Never Were / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: The Mathematical Intelligencer. - 2018, Vol. 40, nr 2, s. 45-49 Uwagi: Publikacja indeksowana w bazie Scopus. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 0343-6993 Adres url: DOI:
22/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz, Monika Szczygieł. Tytuł: Transgressing personal foregrounds through the learning of mathematics / Barbara Pieronkiewicz, Monika Szczygieł ¬ródło: Early Child Development and Care. - 2018, Vol. 188, nr 4, s. 463-477 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 25.000 Inne bazy podaj±ce opis:
23/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Edukacja matematyczna z perspektywy aksjologiczno-teleologicznej / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: Edukacja. - 2017, nr 1, s. 55-66 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000 p-ISSN: 0239-6858 Adres url: DOI:
24/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Różne reprezentacje liczb rzeczywistych / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2017, Vol. 9, s. 49-83 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2080-9751 e-ISSN: 2450-341X Adres url: DOI:
25/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: What are students afraid of when they say they are afraid of mathematics? / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: W: Teaching and learning in maths classrooms : emerging themes in affect-related research: teachers' beliefs, students' engagement and social interaction / editors: Chiara Andrà , Domenico Brunetto , Esther Levenson, Peter Liljedahl Adres wydawniczy: Cham : Springer International Publishing, 2017 Opis fizyczny: S. 231-241 p-ISBN: 978-3-319-49231-5 Seria: (Research in Mathematics Education) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,53 DOI:
26/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Affective transgression as the core objective of mathematics education [Dokument online] / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: Philosophy of Mathematics Education Journal. - 2015, No. 29 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG e-ISSN: 1465-2978 Adres url:
27/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Affective transgression in learning mathematics / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: W: CERME9 : Proceedings of the Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education / eds. Konrad Krainer, Naďa Vondrová Adres wydawniczy: Prague : Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME, 2015 Opis fizyczny: S. 1259-1265 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,72 Adres url:
28/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Humanistyczne aspekty kształcenia matematycznego / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: W: Natura - człowiek - kultura 2015 : II międzynarodowa, VII ogólnopolska interdyscyplinarna konferencja naukowa : [20-21 czerwca 2015, Kraków] : ksi±żka abstraktów / red. Michał Apollo [et al.] Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Kasper, 2015 Opis fizyczny: S. 63 p-ISBN: 978-83-63896-27-0 Typ publikacji: PRA Język publikacji: POL
29/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Koncepcja kształcenia transgresyjnego jako odpowiedĽ na specjalne potrzeby edukacyjne współczesnej młodzieży / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: W: Transgresje w edukacji. T. 1 / pod red. nauk. Wiktora Żłobickiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2015 Opis fizyczny: S. 219-230 p-ISBN: 978-83-7850-755-0 p-ISBN: 978-83-7850-753-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,68
30/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: The Idea of Diagnosis and Therapy of Underachievement Syndrome in Learning Mathematics / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: Procedia - Social and Behavioral Sciences. - 2015, Vol. 191, s. 2416-2421 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG p-ISSN: 1877-0428 Adres url: DOI:
31/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Koncepcja kształcenia transgresyjnego oraz teoria dezintegracji pozytywnej jako odpowiedĽ na specjalne potrzeby edukacyjne współczesnej młodzieży / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: Podstawy Edukacji. - 2014, T. 7, s. 167-184 Typ publikacji: PAA Punktacja MNiSW: 2.000 p-ISSN: 2081-2264 Adres url:
32/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Odkrywanie i rozwijanie predyspozycji i uzdolnień matematycznych ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z Syndromem Nieadekwatnych Osi±gnięć Szkolnych / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: W: Współczesne problemy nauczania matematyki / red. naczelny Henryk K±kol ; red. Agnieszka Herma, Tadeusz Ratusiński, Elżbieta Urbańska Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Koło SNM "Forum Dydaktyków Matematyki", 2014 Opis fizyczny: S. 77-104 p-ISBN: 978-83-921943-8-5 Seria: (Prace Monograficzne z Dydaktyki Matematyki ; 5) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,5
33/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: On the importance of affective dimensions of mathematics education / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: Didactics of Mathematics. - 2014, Vol. 15, nr 11, s. 13-24 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 1733-7941 e-ISSN: 2450-1123 Adres url: DOI:
34/35
Autorzy: Anna Kucharzewska, Barbara Beata Pieronkiewicz, Maria Samborska. Tytuł: Pomost : od matematyki szkolnej do matematyki uniwersyteckiej / Anna Kucharzewska, Barbara Pieronkiewicz, Maria Samborska Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny. Instytut Matematyki : Wydawnictwo Szkolne Omega, 2014 Opis fizyczny: 69 s. p-ISBN: 978-83-7267-613-9 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
35/35
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz. Tytuł: Odkrywanie i rozwijanie uzdolnień matematycznych uczniów z Syndromem Nieadekwatnych Osi±gnięć Szkolnych / Barbara Pieronkiewicz ¬ródło: W: Uczeń zdolny i jego edukacja : koncepcje, badania, praktyka : praca zbiorowa / pod red. Małgorzaty Jabłonowskiej Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Universitas Rediviva, 2013 Opis fizyczny: S. 321-332 p-ISBN: 978-83-929503-7-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,89