Autorzy: Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece. Tytuł: Towards inclusive education of children with Autism Spectrum Disorder : The impact of teachers' autism-specific professional development on their confidence in their professional competences / Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David R. Preece Źródło: International Journal of Special Education. - 2021, Vol. 36, nr 2, s. 27-35 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0827-3383 DOI:
2/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska. Tytuł: Szkoła inkluzyjna jako przestrzeń (nie)przyjazna sensorycznie dla uczniów z zburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli szkół inkluzyjnych / Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska Źródło: Edukacja. - 2020, nr 2, s. 10-28 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0239-6858 DOI:
3/24
Autorzy: Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Litiaková, Jasmina Stoić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpiałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece. Tytuł: Developing training for teachers to support the inclusion in education of pupils with autism spectrum disorder in Eastern Europe and the Balkans / Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Listiakova, Jasmina Stoić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj and David Preece Źródło: W: Meģunarodne naúno stručna konferencija 70 godini organizirana êdukacija, rehabilitacuja i vrabotuvan~31è na licata so poprečenost vo republika seerna makedonija : zbornik na trudovi 16-18 maj 2019 Bitola Adres wydawniczy: Bitola : s.n., 2019 Opis fizyczny: S. 52-58 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
4/24
Autorzy: Joanna Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Litiaková, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stoić, Jasmina Troshanska. Tytuł: Training needs in the field of autism by contemporary polish teachers in the context of international asd-east project / Joanna Monika Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Litiaková, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stoić, Jasmina Troshanska Źródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2019, Vol. 9, nr 1, s. 82-92 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
p-ISSN: 2029-7424 e-ISSN: 2424-3876 DOI:
5/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Zaburzenia ze spektrum autyzmu - analiza różnic i podobieństw głównych nurtów terapeutycznych behawioralnego, poznawczego i neurorozwojowego w praktyce edukacyjnej / Anna Bombińska-Domżał Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2019, z. 12, s. 5-20 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2299-2103 DOI:
6/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Teoretyczny model zawodowej współpracy nauczyciela wspomagającego i nauczyciela przedmiotu w kształceniu integracyjnym / Anna Bombińska-Domżał Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2018, z. 11, s. 63-74 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 DOI:
7/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał, Nina Zawidniak. Tytuł: Możliwości rozwijania funkcji wykonawczych uczniów ze spektrum zaburzeń autystycznych w kontekście przygotowania do pełnienia roli zawodowej / Anna Bombińska-Domżał, Nina Zawidniak Źródło: W: Osoby niepełnosprawne w drodze do aktywności zawodowej / redakcja naukowa Danuta Wolska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 35-50 p-ISBN: 978-83-8084-086-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 811) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1,0 DOI:
8/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał, Nina Zawidniak. Tytuł: Wspieranie rozwoju komunikacji społecznej uczniów z autyzmem wysokofunkcjonującym i zespołem Aspergera w nauczaniu integracyjnym i włączającym / Anna Bombińska-Domżał, Nina Zawidniak Źródło: W: Psychoedukacja w procesie wspomagania rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / redakcja naukowa Piotr Majewicz, Maria Kościółek, Ewa Dyduch Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 140-164 p-ISBN: 978-83-8084-065-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 798) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 2,05
9/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał, Joanna Kossewska. Tytuł: Nieprzewidywalny mózg i nieprzewidywalny świat - zaburzenia ze spektrum autyzmu w ujęciu neuronauk a możliwości terapii / Anna Bombińska-Domżał, Joanna Kossewska Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 7, s. 87-104 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210
10/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Włączanie uczniów z Zespołem Aspergera w szkołach ogólnodostępnych i integracyjnych - rzeczywistość i nowe rozwiązania / Anna Bombińska-Domżał Źródło: Hejnał Oświatowy. - 2015, nr 5, s. 15-17 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 1233-7609
11/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Deontologiczny wymiar dorobku Marii Grzegorzewskiej w perspektywie tworzenia społeczno-wychowawczego klimatu szkoły przez współczesnych nauczycieli kształcenia integracyjnego / Anna Bombińska-Domżał Źródło: W: Idee Marii Grzegorzewskiej jako inspiracje rozwoju współczesnej pedagogiki specjalnej / pod red. Ewy Dyduch, Adama Mikruta, Jolanty Zielińskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014 Opis fizyczny: S. 109-120 p-ISBN: 978-83-7271-875-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 700) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,76 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
12/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Współpraca pedagoga specjalnego i nauczyciela przedmiotu w procesie terapii i edukacji uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w kształceniu integracyjnym / Anna Bombińska-Domżał Źródło: W: Osoba ze stanami ze spektrum autyzmu : możliwości aktywnego życia / redakcja naukowa Joanna Kossewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Jak, 2014 Opis fizyczny: S. 171-190 p-ISBN: 978-83-64506-07-9 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,2 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
13/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Kształcenie inkluzyjne - czyli nauczanie w zróżnicowanym zespole klasowym / Anna Bombińska- Domżał Źródło: Hejnał Oświatowy. - 2013, nr 10, s. 7-8 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 1233-7609
14/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Wpływ rozumienia pojęć opisujących niepełnosprawność na jakość życia uczniów w kształceniu integracyjnym / Anna Bombińska-Domżał Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2013, nr 3, s. 39-50 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 1642-1981
15/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Diagnoza funkcjonalna ucznia z niepełnosprawnością w szkole ogólnodostępnej i integracyjnej / Anna Bombińska-Domżał Źródło: W: Tendencje i konteksty edukacyjno-rewalidacyjne : wykładnia teoretyczna i empiryczna. T. 2 : praca zbiorowa / pod red. Adama Stankowskiego Adres wydawniczy: Ruomberok : Katolícka univerzita v Ruomberku. Pedagogická fakulta, 2012 Opis fizyczny: S. 66-76 Seria: (Specjalne Potrzeby Edukacyjne) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Liczba arkuszy: 1,4
16/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Komunikacja wspomagająca i alternatywna w pracy z dzieckime niepełnosprawnym intelektualnie / Anna Bombińska-Domżał Źródło: W: Niepełnosprawność intelektualna : etiopatogeneza, epidemiologia, diagnoza, terapia / pod red. Kingi Bobińskiej, Tadeusza Pietrasa, Piotra Gałeckiego Adres wydawniczy: Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2012 Opis fizyczny: S. 486-505 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Liczba arkuszy: 1,3 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
17/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Przygotowanie nauczycieli do nauczania w zróżnicowanym pod względem możliwości i potrzeb zespole klasowym / Anna Bombińska-Domżał Źródło: W: Kształcenie nauczycieli : modele, tendencje, wyzwania wielokulturowej rzeczywistości : praca zbiorowa / pod red. nauk. Ewy Żmijewskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012 Opis fizyczny: S. 160-175 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
18/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Realizacja działań edukacyjnych przez pedagoga specjalnego i nauczyciela przedmiotu w klasie integracyjnej / Anna Bombińska-Domżał Źródło: W: Aktywizacja ucznia z niepełnosprawnością w różnych obszarach jego edukacji / pod red. Piotra Majewicza i Adama Mikruta Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012 Opis fizyczny: S. 51-83 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 613) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
19/24
Autorzy: Teresa Oleńska-Pawlak, Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Współpracować aby aktywizować : jak organizować pracę w grupach i klasach integracyjnych / Teresa Oleńska-Pawlak, Anna Bombińska-Domżał Źródło: W: Aktywizacja ucznia z niepełnosprawnością w różnych obszarach jego edukacji / pod red. Piotra Majewicza i Adama Mikruta Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012 Opis fizyczny: s. 40-51 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 613) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
20/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Integracja w edukacji w perspektywie zmiany : przyczynek do dyskusji nad nową wizją kształcenia integracyjnego / Anna Bombińska-Domżał Źródło: W: Krakowska pedagogika specjalna / pod red. Janiny Wyczesany, przy współpracy Ewy Dyduch Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010 Opis fizyczny: S. 55-69 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
21/24
Autorzy: Teresa Oleńska-Pawlak, Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Pedeutologiczna perspektywa kształcenia integracyjnego : kontekst uwarunkowań współpracy nauczycieli / Teresa Oleńska-Pawlak, Anna Bombińska-Domżał Źródło: W: Integracja edukacyjna : oczekiwania i rzeczywistość / pod red. Marzeny Klaczak Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2010 Opis fizyczny: S. 64-92 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 571) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 Liczba arkuszy: 1,3 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
22/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Relacje pomiędzy pedagogiką specjalną i ogólną w kształceniu integracyjnym : ambiwalencja czy harmonia? / Anna Bombińska-Domżał Źródło: Niepełnosprawność. Półrocznik Naukowy. - 2010, nr 3, s. 126-132 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Adres url:
23/24
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Tytuł: Zobacz, co mówię : osoby korzystające z alternatywnej i wspomagającej komunikacji w rodzinie, szkole i społeczeństwie / Anna Bombińska-Domżał Źródło: W: Krakowska pedagogika specjalna / pod red. Janiny Wyczesany, przy współpracy Ewy Dyduch Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010 Opis fizyczny: S. 201-211 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
24/24
Praca recenzowana: Wsparcie edukacyjne uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w różnych formach kształcenia na I etapie edukacji / Anna Zamkowska. - Radom, 2009 Autorzy: Anna Bombińska-Domżał. Źródło: Szkoła Specjalna Opis fizyczny: 2009, nr 4, s. 316-318 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL p-ISSN: 0137-818X Adres url: