Wynik wyszukiwania

Zapytanie: BUCZEK AGNIESZKA
Liczba odnalezionych rekordów: 19

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/19

Autorzy: Agnieszka Buczek.
Tytuł: Edukacja osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - od izolacji do inkluzji / Agnieszka Buczek
Źródło: W: Teória a praxeológia výchovnej a komplexnej rehabilitácie : zborník vedeckých príspevkov / editori: Terézia Harčaríková, Jana Lopúchová
Adres wydawniczy: Brno : MSD, 2018
Opis fizyczny: S. 320-332
p-ISBN: 987-80-7392-286-3
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,7



2/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski.
Tytuł: Dostępność stron internetowych wybranych instytucji użyteczności publicznej dla osób z niepełnosprawnością / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2018, nr 30, s. 281-294
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



3/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski.
Tytuł: Motywacja zewnętrzna uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - uczyć poznawczo czy behawioralnie? / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski
Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2017, T. 70, s. 93-101
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0079-3418
Adres url:



4/19
Autorzy: Jacek Sikorski, Agnieszka Buczek.
Tytuł: Osobowość i kompetencje zawodowe pedagoga specjalnego w kontekście motywowania do nauki szkolnej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / Jacek Sikorski, Agnieszka Buczek
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 8, s. 42-49
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
DOI:



5/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski.
Tytuł: Technologia informacyjna w życiu gimnazjalistów z niepełnosprawnością intelektualną / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i nnowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 158-169
p-ISBN: 978-83-7271-999-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764)
Uwagi: 10.24917/9788372719997.12
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,58



6/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski.
Tytuł: Wybrane źródła i sposoby motywowania ucznia z lekką niepełnosprawnością intelektualną do nauki szkolnej / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski
Źródło: W: Psychoedukacja w procesie wspomagania rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / redakcja naukowa Piotr Majewicz, Maria Kościółek, Ewa Dyduch
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 107-123
p-ISBN: 978-83-8084-065-2
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 798)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 1,0



7/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski.
Tytuł: Czynniki motywujące i demotywujące do nauki szkolnej w opinii uczniów niepełnosprawnych intelektualnie uczeszczających do gimnazjum specjalnego / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2016, Nr 23, s. 187-196
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9476



8/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Piotr Majewicz.
Tytuł: Działalność naukowa pracowników Instytutu Pedagogiki Specjalnej / Agnieszka Buczek, Piotr Majewicz
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 6, s. 100-110
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103



9/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski.
Tytuł: Pozycja socjometryczna uczniów z niepełnosprawnością w klasie integracyjnej / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski
Źródło: W: Reflexie vývoja a trendy rozvoja špeciálnej pedagogiky na Slovensku v medzinárodných kontextoch / eds. Jana Lopúchová, Monika Šulovská
Adres wydawniczy: Bratislava : IRIS, 2016
Opis fizyczny: S. 299-310
p-ISBN: 978-80-89726-79-0
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,52



10/19
Autorzy: Agnieszka Buczek.
Tytuł: Wybrane determinanty postaw społecznych wobec osób niepełnosprawnych / Agnieszka Buczek
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2015, nr 19, s. 57-65
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9476



11/19
Autorzy: Agnieszka Buczek.
Tytuł: Aktywizacja ucznia niepełnosprawnego w procesie nabywania umiejętności z zakresu technologii informacyjnej / Agnieszka Buczek
Źródło: W: Aktywizacja ucznia z niepełnosprawnością w różnych obszarach jego edukacji / pod red. Piotra Majewicza i Adama Mikruta
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012
Opis fizyczny: S. 119-136
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 613)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Repozytorium UP:
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



12/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Ewa Dyduch, Marzena Klaczak, Anna Wójcik.
Tytuł: Dzieje dydaktyki pedagogiki specjalnej / Agnieszka Buczek, Ewa Dyduch, Marzena Klaczak, Anna Wójcik
Źródło: W: Dzieje dydaktyk przedmiotowych : w 65 letniej tradycji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie / pod red. Jana Rajmunda Paśko, Katarzyny Potyrały, Jolanty Zielińskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011
Opis fizyczny: S. 225-234
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



13/19
Autorzy: Agnieszka Buczek.
Tytuł: Funkcjonowanie społeczne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w szkołach integracyjnych i specjalnych / Agnieszka Buczek
Źródło: W: Integracja edukacyjna : oczekiwania i rzeczywistość / pod red. Marzeny Klaczak
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2010
Opis fizyczny: S. 158-163
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 571)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Repozytorium UP:
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



14/19
Autorzy: Agnieszka Buczek.
Tytuł: Hierarchy of values and attitudes of high-school youth towards the disabled / Agnieszka Buczek
Źródło: W: Trendy a nové výzvy v špecjálnej pedagogike : zborník príspevkov z III. medzinárodnej špeciálnopedagogickej konferencie konanej v dňach 23. a 24. septembra 2010 v Bratislave / [zost. Alica Vančová, Darina Tarcsiová, Silvia Šuverová]
Adres wydawniczy: Bratislava : IRIS, 2010
Opis fizyczny: S. 28-33
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG



15/19
Autorzy: Agnieszka Buczek.
Tytuł: Pojęcie i terminologia niepełnosprawności umysłowej / Agnieszka Buczek
Źródło: W: Krakowska pedagogika specjalna / pod red. Janiny Wyczesany, przy współpracy Ewy Dyduch
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010
Opis fizyczny: S. 141-153
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



16/19
Autorzy: Agnieszka Buczek.
Tytuł: Efekty nauczania technologii informacyjnej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / Agnieszka Buczek
Źródło: W: Społeczne i edukacyjne uwarunkowania rozwoju oraz funkcjonowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością / red. nauk. Zenon Gajdzica
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009
Opis fizyczny: S. 139-143
Seria: (Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t. 8)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



17/19
Autorzy: Agnieszka Kukułka.
Tytuł: Dominujące rodzaje inteligencji uczniów z niepełnosprawnością intelektualną a efekty nauczania technologii informacyjnej w gimnazjum specjalnym / Agnieszka Kukułka
Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2006/2007, T. 59/60, s. 83-93
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



18/19
Autorzy: Agnieszka Kukułka.
Tytuł: Dzieci i komputery - o plusach mówimy, a czy pamiętamy o zagrożeniach? / Agnieszka Kukułka
Źródło: W: Świat pełen znaczeń : kultura i niepełnosprawność / pod red. nauk. Jolanty Baran i Sławomira Olszewskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006
Opis fizyczny: S. 743-748
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



19/19
Autorzy: Agnieszka Kukułka.
Tytuł: Francuski model integracji osób niepełnosprawnych / Agnieszka Kukułka
Źródło: W: Edukacja i pomoc specjalna osobom niepełnosprawnym w krajach europejskich : praca zbiorowa / pod red. Janiny Wyczesany i Zenona Gajdzicy
Adres wydawniczy: Cieszyn : Uniwersytet Śląski. Filia, 2003
Opis fizyczny: S. 60-63
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie