Autorzy: Agnieszka Buczek. Tytuł: Edukacja osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - od izolacji do inkluzji / Agnieszka Buczek Źródło: W: Teória a praxeológia výchovnej a komplexnej rehabilitácie : zborník vedeckých príspevkov / editori: Terézia Harčaríková, Jana Lopúchová Adres wydawniczy: Brno : MSD, 2018 Opis fizyczny: S. 320-332 p-ISBN: 987-80-7392-286-3 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7
2/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski. Tytuł: Dostępność stron internetowych wybranych instytucji użyteczności publicznej dla osób z niepełnosprawnością / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2018, nr 30, s. 281-294 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url:
3/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski. Tytuł: Motywacja zewnętrzna uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - uczyć poznawczo czy behawioralnie? / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2017, T. 70, s. 93-101 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 0079-3418 Adres url:
4/19
Autorzy: Jacek Sikorski, Agnieszka Buczek. Tytuł: Osobowość i kompetencje zawodowe pedagoga specjalnego w kontekście motywowania do nauki szkolnej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / Jacek Sikorski, Agnieszka Buczek Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 8, s. 42-49 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 DOI:
5/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski. Tytuł: Technologia informacyjna w życiu gimnazjalistów z niepełnosprawnością intelektualną / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i nnowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 158-169 p-ISBN: 978-83-7271-999-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764) Uwagi: 10.24917/9788372719997.12 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,58
6/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski. Tytuł: Wybrane źródła i sposoby motywowania ucznia z lekką niepełnosprawnością intelektualną do nauki szkolnej / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski Źródło: W: Psychoedukacja w procesie wspomagania rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / redakcja naukowa Piotr Majewicz, Maria Kościółek, Ewa Dyduch Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 107-123 p-ISBN: 978-83-8084-065-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 798) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1,0
7/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski. Tytuł: Czynniki motywujące i demotywujące do nauki szkolnej w opinii uczniów niepełnosprawnych intelektualnie uczeszczających do gimnazjum specjalnego / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2016, Nr 23, s. 187-196 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 2080-9476
8/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Piotr Majewicz. Tytuł: Działalność naukowa pracowników Instytutu Pedagogiki Specjalnej / Agnieszka Buczek, Piotr Majewicz Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 6, s. 100-110 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103
9/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski. Tytuł: Pozycja socjometryczna uczniów z niepełnosprawnością w klasie integracyjnej / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski Źródło: W: Reflexie vývoja a trendy rozvoja peciálnej pedagogiky na Slovensku v medzinárodných kontextoch / eds. Jana Lopúchová, Monika ulovská Adres wydawniczy: Bratislava : IRIS, 2016 Opis fizyczny: S. 299-310 p-ISBN: 978-80-89726-79-0 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,52
10/19
Autorzy: Agnieszka Buczek. Tytuł: Wybrane determinanty postaw społecznych wobec osób niepełnosprawnych / Agnieszka Buczek Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2015, nr 19, s. 57-65 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 2080-9476
11/19
Autorzy: Agnieszka Buczek. Tytuł: Aktywizacja ucznia niepełnosprawnego w procesie nabywania umiejętności z zakresu technologii informacyjnej / Agnieszka Buczek Źródło: W: Aktywizacja ucznia z niepełnosprawnością w różnych obszarach jego edukacji / pod red. Piotra Majewicza i Adama Mikruta Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012 Opis fizyczny: S. 119-136 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 613) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
12/19
Autorzy: Agnieszka Buczek, Ewa Dyduch, Marzena Klaczak, Anna Wójcik. Tytuł: Dzieje dydaktyki pedagogiki specjalnej / Agnieszka Buczek, Ewa Dyduch, Marzena Klaczak, Anna Wójcik Źródło: W: Dzieje dydaktyk przedmiotowych : w 65 letniej tradycji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie / pod red. Jana Rajmunda Paśko, Katarzyny Potyrały, Jolanty Zielińskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011 Opis fizyczny: S. 225-234 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
13/19
Autorzy: Agnieszka Buczek. Tytuł: Funkcjonowanie społeczne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w szkołach integracyjnych i specjalnych / Agnieszka Buczek Źródło: W: Integracja edukacyjna : oczekiwania i rzeczywistość / pod red. Marzeny Klaczak Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2010 Opis fizyczny: S. 158-163 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 571) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
14/19
Autorzy: Agnieszka Buczek. Tytuł: Hierarchy of values and attitudes of high-school youth towards the disabled / Agnieszka Buczek Źródło: W: Trendy a nové výzvy v pecjálnej pedagogike : zborník príspevkov z III. medzinárodnej peciálnopedagogickej konferencie konanej v dňach 23. a 24. septembra 2010 v Bratislave / [zost. Alica Vančová, Darina Tarcsiová, Silvia uverová] Adres wydawniczy: Bratislava : IRIS, 2010 Opis fizyczny: S. 28-33 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
15/19
Autorzy: Agnieszka Buczek. Tytuł: Pojęcie i terminologia niepełnosprawności umysłowej / Agnieszka Buczek Źródło: W: Krakowska pedagogika specjalna / pod red. Janiny Wyczesany, przy współpracy Ewy Dyduch Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010 Opis fizyczny: S. 141-153 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
16/19
Autorzy: Agnieszka Buczek. Tytuł: Efekty nauczania technologii informacyjnej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / Agnieszka Buczek Źródło: W: Społeczne i edukacyjne uwarunkowania rozwoju oraz funkcjonowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością / red. nauk. Zenon Gajdzica Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009 Opis fizyczny: S. 139-143 Seria: (Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t. 8) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
17/19
Autorzy: Agnieszka Kukułka. Tytuł: Dominujące rodzaje inteligencji uczniów z niepełnosprawnością intelektualną a efekty nauczania technologii informacyjnej w gimnazjum specjalnym / Agnieszka Kukułka Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2006/2007, T. 59/60, s. 83-93 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
18/19
Autorzy: Agnieszka Kukułka. Tytuł: Dzieci i komputery - o plusach mówimy, a czy pamiętamy o zagrożeniach? / Agnieszka Kukułka Źródło: W: Świat pełen znaczeń : kultura i niepełnosprawność / pod red. nauk. Jolanty Baran i Sławomira Olszewskiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006 Opis fizyczny: S. 743-748 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
19/19
Autorzy: Agnieszka Kukułka. Tytuł: Francuski model integracji osób niepełnosprawnych / Agnieszka Kukułka Źródło: W: Edukacja i pomoc specjalna osobom niepełnosprawnym w krajach europejskich : praca zbiorowa / pod red. Janiny Wyczesany i Zenona Gajdzicy Adres wydawniczy: Cieszyn : Uniwersytet Śląski. Filia, 2003 Opis fizyczny: S. 60-63 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL