Wynik wyszukiwania

Zapytanie: BUJNOWSKA ANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 5

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/5

Autorzy: Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota, Dorota Zdybel.
Tytuł: Families' experience of intellectual disability and the level of empathy in adolescents / Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota, Dorota Zdybel
¬ródło: Pedagogika Rodziny. - 2017, nr 7, z. 4, s. 185-199
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 2082-8411
e-ISSN: 2543-862X
Adres url:



2/5
Autorzy: Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Dystans emocjonalny przyszłych nauczycieli i pedagogów wobec osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota
¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2016, T. 69, s. 34-50
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0079-3418
Adres url:



3/5
Autorzy: Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska.
Tytuł: Naturalne potrzeby małego dziecka w kontek¶cie rozwoju integralnego / Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska
¬ródło: W: Rozwój integralny dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : ¶rodowisko i programy wspomagaj±ce / red. nauk. Mirosław Z. Babiarz
Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Jana Kochanowskiego, 2013
Opis fizyczny: S. 149-172
p-ISBN: 978-83-61982-41-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000



4/5
Autorzy: Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska.
Tytuł: Poczucie jako¶ci życia młodzieży z niepełnosprawno¶ci± intelektualn± / Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska
¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2013, T. 66, s. 203-214
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 0079-3418



5/5
Autorzy: Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Ability to use symbols in communication and play by healthy children and children with developmental disabilities / Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota
¬ródło: W: Lifestyle, education and wellness / scientific ed.: Ewa Dybińska, Henryk Duda
Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo NeuroCentrum, 2012
Opis fizyczny: S. 11-31
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie