Autorzy: Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota, Dorota Zdybel. Tytuł: Families' experience of intellectual disability and the level of empathy in adolescents / Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota, Dorota Zdybel ¬ródło: Pedagogika Rodziny. - 2017, nr 7, z. 4, s. 185-199 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 2082-8411 e-ISSN: 2543-862X Adres url:
2/5
Autorzy: Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota. Tytuł: Dystans emocjonalny przyszłych nauczycieli i pedagogów wobec osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota ¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2016, T. 69, s. 34-50 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 0079-3418 Adres url:
3/5
Autorzy: Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska. Tytuł: Naturalne potrzeby małego dziecka w kontek¶cie rozwoju integralnego / Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska ¬ródło: W: Rozwój integralny dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : ¶rodowisko i programy wspomagaj±ce / red. nauk. Mirosław Z. Babiarz Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Jana Kochanowskiego, 2013 Opis fizyczny: S. 149-172 p-ISBN: 978-83-61982-41-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
4/5
Autorzy: Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska. Tytuł: Poczucie jako¶ci życia młodzieży z niepełnosprawno¶ci± intelektualn± / Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska ¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2013, T. 66, s. 203-214 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 0079-3418
5/5
Autorzy: Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota. Tytuł: Ability to use symbols in communication and play by healthy children and children with developmental disabilities / Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota ¬ródło: W: Lifestyle, education and wellness / scientific ed.: Ewa Dybińska, Henryk Duda Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo NeuroCentrum, 2012 Opis fizyczny: S. 11-31 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url: