Wynik wyszukiwania

Zapytanie: CIEŚLA PAWEŁ
Liczba odnalezionych rekordów: 145

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/145

Autorzy: Paweł Cieśla, Vladimir Sirotek, Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Alena Šrámová, Jan Hrdlička.
Tytuł: Metody a techniky měření pH - od mateřské školy po vysokou školu / Paweł Cieśla, Vladimír Sirotek, Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Alena Šrámová, Jan Hrdlička
Źródło: W: Metody a techniky stanovení pH - od mateřské po vysokou školu / vėdecká úprava dr hab. Małgorzata Nodzyńska-Moroń prof. UP
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2023
Opis fizyczny: S. 70-93
p-ISBN: 978-83-8084-932-7
e-ISBN: 978-83-8084-933-4
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



2/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Paweł Cieśla, Jan Hrdlička.
Tytuł: Z pH za pan brat - od przedszkola po uniwersytet / Małgorzata Nodzyńska-Moroń Paweł Cieśla Jan Hrdlička
Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2023
Opis fizyczny: 122 s.
p-ISBN: 978-83-8084-930-3
e-ISBN: 978-83-8084-931-0
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:
DOI:



3/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Vladimir Sirotek, Paweł Cieśla.
Tytuł: Zkoumání atraktivity jednotlivých způsobů stanovení pH / Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Vladimír Sirotek, Paweł Cieśla
Źródło: W: Metody a techniky stanovení pH - od mateřské po vysokou školu / vėdecká úprava dr hab. Małgorzata Nodzyńska-Moroń prof. UP
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2023
Opis fizyczny: S. 94-107
p-ISBN: 978-83-8084-932-7
e-ISBN: 978-83-8084-933-4
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



4/145
Autorzy: Paweł Cieśla.
Tytuł: Active Science Education / editor Paweł Cieśla
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2022
Opis fizyczny: 136 s.
p-ISBN: 978-83-8084-813-9
Typ publikacji: ZRK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
DOI:



5/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Paweł Cieśla, Vladimir Sirotek, Anna Baprowska.
Tytuł: Integrating students' knowledge in the light research / Małgorzata Nodzyńska-Muroń, Paweł Cieśla, Vladimir Sirotek, Anna Baprowska
Źródło: W: Active Science Education / editor Paweł Cieśla
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2022
Opis fizyczny: S. 115-133
p-ISBN: 978-83-8084-813-9
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



6/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Vladimir Sirotek, Jitka Štrofová, Paulina Zimak-Piekarczyk.
Tytuł: Testing techniques pH and their attractiveness in chemical activity / Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Paweł Cieśla, Vladimir Sirotek, Jitka Štrofová, Paulina Zimak-Piekarczyk
Źródło: W: Project-Based And Other Student-Activation Strategies And Issues In Science Education XX, PBE 2022, 3th-4th November 2022 : conference proceedings / Martin Rusek, Martina Tóthová, Dominika Koperová (Eds.)
Adres wydawniczy: Prague : Charles University - Faculty of Education, 2022
Opis fizyczny: S. 144-154
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Adres url:



7/145
Autorzy: Alicja Walosik, Kinga Wierzbicka, Paweł Cieśla.
Tytuł: The teacher as a mediator in difficult educational problems / Alicja Walosik, Kinga Wierzbicka, Paweł Cieśla
Źródło: Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2022, Z. 12, s. 74-85
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2083-7267
e-ISSN: 2450-3487
Adres url:
DOI:



8/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska.
Tytuł: A New Approach To Chemistry Teachers Education At Pedagogical University Of Cracow / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska
Źródło: W: University education of future science teachers / editor Paweł Cieśla
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 19-32
p-ISBN: 978-83-8084-709-5
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



9/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Martin Bilek.
Tytuł: Scientific Thinking In Learning Chemistry Based On The Concept Salts / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Martin Bílek
Źródło: W: Scientific Thinking In Science Education / redakcja Małgorzata Nodzyńska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 89-98
p-ISBN: 978-83-8084-574-9
e-ISBN: 978-83-8084-575-6
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



10/145
Autorzy: Paweł Cieśla.
Tytuł: University education of future science teachers / editor Paweł Cieśla
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: 110 s.
p-ISBN: 978-83-8084-709-5
Typ publikacji: ZK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
Adres url:
DOI:



11/145
Autorzy: Paweł Cieśla.
Tytuł: Kształtowanie wybranych kompetencji kluczowych w ramach edukacji chemicznej a multimedia / Paweł Cieśla
Źródło: W: Edukacja przyrodnicza : w kręgu teorii i praktyki / redakcja Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2020
Opis fizyczny: S. 156-165
p-ISBN: 978-83-8084-522-0
e-ISBN: 978-83-8084-523-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 985)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



12/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Martin Bílek.
Tytuł: Time management in project based education / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Martin Bílek
Źródło: W: Project-Based Education And Other Activating Strategies In Science Education XVII, PBE 2019, 7th-8th November 2019 Prague : conference proceedings / Martin Rusek, Martina Tóthová & Karel Vojíř (Eds.)
Adres wydawniczy: Prague : Charles University - Faculty of Education, 2019
Opis fizyczny: S. 18-26
p-ISBN: 978-80-7603-155-5
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:



13/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Paweł Cieśla, Martin Bílek.
Tytuł: Using a mental map to plan an educational project with science orientation / Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Paweł Cieśla, Martin Bílek
Źródło: W: Project-Based Education And Other Activating Strategies In Science Education XVI, PBE 2018, 8.-9. 11. 2018 Prague / Martin Rusek, Karel Vojíř (Eds.)
Adres wydawniczy: Prague : Charles University - Faculty of Education, 2019
Opis fizyczny: S. 151-157
p-ISBN: 978-80-7603-066-4
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Liczba arkuszy: 0,37
    Adres url:



    14/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Martin Bílek.
    Tytuł: Implementation of Ishikawa diagram into project based education / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Martin Bílek
    Źródło: W: Project-Based Education And Other Activating Strategies In Science Education XV, PBE 2017, 2.-3. 11. 2017 Prague / Martin Rusek, Karel Vojíř (Eds.)
    Adres wydawniczy: Prague : Charles University in Prague. Faculty of Education, 2018
    Opis fizyczny: S. 44-52
    p-ISBN: 978-80-7290-980-3
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science




    15/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Infografiki jako narzędzie obrazowania informacji naukowych / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Szkolna i uniwersytecka edukacja przyrodnicza : wspólne działania na rzecz zapewniania jakości kształcenia / pod redakcją Ilony Żeber-Dzikowskiej, Doroty Morki
    Adres wydawniczy: Słupsk : Wydawnictwo Naukowe Akademii Pomorskiej, 2018
    Opis fizyczny: S. 249-260
    p-ISBN: 978-83-7467-291-7
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000



    16/145
    Autorzy: Paweł Cieśla.
    Tytuł: Introduction / Paweł Cieśla
    Źródło: W: Science Teaching in the XXI Century / editors Paweł Cieśla, Anna Michniewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2018
    Opis fizyczny: S. 5-6
    p-ISBN: 978-83-8084-062-1
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: ENG



    17/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Kahoot! As an Examinational Tool at University Level / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Science Teaching in the XXI Century / editors Paweł Cieśla, Anna Michniewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2018
    Opis fizyczny: S. 164-175
    p-ISBN: 978-83-8084-062-1
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000



    18/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Anna Michniewska.
    Tytuł: Science Teaching in the XXI Century / editors Paweł Cieśla, Anna Michniewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2018
    Opis fizyczny: 199 s.
    p-ISBN: 978-83-8084-062-1
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 40.000
    Adres url:



    19/145
    Autorzy: Anna Baprowska, Paweł Cieśla, Martin Bilek.
    Tytuł: Selected Methods and Forms of Management and Organisation of the Chemistry Learning Process / Anna Baprowska, Paweł Cieśla, Martin Bilek
    Źródło: W: Science Teaching in the XXI Century / editors Paweł Cieśla, Anna Michniewska
    Wydanie: S. 146-156
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2018
    p-ISBN: 978-83-8084-062-1
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Adres url:



    20/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska.
    Tytuł: The study of basic everyday chemical knowledge of undergraduate students of non-chemical branches of natural sciences / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska
    Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2018, Z. 8, s. 132-140
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 2083-7267
    Adres url:



    21/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska.
    Tytuł: Wycieczki edukacyjne wspierane TI / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska
    Źródło: W: Edukacja przyrodnicza - klasyka czy nowoczesność? / redakcja naukowa Sebastian Pilichowski, Ilona Żeber-Dzikowska
    Adres wydawniczy: Zielona Góra : Uniwersytet Zielonogórski, 2018
    Opis fizyczny: S. 247-256
    p-ISBN: 978-83-7842-339-3
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000



    22/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska.
    Tytuł: Designing chemical experiments as a project-based education / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska
    Źródło: W: Projektové vyučování v přirodovědných předmětech. XIV = Project-based education in science education. XIV / edited by Martin Rusek, Dagmar Starkova, Iva B. Metelkova
    Adres wydawniczy: Praha : Charles University Prague, 2017
    Opis fizyczny: S. 65-71
    p-ISBN: 978-80-7290-929-2
    Uwagi: Accession number: WOS:000405467100007.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Liczba arkuszy: 0,5



    23/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska.
    Tytuł: Ecological awareness of students of life sciences and their choice of the way of transport / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: Edukacja Biologiczna i Środowiskowa. - 2017, nr 1, s. 70-92
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    p-ISSN: 1643-8779
    Adres url:
    DOI:



    24/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska.
    Tytuł: Gothic cathedral as a teaching aid in project-based education / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Projektové vyučování v přirodovědných předmětech. XIV = Project-based education in science education. XIV / edited by Martin Rusek, Dagmar Starkova, Iva B. Metelkova
    Adres wydawniczy: Praha : Charles University Prague, 2017
    Opis fizyczny: S. 161-168
    p-ISBN: 978-80-7290-929-2
    Uwagi: Accession number: WOS:000405467100019.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Liczba arkuszy: 0,5



    25/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Czas - czwarty wymiar nauczania i uczenia się / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: Niezbędnik Kadry Akademickiej. - 2016, nr 5, s. 39-45
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2450-2669



    26/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Wioleta Kopek-Putała, Anna Baprowska.
    Tytuł: DidSci 2016 : proceedings of the 7th International Conference on Research in Didactics of the Sciences, June 29th - July 1st / editors: Paweł Cieśla, Wioleta Kopek-Putała, Anna Baprowska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2016
    Opis fizyczny: 176 s.
    p-ISBN: 978-83-8084-037-9
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Liczba arkuszy: 8



    27/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Duch chemii jako przykład nowatorskiego podręcznika do nauki chemii / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Podręcznik do nauk przyrodniczych w XXI wieku : monografia / pod redakcją Piotra Bieńka
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
    Opis fizyczny: S. 22-37
    p-ISBN: 978-83-8084-041-6
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,9



    28/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Environmental awareness of the students of technology and engineering / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Technica. - 2016, Z. 9, s. 125-134
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 2.000
    p-ISSN: 2081-5468



    29/145
    Autorzy: Maria Krzeczowska-Wilk, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska.
    Tytuł: Holistyczne ujęcie nauczania przedmiotów przyrodniczych za pomocą wycieczek edukacyjnych - badania wstępne / Maria Krzeczowska-Wilk, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska
    Źródło: W: Aktualne problemy dydaktyki przedmiotów przyrodniczych / [redakcja naukowa Paweł Bernard, Iwona Maciejowska]
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydział Chemii UJ, 2016
    Opis fizyczny: S. 81-91
    p-ISBN: 978-83-943754-8-5
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,8



    30/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Interaktywne komputerowe doświadczenia w nauczaniu chemii / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Aktualne problemy dydaktyki przedmiotów przyrodniczych / [redakcja naukowa Paweł Bernard, Iwona Maciejowska]
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydział Chemii UJ, 2016
    Opis fizyczny: S. 123-134
    p-ISBN: 978-83-943754-8-5
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,8



    31/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Nauczanie studentów - jak uniknąć wypalenia zawodowego / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: Niezbędnik Kadry Akademickiej. - 2016, nr 7, s. 25-35
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2450-2669



    32/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Nowatorskie podejście do konstrukcji podręcznika oraz nauczania chemii w gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Podręcznik do nauk przyrodniczych w XXI wieku : monografia / pod redakcją Piotra Bieńka
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
    Opis fizyczny: S. 9-21
    p-ISBN: 978-83-8084-041-6
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,73



    33/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Organizacja czasu nauczycieli akademickich / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: Niezbędnik Kadry Akademickiej. - 2016, nr 6, s. 44-54
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2450-2669



    34/145
    Autorzy: Paweł Cieśla.
    Tytuł: Outdoor education / Paweł Cieśla
    Źródło: W: DidSci 2016 : proceedings of the 7th International Conference on Research in Didactics of the Sciences, June 29th - July 1st / editors: Paweł Cieśla, Wioleta Kopek-Putała, Anna Baprowska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2016
    Opis fizyczny: S. 31-33
    p-ISBN: 978-83-8084-037-9
    Typ publikacji: ZRA
    Język publikacji: ENG



    35/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: The spirit of chemistry in a school textbook / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: DidSci 2016 : proceedings of the 7th International Conference on Research in Didactics of the Sciences, June 29th - July 1st / editors: Paweł Cieśla, Wioleta Kopek-Putała, Anna Baprowska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2016
    Opis fizyczny: S. 125-128
    p-ISBN: 978-83-8084-037-9
    Typ publikacji: ZRA
    Język publikacji: ENG



    36/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Young scientist in Kraków - outdoor game designed with use of project-based education / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Projektové vyučování v přirodovědných předmětech = Project-based education in science education. XIII / Martin Rusek (ed.)
    Adres wydawniczy: Praha : Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta, 2016
    Opis fizyczny: S. 30-37
    p-ISBN: 978-80-7290-864-6
    Uwagi: Publikacja w Web of Science.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Liczba arkuszy: 0,57
    Adres url:



    37/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Zaliczył czy nie zaliczył - jak sprawiedliwie oceniać / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: Niezbędnik Kadry Akademickiej. - 2016, nr 8, s. 28-36
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2450-2669



    38/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Duch chemii. Część 1, Gimnazjum : książka nauczyciela do podręcznika do nauki chemii w gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Lublin : Syntea SA, 2015
    Opis fizyczny: 306 s.
    p-ISBN: 978-83-63295-67-7
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Liczba arkuszy: 16,1
    Adres url:



    39/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Duch chemii. Część 1, Gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Lublin : Syntea SA, 2015
    Opis fizyczny: 247 s.
    p-ISBN: 978-83-63295-62-2
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Liczba arkuszy: 12,0
    Adres url:



    40/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Duch chemii. Część 2, Gimnazjum : książka nauczyciela do podręcznika do nauki chemii w gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Lublin : Syntea SA, 2015
    Opis fizyczny: 336 s.
    p-ISBN: 978-83-63295-68-4
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Liczba arkuszy: 17,68
    Adres url:



    41/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Duch chemii. Część 2, Gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Lublin : Syntea SA, 2015
    Opis fizyczny: 255 s.
    p-ISBN: 978-83-63295-58-5
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Liczba arkuszy: 12,0
    Adres url:



    42/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Duch chemii. Część 3, Gimnazjum : książka nauczyciela do podręcznika do nauki chemii w gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Lublin : Syntea SA, 2015
    Opis fizyczny: 320 s.
    p-ISBN: 978-83-63295-69-1
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Liczba arkuszy: 16,8
    Adres url:



    43/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Duch chemii. Część 3, Gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Lublin : Syntea SA, 2015
    Opis fizyczny: 258 s.
    p-ISBN: 978-83-63295-59-2
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Liczba arkuszy: 12,0
    Adres url:



    44/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Kursy e-learningowe do scenariuszy lekcji [Dokument elektroniczny] : materiał uzupełniający do tomów: 2, 4, 5, 7, 10 / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2015
    p-ISBN: 978-83-942354-3-7
    Seria: (Przyroda z PINaP)
    Uwagi: Program innowacyjnego nauczania przyrody dla szkół ponadgimnazjalnych z obudową dydaktyczną.Publikacja dostępna na CD.
    Typ publikacji: DE
    Język publikacji: POL



    45/145
    Autorzy: Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek.
    Tytuł: Metoda naukowa i wyjaśnianie świata / Katarzyna Potyrała., Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2015
    Opis fizyczny: 54 s.
    p-ISBN: 978-83-942354-3-7
    Seria: (Przyroda z PINaP ; 2)
    Uwagi: Program innowacyjnego nauczania przyrody dla szkół ponadgimnazjalnych z obudową dydaktyczną.
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL



    46/145
    Autorzy: Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek.
    Tytuł: Nauka i sztuka / Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2015
    Opis fizyczny: 84 s.
    p-ISBN: 978-83-942354-3-7
    Seria: (Przyroda z PINaP ; 7)
    Uwagi: Program innowacyjnego nauczania przyrody dla szkół ponadgimnazjalnych z obudową dydaktyczną.
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000



    47/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Scientific theatre as a popularizing knowledge of natural sciences / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2015, Z. 5, s. 22-31
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 2083-7267



    48/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Trudna sztuka nauczania - jak wykładać, żeby nia zanudzić / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: Niezbędnik Kadry Akademickiej. - 2015, nr 3, s. 20-27
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2450-2669



    49/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Trudna sztuka nauczania : zajęcia audytoryjne, konwersatoria / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: Niezbędnik Kadry Akademickiej. - 2015, nr 4, s. 29-46
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2450-2669



    50/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Visualization of natural processes - one of the skills of animator of nature culture / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2015, Z. 5, s. 96-110
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 2083-7267



    51/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Wykorzystanie kuchenki mikrofalowej w nauczaniu chemii organicznej - synteza bez rozpuszczalników / Karel Kolář, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Co w dydaktykach nauk przyrodniczych ocalić od zapomnienia? : monografia / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej i Wiolety Kopek-Putały
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2015
    Opis fizyczny: S. 225-236
    p-ISBN: 978-83-7271-967-6
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,8
    Adres url:



    52/145
    Autorzy: Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek.
    Tytuł: Wynalazki, które zmieniły świat, czyli wynalazki, które podniosły standard życia / Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek
    Źródło: W: Wynalazki, które zmieniły świat / pod red. Małgorzaty Pietrzak, Katarzyny Potyrały
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2015
    Opis fizyczny: S. 35-48
    p-ISBN: 978-83-942354-3-7
    Seria: (Przyroda z PINaP ; t. 5)
    Uwagi: Program innowacyjnego nauczania przyrody dla szkół ponadgimnazjalnych z obudową dydaktyczną.
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000



    53/145
    Autorzy: Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek.
    Tytuł: Wynalazki, które zmieniły świat, czyli wynalazki, które zapoczątkowały erę atomu i energetyki jądrowej / Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek
    Źródło: W: Wynalazki, które zmieniły świat / pod red. Małgorzaty Pietrzak, Katarzyny Potyrały
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2015
    Opis fizyczny: S. 7-33
    p-ISBN: 978-83-942354-3-7
    Seria: (Przyroda z PINaP ; t. 5)
    Uwagi: Program innowacyjnego nauczania przyrody dla szkół ponadgimnazjalnych z obudową dydaktyczną.
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000



    54/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Analysis of technological abilities of teachers / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: New technologies in science education / edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Katarzyna Różowicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2014
    Opis fizyczny: S. 80-94
    p-ISBN: 978-83-7271-879-2
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:



    55/145
    Autorzy: Paulina Pluta, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Application of microwave in chemistry teaching / Paulina Pluta, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Experiments in teaching and learning natural sciences / the monograph edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Agnieszka Kania
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Kraków, 2014
    Opis fizyczny: S. 122-131
    p-ISBN: 978-83-7271-878-5
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000



    56/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Agnieszka Kania.
    Tytuł: Experiments in teaching and learning natural sciences / the monograph edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Agnieszka Kania
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Kraków, 2014
    Opis fizyczny: 145 s.
    p-ISBN: 978-83-7271-878-5
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000



    57/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Experiments in teaching natural sciences / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Experiments in teaching and learning natural sciences / the monograph edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Agnieszka Kania
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Kraków, 2014
    Opis fizyczny: S. 5-6
    p-ISBN: 978-83-7271-878-5
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG



    58/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Katarzyna Różowicz.
    Tytuł: New technologies in science education / edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Katarzyna Różowicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2014
    Opis fizyczny: 95 s.
    p-ISBN: 978-83-7271-879-2
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Adres url:



    59/145
    Autorzy: Paweł Cieśla.
    Tytuł: Structure of matter at secondary school - results of the research / Paweł Cieśla
    Źródło: W: Research, theory and practice in chemistry didactics : research and research oriented studies : proceedings of the 23rd International Conference on Chemistry Education : Hradec Králové / ed. Martin Bílek
    Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2014
    Opis fizyczny: S. 157-164
    p-ISBN: 978-80-7435-415-1
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Liczba arkuszy: 0,5



    60/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Anna Michniewska.
    Tytuł: Teaching and learning science at all levels education / edited by: Paweł Cieśla, Anna Michniewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2014
    Opis fizyczny: 190 s.
    p-ISBN: 978-83-7271-880-8
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:



    61/145
    Autorzy: Anna Michniewska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: The influence of e-learning on methods of knowledge acquisition illustrated by the example of science faculty students who learn redox reactions by means of Moodle platform / Anna Michniewska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: New technologies in science education / edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Katarzyna Różowicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2014
    Opis fizyczny: S. 60-65
    p-ISBN: 978-83-7271-879-2
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:



    62/145
    Autorzy: Patrycja Pikuzińska, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska.
    Tytuł: The use of the microscope for visualization of the chemical processes in the teaching of chemistry / Patrycja Pikuzińska, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska
    Źródło: W: Experiments in teaching and learning natural sciences / the monograph edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Agnieszka Kania
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Kraków, 2014
    Opis fizyczny: S. 117-121
    p-ISBN: 978-83-7271-878-5
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG



    63/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska.
    Tytuł: Jan Rajmund Paśko - 50 years of teaching and 45 years of scientific work / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska
    Źródło: Journal of Science Education. - 2013, vol. 14, nr 1, s. 47
    Typ publikacji: ZV
    Język publikacji: ENG
    p-ISSN: 0124-5481
    Adres url:



    64/145
    Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Waldemar Tejchman.
    Tytuł: Moja chemia : poradnik metodyczny dla gimnazjum. Cz. 1 / Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Waldemar Tejchman
    Adres wydawniczy: Krzeszowice : Kubajak, 2013
    Opis fizyczny: 142 s.
    p-ISBN: 978-83-62501-25-0
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL



    65/145
    Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Waldemar Tejchman, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska.
    Tytuł: Moja chemia : poradnik metodyczny dla gimnazjum. Cz. 2 / Jan Rajmund Paśko, Waldemar Tejchman, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska
    Adres wydawniczy: Krzeszowice : Kubajak, 2013
    Opis fizyczny: 120 s.
    p-ISBN: 978-83-62501-26-7
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL



    66/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Anna Michniewska.
    Tytuł: Wpływ wybranych związków chemicznych na organizmy żywe / red. Paweł Cieśla, Anna Michniewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Instytut Biologii. Zakład Chemii i Dydaktyki Chemii, 2013
    Opis fizyczny: 103 s.
    p-ISBN: 978-83-7271-796-2
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    67/145
    Autorzy: Sandra Rozmysłowska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Występowanie i rola jonów żelaza w organizmie człowieka w świetle badań wśród studentów / Sandra Rozmysłowska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Wpływ wybranych związków chemicznych na organizmy żywe / red. Paweł Cieśla, Anna Michniewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Instytut Biologii. Zakład Chemii i Dydaktyki Chemii, 2013
    Opis fizyczny: S. 68-75
    p-ISBN: 978-83-7271-796-2
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    68/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska.
    Tytuł: Badania w dydaktyce chemii : monografia / red. Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012
    Opis fizyczny: 204 s.
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: MUL
    Punktacja MNiSW: 4.000



    69/145
    Autorzy: Maria Krzeczkowska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Badanie możliwości wykorzystania spektroskopii UV/VIS podczas lekcji chemii w gimnazjum / Maria Krzeczowska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Badania w dydaktyce chemii : monografia / red. Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012
    Opis fizyczny: S. 92-95
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    70/145
    Autorzy: Iwona Stawoska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Blended learning jako nowoczesna metoda pracy z uczniem zdolnym / Iwona Stawoska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Innowacja treści i metod nauczania w przedmiotach przyrodniczych : monografia / pod red. J. R. Paśko
    Adres wydawniczy: Kraków : [Zakład Chemii i Dydaktyki Chemii Uniwersytetu Pedagogicznego], 2012
    Opis fizyczny: S. 89-93
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    71/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska.
    Tytuł: Chemistry education in the light of the research : monograph / ed. by Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012
    Opis fizyczny: 146 s.
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000



    72/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: From alchemy to the present day - the choice of biographies of Polish scientists / ed. Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012
    Opis fizyczny: 103 s.
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000



    73/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Agnieszka Kania, Iwona Stawoska.
    Tytuł: Introduction / Paweł Cieśla, Agnieszka Kania, Iwona Stawoska
    Źródło: W: Chemistry education in the light of the research : monograph / ed. by Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012
    Opis fizyczny: S. 5-6
    Typ publikacji: ZV
    Język publikacji: ENG



    74/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Introduction : science should not have borders, however... / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: From alchemy to the present day - the choice of biographies of Polish scientists / ed. Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012
    Opis fizyczny: S. 6
    Typ publikacji: ZV
    Język publikacji: ENG



    75/145
    Autorzy: Paweł Cieśla.
    Tytuł: Jak uczyć o strukturze atomu w gimnazjum, bazując na podstawach mechaniki kwantowej / Paweł Cieśla
    Źródło: W: Badania w dydaktyce chemii : monografia / red. Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012
    Opis fizyczny: S. 15-20
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    76/145
    Autorzy: Paweł Cieśla.
    Tytuł: Szef pasjonat / Paweł Cieśla
    Źródło: W: Jan Rajmund Paśko : naukowiec, dydaktyk, pasjonat : w 50-lecie pracy dydaktycznej i 45-lecie pracy naukowej / Marta Mamica, Małgorzata Nodzyńska
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Zakład Chemii i Dydaktyki Chemii, 2012
    Opis fizyczny: S. 105
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL



    77/145
    Autorzy: Anna Michniewska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: The influence of the knowledge of atomic structure on the internet search of the information about microworld / Anna Michniewska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Chemistry education in the light of the research : monograph / ed. by Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012
    Opis fizyczny: S. 92-96
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG



    78/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Variety of textbooks and its influence od quality of chemistry education in Poland / Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla
    Źródło: Journal of Science Education. - 2012, vol. 13, 28-33
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000



    79/145
    Autorzy: Paweł Cieśla.
    Tytuł: Wiedza naukowa, a wiedza szkolna / Paweł Cieśla
    Źródło: W: Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied : zborník z medzinárodnej konferencie, Smolenice 15.-17. oktober 2012 / [zostavovatel Ján Reguli]
    Adres wydawniczy: Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2012
    Opis fizyczny: S. 96-101
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    80/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Iwona Stawoska.
    Tytuł: Z chemią wśród dzieci / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Iwona Stawoska
    Źródło: Konspekt. - 2012, nr 4 (45), s. 92-96
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    81/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Koncepcja chemicznych wirtualnych kół naukowych / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: Biologie - Chemie - Zeměpis. - 2011, č. 3x, s. 250-254
    Uwagi: Chemické vzdělávání v teori a praxi : materiály z mezinárodní konference o výuce chemie, Plzeň 15. - 17. 6. 2011. Publikacja dostępna również na CD.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    82/145
    Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Waldemar Tejchman.
    Tytuł: Moja chemia : zaszyt ćwiczeń : dla gimnazjum. Cz. 2 / Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Waldemar Tejchman
    Adres wydawniczy: Krzeszowice : Wydawnictwo Kubajak, 2011
    Opis fizyczny: 126 s.
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL



    83/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Multimedialne wspomaganie nauczania chemii / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Technologie komputerowe w nauczniu przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. Jana Rajmunda Paśko
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2011
    Opis fizyczny: S. 12-18
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    84/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Wstępne badania nad wyobrażeniem struktury mikroświata u uczniów IV klasy szkoły podstawowej / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: Biologie - Chemie - Zeměpis. - 2011, č. 3x, s. 48-51
    Uwagi: Chemické vzdělávání v teori a praxi : materiály z mezinárodní konference o výuce chemie, Plzeň 15. - 17. 6. 2011. Publikacja dostępna również na CD.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    85/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Iwona Stawoska, Małgorzata Nodzyńska.
    Tytuł: Wybrane formy aktywizacji studentów kierunków przyrodniczych / Paweł Cieśla, Iwona Stawoska, Małgorzata Nodzyńska
    Źródło: W: Metody motywacyjne w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. M. Nodzyńskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011
    Opis fizyczny: S. 72-78
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    86/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Iwona Stawoska, Małgorzata Nodzyńska.
    Tytuł: Zastosowanie doświadczeń i eksperymentów chemicznych w koncepcji wirtualnej szkoły rozwijającej uzdolnienia chemiczne uczniów szczególnie uzdolnionych / Paweł Cieśla, Iwona Stawoska, Małgorzata Nodzyńska
    Źródło: W: Dydaktyka chemii (i innych przedmiotów przyrodniczych) od czasów alchemii po komputery : monografia / pod red. M. Nodzyńskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011
    Opis fizyczny: S. 103-108
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    87/145
    Autorzy: Iwona Maciejowska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: 10th European Conference on Research in Chemistry Education : [ECRICE] : book of abstracts / [ed. Iwona Maciejowska, Paweł Cieśla]
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2010
    Opis fizyczny: 326 s.
    Typ publikacji: ZK
    Język publikacji: ENG



    88/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Badanie umiejętności wykonywania operacji prowadzących do ustalenia wzorów dowolnych kwasów nieorganicznych przez uczniów klas gimnazjalnych / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: Chemické Rozhl'ady. - 2010, nr 5, s. 43-48
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: POL



    89/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: How to teach future teachers to teach resolving the tasks? / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: 10th European Conference on Research in Chemistry Education : [ECRICE] : book of abstracts / [ed. Iwona Maciejowska, Paweł Cieśla]
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2010
    Opis fizyczny: S. 199-200
    Typ publikacji: ZRA
    Język publikacji: ENG



    90/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Jak nauczyć nauczycieli nauczania rozwiązywania zadań? / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Badania w dydaktykach przedmiotów przyrodniczych : monografia / [red. Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko]
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2010
    Opis fizyczny: S. 107-110
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    91/145
    Autorzy: Anna Kwatera, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Rola i zadania dydaktyk przedmiotowych w kształceniu nauczycieli / red. Anna Kwatera, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2010
    Opis fizyczny: 353 s.
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    92/145
    Autorzy: Paweł Cieśla.
    Tytuł: Rola zakładów dydaktyki chemii / Paweł Cieśla
    Źródło: W: Rola i zadania dydaktyk przedmiotowych w kształceniu nauczycieli / red. Anna Kwatera, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2010
    Opis fizyczny: S. 114-119
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    93/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Badanie trudności w pisaniu równań reakcji kwasów z wodorotlenkami / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie : sborník přednášek 19. Mezinárodní konference o výuce chemie, Hradec Králové, IX - 2009. 1 čast, Původní výzkumné práce, teoretické a odborné studie / [ed. Martin Bílek]
    Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2009
    Opis fizyczny: S. 112-121
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    94/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: How to fight against corrosion? / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Technical creativity in school's curricula with the form of project learning "From idea to the product" : from the kindergarten to the technical faculty : proceedings : 7th International Science Symposium, 22. - 24. April 2009, Portorož, Slovenia / ed. by Jožica Bezjak
    Adres wydawniczy: Ljubljana : Somaru, 2009
    Opis fizyczny: S. 88-92
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    95/145
    Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Waldemar Tejchman.
    Tytuł: Moja Chemia : zeszyt ćwiczeń dla gimnazjum. Cz. 1 / Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Waldemar Tejchman
    Adres wydawniczy: Krzeszowice : Wydawnictwo Kubajak, 2009
    Opis fizyczny: 118 s.
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL



    96/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Od budowy atomu do wzorów strukturalnych tlenków : Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Chemia bliżej życia : dydaktyka chemii w dobie reformy edukacji / [Hanna Gulińska]
    Adres wydawniczy: Poznań : Sowa, 2009
    Opis fizyczny: S. 161-166
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000



    97/145
    Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Programy uczące nowej generacji czyli programy dialogowe / Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Technologie informacyjne w procesach kształcenia / [pod red. Andrzeja Burewicz]
    Adres wydawniczy: Poznań : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Zakład Dydaktyki Chemii, 2009
    Opis fizyczny: S. 51-57
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000



    98/145
    Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Teaching software of new generation : dialog programs / Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla
    Źródło: W: ICT in Chemical Education / [ed. Andrzej Burewicz]
    Adres wydawniczy: Poznań : Adam Mickiewicz University. Department of Chemical Education, 2009
    Opis fizyczny: S. 11-29
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000



    99/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Trudności w rożróżnianiu struktur jonowych i cząsteczkowych substancji chemicznych / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Sučasnosť a perspektívy didaktiky chémie 2 : [zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie], Donovaly 27. - 29. 5. 2009 / [zost. Jarmila Kmeťová, Mária Lichvárová]
    Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Fakulta prírodných vied. Univerzita Mateja Bela, 2009
    Opis fizyczny: S. 85-89
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    100/145
    Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Wiadomości i umiejętności ucznia a jego ocena : sprawiedliwa ocena w oczach uczniów / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Edukacyjne zagrożenia i wyzwania młodego pokolenia. 2 / (red. nauk.) Dorota Rondalska, Andrzej Zduniak
    Adres wydawniczy: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2009
    Opis fizyczny: S. 159-167
    Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 17)
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    101/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Błędy dydaktyczne popełniane przez nauczycieli przy wykorzystywaniu multimediów / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Technologie informacyjne w warsztacie nauczyciela / pod red. Jacka Migdałka i Marii Zając
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008
    Opis fizyczny: S. 367-370
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    102/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Czy wszystkie "uproszczenia" w nauczaniu chemii dają pozytywne rezultaty? / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Nowe wyzwania dydaktyki chemii / [red. nauk. Hanna Gulińska]
    Adres wydawniczy: Poznań : Sowa Druk, 2008
    Opis fizyczny: S. 209-212
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    103/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: II stopień studiów wyższych - konieczność kontynuacji czy możliwość wyboru / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Dylematy edukacyjne współczesnego człowieka a jakość kształcenia w szkole wyższej : praca zbiorowa / pod red. Barbary Sitarskiej, Ryszarda Droby, Kazimierza Jankowskiego
    Adres wydawniczy: Siedlce : Wydaw. Akademii Podlaskiej, 2008
    Opis fizyczny: S. 23-28
    Seria: (Jakość Kształcenia w Szkole Wyższej)
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    104/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Komunikacja i wymiana informacji pomiędzy studentami a nauczycielami akademickimi / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Technologie informacyjne dla chemików / [red. Iwona Maciejowska et al.]
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydział Chemii UJ, 2008
    Opis fizyczny: S. 91-94
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    105/145
    Autorzy: Sylwia Studnicka, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Model atomu w Internecie : fałszowanie rzeczywistości / Sylwia Studnicka, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Paśko
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008
    Opis fizyczny: S. 355-359
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    106/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Programy sprawdzające wiadomości i umiejętności uczniów / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Význam chemie pro život společnosti - výukové aplikace : mezinárodní seminář : sborník přednášek / [ed. Karel Myška, Ivan Holý]
    Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2008
    Opis fizyczny: S. 22-26
    Seria: (Aktualní otazky výuky chemie ; 17)
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    107/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Should organic chemistry be placed as a separate chapter in chemistry teaching in the secondary school? / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Paśko
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008
    Opis fizyczny: S. 67-69
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    108/145
    Autorzy: Marta Orłowska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Study on the effect of the spoken commentary on understanding stick models by 4th grade primary school pupils / Marta Orłowska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Paśko
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008
    Opis fizyczny: S. 280-284
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    109/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Wpływ koncepcji nauczania chemii z 1 połowy XX w. na obecne tendencje / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Current Trends in Chemical Curricula : proceedings of the International Conference, Prague, 24-26 September 2008 / [ed. by Karel Nesměrák]
    Adres wydawniczy: Prague : Charles University. Faculty of Science, 2008
    Opis fizyczny: S. 5-9
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    110/145
    Autorzy: Hortensja Frankowska, Alicja Szewczykowska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Wpływ programu nauczania na rozumienie i umiejętność wykorzystania pojęcia związków toksycznych przez uczniów gimnazjum / Hortensja Frankowska, Alicja Szewczykowska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Paśko
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008
    Opis fizyczny: S. 126-130
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    111/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Wyobrażenia o pojęciach makro i mikroświata wsród uczniów klas gimnazjalnych w świetle badań / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnaviensis. Ser. D, Vedy o výchove a vzdelávaní. Supplementum 2. - 2008, No. 12, s. 97-101
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    112/145
    Autorzy: Natalia Kaleta, Edyta Maciejewska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Wyobrażenia uczniów w klasach III i VI szkoły podstawowej oraz w III gimnazjum o pojęciu "białka" na podstawie badań / Natalia Kaleta, Edyta Maciejewska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Paśko
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008
    Opis fizyczny: S. 189-191
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    113/145
    Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Czy techniki informatyczne poprawią umiejętność rozwiązywania zadań problemowych? / Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Informatyczne przygotowanie nauczycieli : potrzeby, przemiany, perspektywy / pod red. Jacka Migdałka i Marii Zając
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. FALL, 2007
    Opis fizyczny: S. 351-354
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    114/145
    Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Komputerowe modele dynamiczne w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych / red. Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2007
    Opis fizyczny: 47 s. + 1 CD-ROM
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL



    115/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Kształcenie nauczycieli chemii w ekologicznym aspekcie / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Příprava učitelů chemie na environmentální výchovu a výchovu k trvale udržitelnému rozvoji : sborník příspevků z mezinárodní konference, Šlapanice u Brna, 17.-19. 10. 2007 / [sestavili: Hana Cidlová a Jiří Šibor]
    Adres wydawniczy: Brno : Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta, 2007
    Opis fizyczny: S. 20-25
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    116/145
    Autorzy: Joanna Lipowiecka, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Lekcja 4. Dlaczego niektóre substancje mają kwaśny smak? / Joanna Lipowiecka, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Komputerowe modele dynamiczne w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych / red. Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2007
    Opis fizyczny: S. 35-38
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    117/145
    Autorzy: Mirosława Kapturkiewicz, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Lekcja 5. Polimeryzacja / Mirosława Kapturkiewicz, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Komputerowe modele dynamiczne w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych / red. Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2007
    Opis fizyczny: S. 39-42
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    118/145
    Autorzy: Anna Nowak, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Lekcja 6. Hydroliza sacharozy / Anna Nowak, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Komputerowe modele dynamiczne w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych / red. Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2007
    Opis fizyczny: S. 43-46
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    119/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Odbiór symboli chemicznych przez uczniów w początkowych etapach przedmiotowego kształcenia chemicznego / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: ScienEdu : aktuálne trendy vo vyučovaní prírodovedných predmetov : Bratislava, 28. - 30. máj 2007 / [ed. Anna Tóthová, Milan Veselský]
    Adres wydawniczy: Bratislava : Univerzita Komenského. Prírodovedecká fakulta, 2007
    Opis fizyczny: S. 227-230
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    120/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: The role of didactics of chemistry in moulding teachers' priorities of goals in chemical education / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Proceedings of the 2nd European Variety in Chemistry Education / [ed. by Karel Nesměrák]
    Adres wydawniczy: Prague : Charles University. Faculty of Science, 2007
    Opis fizyczny: S. 44-47
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    121/145
    Autorzy: Martin Bílek, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Ingrid Paśko.
    Tytuł: Vliv dynamických počítačovych modelů na porozumění procesů z oblasti mikrosvěta u žáků zemí Visegrádského trojuhelníku / Martin Bílek [et al., w tym Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Ingrid Paśko]
    Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2007
    Opis fizyczny: 92, [1] s.
    Typ publikacji: ZK
    Język publikacji: CZE



    122/145
    Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Ingrid Paśko.
    Tytuł: Wpływ komputerowych modeli dynamicznych na rozumienie procesów zachodzących na poziomie mikroświata przez uczniów krajów Trójkąta Wyszehradzkiego / red. Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko ; [aut.: Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Ingrid Paśko et al.]
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2007
    Opis fizyczny: 100 s.
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL



    123/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Wychowanie patriotyczne - przedmiot czy działanie kompleksowe / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Edukacja w społeczeństwie "ryzyka" : bezpieczeństwo jako wartość. 3 / (red. nauk.) Matylda Gwoździcka-Piotrowska, Jarosław Wołejszo, Andrzej Zduniak
    Adres wydawniczy: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2007
    Opis fizyczny: S. 270-273
    Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 12)
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    124/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Wykorzystanie edytora EXE w procesie edukacji chemicznej / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Zastosowanie technologii informatycznych w akademickiej dydaktyce chemii / [red. Iwona Maciejowska, Monika Ruszak, Stefan Witkowski]
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Jagielloński. Wydział Chemii, 2007
    Opis fizyczny: S. 80-85
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    125/145
    Autorzy: Martin Bílek, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Badanie umiejętności tworzenia modeli strukturalnych substancji o budowie jonowej / Martin Bílek [et al., w tym Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko]
    Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. Jana Rajmunda Paśko, Małgorzaty Nodzyńskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2006
    Opis fizyczny: S. 62-68
    Uwagi: Publikacja dostępna również na CD.
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    126/145
    Autorzy: Martin Bílek, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Badanie umiejętności tworzenia modeli strukturalnych substancji o budowie jonowej przez uczniów wyższych klas szkół podstawowych / Martin Bílek [et al, w tym Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko]
    Źródło: W: Soudobé trendy v chemickém vzdělávání : (aktuální otázky výuky chemie XVI.) : mezinárodní seminář : sbornik přednášek / [ed. Karel Myška, Pavel Opatrný]
    Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2006
    Opis fizyczny: S. 146-153
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    127/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Chemical symbols easy to learn? / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. Jana Rajmunda Paśko, Małgorzaty Nodzyńskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2006
    Opis fizyczny: S. 77-79
    Uwagi: Publikacja dostępna również na CD.
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: ENG



    128/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Dlaczego pisanie równań reakcji chemicznych, w których powstają sole przysparza uczniom wiele kłopotów? / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Soudobé trendy v chemickém vzdělávání : (aktuální otázky výuky chemie XVI.) : mezinárodní seminář : sbornik přednášek / [ed. Karel Myška, Pavel Opatrný]
    Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2006
    Opis fizyczny: S. 42-46
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    129/145
    Autorzy: Martin Bílek, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Metoda badań nad odbiorem dynamicznych modeli komputerowych przez uczniów / Martin Bílek [et al., w tym Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko]
    Źródło: W: Soudobé trendy v chemickém vzdělávání : (aktuální otázky výuky chemie XVI.) : mezinárodní seminář : sbornik přednášek / [ed. Karel Myška, Pavel Opatrný]
    Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2006
    Opis fizyczny: S. 142-145
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    130/145
    Autorzy: Martin Bílek, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Modele struktury substancji w procesie nauczania chemii / M. Bilek [et al, w tym P. Cieśla, M. Nodzyńska, I. Paśko, J. R. Paśko]
    Źródło: W: Sučasnosť a perspektívy didaktiky chémie : [zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie], Donovaly 11.-13. 10. 2006 / [zost. Jarmila Kmeťová, Mária Lichvárová]
    Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Fakulta prírodných vied. Univerzita Mateja Bela, 2006
    Opis fizyczny: S. 176-181
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    131/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: O komputerowych programach nauczających / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Nauczanie chemii w dobie reformy edukacji : XIII Szkoła Problemów Dydaktyki Chemii, Sucha Beskidzka, 7-10 czerwca 2006 / [red. Zofia Kluz, Ewa Odrowąż, Michał M. Poźniczek]
    Adres wydawniczy: Sucha Beskidzka : Fundacja PRO CHEMIA, 2006
    Opis fizyczny: S. 111-113
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    132/145
    Autorzy: Honorata Bodnar, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Pojęcie wody w oczach uczniów szkoły podstawowej / Honorata Bodnar, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. Jana Rajmunda Paśko, Małgorzaty Nodzyńskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2006
    Opis fizyczny: S. 69-72
    Uwagi: Publikacja dostępna również na CD.
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    133/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Porównanie osiągnięć uczniów przy zastosowaniu rzeczywistych doświadczeń a ich filmowych wersji / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie : sborník přednášek z mezinárodni konference konané 21.- 23. června 2006 v Ostravě / [sest. Dana Kričfaluši]
    Adres wydawniczy: Ostrava : Ostravská univerzita. Přírodovědecká fakulta, 2006
    Opis fizyczny: S. 187-190
    Uwagi: Publikacja dostępna również na CD.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    134/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Research in didactics of chemistry : the II International Conference DYDCHEM 2006, June 29 - July 1 : proceedings / [ed. Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko]
    Adres wydawniczy: [Kraków : Pedagogical University, 2006]
    Opis fizyczny: 1 dysk optyczny (CD-ROM)
    Uwagi: Tytuł z ekranu tytułowego.
    Typ publikacji: DE
    Język publikacji: ENG



    135/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Rola wartościowości i stopnia utleniania w edukacji chemicznej / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Sučasnosť a perspektívy didaktiky chémie : [zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie], Donovaly 11.-13. 10. 2006 / [zost. Jarmila Kmeťová, Mária Lichvárová]
    Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Fakulta prírodných vied. Univerzita Mateja Bela, 2006
    Opis fizyczny: S. 78-81
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    136/145
    Autorzy: Martin Bílek, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: The influence of computer animated models on pupils' understanding of natural phenomena in the micro-world level / Martin Bilek [et al., w tym Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko]
    Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. Jana Rajmunda Paśko, Małgorzaty Nodzyńskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2006
    Opis fizyczny: S. 55-57
    Uwagi: Publikacja dostępna również na CD.
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: ENG



    137/145
    Autorzy: Agnieszka Chmielowska, Paweł Cieśla.
    Tytuł: Wyobrażenia uczniów na temat pojęcia "cukier" w klasie VI szkoły podstawowej oraz w klasie III gimnazjum / Agnieszka Chmielowska, Paweł Cieśla
    Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. Jana Rajmunda Paśko, Małgorzaty Nodzyńskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2006
    Opis fizyczny: S. 73-76
    Uwagi: Publikacja dostępna również na CD.
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    138/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Badanie wpływu elektronicznego zeszytu ćwiczeń na przyswajalność pojęć chemicznych / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnaviensis. Ser. D, Supplementum 1. - 2005, no. 9, s. 99-103
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: POL



    139/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Chemistry teaching on graduate biology studies for prospective teachers / Paweł Cieśla and Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: European Variety in Chemistry Education : Kraków, 4-7 VII 2005 : book of abstracts / [ed. by Paweł Cieśla, Iwona Maciejowska, Anna Sadowska]
    Adres wydawniczy: Kraków : Faculty of Chemistry. Jagiellonian University, 2005
    Opis fizyczny: S. 40-41
    Typ publikacji: PRA
    Język publikacji: ENG



    140/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Iwona Maciejowska, Anna Sadowska.
    Tytuł: European Variety in Chemistry Education : Kraków, 4-7 VII 2005 : book of abstracts / [ed. by Paweł Cieśla, Iwona Maciejowska, Anna Sadowska]
    Adres wydawniczy: Kraków : Faculty of Chemistry. Jagiellonian University, 2005
    Opis fizyczny: 208 s.
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG



    141/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Production of steel as an example of the form of project learning at secondary school level / Pavel Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Technical Creativity in School's Curricula with the Form of Project Learning "From Idea to the Product" - from the kindergarten to the technical faculty : 3rd International Symposium : 20.-22. April 2005, Portorož, Slovenia : proceedings / ed. by Jožica Bezjak
    Adres wydawniczy: Ljubljana : Faculty of Education, 2005
    Opis fizyczny: 74-76
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    142/145
    Autorzy: Paweł Cieśla.
    Tytuł: Propozycje aktywizacji studentów kierunku "Edukacja Techniczno-Informatyczna" na zajęciach z podstaw chemii / Paweł Cieśla
    Źródło: W: Problemy współczesnej techniki w aspekcie inżynierii i edukacji : monografia / red. Renata Staśko, Paweł Kurtyka, Krzysztof Mroczka
    Adres wydawniczy: Kraków : Instytut Techniki Akademii Pedagogicznej im. KEN, 2005
    Opis fizyczny: S. 307-310
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    143/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Ucząco-sprawdzająco-monitorujący program do nauki odczytu i zapisu symboliki chemicznej / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Komputer w edukacji : 15. ogólnopolskie sympozjum naukowe, Kraków 23-24 września 2005 / red. nauk. Janusz Morbitzer
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2005
    Opis fizyczny: S. 56-60
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    144/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Umiejętność modelowania struktur jonowych przez uczniów gimnazjum ; Badanie umiejętności konstruowania izomerycznych wzorów węglowodorów przez uczniów gimnazjum / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Aktuální otázky výuky chemie : XV. Mezinárodní konference o výuce chemie : sborník přednášek / [ed. Martin Bílek]
    Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2005
    Opis fizyczny: S. 99-111
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    145/145
    Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko.
    Tytuł: Zadania otwarte czy zamknięte - czyli jak sprawdzić wiedzę ucznia / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko
    Źródło: W: Badania w Dydaktyce Chemii / pod red. Jana Rajmunda Paśko
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004
    Opis fizyczny: S. 39-48
    Uwagi: Publikacja dostępna również na CD.
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL

         stosując format:
    Nowe wyszukiwanie