Autorzy: Paweł Cieśla, Vladimir Sirotek, Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Alena rámová, Jan Hrdlička. Tytuł: Metody a techniky měření pH - od mateřské koly po vysokou kolu / Paweł Cieśla, Vladimír Sirotek, Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Alena rámová, Jan Hrdlička Źródło: W: Metody a techniky stanovení pH - od mateřské po vysokou kolu / vėdecká úprava dr hab. Małgorzata Nodzyńska-Moroń prof. UP Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2023 Opis fizyczny: S. 70-93 p-ISBN: 978-83-8084-932-7 e-ISBN: 978-83-8084-933-4 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
2/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Paweł Cieśla, Jan Hrdlička. Tytuł: Z pH za pan brat - od przedszkola po uniwersytet / Małgorzata Nodzyńska-Moroń Paweł Cieśla Jan Hrdlička Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2023 Opis fizyczny: 122 s. p-ISBN: 978-83-8084-930-3 e-ISBN: 978-83-8084-931-0 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url: DOI:
3/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Vladimir Sirotek, Paweł Cieśla. Tytuł: Zkoumání atraktivity jednotlivých způsobů stanovení pH / Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Vladimír Sirotek, Paweł Cieśla Źródło: W: Metody a techniky stanovení pH - od mateřské po vysokou kolu / vėdecká úprava dr hab. Małgorzata Nodzyńska-Moroń prof. UP Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2023 Opis fizyczny: S. 94-107 p-ISBN: 978-83-8084-932-7 e-ISBN: 978-83-8084-933-4 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
4/145
Autorzy: Paweł Cieśla. Tytuł: Active Science Education / editor Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2022 Opis fizyczny: 136 s. p-ISBN: 978-83-8084-813-9 Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 DOI:
5/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Paweł Cieśla, Vladimir Sirotek, Anna Baprowska. Tytuł: Integrating students' knowledge in the light research / Małgorzata Nodzyńska-Muroń, Paweł Cieśla, Vladimir Sirotek, Anna Baprowska Źródło: W: Active Science Education / editor Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2022 Opis fizyczny: S. 115-133 p-ISBN: 978-83-8084-813-9 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
6/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Vladimir Sirotek, Jitka trofová, Paulina Zimak-Piekarczyk. Tytuł: Testing techniques pH and their attractiveness in chemical activity / Małgorzata Nodzyńska-Moroń, Paweł Cieśla, Vladimir Sirotek, Jitka trofová, Paulina Zimak-Piekarczyk Źródło: W: Project-Based And Other Student-Activation Strategies And Issues In Science Education XX, PBE 2022, 3th-4th November 2022 : conference proceedings / Martin Rusek, Martina Tóthová, Dominika Koperová (Eds.) Adres wydawniczy: Prague : Charles University - Faculty of Education, 2022 Opis fizyczny: S. 144-154 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Adres url:
7/145
Autorzy: Alicja Walosik, Kinga Wierzbicka, Paweł Cieśla. Tytuł: The teacher as a mediator in difficult educational problems / Alicja Walosik, Kinga Wierzbicka, Paweł Cieśla Źródło: Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2022, Z. 12, s. 74-85 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2083-7267 e-ISSN: 2450-3487 Adres url: DOI:
8/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: A New Approach To Chemistry Teachers Education At Pedagogical University Of Cracow / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska Źródło: W: University education of future science teachers / editor Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 19-32 p-ISBN: 978-83-8084-709-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
9/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Martin Bilek. Tytuł: Scientific Thinking In Learning Chemistry Based On The Concept Salts / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Martin Bílek Źródło: W: Scientific Thinking In Science Education / redakcja Małgorzata Nodzyńska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 89-98 p-ISBN: 978-83-8084-574-9 e-ISBN: 978-83-8084-575-6 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
10/145
Autorzy: Paweł Cieśla. Tytuł: University education of future science teachers / editor Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: 110 s. p-ISBN: 978-83-8084-709-5 Typ publikacji: ZK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Adres url: DOI:
11/145
Autorzy: Paweł Cieśla. Tytuł: Kształtowanie wybranych kompetencji kluczowych w ramach edukacji chemicznej a multimedia / Paweł Cieśla Źródło: W: Edukacja przyrodnicza : w kręgu teorii i praktyki / redakcja Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2020 Opis fizyczny: S. 156-165 p-ISBN: 978-83-8084-522-0 e-ISBN: 978-83-8084-523-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 985) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
12/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Martin Bílek. Tytuł: Time management in project based education / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Martin Bílek Źródło: W: Project-Based Education And Other Activating Strategies In Science Education XVII, PBE 2019, 7th-8th November 2019 Prague : conference proceedings / Martin Rusek, Martina Tóthová & Karel Vojíř (Eds.) Adres wydawniczy: Prague : Charles University - Faculty of Education, 2019 Opis fizyczny: S. 18-26 p-ISBN: 978-80-7603-155-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
13/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Paweł Cieśla, Martin Bílek. Tytuł: Using a mental map to plan an educational project with science orientation / Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Paweł Cieśla, Martin Bílek Źródło: W: Project-Based Education And Other Activating Strategies In Science Education XVI, PBE 2018, 8.-9. 11. 2018 Prague / Martin Rusek, Karel Vojíř (Eds.) Adres wydawniczy: Prague : Charles University - Faculty of Education, 2019 Opis fizyczny: S. 151-157 p-ISBN: 978-80-7603-066-4 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Inne bazy podające opis:
Web of Science
Liczba arkuszy: 0,37 Adres url:
14/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Martin Bílek. Tytuł: Implementation of Ishikawa diagram into project based education / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Anna Baprowska, Martin Bílek Źródło: W: Project-Based Education And Other Activating Strategies In Science Education XV, PBE 2017, 2.-3. 11. 2017 Prague / Martin Rusek, Karel Vojíř (Eds.) Adres wydawniczy: Prague : Charles University in Prague. Faculty of Education, 2018 Opis fizyczny: S. 44-52 p-ISBN: 978-80-7290-980-3 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
15/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Infografiki jako narzędzie obrazowania informacji naukowych / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: Szkolna i uniwersytecka edukacja przyrodnicza : wspólne działania na rzecz zapewniania jakości kształcenia / pod redakcją Ilony Żeber-Dzikowskiej, Doroty Morki Adres wydawniczy: Słupsk : Wydawnictwo Naukowe Akademii Pomorskiej, 2018 Opis fizyczny: S. 249-260 p-ISBN: 978-83-7467-291-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
16/145
Autorzy: Paweł Cieśla. Tytuł: Introduction / Paweł Cieśla Źródło: W: Science Teaching in the XXI Century / editors Paweł Cieśla, Anna Michniewska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2018 Opis fizyczny: S. 5-6 p-ISBN: 978-83-8084-062-1 Typ publikacji: PV Język publikacji: ENG
17/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Kahoot! As an Examinational Tool at University Level / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: Science Teaching in the XXI Century / editors Paweł Cieśla, Anna Michniewska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2018 Opis fizyczny: S. 164-175 p-ISBN: 978-83-8084-062-1 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000
18/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Anna Michniewska. Tytuł: Science Teaching in the XXI Century / editors Paweł Cieśla, Anna Michniewska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2018 Opis fizyczny: 199 s. p-ISBN: 978-83-8084-062-1 Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Adres url:
19/145
Autorzy: Anna Baprowska, Paweł Cieśla, Martin Bilek. Tytuł: Selected Methods and Forms of Management and Organisation of the Chemistry Learning Process / Anna Baprowska, Paweł Cieśla, Martin Bilek Źródło: W: Science Teaching in the XXI Century / editors Paweł Cieśla, Anna Michniewska Wydanie: S. 146-156 Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2018 p-ISBN: 978-83-8084-062-1 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
20/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: The study of basic everyday chemical knowledge of undergraduate students of non-chemical branches of natural sciences / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2018, Z. 8, s. 132-140 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2083-7267 Adres url:
21/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: Wycieczki edukacyjne wspierane TI / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska Źródło: W: Edukacja przyrodnicza - klasyka czy nowoczesność? / redakcja naukowa Sebastian Pilichowski, Ilona Żeber-Dzikowska Adres wydawniczy: Zielona Góra : Uniwersytet Zielonogórski, 2018 Opis fizyczny: S. 247-256 p-ISBN: 978-83-7842-339-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
22/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: Designing chemical experiments as a project-based education / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska Źródło: W: Projektové vyučování v přirodovědných předmětech. XIV = Project-based education in science education. XIV / edited by Martin Rusek, Dagmar Starkova, Iva B. Metelkova Adres wydawniczy: Praha : Charles University Prague, 2017 Opis fizyczny: S. 65-71 p-ISBN: 978-80-7290-929-2 Uwagi: Accession number: WOS:000405467100007. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
Liczba arkuszy: 0,5
23/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: Ecological awareness of students of life sciences and their choice of the way of transport / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: Edukacja Biologiczna i Środowiskowa. - 2017, nr 1, s. 70-92 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 1643-8779 Adres url: DOI:
24/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: Gothic cathedral as a teaching aid in project-based education / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: Projektové vyučování v přirodovědných předmětech. XIV = Project-based education in science education. XIV / edited by Martin Rusek, Dagmar Starkova, Iva B. Metelkova Adres wydawniczy: Praha : Charles University Prague, 2017 Opis fizyczny: S. 161-168 p-ISBN: 978-80-7290-929-2 Uwagi: Accession number: WOS:000405467100019. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
Liczba arkuszy: 0,5
25/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Czas - czwarty wymiar nauczania i uczenia się / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: Niezbędnik Kadry Akademickiej. - 2016, nr 5, s. 39-45 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2450-2669
26/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Wioleta Kopek-Putała, Anna Baprowska. Tytuł: DidSci 2016 : proceedings of the 7th International Conference on Research in Didactics of the Sciences, June 29th - July 1st / editors: Paweł Cieśla, Wioleta Kopek-Putała, Anna Baprowska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2016 Opis fizyczny: 176 s. p-ISBN: 978-83-8084-037-9 Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 8
27/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Duch chemii jako przykład nowatorskiego podręcznika do nauki chemii / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: Podręcznik do nauk przyrodniczych w XXI wieku : monografia / pod redakcją Piotra Bieńka Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 22-37 p-ISBN: 978-83-8084-041-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,9
28/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Environmental awareness of the students of technology and engineering / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Technica. - 2016, Z. 9, s. 125-134 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 2.000 p-ISSN: 2081-5468
29/145
Autorzy: Maria Krzeczowska-Wilk, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: Holistyczne ujęcie nauczania przedmiotów przyrodniczych za pomocą wycieczek edukacyjnych - badania wstępne / Maria Krzeczowska-Wilk, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska Źródło: W: Aktualne problemy dydaktyki przedmiotów przyrodniczych / [redakcja naukowa Paweł Bernard, Iwona Maciejowska] Adres wydawniczy: Kraków : Wydział Chemii UJ, 2016 Opis fizyczny: S. 81-91 p-ISBN: 978-83-943754-8-5 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,8
30/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Interaktywne komputerowe doświadczenia w nauczaniu chemii / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: Aktualne problemy dydaktyki przedmiotów przyrodniczych / [redakcja naukowa Paweł Bernard, Iwona Maciejowska] Adres wydawniczy: Kraków : Wydział Chemii UJ, 2016 Opis fizyczny: S. 123-134 p-ISBN: 978-83-943754-8-5 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,8
31/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Nauczanie studentów - jak uniknąć wypalenia zawodowego / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: Niezbędnik Kadry Akademickiej. - 2016, nr 7, s. 25-35 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2450-2669
32/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Nowatorskie podejście do konstrukcji podręcznika oraz nauczania chemii w gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: Podręcznik do nauk przyrodniczych w XXI wieku : monografia / pod redakcją Piotra Bieńka Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 9-21 p-ISBN: 978-83-8084-041-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,73
33/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Organizacja czasu nauczycieli akademickich / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: Niezbędnik Kadry Akademickiej. - 2016, nr 6, s. 44-54 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2450-2669
34/145
Autorzy: Paweł Cieśla. Tytuł: Outdoor education / Paweł Cieśla Źródło: W: DidSci 2016 : proceedings of the 7th International Conference on Research in Didactics of the Sciences, June 29th - July 1st / editors: Paweł Cieśla, Wioleta Kopek-Putała, Anna Baprowska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2016 Opis fizyczny: S. 31-33 p-ISBN: 978-83-8084-037-9 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
35/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: The spirit of chemistry in a school textbook / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: DidSci 2016 : proceedings of the 7th International Conference on Research in Didactics of the Sciences, June 29th - July 1st / editors: Paweł Cieśla, Wioleta Kopek-Putała, Anna Baprowska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2016 Opis fizyczny: S. 125-128 p-ISBN: 978-83-8084-037-9 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
36/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Young scientist in Kraków - outdoor game designed with use of project-based education / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: Projektové vyučování v přirodovědných předmětech = Project-based education in science education. XIII / Martin Rusek (ed.) Adres wydawniczy: Praha : Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta, 2016 Opis fizyczny: S. 30-37 p-ISBN: 978-80-7290-864-6 Uwagi: Publikacja w Web of Science. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Liczba arkuszy: 0,57 Adres url:
37/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Zaliczył czy nie zaliczył - jak sprawiedliwie oceniać / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: Niezbędnik Kadry Akademickiej. - 2016, nr 8, s. 28-36 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2450-2669
38/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Duch chemii. Część 1, Gimnazjum : książka nauczyciela do podręcznika do nauki chemii w gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Lublin : Syntea SA, 2015 Opis fizyczny: 306 s. p-ISBN: 978-83-63295-67-7 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000 Liczba arkuszy: 16,1 Adres url:
39/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Duch chemii. Część 1, Gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Lublin : Syntea SA, 2015 Opis fizyczny: 247 s. p-ISBN: 978-83-63295-62-2 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000 Liczba arkuszy: 12,0 Adres url:
40/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Duch chemii. Część 2, Gimnazjum : książka nauczyciela do podręcznika do nauki chemii w gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Lublin : Syntea SA, 2015 Opis fizyczny: 336 s. p-ISBN: 978-83-63295-68-4 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000 Liczba arkuszy: 17,68 Adres url:
41/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Duch chemii. Część 2, Gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Lublin : Syntea SA, 2015 Opis fizyczny: 255 s. p-ISBN: 978-83-63295-58-5 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000 Liczba arkuszy: 12,0 Adres url:
42/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Duch chemii. Część 3, Gimnazjum : książka nauczyciela do podręcznika do nauki chemii w gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Lublin : Syntea SA, 2015 Opis fizyczny: 320 s. p-ISBN: 978-83-63295-69-1 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000 Liczba arkuszy: 16,8 Adres url:
43/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Duch chemii. Część 3, Gimnazjum / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Lublin : Syntea SA, 2015 Opis fizyczny: 258 s. p-ISBN: 978-83-63295-59-2 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000 Liczba arkuszy: 12,0 Adres url:
44/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Kursy e-learningowe do scenariuszy lekcji [Dokument elektroniczny] : materiał uzupełniający do tomów: 2, 4, 5, 7, 10 / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2015 p-ISBN: 978-83-942354-3-7 Seria: (Przyroda z PINaP) Uwagi: Program innowacyjnego nauczania przyrody dla szkół ponadgimnazjalnych z obudową dydaktyczną.Publikacja dostępna na CD. Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
45/145
Autorzy: Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek. Tytuł: Metoda naukowa i wyjaśnianie świata / Katarzyna Potyrała., Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2015 Opis fizyczny: 54 s. p-ISBN: 978-83-942354-3-7 Seria: (Przyroda z PINaP ; 2) Uwagi: Program innowacyjnego nauczania przyrody dla szkół ponadgimnazjalnych z obudową dydaktyczną. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
46/145
Autorzy: Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek. Tytuł: Nauka i sztuka / Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2015 Opis fizyczny: 84 s. p-ISBN: 978-83-942354-3-7 Seria: (Przyroda z PINaP ; 7) Uwagi: Program innowacyjnego nauczania przyrody dla szkół ponadgimnazjalnych z obudową dydaktyczną. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000
47/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Scientific theatre as a popularizing knowledge of natural sciences / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2015, Z. 5, s. 22-31 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2083-7267
48/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Trudna sztuka nauczania - jak wykładać, żeby nia zanudzić / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: Niezbędnik Kadry Akademickiej. - 2015, nr 3, s. 20-27 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2450-2669
49/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Trudna sztuka nauczania : zajęcia audytoryjne, konwersatoria / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: Niezbędnik Kadry Akademickiej. - 2015, nr 4, s. 29-46 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2450-2669
50/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Visualization of natural processes - one of the skills of animator of nature culture / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2015, Z. 5, s. 96-110 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2083-7267
51/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Wykorzystanie kuchenki mikrofalowej w nauczaniu chemii organicznej - synteza bez rozpuszczalników / Karel Kolář, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: Co w dydaktykach nauk przyrodniczych ocalić od zapomnienia? : monografia / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej i Wiolety Kopek-Putały Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2015 Opis fizyczny: S. 225-236 p-ISBN: 978-83-7271-967-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,8 Adres url:
52/145
Autorzy: Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek. Tytuł: Wynalazki, które zmieniły świat, czyli wynalazki, które podniosły standard życia / Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek Źródło: W: Wynalazki, które zmieniły świat / pod red. Małgorzaty Pietrzak, Katarzyny Potyrały Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2015 Opis fizyczny: S. 35-48 p-ISBN: 978-83-942354-3-7 Seria: (Przyroda z PINaP ; t. 5) Uwagi: Program innowacyjnego nauczania przyrody dla szkół ponadgimnazjalnych z obudową dydaktyczną. Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
53/145
Autorzy: Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek. Tytuł: Wynalazki, które zmieniły świat, czyli wynalazki, które zapoczątkowały erę atomu i energetyki jądrowej / Katarzyna Potyrała, Anita Bokwa, Paweł Cieśla, Roman Rosiek Źródło: W: Wynalazki, które zmieniły świat / pod red. Małgorzaty Pietrzak, Katarzyny Potyrały Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2015 Opis fizyczny: S. 7-33 p-ISBN: 978-83-942354-3-7 Seria: (Przyroda z PINaP ; t. 5) Uwagi: Program innowacyjnego nauczania przyrody dla szkół ponadgimnazjalnych z obudową dydaktyczną. Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
54/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Analysis of technological abilities of teachers / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: New technologies in science education / edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Katarzyna Różowicz Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2014 Opis fizyczny: S. 80-94 p-ISBN: 978-83-7271-879-2 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
55/145
Autorzy: Paulina Pluta, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Application of microwave in chemistry teaching / Paulina Pluta, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: Experiments in teaching and learning natural sciences / the monograph edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Agnieszka Kania Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Kraków, 2014 Opis fizyczny: S. 122-131 p-ISBN: 978-83-7271-878-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
56/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Agnieszka Kania. Tytuł: Experiments in teaching and learning natural sciences / the monograph edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Agnieszka Kania Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Kraków, 2014 Opis fizyczny: 145 s. p-ISBN: 978-83-7271-878-5 Typ publikacji: PRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
57/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Experiments in teaching natural sciences / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: Experiments in teaching and learning natural sciences / the monograph edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Agnieszka Kania Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Kraków, 2014 Opis fizyczny: S. 5-6 p-ISBN: 978-83-7271-878-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG
58/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Katarzyna Różowicz. Tytuł: New technologies in science education / edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Katarzyna Różowicz Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2014 Opis fizyczny: 95 s. p-ISBN: 978-83-7271-879-2 Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Adres url:
59/145
Autorzy: Paweł Cieśla. Tytuł: Structure of matter at secondary school - results of the research / Paweł Cieśla Źródło: W: Research, theory and practice in chemistry didactics : research and research oriented studies : proceedings of the 23rd International Conference on Chemistry Education : Hradec Králové / ed. Martin Bílek Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 Opis fizyczny: S. 157-164 p-ISBN: 978-80-7435-415-1 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,5
60/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Anna Michniewska. Tytuł: Teaching and learning science at all levels education / edited by: Paweł Cieśla, Anna Michniewska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2014 Opis fizyczny: 190 s. p-ISBN: 978-83-7271-880-8 Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
61/145
Autorzy: Anna Michniewska, Paweł Cieśla. Tytuł: The influence of e-learning on methods of knowledge acquisition illustrated by the example of science faculty students who learn redox reactions by means of Moodle platform / Anna Michniewska, Paweł Cieśla Źródło: W: New technologies in science education / edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Katarzyna Różowicz Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2014 Opis fizyczny: S. 60-65 p-ISBN: 978-83-7271-879-2 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
62/145
Autorzy: Patrycja Pikuzińska, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: The use of the microscope for visualization of the chemical processes in the teaching of chemistry / Patrycja Pikuzińska, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska Źródło: W: Experiments in teaching and learning natural sciences / the monograph edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Agnieszka Kania Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Kraków, 2014 Opis fizyczny: S. 117-121 p-ISBN: 978-83-7271-878-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG
63/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska. Tytuł: Jan Rajmund Paśko - 50 years of teaching and 45 years of scientific work / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska Źródło: Journal of Science Education. - 2013, vol. 14, nr 1, s. 47 Typ publikacji: ZV Język publikacji: ENG p-ISSN: 0124-5481 Adres url:
64/145
Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Waldemar Tejchman. Tytuł: Moja chemia : poradnik metodyczny dla gimnazjum. Cz. 1 / Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Waldemar Tejchman Adres wydawniczy: Krzeszowice : Kubajak, 2013 Opis fizyczny: 142 s. p-ISBN: 978-83-62501-25-0 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
65/145
Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Waldemar Tejchman, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: Moja chemia : poradnik metodyczny dla gimnazjum. Cz. 2 / Jan Rajmund Paśko, Waldemar Tejchman, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska Adres wydawniczy: Krzeszowice : Kubajak, 2013 Opis fizyczny: 120 s. p-ISBN: 978-83-62501-26-7 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
66/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Anna Michniewska. Tytuł: Wpływ wybranych związków chemicznych na organizmy żywe / red. Paweł Cieśla, Anna Michniewska Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Instytut Biologii. Zakład Chemii i Dydaktyki Chemii, 2013 Opis fizyczny: 103 s. p-ISBN: 978-83-7271-796-2 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
67/145
Autorzy: Sandra Rozmysłowska, Paweł Cieśla. Tytuł: Występowanie i rola jonów żelaza w organizmie człowieka w świetle badań wśród studentów / Sandra Rozmysłowska, Paweł Cieśla Źródło: W: Wpływ wybranych związków chemicznych na organizmy żywe / red. Paweł Cieśla, Anna Michniewska Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Instytut Biologii. Zakład Chemii i Dydaktyki Chemii, 2013 Opis fizyczny: S. 68-75 p-ISBN: 978-83-7271-796-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
68/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska. Tytuł: Badania w dydaktyce chemii : monografia / red. Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012 Opis fizyczny: 204 s. Typ publikacji: PRK Język publikacji: MUL Punktacja MNiSW: 4.000
69/145
Autorzy: Maria Krzeczkowska, Paweł Cieśla. Tytuł: Badanie możliwości wykorzystania spektroskopii UV/VIS podczas lekcji chemii w gimnazjum / Maria Krzeczowska, Paweł Cieśla Źródło: W: Badania w dydaktyce chemii : monografia / red. Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012 Opis fizyczny: S. 92-95 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
70/145
Autorzy: Iwona Stawoska, Paweł Cieśla. Tytuł: Blended learning jako nowoczesna metoda pracy z uczniem zdolnym / Iwona Stawoska, Paweł Cieśla Źródło: W: Innowacja treści i metod nauczania w przedmiotach przyrodniczych : monografia / pod red. J. R. Paśko Adres wydawniczy: Kraków : [Zakład Chemii i Dydaktyki Chemii Uniwersytetu Pedagogicznego], 2012 Opis fizyczny: S. 89-93 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
71/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska. Tytuł: Chemistry education in the light of the research : monograph / ed. by Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012 Opis fizyczny: 146 s. Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
72/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: From alchemy to the present day - the choice of biographies of Polish scientists / ed. Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012 Opis fizyczny: 103 s. Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
73/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Agnieszka Kania, Iwona Stawoska. Tytuł: Introduction / Paweł Cieśla, Agnieszka Kania, Iwona Stawoska Źródło: W: Chemistry education in the light of the research : monograph / ed. by Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012 Opis fizyczny: S. 5-6 Typ publikacji: ZV Język publikacji: ENG
74/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Introduction : science should not have borders, however... / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: From alchemy to the present day - the choice of biographies of Polish scientists / ed. Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012 Opis fizyczny: S. 6 Typ publikacji: ZV Język publikacji: ENG
75/145
Autorzy: Paweł Cieśla. Tytuł: Jak uczyć o strukturze atomu w gimnazjum, bazując na podstawach mechaniki kwantowej / Paweł Cieśla Źródło: W: Badania w dydaktyce chemii : monografia / red. Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012 Opis fizyczny: S. 15-20 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
76/145
Autorzy: Paweł Cieśla. Tytuł: Szef pasjonat / Paweł Cieśla Źródło: W: Jan Rajmund Paśko : naukowiec, dydaktyk, pasjonat : w 50-lecie pracy dydaktycznej i 45-lecie pracy naukowej / Marta Mamica, Małgorzata Nodzyńska Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Zakład Chemii i Dydaktyki Chemii, 2012 Opis fizyczny: S. 105 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
77/145
Autorzy: Anna Michniewska, Paweł Cieśla. Tytuł: The influence of the knowledge of atomic structure on the internet search of the information about microworld / Anna Michniewska, Paweł Cieśla Źródło: W: Chemistry education in the light of the research : monograph / ed. by Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012 Opis fizyczny: S. 92-96 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG
78/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla. Tytuł: Variety of textbooks and its influence od quality of chemistry education in Poland / Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla Źródło: Journal of Science Education. - 2012, vol. 13, 28-33 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 6.000
79/145
Autorzy: Paweł Cieśla. Tytuł: Wiedza naukowa, a wiedza szkolna / Paweł Cieśla Źródło: W: Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied : zborník z medzinárodnej konferencie, Smolenice 15.-17. oktober 2012 / [zostavovatel Ján Reguli] Adres wydawniczy: Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2012 Opis fizyczny: S. 96-101 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
80/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Iwona Stawoska. Tytuł: Z chemią wśród dzieci / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Iwona Stawoska Źródło: Konspekt. - 2012, nr 4 (45), s. 92-96 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
81/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Koncepcja chemicznych wirtualnych kół naukowych / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: Biologie - Chemie - Zeměpis. - 2011, č. 3x, s. 250-254 Uwagi: Chemické vzdělávání v teori a praxi : materiály z mezinárodní konference o výuce chemie, Plzeň 15. - 17. 6. 2011. Publikacja dostępna również na CD. Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
82/145
Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Waldemar Tejchman. Tytuł: Moja chemia : zaszyt ćwiczeń : dla gimnazjum. Cz. 2 / Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Waldemar Tejchman Adres wydawniczy: Krzeszowice : Wydawnictwo Kubajak, 2011 Opis fizyczny: 126 s. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
83/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Multimedialne wspomaganie nauczania chemii / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Technologie komputerowe w nauczniu przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. Jana Rajmunda Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2011 Opis fizyczny: S. 12-18 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
84/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Wstępne badania nad wyobrażeniem struktury mikroświata u uczniów IV klasy szkoły podstawowej / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko Źródło: Biologie - Chemie - Zeměpis. - 2011, č. 3x, s. 48-51 Uwagi: Chemické vzdělávání v teori a praxi : materiály z mezinárodní konference o výuce chemie, Plzeň 15. - 17. 6. 2011. Publikacja dostępna również na CD. Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
85/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Iwona Stawoska, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: Wybrane formy aktywizacji studentów kierunków przyrodniczych / Paweł Cieśla, Iwona Stawoska, Małgorzata Nodzyńska Źródło: W: Metody motywacyjne w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. M. Nodzyńskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011 Opis fizyczny: S. 72-78 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Adres url:
86/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Iwona Stawoska, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: Zastosowanie doświadczeń i eksperymentów chemicznych w koncepcji wirtualnej szkoły rozwijającej uzdolnienia chemiczne uczniów szczególnie uzdolnionych / Paweł Cieśla, Iwona Stawoska, Małgorzata Nodzyńska Źródło: W: Dydaktyka chemii (i innych przedmiotów przyrodniczych) od czasów alchemii po komputery : monografia / pod red. M. Nodzyńskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011 Opis fizyczny: S. 103-108 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Adres url:
87/145
Autorzy: Iwona Maciejowska, Paweł Cieśla. Tytuł: 10th European Conference on Research in Chemistry Education : [ECRICE] : book of abstracts / [ed. Iwona Maciejowska, Paweł Cieśla] Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2010 Opis fizyczny: 326 s. Typ publikacji: ZK Język publikacji: ENG
88/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Badanie umiejętności wykonywania operacji prowadzących do ustalenia wzorów dowolnych kwasów nieorganicznych przez uczniów klas gimnazjalnych / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: Chemické Rozhl'ady. - 2010, nr 5, s. 43-48 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: POL
89/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: How to teach future teachers to teach resolving the tasks? / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: 10th European Conference on Research in Chemistry Education : [ECRICE] : book of abstracts / [ed. Iwona Maciejowska, Paweł Cieśla] Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2010 Opis fizyczny: S. 199-200 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
90/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Jak nauczyć nauczycieli nauczania rozwiązywania zadań? / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Badania w dydaktykach przedmiotów przyrodniczych : monografia / [red. Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko] Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2010 Opis fizyczny: S. 107-110 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
91/145
Autorzy: Anna Kwatera, Paweł Cieśla. Tytuł: Rola i zadania dydaktyk przedmiotowych w kształceniu nauczycieli / red. Anna Kwatera, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2010 Opis fizyczny: 353 s. Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 Adres url: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
92/145
Autorzy: Paweł Cieśla. Tytuł: Rola zakładów dydaktyki chemii / Paweł Cieśla Źródło: W: Rola i zadania dydaktyk przedmiotowych w kształceniu nauczycieli / red. Anna Kwatera, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2010 Opis fizyczny: S. 114-119 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 Adres url: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
93/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Badanie trudności w pisaniu równań reakcji kwasów z wodorotlenkami / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie : sborník přednáek 19. Mezinárodní konference o výuce chemie, Hradec Králové, IX - 2009. 1 čast, Původní výzkumné práce, teoretické a odborné studie / [ed. Martin Bílek] Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 Opis fizyczny: S. 112-121 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
94/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: How to fight against corrosion? / Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: Technical creativity in school's curricula with the form of project learning "From idea to the product" : from the kindergarten to the technical faculty : proceedings : 7th International Science Symposium, 22. - 24. April 2009, Portoro, Slovenia / ed. by Joica Bezjak Adres wydawniczy: Ljubljana : Somaru, 2009 Opis fizyczny: S. 88-92 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
95/145
Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Waldemar Tejchman. Tytuł: Moja Chemia : zeszyt ćwiczeń dla gimnazjum. Cz. 1 / Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Waldemar Tejchman Adres wydawniczy: Krzeszowice : Wydawnictwo Kubajak, 2009 Opis fizyczny: 118 s. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
96/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Od budowy atomu do wzorów strukturalnych tlenków : Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Chemia bliżej życia : dydaktyka chemii w dobie reformy edukacji / [Hanna Gulińska] Adres wydawniczy: Poznań : Sowa, 2009 Opis fizyczny: S. 161-166 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000
97/145
Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla. Tytuł: Programy uczące nowej generacji czyli programy dialogowe / Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla Źródło: W: Technologie informacyjne w procesach kształcenia / [pod red. Andrzeja Burewicz] Adres wydawniczy: Poznań : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Zakład Dydaktyki Chemii, 2009 Opis fizyczny: S. 51-57 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
98/145
Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla. Tytuł: Teaching software of new generation : dialog programs / Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla Źródło: W: ICT in Chemical Education / [ed. Andrzej Burewicz] Adres wydawniczy: Poznań : Adam Mickiewicz University. Department of Chemical Education, 2009 Opis fizyczny: S. 11-29 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000
99/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Trudności w rożróżnianiu struktur jonowych i cząsteczkowych substancji chemicznych / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Sučasnosť a perspektívy didaktiky chémie 2 : [zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie], Donovaly 27. - 29. 5. 2009 / [zost. Jarmila Kmeťová, Mária Lichvárová] Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Fakulta prírodných vied. Univerzita Mateja Bela, 2009 Opis fizyczny: S. 85-89 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
100/145
Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla. Tytuł: Wiadomości i umiejętności ucznia a jego ocena : sprawiedliwa ocena w oczach uczniów / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Edukacyjne zagrożenia i wyzwania młodego pokolenia. 2 / (red. nauk.) Dorota Rondalska, Andrzej Zduniak Adres wydawniczy: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2009 Opis fizyczny: S. 159-167 Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 17) Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
101/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Błędy dydaktyczne popełniane przez nauczycieli przy wykorzystywaniu multimediów / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Technologie informacyjne w warsztacie nauczyciela / pod red. Jacka Migdałka i Marii Zając Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008 Opis fizyczny: S. 367-370 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
102/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Czy wszystkie "uproszczenia" w nauczaniu chemii dają pozytywne rezultaty? / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Nowe wyzwania dydaktyki chemii / [red. nauk. Hanna Gulińska] Adres wydawniczy: Poznań : Sowa Druk, 2008 Opis fizyczny: S. 209-212 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
103/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: II stopień studiów wyższych - konieczność kontynuacji czy możliwość wyboru / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Dylematy edukacyjne współczesnego człowieka a jakość kształcenia w szkole wyższej : praca zbiorowa / pod red. Barbary Sitarskiej, Ryszarda Droby, Kazimierza Jankowskiego Adres wydawniczy: Siedlce : Wydaw. Akademii Podlaskiej, 2008 Opis fizyczny: S. 23-28 Seria: (Jakość Kształcenia w Szkole Wyższej) Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
104/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Komunikacja i wymiana informacji pomiędzy studentami a nauczycielami akademickimi / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Technologie informacyjne dla chemików / [red. Iwona Maciejowska et al.] Adres wydawniczy: Kraków : Wydział Chemii UJ, 2008 Opis fizyczny: S. 91-94 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
105/145
Autorzy: Sylwia Studnicka, Paweł Cieśla. Tytuł: Model atomu w Internecie : fałszowanie rzeczywistości / Sylwia Studnicka, Paweł Cieśla Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008 Opis fizyczny: S. 355-359 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
106/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Programy sprawdzające wiadomości i umiejętności uczniów / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Význam chemie pro ivot společnosti - výukové aplikace : mezinárodní seminář : sborník přednáek / [ed. Karel Myka, Ivan Holý] Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2008 Opis fizyczny: S. 22-26 Seria: (Aktualní otazky výuky chemie ; 17) Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
107/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Should organic chemistry be placed as a separate chapter in chemistry teaching in the secondary school? / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008 Opis fizyczny: S. 67-69 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
108/145
Autorzy: Marta Orłowska, Paweł Cieśla. Tytuł: Study on the effect of the spoken commentary on understanding stick models by 4th grade primary school pupils / Marta Orłowska, Paweł Cieśla Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008 Opis fizyczny: S. 280-284 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
109/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Wpływ koncepcji nauczania chemii z 1 połowy XX w. na obecne tendencje / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Current Trends in Chemical Curricula : proceedings of the International Conference, Prague, 24-26 September 2008 / [ed. by Karel Nesměrák] Adres wydawniczy: Prague : Charles University. Faculty of Science, 2008 Opis fizyczny: S. 5-9 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
110/145
Autorzy: Hortensja Frankowska, Alicja Szewczykowska, Paweł Cieśla. Tytuł: Wpływ programu nauczania na rozumienie i umiejętność wykorzystania pojęcia związków toksycznych przez uczniów gimnazjum / Hortensja Frankowska, Alicja Szewczykowska, Paweł Cieśla Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008 Opis fizyczny: S. 126-130 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
111/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Wyobrażenia o pojęciach makro i mikroświata wsród uczniów klas gimnazjalnych w świetle badań / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnaviensis. Ser. D, Vedy o výchove a vzdelávaní. Supplementum 2. - 2008, No. 12, s. 97-101 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
112/145
Autorzy: Natalia Kaleta, Edyta Maciejewska, Paweł Cieśla. Tytuł: Wyobrażenia uczniów w klasach III i VI szkoły podstawowej oraz w III gimnazjum o pojęciu "białka" na podstawie badań / Natalia Kaleta, Edyta Maciejewska, Paweł Cieśla Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008 Opis fizyczny: S. 189-191 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
113/145
Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Czy techniki informatyczne poprawią umiejętność rozwiązywania zadań problemowych? / Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Źródło: W: Informatyczne przygotowanie nauczycieli : potrzeby, przemiany, perspektywy / pod red. Jacka Migdałka i Marii Zając Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. FALL, 2007 Opis fizyczny: S. 351-354 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
114/145
Autorzy: Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla. Tytuł: Komputerowe modele dynamiczne w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych / red. Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2007 Opis fizyczny: 47 s. + 1 CD-ROM Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL
115/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Kształcenie nauczycieli chemii w ekologicznym aspekcie / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Příprava učitelů chemie na environmentální výchovu a výchovu k trvale udritelnému rozvoji : sborník příspevků z mezinárodní konference, lapanice u Brna, 17.-19. 10. 2007 / [sestavili: Hana Cidlová a Jiří ibor] Adres wydawniczy: Brno : Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta, 2007 Opis fizyczny: S. 20-25 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
116/145
Autorzy: Joanna Lipowiecka, Paweł Cieśla. Tytuł: Lekcja 4. Dlaczego niektóre substancje mają kwaśny smak? / Joanna Lipowiecka, Paweł Cieśla Źródło: W: Komputerowe modele dynamiczne w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych / red. Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2007 Opis fizyczny: S. 35-38 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
117/145
Autorzy: Mirosława Kapturkiewicz, Paweł Cieśla. Tytuł: Lekcja 5. Polimeryzacja / Mirosława Kapturkiewicz, Paweł Cieśla Źródło: W: Komputerowe modele dynamiczne w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych / red. Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2007 Opis fizyczny: S. 39-42 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
118/145
Autorzy: Anna Nowak, Paweł Cieśla. Tytuł: Lekcja 6. Hydroliza sacharozy / Anna Nowak, Paweł Cieśla Źródło: W: Komputerowe modele dynamiczne w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych / red. Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2007 Opis fizyczny: S. 43-46 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
119/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Odbiór symboli chemicznych przez uczniów w początkowych etapach przedmiotowego kształcenia chemicznego / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: ScienEdu : aktuálne trendy vo vyučovaní prírodovedných predmetov : Bratislava, 28. - 30. máj 2007 / [ed. Anna Tóthová, Milan Veselský] Adres wydawniczy: Bratislava : Univerzita Komenského. Prírodovedecká fakulta, 2007 Opis fizyczny: S. 227-230 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
120/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: The role of didactics of chemistry in moulding teachers' priorities of goals in chemical education / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Proceedings of the 2nd European Variety in Chemistry Education / [ed. by Karel Nesměrák] Adres wydawniczy: Prague : Charles University. Faculty of Science, 2007 Opis fizyczny: S. 44-47 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
121/145
Autorzy: Martin Bílek, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Ingrid Paśko. Tytuł: Vliv dynamických počítačovych modelů na porozumění procesů z oblasti mikrosvěta u áků zemí Visegrádského trojuhelníku / Martin Bílek [et al., w tym Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Ingrid Paśko] Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 Opis fizyczny: 92, [1] s. Typ publikacji: ZK Język publikacji: CZE
122/145
Autorzy: Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko, Paweł Cieśla, Ingrid Paśko. Tytuł: Wpływ komputerowych modeli dynamicznych na rozumienie procesów zachodzących na poziomie mikroświata przez uczniów krajów Trójkąta Wyszehradzkiego / red. Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko ; [aut.: Jan Rajmund Paśko, Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Ingrid Paśko et al.] Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2007 Opis fizyczny: 100 s. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
123/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Wychowanie patriotyczne - przedmiot czy działanie kompleksowe / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Edukacja w społeczeństwie "ryzyka" : bezpieczeństwo jako wartość. 3 / (red. nauk.) Matylda Gwoździcka-Piotrowska, Jarosław Wołejszo, Andrzej Zduniak Adres wydawniczy: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2007 Opis fizyczny: S. 270-273 Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 12) Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
124/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Wykorzystanie edytora EXE w procesie edukacji chemicznej / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Zastosowanie technologii informatycznych w akademickiej dydaktyce chemii / [red. Iwona Maciejowska, Monika Ruszak, Stefan Witkowski] Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Jagielloński. Wydział Chemii, 2007 Opis fizyczny: S. 80-85 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
125/145
Autorzy: Martin Bílek, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Badanie umiejętności tworzenia modeli strukturalnych substancji o budowie jonowej / Martin Bílek [et al., w tym Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko] Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. Jana Rajmunda Paśko, Małgorzaty Nodzyńskiej Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2006 Opis fizyczny: S. 62-68 Uwagi: Publikacja dostępna również na CD. Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
126/145
Autorzy: Martin Bílek, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Badanie umiejętności tworzenia modeli strukturalnych substancji o budowie jonowej przez uczniów wyższych klas szkół podstawowych / Martin Bílek [et al, w tym Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko] Źródło: W: Soudobé trendy v chemickém vzdělávání : (aktuální otázky výuky chemie XVI.) : mezinárodní seminář : sbornik přednáek / [ed. Karel Myka, Pavel Opatrný] Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 Opis fizyczny: S. 146-153 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
127/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Chemical symbols easy to learn? / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. Jana Rajmunda Paśko, Małgorzaty Nodzyńskiej Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2006 Opis fizyczny: S. 77-79 Uwagi: Publikacja dostępna również na CD. Typ publikacji: PRR Język publikacji: ENG
128/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Dlaczego pisanie równań reakcji chemicznych, w których powstają sole przysparza uczniom wiele kłopotów? / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Soudobé trendy v chemickém vzdělávání : (aktuální otázky výuky chemie XVI.) : mezinárodní seminář : sbornik přednáek / [ed. Karel Myka, Pavel Opatrný] Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 Opis fizyczny: S. 42-46 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
129/145
Autorzy: Martin Bílek, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Metoda badań nad odbiorem dynamicznych modeli komputerowych przez uczniów / Martin Bílek [et al., w tym Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko] Źródło: W: Soudobé trendy v chemickém vzdělávání : (aktuální otázky výuky chemie XVI.) : mezinárodní seminář : sbornik přednáek / [ed. Karel Myka, Pavel Opatrný] Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 Opis fizyczny: S. 142-145 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
130/145
Autorzy: Martin Bílek, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Modele struktury substancji w procesie nauczania chemii / M. Bilek [et al, w tym P. Cieśla, M. Nodzyńska, I. Paśko, J. R. Paśko] Źródło: W: Sučasnosť a perspektívy didaktiky chémie : [zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie], Donovaly 11.-13. 10. 2006 / [zost. Jarmila Kmeťová, Mária Lichvárová] Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Fakulta prírodných vied. Univerzita Mateja Bela, 2006 Opis fizyczny: S. 176-181 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
131/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: O komputerowych programach nauczających / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Nauczanie chemii w dobie reformy edukacji : XIII Szkoła Problemów Dydaktyki Chemii, Sucha Beskidzka, 7-10 czerwca 2006 / [red. Zofia Kluz, Ewa Odrowąż, Michał M. Poźniczek] Adres wydawniczy: Sucha Beskidzka : Fundacja PRO CHEMIA, 2006 Opis fizyczny: S. 111-113 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
132/145
Autorzy: Honorata Bodnar, Paweł Cieśla. Tytuł: Pojęcie wody w oczach uczniów szkoły podstawowej / Honorata Bodnar, Paweł Cieśla Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. Jana Rajmunda Paśko, Małgorzaty Nodzyńskiej Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2006 Opis fizyczny: S. 69-72 Uwagi: Publikacja dostępna również na CD. Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
133/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Porównanie osiągnięć uczniów przy zastosowaniu rzeczywistych doświadczeń a ich filmowych wersji / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie : sborník přednáek z mezinárodni konference konané 21.- 23. června 2006 v Ostravě / [sest. Dana Kričfalui] Adres wydawniczy: Ostrava : Ostravská univerzita. Přírodovědecká fakulta, 2006 Opis fizyczny: S. 187-190 Uwagi: Publikacja dostępna również na CD. Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
134/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Research in didactics of chemistry : the II International Conference DYDCHEM 2006, June 29 - July 1 : proceedings / [ed. Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko] Adres wydawniczy: [Kraków : Pedagogical University, 2006] Opis fizyczny: 1 dysk optyczny (CD-ROM) Uwagi: Tytuł z ekranu tytułowego. Typ publikacji: DE Język publikacji: ENG
135/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Rola wartościowości i stopnia utleniania w edukacji chemicznej / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Sučasnosť a perspektívy didaktiky chémie : [zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie], Donovaly 11.-13. 10. 2006 / [zost. Jarmila Kmeťová, Mária Lichvárová] Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Fakulta prírodných vied. Univerzita Mateja Bela, 2006 Opis fizyczny: S. 78-81 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
136/145
Autorzy: Martin Bílek, Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: The influence of computer animated models on pupils' understanding of natural phenomena in the micro-world level / Martin Bilek [et al., w tym Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko] Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. Jana Rajmunda Paśko, Małgorzaty Nodzyńskiej Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2006 Opis fizyczny: S. 55-57 Uwagi: Publikacja dostępna również na CD. Typ publikacji: PRR Język publikacji: ENG
137/145
Autorzy: Agnieszka Chmielowska, Paweł Cieśla. Tytuł: Wyobrażenia uczniów na temat pojęcia "cukier" w klasie VI szkoły podstawowej oraz w klasie III gimnazjum / Agnieszka Chmielowska, Paweł Cieśla Źródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red. Jana Rajmunda Paśko, Małgorzaty Nodzyńskiej Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2006 Opis fizyczny: S. 73-76 Uwagi: Publikacja dostępna również na CD. Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
138/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Badanie wpływu elektronicznego zeszytu ćwiczeń na przyswajalność pojęć chemicznych / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnaviensis. Ser. D, Supplementum 1. - 2005, no. 9, s. 99-103 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: POL
139/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Chemistry teaching on graduate biology studies for prospective teachers / Paweł Cieśla and Jan Rajmund Paśko Źródło: W: European Variety in Chemistry Education : Kraków, 4-7 VII 2005 : book of abstracts / [ed. by Paweł Cieśla, Iwona Maciejowska, Anna Sadowska] Adres wydawniczy: Kraków : Faculty of Chemistry. Jagiellonian University, 2005 Opis fizyczny: S. 40-41 Typ publikacji: PRA Język publikacji: ENG
140/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Iwona Maciejowska, Anna Sadowska. Tytuł: European Variety in Chemistry Education : Kraków, 4-7 VII 2005 : book of abstracts / [ed. by Paweł Cieśla, Iwona Maciejowska, Anna Sadowska] Adres wydawniczy: Kraków : Faculty of Chemistry. Jagiellonian University, 2005 Opis fizyczny: 208 s. Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG
141/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Production of steel as an example of the form of project learning at secondary school level / Pavel Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Technical Creativity in School's Curricula with the Form of Project Learning "From Idea to the Product" - from the kindergarten to the technical faculty : 3rd International Symposium : 20.-22. April 2005, Portoro, Slovenia : proceedings / ed. by Joica Bezjak Adres wydawniczy: Ljubljana : Faculty of Education, 2005 Opis fizyczny: 74-76 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
142/145
Autorzy: Paweł Cieśla. Tytuł: Propozycje aktywizacji studentów kierunku "Edukacja Techniczno-Informatyczna" na zajęciach z podstaw chemii / Paweł Cieśla Źródło: W: Problemy współczesnej techniki w aspekcie inżynierii i edukacji : monografia / red. Renata Staśko, Paweł Kurtyka, Krzysztof Mroczka Adres wydawniczy: Kraków : Instytut Techniki Akademii Pedagogicznej im. KEN, 2005 Opis fizyczny: S. 307-310 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
143/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Ucząco-sprawdzająco-monitorujący program do nauki odczytu i zapisu symboliki chemicznej / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Komputer w edukacji : 15. ogólnopolskie sympozjum naukowe, Kraków 23-24 września 2005 / red. nauk. Janusz Morbitzer Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2005 Opis fizyczny: S. 56-60 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
144/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Umiejętność modelowania struktur jonowych przez uczniów gimnazjum ; Badanie umiejętności konstruowania izomerycznych wzorów węglowodorów przez uczniów gimnazjum / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Aktuální otázky výuky chemie : XV. Mezinárodní konference o výuce chemie : sborník přednáek / [ed. Martin Bílek] Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2005 Opis fizyczny: S. 99-111 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
145/145
Autorzy: Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko. Tytuł: Zadania otwarte czy zamknięte - czyli jak sprawdzić wiedzę ucznia / Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Jan Rajmund Paśko Źródło: W: Badania w Dydaktyce Chemii / pod red. Jana Rajmunda Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004 Opis fizyczny: S. 39-48 Uwagi: Publikacja dostępna również na CD. Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL