Wynik wyszukiwania

Zapytanie: CIERPIAŁOWSKA TAMARA
Liczba odnalezionych rekordów: 53

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/53

Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Jolanta Zielińska.
Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / I. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu pierwszego trymestru / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Jolanta Zielińska
Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 7-15
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL



2/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Monika Masłowska.
Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / II. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu drugiego trymestru / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Monika Węglarz-Masłowska
Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 16-29
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL



3/53
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Ewa Brzdęk.
Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / III. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu trzeciego trymestru / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Ewa Brzdęk
Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 30-41
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL



4/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
Tytuł: Rozwój sensomotoryczny - prawidłowości, wskaźniki i sygnały ostrzegawcze w 1. roku życia dziecka / Tamara Cierpiałowska
Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 79-104
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



5/53
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Sylwia Niemiec.
Tytuł: Tabela zbiorcza wskaźników rozwoju w 1. roku życia dziecka / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Sylwia Niemiec
Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 53-63
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL



6/53
Autorzy: Suvi Lakkala, Alvyra Galkienė, Julita Navaitiené, Tamara Cierpiałowska, Susanne Tomecek, Satu Uusiautti.
Tytuł: Teachers Supporting Students in Collaborative Ways-An Analysis of Collaborative Work Creating Supportive Learning Environments for Every Student in a School: Cases from Austria, Finland, Lithuania, and Poland / Suvi Lakkala, Alvyra Galkiené, Julita Navaitiené, Tamara Cierpiałowska, Susanne Tomecek, Satu Uusiautti
Źródło: Sustainability. - 2021, Vol. 13, nr 5, id. 2804
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
e-ISSN: 2071-1050
Adres url:
DOI:



7/53
Autorzy: Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Ewa Dyduch.
Tytuł: The Use of the UDL Approach as a Factor in the Success of Inclusive Education Despite the Pandemic Period / Jolanra Baran, Tamara Ciepiałowska, Ewa Dyduch
Źródło: W: Improving Inclusive Education through Universal Design for Learning / editors Alvyra Galkiene, Ona Monkeviciene
Adres wydawniczy: Cham : Springer, 2021
Opis fizyczny: S. 119-144
p-ISBN: 978-3-030-80657-6
Seria: (Inclusive Learning and Educational Equity)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000



8/53
Autorzy: Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece.
Tytuł: Towards inclusive education of children with Autism Spectrum Disorder : The impact of teachers' autism-specific professional development on their confidence in their professional competences / Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David R. Preece
Źródło: International Journal of Special Education. - 2021, Vol. 36, nr 2, s. 27-35
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0827-3383
DOI:



9/53
Autorzy: Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Ewa Dyduch.
Tytuł: Traditional Teaching-Learning Process in the Class of Polish School Through Lens of UDL Approach / Jolanta Baran, Tamara Ciepiałowska, Ewa Dyduch
Źródło: W: Improving Inclusive Education through Universal Design for Learning / editors Alvyra Galkiene, Ona Monkeviciene
Adres wydawniczy: Cham : Springer, 2021
Opis fizyczny: S. 71-94
p-ISBN: 978-3-030-80657-6
Seria: (Inclusive Learning and Educational Equity)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000



10/53
Autorzy: Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Ewa Dyduch.
Tytuł: Transformations of the Teaching-Learning Process Towards Inclusive Education as a Result of the UDL Approach Implementation / Joalanta Baran, Tamara Ciepiałowska, Ewa Dyduch
Źródło: W: Improving Inclusive Education through Universal Design for Learning / editors Alvyra Galkiene, Ona Monkeviciene
Adres wydawniczy: Cham : Springer, 2021
Opis fizyczny: S. 95-118
p-ISBN: 978-3-030-80657-6
Seria: (Inclusive Learning and Educational Equity)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000



11/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek.
Tytuł: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: 156 s.
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Adres url:
DOI:



12/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek.
Tytuł: Zasady korzystania z narzędzia diagnostycznego / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek
Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 3-6
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL



13/53
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska.
Tytuł: Szkoła inkluzyjna jako przestrzeń (nie)przyjazna sensorycznie dla uczniów z zburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli szkół inkluzyjnych / Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska
Źródło: Edukacja. - 2020, nr 2, s. 10-28
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0239-6858
DOI:



14/53
Autorzy: Natalija Lisak Šegota, Ivana Lessner Lištiaková, Jasmina Stošić, Joanna Kossewska, Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Tamara Cierpiałowska, David Preece.
Tytuł: Teacher education and confidence regarding autism of specialist primary school teachers / Natalija Lisak Šegota, I. Lessner Lištiaková, J. Stošić, Joanna Kossewska, J. Troshanska, A. Petkovska Nikolovska, Tamara Cierpiałowska, D. Preece
Źródło: European Journal of Special Needs Education. - 2020, Vol. 37, nr 1, s. 1-14
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0885-6257
e-ISSN: 1469-591X
DOI:



15/53
Autorzy: Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Lištiaková, Jasmina Stošić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpiałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece.
Tytuł: Developing training for teachers to support the inclusion in education of pupils with autism spectrum disorder in Eastern Europe and the Balkans / Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Listiakova, Jasmina Stošić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj and David Preece
Źródło: W: Meģunarodne naúno stručna konferencija 70 godini organizirana êdukacija, rehabilitacuja i vrabotuvan~31è na licata so poprečenost vo republika seerna makedonija : zbornik na trudovi 16-18 maj 2019 Bitola
Adres wydawniczy: Bitola : s.n., 2019
Opis fizyczny: S. 52-58
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



16/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
Tytuł: Poza granice niepełnosprawności : transgresja : uwarunkowania, mechanizmy, efekty w (re)konstrukcjach autobiograficznych osób bez barier / Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2019
Opis fizyczny: 318 s.
p-ISBN: 978-83-8084-281-6
e-ISBN: 978-83-8084-282-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 897)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Liczba arkuszy: 18,7
DOI:
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



17/53
Autorzy: Joanna Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Lištiaková, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stošić, Jasmina Troshanska.
Tytuł: Training needs in the field of autism by contemporary polish teachers in the context of international asd-east project / Joanna Monika Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Lištiaková, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stošić, Jasmina Troshanska
Źródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2019, Vol. 9, nr 1, s. 82-92
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    p-ISSN: 2029-7424
    e-ISSN: 2424-3876
    DOI:



    18/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Dziecko z SLI - diagnoza logopedyczna, charakterystyka zaburzenia i programowanie terapii w oparciu o studium przypadku / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2018, z. 11, s. 12-25
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    p-ISSN: 2299-2103
    DOI:



    19/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Współczesne przemyślenia o (niepełno)sprawności : wprowadzenie do nurtu Disability Studies / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2018, T. 7, s. 121-129
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2300-2689
    Adres url:



    20/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Educational interaction of pupils' parents : polish case / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė
    Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017
    Opis fizyczny: S. 420-430
    p-ISBN: 978-609-471-100-8
    e-ISBN: 978-609-471-099-5
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,7
    Adres url:



    21/53
    Autorzy: Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Expression of inclusive education : Polish case / Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska
    Źródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė
    Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017
    Opis fizyczny: S. 396-399
    p-ISBN: 978-609-471-100-8
    e-ISBN: 978-609-471-099-5
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,23
    Adres url:



    22/53
    Autorzy: Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Legal Basis of Inclusive Education in Poland / Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska
    Źródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė
    Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017
    Opis fizyczny: S. 81-92
    p-ISBN: 978-609-471-100-8
    e-ISBN: 978-609-471-099-5
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,87
    Adres url:



    23/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek.
    Tytuł: Ocena predyktorów rozwoju kompetencji oraz sprawności komunikacyjnych i językowych w pierwszym roku życia dziecka - uwagi do procesu wczesnej diagnozy / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek
    Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 9, s. 14-29
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    p-ISSN: 2299-2103
    e-ISSN: 2392-3210
    DOI:



    24/53
    Autorzy: Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Theoretical grounds of integrated and inclusive education in Poland / Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska
    Źródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė
    Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017
    Opis fizyczny: S. 171-191
    p-ISBN: 978-609-471-100-8
    e-ISBN: 978-609-471-099-5
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,5
    Adres url:



    25/53
    Autorzy: Ewa Brzdęk, Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Komunikatywność osób ze specjalnymi potrzebami - nadrzędnym celem współczesnej praktyki logopedycznej / Ewa Brzdęk, Tamara Cierpiałowska
    Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 6, s.130-140
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    p-ISSN: 2299-2103



    26/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek.
    Tytuł: Prof. dr hab. Alicja Rakowska / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek
    Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 6, s. 36-45
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    p-ISSN: 2299-2103



    27/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Implementation of the principles of the paradigm of equal educational opportunities in the assessment of students with disabilities / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Chosen topics of supporting persons with a disability. Vol. 2 / ed. by Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014
    Opis fizyczny: S. 67-77
    p-ISBN: 978-83-7271-886-0
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 698)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    28/53
    Autorzy: Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Model osobowości pedagoga specjalnego - wskazania Marii Grzegorzewskiej a perspektywa współczesnych studentek pedagogiki specjalnej / Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Idee Marii Grzegorzewskiej jako inspiracje rozwoju współczesnej pedagogiki specjalnej / pod red. Ewy Dyduch, Adama Mikruta, Jolanty Zielińskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014
    Opis fizyczny: S. 88-99
    p-ISBN: 978-83-7271-875-4
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 700)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,7
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    29/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Beliefs concerning oneself and the formulation of goals in life : reflections in the margin of Janusz Świtaj's story / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Policy regulations and employment and the quality of life of disabled persons / edited by Karolina Kaliszewska, Lilianna Konopska, Marcin Wlazło
    Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego "Minewra", 2013
    Opis fizyczny: S. 67-75
    p-ISBN: 978-83-64277-06-1
    Seria: (Special Pedagogy - Conceptions and the Reality / University of Szczecin ; vol. 3)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5



    30/53
    Autorzy: Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka.
    Tytuł: Chosen topics of supporting persons with a disability / ed. by Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
    Opis fizyczny: 201 s.
    p-ISBN: 978-83-7850-301-9
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 13,0
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    31/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Przekonania na własny temat a formułowanie celów życiowych : rozważania na marginesie historii Janusza Świtaja / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych - ciągłość i zmiany / pod red. Teresy Żółkowskiej, Ireny Ramik-Mażewskiej
    Adres wydawniczy: Szczecin : Uniwersytet Szczeciński ; Minerwa, 2013
    Opis fizyczny: S. 255-266
    p-ISBN: 978-83-64277-08-5
    Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; t. 8)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000



    32/53
    Autorzy: Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Dorota Kornaś.
    Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 2.2 / pod red. Jolanty Baran, Tamary Cierpiałowskiej, Doroty Kornaś
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
    Opis fizyczny: 209 s.
    p-ISBN: 978-83-7850-290-6
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 13,3
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    33/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: The process of a complex logopedic diagnosis : theoretical assumptions and the case study analysis / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Topics of supporting persons with a disability / ed. by Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
    Opis fizyczny: S. 125-142
    p-ISBN: 978-83-7850-301-9
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000



    34/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Uczenie innych z własnej biografii i jego wpływ na poczucie jakości życia u osób z niepełnosprawnością / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2013, nr 3, s. 72-82
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 1642-1981



    35/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Problematyka teleologiczna w andragogice specjalnej / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2012, T. 65, s. 165-173
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000



    36/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Kształcenie osób z niepełnosprawnością na poziomie wyższym jako profilaktyka wobec zagrożenia bezrobociem / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością / pod red. Jolanty Baran, Tamary Cierpiałowskiej, Adama Mikruta
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011
    Opis fizyczny: S. 265-270
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Liczba znaków: 21,12 tys.
    Liczba arkuszy: 0,52
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    37/53
    Autorzy: Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Adam Mikrut.
    Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością / pod red. Jolanty Baran, Tamary Cierpiałowskiej, Adama Mikruta
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011
    Opis fizyczny: 270, [2] s.
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    38/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Współczesne tendencje w procesie rehabilitacji dzieci i młodzieży z wadą słuchu / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Krakowska pedagogika specjalna / pod red. Janiny Wyczesany, przy współpracy Ewy Dyduch
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010
    Opis fizyczny: S. 113-118
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    39/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Studenci z niepełnosprawnością : problemy funkcjonowania edukacyjnego i psychospołecznego / Tamara Cierpiałowska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2009
    Opis fizyczny: 251, [1] s.
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 523)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Repozytorium UP:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    40/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Integration class teachers, their competences and cooperation / Tamara Cierpiałowska, Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Special pedagogy within theoretical and practical dimension / ed. Teresa Żółkowska, Marcin Wlazło
    Adres wydawniczy: Szczecin : Publishing House Zapol, 2008
    Opis fizyczny: S. 215-221
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000



    41/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Problemy kształcenia osób z uszkodzonym słuchem na poziomie wyższym / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2008, T. 61, s. 91-99
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    42/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Wsparcie młodzieży z niepełnosprawnością w procesie zdobywania wyższego wykształcenia / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Pedagogika specjalna - koncepcje i rzeczywistość. T. 3, Socjopedagogiczne aspekty rehabilitacji osób niepełnosprawnych / red. Teresa Żółtowska, Marcin Wlazło
    Adres wydawniczy: Szczecin : ZAPOL, 2008
    Opis fizyczny: S. 495-501
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000



    43/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Opinie studentów z niepełnosprawnością na temat perspektyw pracy zawodowej / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Pedagogika specjalna : koncepcje i rzeczywistość / red. Teresa Żółkowska
    Adres wydawniczy: Szczecin : Print Group Daniel Krzanowski, 2007
    Opis fizyczny: S. 207-212
    Seria: (Konteksty Pedagogiki Specjalnej ; t. 2)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    44/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Trojańska.
    Tytuł: Poczucie osamotnienia u studentów z niepełnosprawnością / Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Trojańska
    Źródło: W: Osoba z niepełnosprawnością w systemie rehabilitacji, edukacji i wsparcia społecznego / pod red. Czesława Kosakowskiego, Amadeusza Krause, Agnieszki Żyta
    Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2007
    Opis fizyczny: S. 351-356
    Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 6)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    45/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Udział rodziców w stymulowaniu rozwoju umiejętności komunikacyjnych małego dziecka z wadą słuchu / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Umiejętności komunikacyjne osób z niepełnosprawnością : teoria, diagnoza, wspomaganie / pod red. Jolanty Baran i Adama Mikruta
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2007
    Opis fizyczny: S. 48-60
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    46/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Uczestnictwo kulturalne studentów z niepełnosprawnością : bariery korzystania z dóbr kultury / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Świat pełen znaczeń : kultura i niepełnosprawność / pod red. nauk. Jolanty Baran i Sławomira Olszewskiego
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006
    Opis fizyczny: S. 165-176
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    47/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Miękus, Magdalena Magierska.
    Tytuł: Dylematy rodziców dzieci z wszczepem ślimakowym / Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Miękus, Magdalena Magierska
    Źródło: W: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ekosystemie / pod red. Władysławy Pileckiej, Anny Ozgi, Pawła Kurtka
    Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Akademii Świętokrzyskiej, 2005
    Opis fizyczny: S. 59-67
    Uwagi: Publikacja oparta na materiałach I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym", Kielce 2003.
    Typ publikacji: PRA
    Język publikacji: POL



    48/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka.
    Tytuł: Świadomość surdopedagogów i studentów surdopedagogiki w zakresie perspektyw pracy zawodowej / Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka
    Źródło: Kwartalnik Edukacyjny. - 2005, nr 4, s. 56-64
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    49/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Wyrównywanie szans studentów z niepełnosprawnością - potrzeby a rzeczywistość / Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Normalizacja środowisk życia osób niepełnosprawnych / pod red. Czesława Kosakowskiego i Amadeusza Krause
    Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2005
    Opis fizyczny: S. 504-510
    Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 4)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    50/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka.
    Tytuł: Zagadnienie molestowania seksualnego jako paradygmat zignorowany w edukacji dzieci z wadą słuchu / Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka
    Źródło: W: Wybrane uwarunkowania rehabilitacji osób niepełnosprawnych / pod red. nauk. Jerzego Rottermunda i Anny Klinik, przy współudziale Sylwii Wrony
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2005
    Opis fizyczny: S. 135-145
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    51/53
    Autorzy: Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Kompetencje nauczycieli nauczania integracyjnego / Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Nauki pedagogiczne w teorii i praktyce edukacyjnej. T. 1 / pod red. Józefa Kuźmy i Janusza Morbitzera
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2003
    Opis fizyczny: S. 241-246
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    52/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Hwang.
    Tytuł: Wczesna interwencja wobec dzieci z równoczesnymi ubytkami słuchu i wzroku : uwarunkowania polskie i brytyjskie / Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Hwang
    Źródło: W: Edukacja i rehabilitacja osób głuchoniemych : (modelowe rozwiązania) / pod red. Czesława Kosakowskiego i Marzeny Zaorskiej
    Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2002
    Opis fizyczny: S. 199-294
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    53/53
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Miękus.
    Tytuł: Głoski dentalizowane w wymowie dzieci niedosłyszących / Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Miękus
    Źródło: W: Komunikacja, mowa, język w diagnozie i terapii zaburzeń rozwoju u dzieci i młodzieży niepełnosprawnej / pod red. Elżbiety M. Minczakiewicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Akademii Pedagogicznej, 2001
    Opis fizyczny: S. 125-131
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL

         stosując format:
    Nowe wyszukiwanie