Autorzy: Natalija Lisak egota, Ivana Lessner Litiaková, Jasmina Stoić, Joanna Kossewska, Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Tamara Cierpiałowska, David Preece. Tytuł: Teacher education and confidence regarding autism of specialist primary school teachers / Natalija Lisak egota, I. Lessner Litiaková, J. Stoić, Joanna Kossewska, J. Troshanska, A. Petkovska Nikolovska, Tamara Cierpiałowska, D. Preece Źródło: European Journal of Special Needs Education. - 2022, Vol. 37, nr 1, s. 14-27 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0885-6257 e-ISSN: 1469-591X DOI:
2/53
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Jolanta Zielińska. Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / I. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu pierwszego trymestru / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Jolanta Zielińska Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 7-15 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
3/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Monika Masłowska. Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / II. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu drugiego trymestru / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Monika Węglarz-Masłowska Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 16-29 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
4/53
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Ewa Brzdęk. Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / III. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu trzeciego trymestru / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Ewa Brzdęk Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 30-41 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
5/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Rozwój sensomotoryczny - prawidłowości, wskaźniki i sygnały ostrzegawcze w 1. roku życia dziecka / Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 79-104 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
6/53
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Sylwia Niemiec. Tytuł: Tabela zbiorcza wskaźników rozwoju w 1. roku życia dziecka / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Sylwia Niemiec Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 53-63 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
7/53
Autorzy: Suvi Lakkala, Alvyra Galkienė, Julita Navaitiené, Tamara Cierpiałowska, Susanne Tomecek, Satu Uusiautti. Tytuł: Teachers Supporting Students in Collaborative Ways-An Analysis of Collaborative Work Creating Supportive Learning Environments for Every Student in a School: Cases from Austria, Finland, Lithuania, and Poland / Suvi Lakkala, Alvyra Galkiené, Julita Navaitiené, Tamara Cierpiałowska, Susanne Tomecek, Satu Uusiautti Źródło: Sustainability. - 2021, Vol. 13, nr 5, id. 2804 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 e-ISSN: 2071-1050 Adres url: DOI:
8/53
Autorzy: Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Ewa Dyduch. Tytuł: The Use of the UDL Approach as a Factor in the Success of Inclusive Education Despite the Pandemic Period / Jolanra Baran, Tamara Ciepiałowska, Ewa Dyduch Źródło: W: Improving Inclusive Education through Universal Design for Learning / editors Alvyra Galkiene, Ona Monkeviciene Adres wydawniczy: Cham : Springer, 2021 Opis fizyczny: S. 119-144 p-ISBN: 978-3-030-80657-6 Seria: (Inclusive Learning and Educational Equity) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000
9/53
Autorzy: Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece. Tytuł: Towards inclusive education of children with Autism Spectrum Disorder : The impact of teachers' autism-specific professional development on their confidence in their professional competences / Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David R. Preece Źródło: International Journal of Special Education. - 2021, Vol. 36, nr 2, s. 27-35 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0827-3383 DOI:
10/53
Autorzy: Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Ewa Dyduch. Tytuł: Traditional Teaching-Learning Process in the Class of Polish School Through Lens of UDL Approach / Jolanta Baran, Tamara Ciepiałowska, Ewa Dyduch Źródło: W: Improving Inclusive Education through Universal Design for Learning / editors Alvyra Galkiene, Ona Monkeviciene Adres wydawniczy: Cham : Springer, 2021 Opis fizyczny: S. 71-94 p-ISBN: 978-3-030-80657-6 Seria: (Inclusive Learning and Educational Equity) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000
11/53
Autorzy: Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Ewa Dyduch. Tytuł: Transformations of the Teaching-Learning Process Towards Inclusive Education as a Result of the UDL Approach Implementation / Joalanta Baran, Tamara Ciepiałowska, Ewa Dyduch Źródło: W: Improving Inclusive Education through Universal Design for Learning / editors Alvyra Galkiene, Ona Monkeviciene Adres wydawniczy: Cham : Springer, 2021 Opis fizyczny: S. 95-118 p-ISBN: 978-3-030-80657-6 Seria: (Inclusive Learning and Educational Equity) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000
12/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: 156 s. p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Adres url: DOI:
13/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Zasady korzystania z narzędzia diagnostycznego / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 3-6 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
14/53
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska. Tytuł: Szkoła inkluzyjna jako przestrzeń (nie)przyjazna sensorycznie dla uczniów z zburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli szkół inkluzyjnych / Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska Źródło: Edukacja. - 2020, nr 2, s. 10-28 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0239-6858 DOI:
15/53
Autorzy: Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Litiaková, Jasmina Stoić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpiałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece. Tytuł: Developing training for teachers to support the inclusion in education of pupils with autism spectrum disorder in Eastern Europe and the Balkans / Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Listiakova, Jasmina Stoić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj and David Preece Źródło: W: Meģunarodne naúno stručna konferencija 70 godini organizirana êdukacija, rehabilitacuja i vrabotuvan~31è na licata so poprečenost vo republika seerna makedonija : zbornik na trudovi 16-18 maj 2019 Bitola Adres wydawniczy: Bitola : s.n., 2019 Opis fizyczny: S. 52-58 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
16/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Poza granice niepełnosprawności : transgresja : uwarunkowania, mechanizmy, efekty w (re)konstrukcjach autobiograficznych osób bez barier / Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2019 Opis fizyczny: 318 s. p-ISBN: 978-83-8084-281-6 e-ISBN: 978-83-8084-282-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 897) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 18,7 DOI: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
17/53
Autorzy: Joanna Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Litiaková, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stoić, Jasmina Troshanska. Tytuł: Training needs in the field of autism by contemporary polish teachers in the context of international asd-east project / Joanna Monika Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Litiaková, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stoić, Jasmina Troshanska Źródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2019, Vol. 9, nr 1, s. 82-92 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
p-ISSN: 2029-7424 e-ISSN: 2424-3876 DOI:
18/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Dziecko z SLI - diagnoza logopedyczna, charakterystyka zaburzenia i programowanie terapii w oparciu o studium przypadku / Tamara Cierpiałowska Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2018, z. 11, s. 12-25 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 DOI:
19/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Współczesne przemyślenia o (niepełno)sprawności : wprowadzenie do nurtu Disability Studies / Tamara Cierpiałowska Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2018, T. 7, s. 121-129 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
20/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Educational interaction of pupils' parents : polish case / Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017 Opis fizyczny: S. 420-430 p-ISBN: 978-609-471-100-8 e-ISBN: 978-609-471-099-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7 Adres url:
21/53
Autorzy: Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska. Tytuł: Expression of inclusive education : Polish case / Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska Źródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017 Opis fizyczny: S. 396-399 p-ISBN: 978-609-471-100-8 e-ISBN: 978-609-471-099-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,23 Adres url:
22/53
Autorzy: Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska. Tytuł: Legal Basis of Inclusive Education in Poland / Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska Źródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017 Opis fizyczny: S. 81-92 p-ISBN: 978-609-471-100-8 e-ISBN: 978-609-471-099-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,87 Adres url:
23/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Ocena predyktorów rozwoju kompetencji oraz sprawności komunikacyjnych i językowych w pierwszym roku życia dziecka - uwagi do procesu wczesnej diagnozy / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 9, s. 14-29 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210 DOI:
24/53
Autorzy: Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska. Tytuł: Theoretical grounds of integrated and inclusive education in Poland / Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska Źródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017 Opis fizyczny: S. 171-191 p-ISBN: 978-609-471-100-8 e-ISBN: 978-609-471-099-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,5 Adres url:
25/53
Autorzy: Ewa Brzdęk, Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Komunikatywność osób ze specjalnymi potrzebami - nadrzędnym celem współczesnej praktyki logopedycznej / Ewa Brzdęk, Tamara Cierpiałowska Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 6, s.130-140 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103
26/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Prof. dr hab. Alicja Rakowska / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 6, s. 36-45 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103
27/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Implementation of the principles of the paradigm of equal educational opportunities in the assessment of students with disabilities / Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Chosen topics of supporting persons with a disability. Vol. 2 / ed. by Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014 Opis fizyczny: S. 67-77 p-ISBN: 978-83-7271-886-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 698) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
28/53
Autorzy: Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Model osobowości pedagoga specjalnego - wskazania Marii Grzegorzewskiej a perspektywa współczesnych studentek pedagogiki specjalnej / Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Idee Marii Grzegorzewskiej jako inspiracje rozwoju współczesnej pedagogiki specjalnej / pod red. Ewy Dyduch, Adama Mikruta, Jolanty Zielińskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014 Opis fizyczny: S. 88-99 p-ISBN: 978-83-7271-875-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 700) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
29/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Beliefs concerning oneself and the formulation of goals in life : reflections in the margin of Janusz Świtaj's story / Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Policy regulations and employment and the quality of life of disabled persons / edited by Karolina Kaliszewska, Lilianna Konopska, Marcin Wlazło Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego "Minewra", 2013 Opis fizyczny: S. 67-75 p-ISBN: 978-83-64277-06-1 Seria: (Special Pedagogy - Conceptions and the Reality / University of Szczecin ; vol. 3) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
30/53
Autorzy: Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka. Tytuł: Chosen topics of supporting persons with a disability / ed. by Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013 Opis fizyczny: 201 s. p-ISBN: 978-83-7850-301-9 Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 13,0 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
31/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Przekonania na własny temat a formułowanie celów życiowych : rozważania na marginesie historii Janusza Świtaja / Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych - ciągłość i zmiany / pod red. Teresy Żółkowskiej, Ireny Ramik-Mażewskiej Adres wydawniczy: Szczecin : Uniwersytet Szczeciński ; Minerwa, 2013 Opis fizyczny: S. 255-266 p-ISBN: 978-83-64277-08-5 Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; t. 8) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
32/53
Autorzy: Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Dorota Kornaś. Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 2.2 / pod red. Jolanty Baran, Tamary Cierpiałowskiej, Doroty Kornaś Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013 Opis fizyczny: 209 s. p-ISBN: 978-83-7850-290-6 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 13,3 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
33/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: The process of a complex logopedic diagnosis : theoretical assumptions and the case study analysis / Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Topics of supporting persons with a disability / ed. by Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013 Opis fizyczny: S. 125-142 p-ISBN: 978-83-7850-301-9 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
34/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Uczenie innych z własnej biografii i jego wpływ na poczucie jakości życia u osób z niepełnosprawnością / Tamara Cierpiałowska Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2013, nr 3, s. 72-82 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 1642-1981
35/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Problematyka teleologiczna w andragogice specjalnej / Tamara Cierpiałowska Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2012, T. 65, s. 165-173 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
36/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Kształcenie osób z niepełnosprawnością na poziomie wyższym jako profilaktyka wobec zagrożenia bezrobociem / Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością / pod red. Jolanty Baran, Tamary Cierpiałowskiej, Adama Mikruta Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011 Opis fizyczny: S. 265-270 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Liczba znaków: 21,12 tys. Liczba arkuszy: 0,52 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
37/53
Autorzy: Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Adam Mikrut. Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością / pod red. Jolanty Baran, Tamary Cierpiałowskiej, Adama Mikruta Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011 Opis fizyczny: 270, [2] s. Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
38/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Współczesne tendencje w procesie rehabilitacji dzieci i młodzieży z wadą słuchu / Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Krakowska pedagogika specjalna / pod red. Janiny Wyczesany, przy współpracy Ewy Dyduch Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010 Opis fizyczny: S. 113-118 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
39/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Studenci z niepełnosprawnością : problemy funkcjonowania edukacyjnego i psychospołecznego / Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2009 Opis fizyczny: 251, [1] s. Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 523) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
40/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Danuta Baraniewicz. Tytuł: Integration class teachers, their competences and cooperation / Tamara Cierpiałowska, Danuta Baraniewicz Źródło: W: Special pedagogy within theoretical and practical dimension / ed. Teresa Żółkowska, Marcin Wlazło Adres wydawniczy: Szczecin : Publishing House Zapol, 2008 Opis fizyczny: S. 215-221 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000
41/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Problemy kształcenia osób z uszkodzonym słuchem na poziomie wyższym / Tamara Cierpiałowska Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2008, T. 61, s. 91-99 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
42/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Wsparcie młodzieży z niepełnosprawnością w procesie zdobywania wyższego wykształcenia / Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Pedagogika specjalna - koncepcje i rzeczywistość. T. 3, Socjopedagogiczne aspekty rehabilitacji osób niepełnosprawnych / red. Teresa Żółtowska, Marcin Wlazło Adres wydawniczy: Szczecin : ZAPOL, 2008 Opis fizyczny: S. 495-501 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
43/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Opinie studentów z niepełnosprawnością na temat perspektyw pracy zawodowej / Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Pedagogika specjalna : koncepcje i rzeczywistość / red. Teresa Żółkowska Adres wydawniczy: Szczecin : Print Group Daniel Krzanowski, 2007 Opis fizyczny: S. 207-212 Seria: (Konteksty Pedagogiki Specjalnej ; t. 2) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
44/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Trojańska. Tytuł: Poczucie osamotnienia u studentów z niepełnosprawnością / Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Trojańska Źródło: W: Osoba z niepełnosprawnością w systemie rehabilitacji, edukacji i wsparcia społecznego / pod red. Czesława Kosakowskiego, Amadeusza Krause, Agnieszki Żyta Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2007 Opis fizyczny: S. 351-356 Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 6) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
45/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Udział rodziców w stymulowaniu rozwoju umiejętności komunikacyjnych małego dziecka z wadą słuchu / Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Umiejętności komunikacyjne osób z niepełnosprawnością : teoria, diagnoza, wspomaganie / pod red. Jolanty Baran i Adama Mikruta Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2007 Opis fizyczny: S. 48-60 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
46/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Uczestnictwo kulturalne studentów z niepełnosprawnością : bariery korzystania z dóbr kultury / Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Świat pełen znaczeń : kultura i niepełnosprawność / pod red. nauk. Jolanty Baran i Sławomira Olszewskiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006 Opis fizyczny: S. 165-176 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
47/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Miękus, Magdalena Magierska. Tytuł: Dylematy rodziców dzieci z wszczepem ślimakowym / Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Miękus, Magdalena Magierska Źródło: W: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ekosystemie / pod red. Władysławy Pileckiej, Anny Ozgi, Pawła Kurtka Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Akademii Świętokrzyskiej, 2005 Opis fizyczny: S. 59-67 Uwagi: Publikacja oparta na materiałach I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym", Kielce 2003. Typ publikacji: PRA Język publikacji: POL
48/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka. Tytuł: Świadomość surdopedagogów i studentów surdopedagogiki w zakresie perspektyw pracy zawodowej / Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka Źródło: Kwartalnik Edukacyjny. - 2005, nr 4, s. 56-64 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
49/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Wyrównywanie szans studentów z niepełnosprawnością - potrzeby a rzeczywistość / Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Normalizacja środowisk życia osób niepełnosprawnych / pod red. Czesława Kosakowskiego i Amadeusza Krause Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2005 Opis fizyczny: S. 504-510 Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 4) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
50/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka. Tytuł: Zagadnienie molestowania seksualnego jako paradygmat zignorowany w edukacji dzieci z wadą słuchu / Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka Źródło: W: Wybrane uwarunkowania rehabilitacji osób niepełnosprawnych / pod red. nauk. Jerzego Rottermunda i Anny Klinik, przy współudziale Sylwii Wrony Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2005 Opis fizyczny: S. 135-145 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
51/53
Autorzy: Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Kompetencje nauczycieli nauczania integracyjnego / Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Nauki pedagogiczne w teorii i praktyce edukacyjnej. T. 1 / pod red. Józefa Kuźmy i Janusza Morbitzera Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2003 Opis fizyczny: S. 241-246 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
52/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Hwang. Tytuł: Wczesna interwencja wobec dzieci z równoczesnymi ubytkami słuchu i wzroku : uwarunkowania polskie i brytyjskie / Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Hwang Źródło: W: Edukacja i rehabilitacja osób głuchoniemych : (modelowe rozwiązania) / pod red. Czesława Kosakowskiego i Marzeny Zaorskiej Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2002 Opis fizyczny: S. 199-294 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
53/53
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Miękus. Tytuł: Głoski dentalizowane w wymowie dzieci niedosłyszących / Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Miękus Źródło: W: Komunikacja, mowa, język w diagnozie i terapii zaburzeń rozwoju u dzieci i młodzieży niepełnosprawnej / pod red. Elżbiety M. Minczakiewicz Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Akademii Pedagogicznej, 2001 Opis fizyczny: S. 125-131 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL