Wynik wyszukiwania

Zapytanie: CYGAN BARBARA
Liczba odnalezionych rekordów: 21

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/21

Autorzy: Barbara Cygan, Barbara Kurowska.
Tytuł: Diagnoza i terapia zachowań u trzyletniego dziecka ze spektrum autyzmu (ASD) : studium przypadku / Barbara Cygan, Barbara Kurowska
¬ródło: Konteksty Pedagogiczne. - 2022, T. 2, nr 19, s. 61-76
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2300-6471
Adres url:
DOI:



2/21
Autorzy: Barbara Cygan, Barbara Kurowska.
Tytuł: Zaburzenia modulacji sensorycznej u osób ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera : studium przypadku / Barbara Cygan, Barbara Kurowska
¬ródło: Konteksty Pedagogiczne. - 2022, T. 2, nr 19, s. 77-90
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2300-6471
Adres url:
DOI:



3/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: Analiza pojęcia rozwoju w kontek¶cie specyfiki diagnozy małego dziecka / Barbara Cygan
¬ródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 13-28
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



4/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: Dziecko nieporadne czy dyspraktyczne? Diagnoza i działania terapeutyczne : studium przypadku / Barbara Cygan
¬ródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny. - 2021, Vol. 40, z. 2, s. 53-66
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0137-6136
e-ISSN: 2449-8327
DOI:



5/21
Autorzy: Barbara Cygan, Barbara Kurowska.
Tytuł: Dziecko z zaburzeniami zachowania : metody i formy wsparcia / Barbara Cygan, Barbara Kurowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: 190 s.
p-ISBN: 978-83-8084-645-6
e-ISBN: 978-83-8084-646-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1034)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
DOI:



6/21
Autorzy: Barbara Cygan, Sylwia Niemiec, Katarzyna Lichtańska.
Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / IV. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu czwartego trymestru / Barbara Cygan, Sylwia Niemiec, Katarzyna Lichtańska
¬ródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 42-52
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL



7/21
Autorzy: Barbara Cygan, Barbara Kurowska.
Tytuł: Społeczne funkcjonowanie dziecka z zaburzeniami zachowania (i emocji) : studium przypadku / Barbara Cygan, Barbara Kurowska
¬ródło: Konteksty Pedagogiczne. - 2021, T. 2, nr 17, s. 65-87
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2300-6471
DOI:



8/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: Zaburzenia zachowania u dzieci i ich osobowo¶ciowe konsekwencje / Barbara Cygan
¬ródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny. - 2021, Vol. 40, nr 4, s. 291-308
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0137-6136
e-ISSN: 2449-8327
Adres url:



9/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: ADHD a zaburzenia zachowania i osobowo¶ć antyspołeczna / Barbara Cygan
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2020, z. 13, s. 47-57
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2299-2103
DOI:



10/21
Autorzy: Katarzyna Lichtańska, Barbara Cygan.
Tytuł: School Skills of Digital Natives in the Context of Functional Illiteracy / Katarzyna Lichtańska, Barbara Cygan
¬ródło: Przegl±d Pedagogiczny. - 2020, nr 1, s. 254-267
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1897-6557
Adres url:
DOI:



11/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: Diagnoza małego dziecka : konteksty interdyscyplinarne / Barabara Cygan
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2019
Opis fizyczny: 184 s.
p-ISBN: 978-83-8084-214-4
e-ISBN: 978-83-8084-215-1
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 871)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Liczba arkuszy: 10,8
DOI:



12/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: Nowo¶ci wydawnicze : lektury na zimowe wieczory / Natalia Ry¶
¬ródło: Commentarii Academici. - 2019, nr 6, s. 13
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2545-0824
Adres url:



13/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: Wrowadzenie / Barbara Cygan [redaktor]
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2019, z. 12, s. 3-4
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2299-2103



14/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju dziecka z autyzmem / Barbara Cygan
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2018, z. 11, s. 85-96
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
DOI:



15/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: Uwarunkowania zaburzeń integracji sensorycznej u dziecka i ich objawy / Barbara Cygan
¬ródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2018, nr 2, s. 11-19
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 0552-2188
DOI:



16/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami zachowania w edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Cygan
¬ródło: W: Pedagogika i jej oblicza / redakcja Joanna Skibska i Justyna Wojciechowska
Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2018
Opis fizyczny: S. 355-368
p-ISBN: 978-83-65182-86-9
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,72



17/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: Wspomaganie rozwoju kompetencji emocjonalno-społecznych u dzieci z zaburzeniami zachowania / Barbara Cygan
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2018, z. 10, s. 53-62
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
DOI:



18/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: Zaburzenia przetwarzania sensorycznego jako Ľródło trudno¶ci i niepowodzeń szkolnych dziecka w edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Cygan
¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2018, T. 71, s. 83-96
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0079-3418
Adres url:



19/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: Diagnosis as the foundation of early intervention teaching children in kindergarten / Barbara Cygan
¬ródło: Multidisciplinary Journal of School Education. - 2017, Vol. 11, s. 29-49
Uwagi: Zmiana tytułu czasopisma "Journal of Preschool and Elementary School Education".
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2543-7585
e-ISSN: 2543-8409
Adres url:
DOI:



20/21
Autorzy: Barbara Cygan, Ewelina Sobocha.
Tytuł: Jako¶ć komunikacji lekarza z pacjentem z niepełnosprawno¶ci± intelektualn± / Barbara Cygan, Ewelina Sobocha
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, Z. 9, s. 105-112
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
e-ISSN: 2392-3210
DOI:



21/21
Autorzy: Barbara Cygan.
Tytuł: Skuteczna diagnoza jako podstawa pomocy pedagogicznej dzieciom w przedszkolu / Barbara Cygan
¬ródło: W: Innowacyjno¶ć w praktyce pedagogicznej : teoria i praktyka. T. 1 / pod redakcj± Urszuli Szu¶cik i Renaty Raszki
Adres wydawniczy: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu ¦l±skiego, 2017
Opis fizyczny: S. 156-169
p-ISBN: 978-83-226-3103-4
e-ISBN: 978-83-226-3104-1
Seria: (Prace Naukowe Uniwersytetu ¦l±skiego w Katowicach ; nr 3658)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,9

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie