Autorzy: Barbara Cygan, Barbara Kurowska. Tytuł: Diagnoza i terapia zachowań u trzyletniego dziecka ze spektrum autyzmu (ASD) : studium przypadku / Barbara Cygan, Barbara Kurowska ¬ródło: Konteksty Pedagogiczne. - 2022, T. 2, nr 19, s. 61-76 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2300-6471 Adres url: DOI:
2/21
Autorzy: Barbara Cygan, Barbara Kurowska. Tytuł: Zaburzenia modulacji sensorycznej u osób ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera : studium przypadku / Barbara Cygan, Barbara Kurowska ¬ródło: Konteksty Pedagogiczne. - 2022, T. 2, nr 19, s. 77-90 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2300-6471 Adres url: DOI:
3/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: Analiza pojęcia rozwoju w kontek¶cie specyfiki diagnozy małego dziecka / Barbara Cygan ¬ródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 13-28 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
4/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: Dziecko nieporadne czy dyspraktyczne? Diagnoza i działania terapeutyczne : studium przypadku / Barbara Cygan ¬ródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny. - 2021, Vol. 40, z. 2, s. 53-66 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0137-6136 e-ISSN: 2449-8327 DOI:
5/21
Autorzy: Barbara Cygan, Barbara Kurowska. Tytuł: Dziecko z zaburzeniami zachowania : metody i formy wsparcia / Barbara Cygan, Barbara Kurowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: 190 s. p-ISBN: 978-83-8084-645-6 e-ISBN: 978-83-8084-646-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1034) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 DOI:
6/21
Autorzy: Barbara Cygan, Sylwia Niemiec, Katarzyna Lichtańska. Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / IV. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu czwartego trymestru / Barbara Cygan, Sylwia Niemiec, Katarzyna Lichtańska ¬ródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 42-52 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
7/21
Autorzy: Barbara Cygan, Barbara Kurowska. Tytuł: Społeczne funkcjonowanie dziecka z zaburzeniami zachowania (i emocji) : studium przypadku / Barbara Cygan, Barbara Kurowska ¬ródło: Konteksty Pedagogiczne. - 2021, T. 2, nr 17, s. 65-87 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2300-6471 DOI:
8/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: Zaburzenia zachowania u dzieci i ich osobowo¶ciowe konsekwencje / Barbara Cygan ¬ródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny. - 2021, Vol. 40, nr 4, s. 291-308 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0137-6136 e-ISSN: 2449-8327 Adres url:
9/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: ADHD a zaburzenia zachowania i osobowo¶ć antyspołeczna / Barbara Cygan ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2020, z. 13, s. 47-57 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2299-2103 DOI:
10/21
Autorzy: Katarzyna Lichtańska, Barbara Cygan. Tytuł: School Skills of Digital Natives in the Context of Functional Illiteracy / Katarzyna Lichtańska, Barbara Cygan ¬ródło: Przegl±d Pedagogiczny. - 2020, nr 1, s. 254-267 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1897-6557 Adres url: DOI:
11/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: Diagnoza małego dziecka : konteksty interdyscyplinarne / Barabara Cygan Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2019 Opis fizyczny: 184 s. p-ISBN: 978-83-8084-214-4 e-ISBN: 978-83-8084-215-1 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 871) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 10,8 DOI:
12/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: Nowo¶ci wydawnicze : lektury na zimowe wieczory / Natalia Ry¶ ¬ródło: Commentarii Academici. - 2019, nr 6, s. 13 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 2545-0824 Adres url:
13/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: Wrowadzenie / Barbara Cygan [redaktor] ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2019, z. 12, s. 3-4 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2299-2103
14/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju dziecka z autyzmem / Barbara Cygan ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2018, z. 11, s. 85-96 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 DOI:
15/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: Uwarunkowania zaburzeń integracji sensorycznej u dziecka i ich objawy / Barbara Cygan ¬ródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2018, nr 2, s. 11-19 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0552-2188 DOI:
16/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami zachowania w edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Cygan ¬ródło: W: Pedagogika i jej oblicza / redakcja Joanna Skibska i Justyna Wojciechowska Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2018 Opis fizyczny: S. 355-368 p-ISBN: 978-83-65182-86-9 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,72
17/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: Wspomaganie rozwoju kompetencji emocjonalno-społecznych u dzieci z zaburzeniami zachowania / Barbara Cygan ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2018, z. 10, s. 53-62 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 DOI:
18/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: Zaburzenia przetwarzania sensorycznego jako Ľródło trudno¶ci i niepowodzeń szkolnych dziecka w edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Cygan ¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2018, T. 71, s. 83-96 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 0079-3418 Adres url:
19/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: Diagnosis as the foundation of early intervention teaching children in kindergarten / Barbara Cygan ¬ródło: Multidisciplinary Journal of School Education. - 2017, Vol. 11, s. 29-49 Uwagi: Zmiana tytułu czasopisma "Journal of Preschool and Elementary School Education". Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2543-7585 e-ISSN: 2543-8409 Adres url: DOI:
20/21
Autorzy: Barbara Cygan, Ewelina Sobocha. Tytuł: Jako¶ć komunikacji lekarza z pacjentem z niepełnosprawno¶ci± intelektualn± / Barbara Cygan, Ewelina Sobocha ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, Z. 9, s. 105-112 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210 DOI:
21/21
Autorzy: Barbara Cygan. Tytuł: Skuteczna diagnoza jako podstawa pomocy pedagogicznej dzieciom w przedszkolu / Barbara Cygan ¬ródło: W: Innowacyjno¶ć w praktyce pedagogicznej : teoria i praktyka. T. 1 / pod redakcj± Urszuli Szu¶cik i Renaty Raszki Adres wydawniczy: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu ¦l±skiego, 2017 Opis fizyczny: S. 156-169 p-ISBN: 978-83-226-3103-4 e-ISBN: 978-83-226-3104-1 Seria: (Prace Naukowe Uniwersytetu ¦l±skiego w Katowicach ; nr 3658) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,9