Wynik wyszukiwania

Zapytanie: CZAJA-CHUDYBA IWONA
Liczba odnalezionych rekordów: 116

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/116

Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Monika Kowalska.
Tytuł: Dyspozycje krytyczne wobec niepewności zdarzeń - aspiracje, dążenia i plany przyszłych nauczycielek / Iwona Czaja-Chudyba, Monika Kowalska
Źródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2023, Vol. 36, nr 4, s. 19-35
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0867-2040
e-ISSN: 2449-8521
Adres url:
DOI:



2/116
Autorzy: Monika Kowalska, Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: Experiencing Passion as an "essentia vitae" of Educational Biographies of Eminent Musicians From Cracow / Monika Kowalska, Iwona Czaja-Chudyba
Źródło: Horyzonty Wychowania. - 2023, Vol. 22, nr 63, s. 43-54
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1643-9171
e-ISSN: 2391-9485
Adres url:
DOI:



3/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: How to Study the Childhood of the Prominent? The Conceptual Framework of the Project / Iwona Czaja-Chudyba
Źródło: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne. - 2023, Vol. 16, nr 1, s. 92-107
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2450-4491
DOI:



4/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: Implementation of the Positive Early Childhood Education Curriculum for students with migration experience - the assumptions and directions of action / Iwona Czaja-Chudyba
Źródło: Edukacja Międzykulturowa. - 2023, nr 4, s. 189-206
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 2299-4106
Adres url:
DOI:



5/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: Psychologiczne aspekty rozpoznawania zdolności do bycia krytycznym - dylematy ontologiczne i metodologiczne / Iwona Czaja-Chdyba
Źródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2023, T. 625, nr 10, s. 4-20
Uwagi: GICID: 01.3001.0054.3027.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0552-2188
Adres url:
DOI:



6/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: Szkoła na tak! : program pozytywnej edukacji wczesnoszkolnej : klasy 1-3 / Iwona Czaja-Chudyba
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023
Opis fizyczny: 97 s.
p-ISBN: 978-83-02-20985-7
Typ publikacji: UND
Język publikacji: POL
Adres url:



7/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: Posłowie do wydania polskiego / Iwona Czaja-Chudyba
Źródło: W: Myślenie w edukacji / Matthew Lipman ; tłumaczenie Anna Łagodzka
Wydanie: Wyd. 2
Adres wydawniczy: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021
Opis fizyczny: S. 2\349-365
p-ISBN: 978-83-8220-595-4
e-ISBN: 978-83-8220-596-1
Seria: (Edukacja dla Mądrości)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



8/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Maria Janas.
Tytuł: Rozwijanie, ukierunkowanie i wspieranie (RUW) - sposoby stymulowania ucznia zdolnego w edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba, Maria Janas
Źródło: W: Proces edukacyjny - tradycja i współczenośc w dobie płynnej rzeczywistości : "Wołyńskie Ateny" w przestrzeni historycznej, edukacyjnej i artystycznej. Część 1 / redakcja naukowa Teresa Żebrowska, Beata Sufa
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 83-92
p-ISBN: 978-83-8084-809-2
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Repozytorium UP:



9/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: Myślenie krytyczne w edukacji : metodyka kształcenia w szkole podstawowej / Iwona Czaja-Chudyba
Adres wydawniczy: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020
Opis fizyczny: 218 s.
p-ISBN: 978-83-8142-930-6
Seria: (Edukacja dla Mądrości)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Liczba arkuszy: 9,3
Adres url:



10/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: Myślenie krytyczne w ujęciu psychopedagogicznym - w kierunku poznawczej samodzielności i odpowiedzialności jednostki / Iwona Czaja-Chudyba
Źródło: Argument. Biannual Philosophical Journal. - 2020, Vol. 10, nr 2, s. 289-314
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2083-6635
e-ISSN: 2084-1043
Adres url:
DOI:



11/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: Creative teacher in the social world - inter-personal competences of young early school education teachers / Iwona Czaja-Chudyba
Źródło: W: 6th SWS International Scientific Conference on Social Sciences 2019. Vol. 6, iss. 4, Education and Educational Research : 26 August - 1 September, 2019, Albena, Bulgaria : conference proceedings
Adres wydawniczy: Bulgaria : STEF92 Technology Ltd., 2019
Opis fizyczny: S. 123-130
p-ISBN: 978-619-7408-94-2
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
DOI:



12/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: Creativity and motivation of extremely gifted students - research based on the activities of the "Uniman" project / Iwona Czaja-Chudyba
Źródło: W: 6th SWS International Scientific Conference on Social Sciences 2019. Vol. 6, iss. 4, Education and Educational Research : 26 August - 1 September, 2019, Albena, Bulgaria : conference proceedings
Adres wydawniczy: Bulgaria : STEF92 Technology Ltd., 2019
Opis fizyczny: S. 131-138
p-ISBN: 978-619-7408-94-2
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
DOI:



13/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: Bariery i ograniczenia w refleksyjnym rozwoju nauczycieli wczesnej edukacji / Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba
Źródło: Forum Pedagogiczne. - 2018, nr 2, s. 17-32
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-6325
e-ISSN: 2449-7142
Adres url:
DOI:



14/116
Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Magdalena Grochowalska, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Concept model of training for Polish kindergarten and pre-school teachers / B. Muchacka, I. Czaja-Chudyba, M. Grochowalska, A. Muchacka-Cymerman
Źródło: W: Edulearn 18: proceedings : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies July 2nd-4th, 2018 - Palma, Mallorca, Spain / L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2018
Opis fizyczny: S. 9660-9666
p-ISBN: 978-84-09-02709-5
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Liczba arkuszy: 0,33



    15/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Coping with stress in situation of critics at primary education teachers / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM 2018 : conference proceedings / [Alessandro Antonietti et al.]
    Adres wydawniczy: Bulgaria : SGEM, 2018
    Opis fizyczny: S. 93-99
    p-ISBN: 978-619-7408-57-7
    Seria: (Science & Society ; iss. 3.5)
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Liczba arkuszy: 0,3
    DOI:



    16/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Creating The Vision Of Family In Textbooks For Primary Education Pupils In Poland / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: ICERI 2018 Proceedings 11th International Conference of Education, Research and Innovation, 12-14 November 2018, Seville (Spain) / edited by L. Gómez Chova, A. López Martí~21nez, I. Candel Torres
    Adres wydawniczy: Seville : IATED Academy, 2018
    Opis fizyczny: S. 7131-7137
    p-ISBN: 978-84-09-05948-5
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:



    17/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Jolanta Sajdera.
    Tytuł: Creativity and professional development of Polish and American Teachers / I. Czaja-Chudyba, A. Muchacka-Cymerman, J. Sajdera
    Źródło: W: Edulearn 18: proceedings : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies July 2nd-4th, 2018 - Palma, Mallorca, Spain / edited by L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres
    Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2018
    Opis fizyczny: S. 9649-9659
    p-ISBN: 978-84-09-02709-5
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Liczba arkuszy: 0,55
    Adres url:
    DOI:



    18/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Creativity and reflectiveness of polish primary education teachers / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM 2018 : conference proceedings / [Alessandro Antonietti et al.]
    Adres wydawniczy: Bulgaria : SGEM, 2018
    Opis fizyczny: S. 129-135
    p-ISBN: 978-619-7408-57-7
    Seria: (Science & Society ; iss. 3.5)
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Liczba arkuszy: 0,3
    DOI:



    19/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Krytycznie o twórczości i twórczo o krytycyzmie - uwarunkowania oraz aplikacje postawy konstruktywnie krytycznej / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne. - 2018, Vol. 2, nr 7, s. 89-105
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 1.000
    p-ISSN: 2450-4491
    DOI:



    20/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Male-Teacher In Opinions Of Primary Education Teachers - Conditions For Absence And Perspective For Changes / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: ICERI 2018 Proceedings 11th International Conference of Education, Research and Innovation, 12-14 November 2018, Seville (Spain) / edited by L. Gómez Chova, A. López Martí~21nez, I. Candel Torres
    Adres wydawniczy: Seville : IATED Academy, 2018
    Opis fizyczny: S. 9232-9238
    p-ISBN: 978-84-09-05948-5
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:



    21/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Po latach traumy : psychologiczne następstwa represji politycznych w Polsce w latach 1944-1956 / Iwona Czaja-Chudyba
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
    Opis fizyczny: 243 s.
    p-ISBN: 978-83-8084-100-0
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 816)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 120.000
    Liczba arkuszy: 13,00
    DOI:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    22/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Uniwersytet Małego Naukowca / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Commentarii Academici. - 2018, nr 5, s. 14
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2545-0824
    Adres url:



    23/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: "Dobry" i "zły" uczeń w przedzałożeniach przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Dobro i zło w wychowaniu dziecka. T. 2, Przeciw złu / pod redakcją Michała Głażewskiego i Bożeny Muchackiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2017
    Opis fizyczny: S. 115-130
    p-ISBN: 978-83-8095-420-5
    p-ISBN: 978-83-8095-286-7
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,83



    24/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Beata Drwal, Magdalena Włoch.
    Tytuł: Mężczyzna jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba, Beata Drwal, Magdalena Włoch
    Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2017, nr 2 / t. 2, s. 19-33
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2353-7140
    e-ISSN: 2353-7159
    Adres url:



    25/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Możliwości i ograniczenia edukacji uczniów zdolnych w warunkach szkoły masowej / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
    Opis fizyczny: S. 59-74
    p-ISBN: 978-83-8084-031-7
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 784)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 1



    26/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś.
    Tytuł: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
    Opis fizyczny: 191 s.
    p-ISBN: 978-83-8084-028-7
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783)
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 40.000
    Liczba arkuszy: 10
    DOI:



    27/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Zagubione wartości - mądrość, krytycyzm i refleksyjność w podręcznikach do edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
    Opis fizyczny: S. 12-26
    p-ISBN: 978-83-8084-028-7
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,7



    28/116
    Autorzy: Monika Glanowska, Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością / Monika Glanowska, Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
    Opis fizyczny: S. 332-338
    p-ISBN: 978-83-7271-979-9
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    29/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Muchacka.
    Tytuł: Nauczyciele wczesnej edukacji / Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Muchacka
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Petrus, 2016
    Opis fizyczny: 242 s.
    p-ISBN: 978-83-7720-311-8
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Liczba arkuszy: 11



    30/116
    Autorzy: Agnieszka Kosek, Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Nauka poprzez praktyczne działanie - o metodzie storyline / Agnieszka Kosek, Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
    Opis fizyczny: S. 284-290
    p-ISBN: 978-83-7271-979-9
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    31/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Andrzej Cebulak.
    Tytuł: Ocena efektów programu poznania oraz wspierania zdolności dziecka w edukacji wczesnoszkolnej - raport z badań / Iwona Czaja-Chudyba, Andrzej Cebulak
    Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
    Opis fizyczny: S. 180-189
    p-ISBN: 978-83-7271-979-9
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    32/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Odkrywanie i wspieranie wartości w procesie dziecięcej twórczości / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2015, nr 2, s. 61-71
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2353-7140
    e-ISSN: 2353-7159
    Adres url:



    33/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Between originality and reflection - creative and critical competences of primary education teachers in the global world / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: The actual problems of the theory and practice of modern pre-school education in Poland, Romania and Ukraine / ed. by Otilia Clipa, Maria Oliynyk, Małgorzata Stawiak-Ososińska
    Adres wydawniczy: [United Kingdom] : Lumen Media Publishing, 2014
    Opis fizyczny: S. 113-127
    p-ISBN: 978-973-166-382-1
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000



    34/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Children play observation within the scope of their potential and abilities diagnosis / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Rovnost' a kvalita v predškolskom vzdelávaní ako predpoklad udržatel'ného rozvoja : zborník z vedecko-odbornej konferencie s medzinárodnou účast'ou / (eds.) Monika Miňová, Zora Syslová
    Adres wydawniczy: Prešov : Prešovská univerzita. Pedagogická fakulta, 2014
    Opis fizyczny: S. 221-226
    p-ISBN: 978-80-555-1152-8
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG



    35/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Developing constructive criticism in students of teacher training programs / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: E-Pedagogium. - 2014, nr 2, s. 7-14
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    p-ISSN: 1213-7758
    e-ISSN: 1213-7499
    Adres url:



    36/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Katedra Pedagogiki Wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Konspekt. - 2014, nr 4 (53), s. 45-46
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 1509-6726
    Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa:



    37/116
    Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Anna Szkolak.
    Tytuł: Nowe forum pedagogów / Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Anna Szkolak
    Źródło: Konspekt. - 2014, nr 2 (51), s. 65-66
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 1509-6726
    Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa:



    38/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Reflectiveness in pre-school teacher preparation for work [Dokument elektroniczny] / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Předškolní vzdělávání v teorii a praxi : jaká je současná situace v české republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás / Zora Syslová, Veronika Rodová (red.)
    Adres wydawniczy: Brno : Masarykova univerzita, 2014
    Opis fizyczny: S. 162-168
    e-ISBN: 978-80-210-7370-8
    Uwagi: Publikacje dostępna na CD-ROM.
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000



    39/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Respektowanie praw i potrzeb dzieci zdolnych w świetle myśli Janusza Korczaka / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Interdyscyplinarność w wychowaniu : inspiracje korczakowskie / red. nauk.: Roman Gawrych, Adam Solak, Tomasz Eliasz Wardzała
    Adres wydawniczy: Gdańsk : Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna, 2014
    Opis fizyczny: S. 47-56
    p-ISBN: 978-83-939296-1-0
    Seria: (Sofia. Seria Wydawnicza WSSE w Gdańsku ; 1)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000



    40/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Beata Sufa, Anna Szkolak.
    Tytuł: Szanse i zagrożenia w edukacji elementarnej / Iwona Czaja-Chudyba, Beata Sufa, Anna Szkolak (red.)
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Attyka, 2014
    Opis fizyczny: 148 s.
    p-ISBN: 978-83-62139-71-2
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 6



    41/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Uczeń zdolny w świetle regulacji systemu oświatowego i praktyki edukacyjnej w Polsce - podstawowe kontrowersje / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ / Jiří Havel, Hana Horká, Jana Kratochvílová (red.)
    Adres wydawniczy: Brno : Masarykova univerzita, 2014
    Opis fizyczny: S. 107-115
    p-ISBN: 978-80-210-6889-6
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    42/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Zabawy w edukacji dzieci sześcioletnich w świetle obniżenia wieku obowiązku szkolnego w Polsce / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Hra je krásnou přípravou k vážným věcem : sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí, 27.3 - 28.3.2014 Hradec Králové / [ed. Vladimíra Hornáčková]
    Adres wydawniczy: Hradec Králové : Univerzita Hradec Králové, 2014
    Opis fizyczny: S. 79
    p-ISBN: 978-80-7435-390-1
    Typ publikacji: ZRA
    Język publikacji: POL



    43/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Zabawy w edukacji dzieci sześcioletnich w świetle obniżenia wieku obowiązku szkolnego w Polsce / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Hra je krásnou přípravou k vážným věcem : sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí, 27.3 - 28.3.2014 Hradec Králové [Dokument elektroniczny] / [ed. Vladimíra Hornáčková]
    Adres wydawniczy: Hradec Králové : Univerzita Hradec Králové, 2014
    Opis fizyczny: S. 87-96
    p-ISBN: 978-80-7435-390-1
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    44/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Założenia do zajęć kształtujących konstruktywny krytycyzm u uczniów klas I-III / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Szanse i zagrożenia w edukacji elementarnej / pod red. Iwony Czai-Chudyby, Beaty Sufy, Anny Szkolak
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Attyka, 2014
    Opis fizyczny: S. 51-62
    p-ISBN: 978-83-62139-71-2
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    45/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Dylematy i kierunki rozwoju zdolności uczniów w przestrzeni współczesnych zmian cywilizacyjnych / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2013, nr 2, s. 7-20
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2353-7140



    46/116
    Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Early education : practice&reflection / red. nauk. Bożena Muchacka i Iwona Czaja-Chudyba
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013
    Opis fizyczny: 245, [1] s.
    p-ISBN: 978-83-7271-782-5
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 642)
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 14,41
    Repozytorium UP:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    47/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: In the face of the oppressive reality - criticism and self-criticism of teachers / Iwona Czaja -Chudyba
    Źródło: W: A teacher in the contemporary multicultural word / pod red. nauk. Kingi Łapot-Dzierwy
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013
    Opis fizyczny: S. 48-65
    p-ISBN: 978-83-7271-789-4
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 653)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Repozytorium UP:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    48/116
    Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Introduction / Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Early education : practice&reflection / red. nauk. Bożena Muchacka i Iwona Czaja-Chudyba
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013
    Opis fizyczny: S. 5-7
    p-ISBN: 978-83-7271-782-5
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 642)
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: ENG
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    49/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Kompetencje krytyczne w twórczej refleksji nauczyciela / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Kompetencje kreatywne nauczyciela wczesnej edukacji dziecka / pod red. nauk. Ireny Adamek i Józefy Bałachowicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
    Opis fizyczny: S. 129-155
    p-ISBN: 978-83-7850-122-0
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 2,0
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    50/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Krytycyzm - wartością czy antywartością edukacji? / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Wartości w teorii i praktyce edukacyjnej / red. nauk. Irena Adamek, Zofia Szarota, Ewa Żmijewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013
    Opis fizyczny: S. 121-129
    p-ISBN: 978-83-7271-847-4
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 681)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    51/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej - uwarunkowania nieobecności / Iwona Czaja-Chudyba
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013
    Opis fizyczny: 371, [1] s.
    p-ISBN: 978-83-7271-810-5
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 656)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Repozytorium UP:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    52/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Osobowe i profesjonalne uwarunkowania aktywności twórczej nauczyciela / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Kompetencje kreatywne nauczyciela wczesnej edukacji dziecka / pod red. nauk. Ireny Adamek i Józefy Bałachowicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
    Opis fizyczny: S. 85-114
    p-ISBN: 978-83-7850-122-0
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 2,0
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    53/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Poznawcze bariery konstruktywnego krytycyzmu doskonalących się nauczycieli wczesnej edukacji / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2013, T. 66, s. 105-115
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 0079-3418



    54/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Reflective practice at kindergarten - child, teacher and parents / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Early education : practice&reflection / red. nauk. Bożena Muchacka i Iwona Czaja-Chudyba
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013
    Opis fizyczny: S. 145-163
    p-ISBN: 978-83-7271-782-5
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 642)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Repozytorium UP:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    55/116
    Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Lucyna Smółka.
    Tytuł: Edukacyjne i wychowawcze wyzwania nauczyciela w przedszkolu i szkole podstawowej / Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Lucyna Smółka
    Adres wydawniczy: Kielce : Wyższa Szkoła Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach, 2012
    Opis fizyczny: 280 s.
    p-ISBN: 978-83-63981-04-4
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000



    56/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Przyszli nauczyciele wobec problematyki myślenia krytycznego : podejścia, postawy, pytania / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Szkoła, komunikacja i edukacja : komunikowanie w różnorodnych relacjach interpersonalnych / red. nauk. Kazimierz Czerwiński, Anna Knocińska, Marzena Okrasa
    Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012
    Opis fizyczny: S. 63-80
    Seria: (Komunikacja Społeczna w Edukacji)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    57/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Critical orientation vs. professional model in teacher's narrations / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Naukovij Časopis NPU imeni M. P. Dragomanova. Seriâ No 5, Pedagogični nauki. - 2010, Vyp. 25, s. 268-274
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 2.000



    58/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Critical practitioner - necessity, challenge or idealistic dream in education of tomorrow? / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Edukacja w społeczeństwie wiedzy / red. nauk. Kazimierz Denek [et al.]
    Adres wydawniczy: Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2010
    Opis fizyczny: S. 153-167
    Seria: (Edukacja Jutra ; 1)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000



    59/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Critical thinking, reflection and problem finding : aspects of teacher's professional development [Dokumant elektroniczny] / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Fórum o premenách univerzitného vzdelávania : zborník príspevkov z XII. medzinárodnej vedeckej konferencie, konanej v decembri 2009 v rámci cyklu konferencií "Cesty demokracie vo výchove a vzdelávaní" / Adriana Wiegerová (ed.)
    Adres wydawniczy: Bratislava : Univerzita Komenského. Pedagogická fakulta, 2010
    Opis fizyczny: S. 32-37
    Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    60/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Mądrość ukryta w zabawie : wspieranie zdolności dzieci w kształceniu zintegrowanym / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: O pomyślny start szkolny dziecka / pod red. Sabiny Guz, Iwony Zwierzchowskiej
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP : Wydawnictwo Comandor, 2010
    Opis fizyczny: S. 347-354
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    61/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Nauczyciel w sytuacji krytyki / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Jakość wobec wyzwań i zagrożeń XXI wieku. Cz. 2 / red. nauk. Natalia Majchrzak, Andrzej Zduniak
    Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2010
    Opis fizyczny: S. 39-54
    Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 23)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Adres url:



    62/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Nieobecna praktyka : o wykorzystaniu strategii rozwijających krytyczną refleksję w edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Edukacja małego dziecka. T. 3, Nowe konteksty, poglądy i doświadczenia : praca zbiorowa / pod red. Ewy Ogrodzkiej-Mazur [et al.]
    Adres wydawniczy: Bielsko-Biała ; Kraków : Impuls, 2010
    Opis fizyczny: S. 29-41
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    63/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: O elemetarnych zdolnościach warunkujących myślenie krytyczne nauczyciela / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Edukacja dziecka : mity i fakty / pod red. Elżbiety Jaszczyszyn, Jolanty Szada-Borzyszkowskiej
    Adres wydawniczy: Białystok : Trans Humana, 2010
    Opis fizyczny: S. 122-131
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    64/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: O kompetencjach kreatywno-krytycznych nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Integracja edukacyjna : oczekiwania i rzeczywistość / pod red. Marzeny Klaczak
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2010
    Opis fizyczny: S. 93-114
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 571)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Repozytorium UP:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    65/116
    Autorzy: Iwona Czaja, Monika Nęcka.
    Tytuł: Sposoby rozumienia sztuki i obcowania z nią w świetle koncepcji inteligencji wielorakich / Iwona Czaja, Monika Nęcka
    Źródło: W: Pedagogika kreatywna wyzwaniem edukacji XXI wieku / pod red. Ewy Smak i Stanisławy Włoch
    Adres wydawniczy: Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2010
    Opis fizyczny: S. 191-200
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    66/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Wesoła szkoła i przyjaciele : jak odkrywać i wspierać zdolności dziecka : scenariusze zajęć dla klasy II / Iwona Czaja-Chudyba
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2010
    Opis fizyczny: 119 s.
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000



    67/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Wesoła szkoła i przyjaciele [Dokument elektroniczny] : jak odkrywać i wspierać zdolności dziecka : niezbędnik nauczyciela : CD-ROM do scenariuszy zajęć dla klasy 2 / Iwona Czaja-Chudyba
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2010
    Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM.
    Typ publikacji: DE
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000



    68/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Wspieranie myślenia krytyczno-analitycznego u nauczycieli edukacji początkowej [Dokument elektroniczny] / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference / ed. Radmila Burkovičová
    Adres wydawniczy: Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2010
    Opis fizyczny: S. 748-755
    Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    69/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Aktywność twórcza a kształtowanie postawy krytycznej przyszłych nauczycieli / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Edukacja artystyczna a rzeczywistość medialna / pod red. Romualdy Ławrowskiej, Bożeny Muchackiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2009
    Opis fizyczny: S. 40-50
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    70/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Creativity and critical thinking at child early education / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Dítě předškolního věku a jeho paidagogos : sbornik přispěvků z mezinárodni vědecké konference : 1.-3. dubna 2009, Hradec Králové / [red. Vladimíra Hornáčková]
    Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2009
    Opis fizyczny: S. 1-9
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    71/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Dziecko jako badacz : o uczeniu się przez krytyczną refleksję / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Nowa Szkoła. - 2009, nr 4, s. 45-52
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    72/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Jak i o co pyta nauczyciel? : determinanty ciekawości poznawczej i postawy badawczej w edukacji / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Edukacyjne zagrożenia i wyzwania młodego pokolenia. 3 / (red. nauk.) Agnieszka Czajkowska, Wiesław Otwinowski
    Adres wydawniczy: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2009
    Opis fizyczny: S. 187-196
    Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 18)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    73/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Jak rozwijać zdolności dziecka? / Iwona Czaja-Chudyba
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2009
    Opis fizyczny: 158, [1] s.
    Seria: (Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000



    74/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Konformizm a postawa krytyczna nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Nauczyciel w systemie edukacyjnym : teraźniejszość i przyszłość / pod red. Ireny Adamek, Ewy Żmijewskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2009
    Opis fizyczny: S. 156-166
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    75/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Myślenie krytycze a styl pracy młodych nauczycieli [Dokument elektroniczny] / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Tradície a inovácie vo výchove a vzdelávaní modernej generácie učitel'ov : zborník referátov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Levoča 26.-27.11.2009. Č. 1, Predškolská a elementárna pedagogika / ed. Ivana Krupová, Beáta Akimjaková
    Adres wydawniczy: Levoča : Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku : Inštitút Juraja Páleša, 2009
    Opis fizyczny: S. 102-107
    Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    76/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: O (nie)przygotowaniu nauczycieli do krytycznego i refleksyjnego odbioru informacji medialnej / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Komputer w edukacji : 19. ogólnopolskie sympozjum naukowe, Kraków 25-26 września 2009 / red. nauk. Janusz Morbitzer
    Adres wydawniczy: Kraków : Katedra Technologii i Mediów Edukacyjnych. Uniwersytet Pedagogiczny, 2009
    Opis fizyczny: S. 22-27
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    77/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Orientacja krytyczna a profesjonalny i osobowy rozwój nauczyciela / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Edukacja nieustająca wyzwaniem społeczeństwa informacyjnego. 1 / Magdalena Gawrońska-Garstka [red. nauk.]
    Adres wydawniczy: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2009
    Opis fizyczny: S. 123-129
    Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 19)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000



    78/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Pedagogiczne uwarunkowania rozwijania krytycznego myślenia : badania umiejętności analitycznych nauczycieli / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Nauczyciel wczesnej edukacji / pod red. Ewy Smak
    Adres wydawniczy: Opole : Wydaw. Uniwersytetu Opolskiego, 2009
    Opis fizyczny: S. 121-130
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    79/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Podmiotowe uwarunkowania krytycznej autorefleksji nauczycieli edukacji początkowej / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2009, T. 62, s. 125-134
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    80/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Professional'nyj obrazec v avtonarraciâh učitelej načal'nogo škologo obazovaniâ / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Naukovij Časopis NPU imeni M. P. Dragomanova. Seriâ No 5, Pedagogični nauki. - 2009, Vyp. 16, s. 237-242
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: UKR
    Punktacja MNiSW: 1.000



    81/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Teacher's knowledge of creative and critical competencies / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Príprava učitel'ov v procese školských reforiem : zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účast'ou, Prešov, 16.-17. september 2009 / ed. Ján Kancír, Veronika Zel'ová
    Adres wydawniczy: Prešov : Prešovská univerzita. Pedagogická fakulta, 2009
    Opis fizyczny: S. 228-234
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    82/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Wesoła szkoła i przyjaciele : jak odkrywać i wspierać zdolności dziecka : scenariusze zajęć dla klasy I / Iwona Czaja-Chudyba
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2009
    Opis fizyczny: 149 s.
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000



    83/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Wesoła szkoła i przyjaciele [Dokument elektroniczny] : jak odkrywać i wspierać zdolności dziecka : niezbędnik nauczyciela : CD-ROM do scenariuszy zajęć dla klasy 1 / Iwona Czaja-Chudyba
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2009
    Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM.
    Typ publikacji: DE
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000



    84/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Wspieranie refleksji krytycznej u uczniów zdolnych / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Zdolności i twórczość jako perspektywa współczesnej edukacji : praca zbiorowa / pod red. Jana Łaszczyka i Małgorzaty Jabłonowskiej
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydaw. Universitas Rediviva, 2009
    Opis fizyczny: S. 308-315
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000



    85/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Zabawa, humor, muzyka i ruch w rozwoju kreatywności / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Muzyka, światło, ruch w rozwoju osobowości człowieka : praca zbiorowa / pod red. Daniela Kadłubca i Adama Adamskiego
    Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Firma Poligraficzno-Wydawnicza "Compal", 2009
    Opis fizyczny: S. 28-38
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    86/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Przygotowanie nauczyciela do rozwijania myślenia krytycznego u dzieci / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Nauczyciel w świecie współczesnym / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej i Mirosława Szymańskiego
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008
    Opis fizyczny: S. 133-141
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    87/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Rodzina przestrzenią wspierania lub ograniczania twórczej i krytycznej postawy dziecka / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Rodzina w kontekście współczesnych problemów wychowania / red. nauk. Bożena Muchacka
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Papieskiej Akademii Teologicznej, 2008
    Opis fizyczny: S. 285-298
    Seria: (Małżeństwo i Rodzina)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    88/116
    Autorzy: Anna Kwatera, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: V Augustowskie Spotkania Naukowe "Edukacja w Dialogu i Perspektywie" (prezentacje, polemiki, propozycje), Augustów 15-17.IX.2008 r. / Anna Kwatera, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Edukacja. - 2008, nr 4, s. 122-124
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    89/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Wspieranie podmiotowych predyspozycji do myślenia krytycznego / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Życie Szkoły. - 2008, nr 3, s. 10-15
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    90/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Wspieranie predyspozycji do myślenia krytycznego / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Życie Szkoły. - 2008, nr 3, s. 10-15
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    91/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Diagnostyczna zabawa w przedszkolu jako narzędzie poznania wielorakich uzdolnień / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Dziecko - sukcesy i porażki / pod red. Rafała Piwowarskiego
    Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2007
    Opis fizyczny: S. 297-306
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    92/116
    Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Strategia wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w sytuacjach edukacyjnych / Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007
    Opis fizyczny: 210, [2] s.
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL



    93/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Pedagogika zabawy w osobowym i profesjonalnym przygotowaniu do zawodu nauczyciela / Iwona Czaja-Chudyba
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2006
    Opis fizyczny: 98, [2] s.
    Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 440)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    94/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Pedagogika zabawy w rozwijaniu kompetencji twórczych nauczycieli / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Kształcenie nauczycieli przyszłej szkoły / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej przy współpracy Wiesławy Kogut
    Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2006
    Opis fizyczny: S. 145-159
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    95/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Rozwijanie myślenia krytycznego u dzieci powinnością współczesnej edukacji / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Szkoła w nauce i praktyce edukacyjnej. T. 2 / pod red. Bożeny Muchackiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006
    Opis fizyczny: S. 287-299
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    96/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Zabawy diagnostyczne w przedszkolu - możliwości zastosowania teorii inteligencji wielorakich w odkrywaniu zdolności dziecka / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Edukacja przedszkolna w teorii i praktyce / pod red. Stanisławy Włoch
    Adres wydawniczy: Opole : Wydaw. Uniwersytetu Opolskiego, 2006
    Opis fizyczny: S. 331-343
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    97/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Alternatywne koncepcje inteligencji w teorii i praktyce edukacyjnej / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2005, T. 58, s. 41-54
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    98/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Możliwości i ograniczenia wielorakiego wspierania inteligencji dziecka - koncepcja Howarda Gardnera w praktyce szkolnej / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Edukacja artystyczna wobec przemian w kulturze / pod red. nauk. Wiesławy Limont i Kamilli Nielek-Zawadzkiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2005
    Opis fizyczny: S. 357-374
    Seria: (Dylematy Edukacji Artystycznej ; t. 1)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    99/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Odkrywanie zdolności dziecka : koncepcja wielorakich inteligencji w praktyce przedszkolnej i wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2005
    Opis fizyczny: 205, [4] s.
    Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 417)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    100/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Poznać, aby wspierać : projekt zajęć diagnozujących wieloraką inteligencję dziecka w klasie pierwszej / Iwona Czaja
    Źródło: W: Współczesne tendencje rozwoju pedagogiki wczesnoszkolnej / red. nauk. Ewa Kozak-Czyżewska, Dorota Zdybel, Barbara Kępa
    Adres wydawniczy: Kielce : MAC Edukacja, 2005
    Opis fizyczny: S. 188-201
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    101/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: : Theory and practice of play and games for students of teacher's specialisation / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Play and Education : 23rd World Play Conference : Cracow 2004 / ed. by Bożena Muchacka, Krzysztof Kraszewski
    Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Pedagogiczna, 2005
    Uwagi: Publikacja dostępna na CD.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    102/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Rozpoznawanie zdolności dziecka / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Szkoła Promująca Rozwój Dzieci : założenia koncepcyjne i cele ogólne / pod red. Józefa Kuźmy i Iwony Czai-Chudyby
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004
    Opis fizyczny: S. 25-32
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    103/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Rozwijanie zdolności i postaw twórczych w klasach I-III / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Szkoła Promująca Rozwój Dzieci : założenia koncepcyjne i cele ogólne / pod red. Józefa Kuźmy i Iwony Czai-Chudyby
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004
    Opis fizyczny: S. 59-63
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    104/116
    Autorzy: Bożena Muchacka, Krzysztof Kraszewski, Iwona Czaja.
    Tytuł: Spiel als Feld für Experimente und Kreativität : (Werkstattübung mit theoretischer Einführung) [Dokument elektroniczny] / Bozena Muchacka, Krzysztof Kraszewski, Ivona Czaja
    Źródło: W: Spiel und Spielzeug in der Lehrerausbildung : Vorlesungen mit Werkstattübungen / hrsg. Egon Schmuck [et al.]
    Adres wydawniczy: [Erfurt], [2004]
    Uwagi: CD-ROM
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: GER



    105/116
    Autorzy: Iwona Czaja, Józef Kuźma.
    Tytuł: Szkoła Promująca Rozwój Dzieci : teoretyczne podstawy koncepcji Szkoły Promującej Rozwój Dzieci (SPRD) / Iwona Czaja-Chudyba, Józef Kuźma
    Źródło: W: Szkoła Promująca Rozwój Dzieci : założenia koncepcyjne i cele ogólne / pod red. Józefa Kuźmy i Iwony Czai-Chudyby
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004
    Opis fizyczny: S. 8-22
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    106/116
    Autorzy: Józef Kuźma, Iwona Czaja.
    Tytuł: Szkoła Promująca Rozwój Dzieci : założenia koncepcyjne i cele ogólne / pod red. Józefa Kuźmy i Iwony Czai-Chudyby
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004
    Opis fizyczny: 62, [2] s.
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL



    107/116
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Theory and practice of play and games for students of teacher's specialisation / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Play and Education : 23rd ICCP World Play Conference : abstracts book / ed. by Bożena Muchacka, Krzysztof Kraszewski, Rimmert van der Kooij
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004
    Opis fizyczny: S. 39
    Typ publikacji: ZRA
    Język publikacji: ENG



    108/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Trening twórczości i pedagogiki zabawy w kształceniu studentów kierunków nauczycielskich - zarys programów, doświadczenia, perspektywy / Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Kształcenie nauczycieli przedszkoli i klas początkowych w okresie przemian edukacyjnych / pod red. Bożeny Muchackiej, Krzysztofa Kraszewskiego
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2004
    Opis fizyczny: S. 76-88
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    109/116
    Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba.
    Tytuł: Wyniki egzaminu wstępnego jako predyktory osiągnięć studentów na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna / Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba
    Źródło: W: Historyczne i współczesne konteksty kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji / pod red. Wiesławy Leżańskiej
    Adres wydawniczy: Łódź : Wyższa Szkoła Informatyki, 2004
    Opis fizyczny: S. 273-278
    Uwagi: Konferencja odbyła się w dniach 31 maja - 2 czerwca 2004 na Uniwersytecie Łódzkim.
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    110/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Diagnoza zdolności twórczych uczniów klas I-III szkoły podstawowej - wyniki badań rysunkowym testem twórczego myślenia TCT-DP K.K. Urbana i H.G. Jellena / Iwona Czaja
    Źródło: W: Nauki pedagogiczne w teorii i praktyce edukacyjnej. T. 1 / pod red. Józefa Kuźmy i Janusza Morbitzera
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2003
    Opis fizyczny: S. 131-139
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    111/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Pomiędzy heurystyką a algorytmem : o planowaniu "w" twórczości / Iwona Czaja
    Źródło: W: Kształcenie zintegrowane : projektowanie działań edukacyjnych / pod red. Ireny Adamek
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2003
    Opis fizyczny: S. 52-81
    Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 11)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    112/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Stymulowanie rozwoju dziecka - trening zdolności w edukacji zintegrowanej w klasach I-III / Iwona Czaja
    Źródło: W: Dziecko - nauczyciel - rodzice : konteksty edukacyjne / pod red. Rafała Piwowarskiego
    Adres wydawniczy: Białystok : Wydaw. Uniwersytetu ; Warszawa : IBE, 2003
    Opis fizyczny: S. 368-380
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    113/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Wszechstronność czy specjalizacja? : przygotowanie dziecka do partycypowania w kulturze w myśl koncepcji inteligecji wielorakich / Iwona Czaja
    Źródło: Zeszyty Naukowe Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk. - 2003, Z. 7, s. 65-78
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    114/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Stymulowanie kreatywności dziecka w klasach I-III - zarys programu zajęć / Iwona Czaja
    Źródło: W: Rozwój - natura - wychowanie : XI Ogólnopolska Konferencja Psychologii Rozwojowej / kom. org. Jolanta Krzyżewska, Krzysztof Krzyżewski
    Adres wydawniczy: Cieszyn, 2002
    Opis fizyczny: S. 13
    Typ publikacji: PRA
    Język publikacji: POL



    115/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Stymulowanie kreatywności dziecka : zarys programu zajęć wykorzystujących elementy treningu twórczości i pedagogiki zabawy / Iwona Czaja
    Źródło: W: Projektowanie i modelowanie edukacji zintegrowanej / pod red. Ireny Adamek
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2002
    Opis fizyczny: S. 100-118
    Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 7)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    116/116
    Autorzy: Iwona Czaja.
    Tytuł: Elementy treningu myślenia twórczego w edukacji zintegrowanej w klasach 1-3 / Czaja Iwona
    Źródło: W: Nauczyciel i uczeń w edukacji zintegrowanej w klasach 1-3 / pod red. Ireny Adamek
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2001
    Opis fizyczny: S. 92-101
    Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 5)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL

         stosując format:
    Nowe wyszukiwanie