Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Monika Kowalska. Tytuł: Dyspozycje krytyczne wobec niepewności zdarzeń - aspiracje, dążenia i plany przyszłych nauczycielek / Iwona Czaja-Chudyba, Monika Kowalska Źródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2023, Vol. 36, nr 4, s. 19-35 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0867-2040 e-ISSN: 2449-8521 Adres url: DOI:
2/116
Autorzy: Monika Kowalska, Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Experiencing Passion as an "essentia vitae" of Educational Biographies of Eminent Musicians From Cracow / Monika Kowalska, Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Horyzonty Wychowania. - 2023, Vol. 22, nr 63, s. 43-54 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1643-9171 e-ISSN: 2391-9485 Adres url: DOI:
3/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: How to Study the Childhood of the Prominent? The Conceptual Framework of the Project / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne. - 2023, Vol. 16, nr 1, s. 92-107 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2450-4491 DOI:
4/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Implementation of the Positive Early Childhood Education Curriculum for students with migration experience - the assumptions and directions of action / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Edukacja Międzykulturowa. - 2023, nr 4, s. 189-206 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 140.000 p-ISSN: 2299-4106 Adres url: DOI:
5/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Psychologiczne aspekty rozpoznawania zdolności do bycia krytycznym - dylematy ontologiczne i metodologiczne / Iwona Czaja-Chdyba Źródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2023, T. 625, nr 10, s. 4-20 Uwagi: GICID: 01.3001.0054.3027. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0552-2188 Adres url: DOI:
6/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Szkoła na tak! : program pozytywnej edukacji wczesnoszkolnej : klasy 1-3 / Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023 Opis fizyczny: 97 s. p-ISBN: 978-83-02-20985-7 Typ publikacji: UND Język publikacji: POL Adres url:
7/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Posłowie do wydania polskiego / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Myślenie w edukacji / Matthew Lipman ; tłumaczenie Anna Łagodzka Wydanie: Wyd. 2 Adres wydawniczy: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021 Opis fizyczny: S. 2\349-365 p-ISBN: 978-83-8220-595-4 e-ISBN: 978-83-8220-596-1 Seria: (Edukacja dla Mądrości) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
8/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Maria Janas. Tytuł: Rozwijanie, ukierunkowanie i wspieranie (RUW) - sposoby stymulowania ucznia zdolnego w edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba, Maria Janas Źródło: W: Proces edukacyjny - tradycja i współczenośc w dobie płynnej rzeczywistości : "Wołyńskie Ateny" w przestrzeni historycznej, edukacyjnej i artystycznej. Część 1 / redakcja naukowa Teresa Żebrowska, Beata Sufa Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 83-92 p-ISBN: 978-83-8084-809-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Repozytorium UP:
9/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Myślenie krytyczne w edukacji : metodyka kształcenia w szkole podstawowej / Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020 Opis fizyczny: 218 s. p-ISBN: 978-83-8142-930-6 Seria: (Edukacja dla Mądrości) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 9,3 Adres url:
10/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Myślenie krytyczne w ujęciu psychopedagogicznym - w kierunku poznawczej samodzielności i odpowiedzialności jednostki / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Argument. Biannual Philosophical Journal. - 2020, Vol. 10, nr 2, s. 289-314 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2083-6635 e-ISSN: 2084-1043 Adres url: DOI:
11/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Creative teacher in the social world - inter-personal competences of young early school education teachers / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: 6th SWS International Scientific Conference on Social Sciences 2019. Vol. 6, iss. 4, Education and Educational Research : 26 August - 1 September, 2019, Albena, Bulgaria : conference proceedings Adres wydawniczy: Bulgaria : STEF92 Technology Ltd., 2019 Opis fizyczny: S. 123-130 p-ISBN: 978-619-7408-94-2 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 DOI:
12/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Creativity and motivation of extremely gifted students - research based on the activities of the "Uniman" project / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: 6th SWS International Scientific Conference on Social Sciences 2019. Vol. 6, iss. 4, Education and Educational Research : 26 August - 1 September, 2019, Albena, Bulgaria : conference proceedings Adres wydawniczy: Bulgaria : STEF92 Technology Ltd., 2019 Opis fizyczny: S. 131-138 p-ISBN: 978-619-7408-94-2 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 DOI:
13/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Bariery i ograniczenia w refleksyjnym rozwoju nauczycieli wczesnej edukacji / Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Forum Pedagogiczne. - 2018, nr 2, s. 17-32 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 2083-6325 e-ISSN: 2449-7142 Adres url: DOI:
14/116
Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Magdalena Grochowalska, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Concept model of training for Polish kindergarten and pre-school teachers / B. Muchacka, I. Czaja-Chudyba, M. Grochowalska, A. Muchacka-Cymerman Źródło: W: Edulearn 18: proceedings : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies July 2nd-4th, 2018 - Palma, Mallorca, Spain / L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2018 Opis fizyczny: S. 9660-9666 p-ISBN: 978-84-09-02709-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
Liczba arkuszy: 0,33
15/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Coping with stress in situation of critics at primary education teachers / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM 2018 : conference proceedings / [Alessandro Antonietti et al.] Adres wydawniczy: Bulgaria : SGEM, 2018 Opis fizyczny: S. 93-99 p-ISBN: 978-619-7408-57-7 Seria: (Science & Society ; iss. 3.5) Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,3 DOI:
16/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Creating The Vision Of Family In Textbooks For Primary Education Pupils In Poland / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: ICERI 2018 Proceedings 11th International Conference of Education, Research and Innovation, 12-14 November 2018, Seville (Spain) / edited by L. Gómez Chova, A. López Martí~21nez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Seville : IATED Academy, 2018 Opis fizyczny: S. 7131-7137 p-ISBN: 978-84-09-05948-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
Adres url:
17/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Jolanta Sajdera. Tytuł: Creativity and professional development of Polish and American Teachers / I. Czaja-Chudyba, A. Muchacka-Cymerman, J. Sajdera Źródło: W: Edulearn 18: proceedings : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies July 2nd-4th, 2018 - Palma, Mallorca, Spain / edited by L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2018 Opis fizyczny: S. 9649-9659 p-ISBN: 978-84-09-02709-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
Liczba arkuszy: 0,55 Adres url: DOI:
18/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Creativity and reflectiveness of polish primary education teachers / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM 2018 : conference proceedings / [Alessandro Antonietti et al.] Adres wydawniczy: Bulgaria : SGEM, 2018 Opis fizyczny: S. 129-135 p-ISBN: 978-619-7408-57-7 Seria: (Science & Society ; iss. 3.5) Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,3 DOI:
19/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Krytycznie o twórczości i twórczo o krytycyzmie - uwarunkowania oraz aplikacje postawy konstruktywnie krytycznej / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne. - 2018, Vol. 2, nr 7, s. 89-105 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 1.000 p-ISSN: 2450-4491 DOI:
20/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Male-Teacher In Opinions Of Primary Education Teachers - Conditions For Absence And Perspective For Changes / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: ICERI 2018 Proceedings 11th International Conference of Education, Research and Innovation, 12-14 November 2018, Seville (Spain) / edited by L. Gómez Chova, A. López Martí~21nez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Seville : IATED Academy, 2018 Opis fizyczny: S. 9232-9238 p-ISBN: 978-84-09-05948-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
Adres url:
21/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Po latach traumy : psychologiczne następstwa represji politycznych w Polsce w latach 1944-1956 / Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018 Opis fizyczny: 243 s. p-ISBN: 978-83-8084-100-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 816) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 13,00 DOI: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
22/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Uniwersytet Małego Naukowca / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Commentarii Academici. - 2018, nr 5, s. 14 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 2545-0824 Adres url:
23/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: "Dobry" i "zły" uczeń w przedzałożeniach przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Dobro i zło w wychowaniu dziecka. T. 2, Przeciw złu / pod redakcją Michała Głażewskiego i Bożeny Muchackiej Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2017 Opis fizyczny: S. 115-130 p-ISBN: 978-83-8095-420-5 p-ISBN: 978-83-8095-286-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,83
24/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Beata Drwal, Magdalena Włoch. Tytuł: Mężczyzna jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba, Beata Drwal, Magdalena Włoch Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2017, nr 2 / t. 2, s. 19-33 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
25/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Możliwości i ograniczenia edukacji uczniów zdolnych w warunkach szkoły masowej / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 59-74 p-ISBN: 978-83-8084-031-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 784) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1
26/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vakevič-Buś. Tytuł: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vakevič-Buś Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: 191 s. p-ISBN: 978-83-8084-028-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783) Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Liczba arkuszy: 10 DOI:
27/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Zagubione wartości - mądrość, krytycyzm i refleksyjność w podręcznikach do edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vakevič-Buś Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 12-26 p-ISBN: 978-83-8084-028-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,7
28/116
Autorzy: Monika Glanowska, Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością / Monika Glanowska, Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 332-338 p-ISBN: 978-83-7271-979-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
29/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Muchacka. Tytuł: Nauczyciele wczesnej edukacji / Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Muchacka Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Petrus, 2016 Opis fizyczny: 242 s. p-ISBN: 978-83-7720-311-8 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000 Liczba arkuszy: 11
30/116
Autorzy: Agnieszka Kosek, Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Nauka poprzez praktyczne działanie - o metodzie storyline / Agnieszka Kosek, Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 284-290 p-ISBN: 978-83-7271-979-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
31/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Andrzej Cebulak. Tytuł: Ocena efektów programu poznania oraz wspierania zdolności dziecka w edukacji wczesnoszkolnej - raport z badań / Iwona Czaja-Chudyba, Andrzej Cebulak Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 180-189 p-ISBN: 978-83-7271-979-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
32/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Odkrywanie i wspieranie wartości w procesie dziecięcej twórczości / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2015, nr 2, s. 61-71 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
33/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Between originality and reflection - creative and critical competences of primary education teachers in the global world / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: The actual problems of the theory and practice of modern pre-school education in Poland, Romania and Ukraine / ed. by Otilia Clipa, Maria Oliynyk, Małgorzata Stawiak-Ososińska Adres wydawniczy: [United Kingdom] : Lumen Media Publishing, 2014 Opis fizyczny: S. 113-127 p-ISBN: 978-973-166-382-1 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
34/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Children play observation within the scope of their potential and abilities diagnosis / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Rovnost' a kvalita v predkolskom vzdelávaní ako predpoklad udratel'ného rozvoja : zborník z vedecko-odbornej konferencie s medzinárodnou účast'ou / (eds.) Monika Miňová, Zora Syslová Adres wydawniczy: Preov : Preovská univerzita. Pedagogická fakulta, 2014 Opis fizyczny: S. 221-226 p-ISBN: 978-80-555-1152-8 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG
35/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Developing constructive criticism in students of teacher training programs / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: E-Pedagogium. - 2014, nr 2, s. 7-14 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG p-ISSN: 1213-7758 e-ISSN: 1213-7499 Adres url:
36/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Katedra Pedagogiki Wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Konspekt. - 2014, nr 4 (53), s. 45-46 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 1509-6726 Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa:
37/116
Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Anna Szkolak. Tytuł: Nowe forum pedagogów / Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Anna Szkolak Źródło: Konspekt. - 2014, nr 2 (51), s. 65-66 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 1509-6726 Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa:
38/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Reflectiveness in pre-school teacher preparation for work [Dokument elektroniczny] / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Předkolní vzdělávání v teorii a praxi : jaká je současná situace v české republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás / Zora Syslová, Veronika Rodová (red.) Adres wydawniczy: Brno : Masarykova univerzita, 2014 Opis fizyczny: S. 162-168 e-ISBN: 978-80-210-7370-8 Uwagi: Publikacje dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
39/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Respektowanie praw i potrzeb dzieci zdolnych w świetle myśli Janusza Korczaka / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Interdyscyplinarność w wychowaniu : inspiracje korczakowskie / red. nauk.: Roman Gawrych, Adam Solak, Tomasz Eliasz Wardzała Adres wydawniczy: Gdańsk : Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna, 2014 Opis fizyczny: S. 47-56 p-ISBN: 978-83-939296-1-0 Seria: (Sofia. Seria Wydawnicza WSSE w Gdańsku ; 1) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
40/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Beata Sufa, Anna Szkolak. Tytuł: Szanse i zagrożenia w edukacji elementarnej / Iwona Czaja-Chudyba, Beata Sufa, Anna Szkolak (red.) Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Attyka, 2014 Opis fizyczny: 148 s. p-ISBN: 978-83-62139-71-2 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 6
41/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Uczeń zdolny w świetle regulacji systemu oświatowego i praktyki edukacyjnej w Polsce - podstawowe kontrowersje / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Vytváření příleitostí pro vzdělávání vech dětí na 1. stupni Z / Jiří Havel, Hana Horká, Jana Kratochvílová (red.) Adres wydawniczy: Brno : Masarykova univerzita, 2014 Opis fizyczny: S. 107-115 p-ISBN: 978-80-210-6889-6 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
42/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Zabawy w edukacji dzieci sześcioletnich w świetle obniżenia wieku obowiązku szkolnego w Polsce / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Hra je krásnou přípravou k váným věcem : sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí, 27.3 - 28.3.2014 Hradec Králové / [ed. Vladimíra Hornáčková] Adres wydawniczy: Hradec Králové : Univerzita Hradec Králové, 2014 Opis fizyczny: S. 79 p-ISBN: 978-80-7435-390-1 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: POL
43/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Zabawy w edukacji dzieci sześcioletnich w świetle obniżenia wieku obowiązku szkolnego w Polsce / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Hra je krásnou přípravou k váným věcem : sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí, 27.3 - 28.3.2014 Hradec Králové [Dokument elektroniczny] / [ed. Vladimíra Hornáčková] Adres wydawniczy: Hradec Králové : Univerzita Hradec Králové, 2014 Opis fizyczny: S. 87-96 p-ISBN: 978-80-7435-390-1 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
44/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Założenia do zajęć kształtujących konstruktywny krytycyzm u uczniów klas I-III / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Szanse i zagrożenia w edukacji elementarnej / pod red. Iwony Czai-Chudyby, Beaty Sufy, Anny Szkolak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Attyka, 2014 Opis fizyczny: S. 51-62 p-ISBN: 978-83-62139-71-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
45/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Dylematy i kierunki rozwoju zdolności uczniów w przestrzeni współczesnych zmian cywilizacyjnych / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2013, nr 2, s. 7-20 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2353-7140
46/116
Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Early education : practice&reflection / red. nauk. Bożena Muchacka i Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: 245, [1] s. p-ISBN: 978-83-7271-782-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 642) Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 14,41 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
47/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: In the face of the oppressive reality - criticism and self-criticism of teachers / Iwona Czaja -Chudyba Źródło: W: A teacher in the contemporary multicultural word / pod red. nauk. Kingi Łapot-Dzierwy Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: S. 48-65 p-ISBN: 978-83-7271-789-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 653) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
48/116
Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Introduction / Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Early education : practice&reflection / red. nauk. Bożena Muchacka i Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: S. 5-7 p-ISBN: 978-83-7271-782-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 642) Typ publikacji: PV Język publikacji: ENG [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
49/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Kompetencje krytyczne w twórczej refleksji nauczyciela / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Kompetencje kreatywne nauczyciela wczesnej edukacji dziecka / pod red. nauk. Ireny Adamek i Józefy Bałachowicz Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013 Opis fizyczny: S. 129-155 p-ISBN: 978-83-7850-122-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 2,0 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
50/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Krytycyzm - wartością czy antywartością edukacji? / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Wartości w teorii i praktyce edukacyjnej / red. nauk. Irena Adamek, Zofia Szarota, Ewa Żmijewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: S. 121-129 p-ISBN: 978-83-7271-847-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 681) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
51/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej - uwarunkowania nieobecności / Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: 371, [1] s. p-ISBN: 978-83-7271-810-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 656) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
52/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Osobowe i profesjonalne uwarunkowania aktywności twórczej nauczyciela / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Kompetencje kreatywne nauczyciela wczesnej edukacji dziecka / pod red. nauk. Ireny Adamek i Józefy Bałachowicz Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013 Opis fizyczny: S. 85-114 p-ISBN: 978-83-7850-122-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 2,0 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
53/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Poznawcze bariery konstruktywnego krytycyzmu doskonalących się nauczycieli wczesnej edukacji / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2013, T. 66, s. 105-115 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 0079-3418
54/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Reflective practice at kindergarten - child, teacher and parents / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Early education : practice&reflection / red. nauk. Bożena Muchacka i Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: S. 145-163 p-ISBN: 978-83-7271-782-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 642) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
55/116
Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Lucyna Smółka. Tytuł: Edukacyjne i wychowawcze wyzwania nauczyciela w przedszkolu i szkole podstawowej / Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Lucyna Smółka Adres wydawniczy: Kielce : Wyższa Szkoła Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach, 2012 Opis fizyczny: 280 s. p-ISBN: 978-83-63981-04-4 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
56/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Przyszli nauczyciele wobec problematyki myślenia krytycznego : podejścia, postawy, pytania / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Szkoła, komunikacja i edukacja : komunikowanie w różnorodnych relacjach interpersonalnych / red. nauk. Kazimierz Czerwiński, Anna Knocińska, Marzena Okrasa Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012 Opis fizyczny: S. 63-80 Seria: (Komunikacja Społeczna w Edukacji) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
57/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Critical orientation vs. professional model in teacher's narrations / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Naukovij Časopis NPU imeni M. P. Dragomanova. Seriâ No 5, Pedagogični nauki. - 2010, Vyp. 25, s. 268-274 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 2.000
58/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Critical practitioner - necessity, challenge or idealistic dream in education of tomorrow? / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Edukacja w społeczeństwie wiedzy / red. nauk. Kazimierz Denek [et al.] Adres wydawniczy: Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2010 Opis fizyczny: S. 153-167 Seria: (Edukacja Jutra ; 1) Typ publikacji: PRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000
59/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Critical thinking, reflection and problem finding : aspects of teacher's professional development [Dokumant elektroniczny] / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Fórum o premenách univerzitného vzdelávania : zborník príspevkov z XII. medzinárodnej vedeckej konferencie, konanej v decembri 2009 v rámci cyklu konferencií "Cesty demokracie vo výchove a vzdelávaní" / Adriana Wiegerová (ed.) Adres wydawniczy: Bratislava : Univerzita Komenského. Pedagogická fakulta, 2010 Opis fizyczny: S. 32-37 Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
60/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Mądrość ukryta w zabawie : wspieranie zdolności dzieci w kształceniu zintegrowanym / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: O pomyślny start szkolny dziecka / pod red. Sabiny Guz, Iwony Zwierzchowskiej Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP : Wydawnictwo Comandor, 2010 Opis fizyczny: S. 347-354 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
61/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Nauczyciel w sytuacji krytyki / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Jakość wobec wyzwań i zagrożeń XXI wieku. Cz. 2 / red. nauk. Natalia Majchrzak, Andrzej Zduniak Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2010 Opis fizyczny: S. 39-54 Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 23) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 Adres url:
62/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Nieobecna praktyka : o wykorzystaniu strategii rozwijających krytyczną refleksję w edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Edukacja małego dziecka. T. 3, Nowe konteksty, poglądy i doświadczenia : praca zbiorowa / pod red. Ewy Ogrodzkiej-Mazur [et al.] Adres wydawniczy: Bielsko-Biała ; Kraków : Impuls, 2010 Opis fizyczny: S. 29-41 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
63/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: O elemetarnych zdolnościach warunkujących myślenie krytyczne nauczyciela / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Edukacja dziecka : mity i fakty / pod red. Elżbiety Jaszczyszyn, Jolanty Szada-Borzyszkowskiej Adres wydawniczy: Białystok : Trans Humana, 2010 Opis fizyczny: S. 122-131 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
64/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: O kompetencjach kreatywno-krytycznych nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Integracja edukacyjna : oczekiwania i rzeczywistość / pod red. Marzeny Klaczak Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2010 Opis fizyczny: S. 93-114 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 571) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
65/116
Autorzy: Iwona Czaja, Monika Nęcka. Tytuł: Sposoby rozumienia sztuki i obcowania z nią w świetle koncepcji inteligencji wielorakich / Iwona Czaja, Monika Nęcka Źródło: W: Pedagogika kreatywna wyzwaniem edukacji XXI wieku / pod red. Ewy Smak i Stanisławy Włoch Adres wydawniczy: Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2010 Opis fizyczny: S. 191-200 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
66/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Wesoła szkoła i przyjaciele : jak odkrywać i wspierać zdolności dziecka : scenariusze zajęć dla klasy II / Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2010 Opis fizyczny: 119 s. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000
67/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Wesoła szkoła i przyjaciele [Dokument elektroniczny] : jak odkrywać i wspierać zdolności dziecka : niezbędnik nauczyciela : CD-ROM do scenariuszy zajęć dla klasy 2 / Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2010 Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: DE Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000
68/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Wspieranie myślenia krytyczno-analitycznego u nauczycieli edukacji początkowej [Dokument elektroniczny] / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference / ed. Radmila Burkovičová Adres wydawniczy: Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2010 Opis fizyczny: S. 748-755 Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
69/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Aktywność twórcza a kształtowanie postawy krytycznej przyszłych nauczycieli / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Edukacja artystyczna a rzeczywistość medialna / pod red. Romualdy Ławrowskiej, Bożeny Muchackiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2009 Opis fizyczny: S. 40-50 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
70/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Creativity and critical thinking at child early education / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Dítě předkolního věku a jeho paidagogos : sbornik přispěvků z mezinárodni vědecké konference : 1.-3. dubna 2009, Hradec Králové / [red. Vladimíra Hornáčková] Adres wydawniczy: Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 Opis fizyczny: S. 1-9 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
71/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Dziecko jako badacz : o uczeniu się przez krytyczną refleksję / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Nowa Szkoła. - 2009, nr 4, s. 45-52 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
72/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Jak i o co pyta nauczyciel? : determinanty ciekawości poznawczej i postawy badawczej w edukacji / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Edukacyjne zagrożenia i wyzwania młodego pokolenia. 3 / (red. nauk.) Agnieszka Czajkowska, Wiesław Otwinowski Adres wydawniczy: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2009 Opis fizyczny: S. 187-196 Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 18) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
73/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Jak rozwijać zdolności dziecka? / Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2009 Opis fizyczny: 158, [1] s. Seria: (Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000
74/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Konformizm a postawa krytyczna nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Nauczyciel w systemie edukacyjnym : teraźniejszość i przyszłość / pod red. Ireny Adamek, Ewy Żmijewskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2009 Opis fizyczny: S. 156-166 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
75/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Myślenie krytycze a styl pracy młodych nauczycieli [Dokument elektroniczny] / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Tradície a inovácie vo výchove a vzdelávaní modernej generácie učitel'ov : zborník referátov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Levoča 26.-27.11.2009. Č. 1, Predkolská a elementárna pedagogika / ed. Ivana Krupová, Beáta Akimjaková Adres wydawniczy: Levoča : Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ruomberku : Intitút Juraja Pálea, 2009 Opis fizyczny: S. 102-107 Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
76/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: O (nie)przygotowaniu nauczycieli do krytycznego i refleksyjnego odbioru informacji medialnej / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Komputer w edukacji : 19. ogólnopolskie sympozjum naukowe, Kraków 25-26 września 2009 / red. nauk. Janusz Morbitzer Adres wydawniczy: Kraków : Katedra Technologii i Mediów Edukacyjnych. Uniwersytet Pedagogiczny, 2009 Opis fizyczny: S. 22-27 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
77/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Orientacja krytyczna a profesjonalny i osobowy rozwój nauczyciela / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Edukacja nieustająca wyzwaniem społeczeństwa informacyjnego. 1 / Magdalena Gawrońska-Garstka [red. nauk.] Adres wydawniczy: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2009 Opis fizyczny: S. 123-129 Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 19) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
78/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Pedagogiczne uwarunkowania rozwijania krytycznego myślenia : badania umiejętności analitycznych nauczycieli / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Nauczyciel wczesnej edukacji / pod red. Ewy Smak Adres wydawniczy: Opole : Wydaw. Uniwersytetu Opolskiego, 2009 Opis fizyczny: S. 121-130 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
79/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Podmiotowe uwarunkowania krytycznej autorefleksji nauczycieli edukacji początkowej / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2009, T. 62, s. 125-134 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
80/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Professional'nyj obrazec v avtonarraciâh učitelej načal'nogo kologo obazovaniâ / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Naukovij Časopis NPU imeni M. P. Dragomanova. Seriâ No 5, Pedagogični nauki. - 2009, Vyp. 16, s. 237-242 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: UKR Punktacja MNiSW: 1.000
81/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Teacher's knowledge of creative and critical competencies / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Príprava učitel'ov v procese kolských reforiem : zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účast'ou, Preov, 16.-17. september 2009 / ed. Ján Kancír, Veronika Zel'ová Adres wydawniczy: Preov : Preovská univerzita. Pedagogická fakulta, 2009 Opis fizyczny: S. 228-234 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
82/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Wesoła szkoła i przyjaciele : jak odkrywać i wspierać zdolności dziecka : scenariusze zajęć dla klasy I / Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2009 Opis fizyczny: 149 s. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000
83/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Wesoła szkoła i przyjaciele [Dokument elektroniczny] : jak odkrywać i wspierać zdolności dziecka : niezbędnik nauczyciela : CD-ROM do scenariuszy zajęć dla klasy 1 / Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2009 Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: DE Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000
84/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Wspieranie refleksji krytycznej u uczniów zdolnych / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Zdolności i twórczość jako perspektywa współczesnej edukacji : praca zbiorowa / pod red. Jana Łaszczyka i Małgorzaty Jabłonowskiej Adres wydawniczy: Warszawa : Wydaw. Universitas Rediviva, 2009 Opis fizyczny: S. 308-315 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
85/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Zabawa, humor, muzyka i ruch w rozwoju kreatywności / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Muzyka, światło, ruch w rozwoju osobowości człowieka : praca zbiorowa / pod red. Daniela Kadłubca i Adama Adamskiego Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Firma Poligraficzno-Wydawnicza "Compal", 2009 Opis fizyczny: S. 28-38 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
86/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Przygotowanie nauczyciela do rozwijania myślenia krytycznego u dzieci / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Nauczyciel w świecie współczesnym / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej i Mirosława Szymańskiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008 Opis fizyczny: S. 133-141 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
87/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Rodzina przestrzenią wspierania lub ograniczania twórczej i krytycznej postawy dziecka / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Rodzina w kontekście współczesnych problemów wychowania / red. nauk. Bożena Muchacka Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Papieskiej Akademii Teologicznej, 2008 Opis fizyczny: S. 285-298 Seria: (Małżeństwo i Rodzina) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
88/116
Autorzy: Anna Kwatera, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: V Augustowskie Spotkania Naukowe "Edukacja w Dialogu i Perspektywie" (prezentacje, polemiki, propozycje), Augustów 15-17.IX.2008 r. / Anna Kwatera, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Edukacja. - 2008, nr 4, s. 122-124 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
89/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Wspieranie podmiotowych predyspozycji do myślenia krytycznego / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Życie Szkoły. - 2008, nr 3, s. 10-15 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
90/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Wspieranie predyspozycji do myślenia krytycznego / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Życie Szkoły. - 2008, nr 3, s. 10-15 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
91/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Diagnostyczna zabawa w przedszkolu jako narzędzie poznania wielorakich uzdolnień / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Dziecko - sukcesy i porażki / pod red. Rafała Piwowarskiego Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2007 Opis fizyczny: S. 297-306 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
92/116
Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Strategia wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w sytuacjach edukacyjnych / Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007 Opis fizyczny: 210, [2] s. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
93/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Pedagogika zabawy w osobowym i profesjonalnym przygotowaniu do zawodu nauczyciela / Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2006 Opis fizyczny: 98, [2] s. Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 440) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Adres url:
94/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Pedagogika zabawy w rozwijaniu kompetencji twórczych nauczycieli / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Kształcenie nauczycieli przyszłej szkoły / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej przy współpracy Wiesławy Kogut Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2006 Opis fizyczny: S. 145-159 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
95/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Rozwijanie myślenia krytycznego u dzieci powinnością współczesnej edukacji / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Szkoła w nauce i praktyce edukacyjnej. T. 2 / pod red. Bożeny Muchackiej Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006 Opis fizyczny: S. 287-299 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
96/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Zabawy diagnostyczne w przedszkolu - możliwości zastosowania teorii inteligencji wielorakich w odkrywaniu zdolności dziecka / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Edukacja przedszkolna w teorii i praktyce / pod red. Stanisławy Włoch Adres wydawniczy: Opole : Wydaw. Uniwersytetu Opolskiego, 2006 Opis fizyczny: S. 331-343 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
97/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Alternatywne koncepcje inteligencji w teorii i praktyce edukacyjnej / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2005, T. 58, s. 41-54 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
98/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Możliwości i ograniczenia wielorakiego wspierania inteligencji dziecka - koncepcja Howarda Gardnera w praktyce szkolnej / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Edukacja artystyczna wobec przemian w kulturze / pod red. nauk. Wiesławy Limont i Kamilli Nielek-Zawadzkiej Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2005 Opis fizyczny: S. 357-374 Seria: (Dylematy Edukacji Artystycznej ; t. 1) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
99/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Odkrywanie zdolności dziecka : koncepcja wielorakich inteligencji w praktyce przedszkolnej i wczesnoszkolnej / Iwona Czaja-Chudyba Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2005 Opis fizyczny: 205, [4] s. Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 417) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Adres url:
100/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Poznać, aby wspierać : projekt zajęć diagnozujących wieloraką inteligencję dziecka w klasie pierwszej / Iwona Czaja Źródło: W: Współczesne tendencje rozwoju pedagogiki wczesnoszkolnej / red. nauk. Ewa Kozak-Czyżewska, Dorota Zdybel, Barbara Kępa Adres wydawniczy: Kielce : MAC Edukacja, 2005 Opis fizyczny: S. 188-201 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
101/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: : Theory and practice of play and games for students of teacher's specialisation / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Play and Education : 23rd World Play Conference : Cracow 2004 / ed. by Bożena Muchacka, Krzysztof Kraszewski Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Pedagogiczna, 2005 Uwagi: Publikacja dostępna na CD. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
102/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Rozpoznawanie zdolności dziecka / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Szkoła Promująca Rozwój Dzieci : założenia koncepcyjne i cele ogólne / pod red. Józefa Kuźmy i Iwony Czai-Chudyby Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004 Opis fizyczny: S. 25-32 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
103/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Rozwijanie zdolności i postaw twórczych w klasach I-III / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Szkoła Promująca Rozwój Dzieci : założenia koncepcyjne i cele ogólne / pod red. Józefa Kuźmy i Iwony Czai-Chudyby Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004 Opis fizyczny: S. 59-63 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
104/116
Autorzy: Bożena Muchacka, Krzysztof Kraszewski, Iwona Czaja. Tytuł: Spiel als Feld für Experimente und Kreativität : (Werkstattübung mit theoretischer Einführung) [Dokument elektroniczny] / Bozena Muchacka, Krzysztof Kraszewski, Ivona Czaja Źródło: W: Spiel und Spielzeug in der Lehrerausbildung : Vorlesungen mit Werkstattübungen / hrsg. Egon Schmuck [et al.] Adres wydawniczy: [Erfurt], [2004] Uwagi: CD-ROM Typ publikacji: ZRO Język publikacji: GER
105/116
Autorzy: Iwona Czaja, Józef Kuźma. Tytuł: Szkoła Promująca Rozwój Dzieci : teoretyczne podstawy koncepcji Szkoły Promującej Rozwój Dzieci (SPRD) / Iwona Czaja-Chudyba, Józef Kuźma Źródło: W: Szkoła Promująca Rozwój Dzieci : założenia koncepcyjne i cele ogólne / pod red. Józefa Kuźmy i Iwony Czai-Chudyby Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004 Opis fizyczny: S. 8-22 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
106/116
Autorzy: Józef Kuźma, Iwona Czaja. Tytuł: Szkoła Promująca Rozwój Dzieci : założenia koncepcyjne i cele ogólne / pod red. Józefa Kuźmy i Iwony Czai-Chudyby Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004 Opis fizyczny: 62, [2] s. Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL
107/116
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Theory and practice of play and games for students of teacher's specialisation / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Play and Education : 23rd ICCP World Play Conference : abstracts book / ed. by Bożena Muchacka, Krzysztof Kraszewski, Rimmert van der Kooij Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004 Opis fizyczny: S. 39 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
108/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Trening twórczości i pedagogiki zabawy w kształceniu studentów kierunków nauczycielskich - zarys programów, doświadczenia, perspektywy / Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Kształcenie nauczycieli przedszkoli i klas początkowych w okresie przemian edukacyjnych / pod red. Bożeny Muchackiej, Krzysztofa Kraszewskiego Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2004 Opis fizyczny: S. 76-88 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
109/116
Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Wyniki egzaminu wstępnego jako predyktory osiągnięć studentów na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna / Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Historyczne i współczesne konteksty kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji / pod red. Wiesławy Leżańskiej Adres wydawniczy: Łódź : Wyższa Szkoła Informatyki, 2004 Opis fizyczny: S. 273-278 Uwagi: Konferencja odbyła się w dniach 31 maja - 2 czerwca 2004 na Uniwersytecie Łódzkim. Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
110/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Diagnoza zdolności twórczych uczniów klas I-III szkoły podstawowej - wyniki badań rysunkowym testem twórczego myślenia TCT-DP K.K. Urbana i H.G. Jellena / Iwona Czaja Źródło: W: Nauki pedagogiczne w teorii i praktyce edukacyjnej. T. 1 / pod red. Józefa Kuźmy i Janusza Morbitzera Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2003 Opis fizyczny: S. 131-139 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
111/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Pomiędzy heurystyką a algorytmem : o planowaniu "w" twórczości / Iwona Czaja Źródło: W: Kształcenie zintegrowane : projektowanie działań edukacyjnych / pod red. Ireny Adamek Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2003 Opis fizyczny: S. 52-81 Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 11) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
112/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Stymulowanie rozwoju dziecka - trening zdolności w edukacji zintegrowanej w klasach I-III / Iwona Czaja Źródło: W: Dziecko - nauczyciel - rodzice : konteksty edukacyjne / pod red. Rafała Piwowarskiego Adres wydawniczy: Białystok : Wydaw. Uniwersytetu ; Warszawa : IBE, 2003 Opis fizyczny: S. 368-380 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
113/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Wszechstronność czy specjalizacja? : przygotowanie dziecka do partycypowania w kulturze w myśl koncepcji inteligecji wielorakich / Iwona Czaja Źródło: Zeszyty Naukowe Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk. - 2003, Z. 7, s. 65-78 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
114/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Stymulowanie kreatywności dziecka w klasach I-III - zarys programu zajęć / Iwona Czaja Źródło: W: Rozwój - natura - wychowanie : XI Ogólnopolska Konferencja Psychologii Rozwojowej / kom. org. Jolanta Krzyżewska, Krzysztof Krzyżewski Adres wydawniczy: Cieszyn, 2002 Opis fizyczny: S. 13 Typ publikacji: PRA Język publikacji: POL
115/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Stymulowanie kreatywności dziecka : zarys programu zajęć wykorzystujących elementy treningu twórczości i pedagogiki zabawy / Iwona Czaja Źródło: W: Projektowanie i modelowanie edukacji zintegrowanej / pod red. Ireny Adamek Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2002 Opis fizyczny: S. 100-118 Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 7) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
116/116
Autorzy: Iwona Czaja. Tytuł: Elementy treningu myślenia twórczego w edukacji zintegrowanej w klasach 1-3 / Czaja Iwona Źródło: W: Nauczyciel i uczeń w edukacji zintegrowanej w klasach 1-3 / pod red. Ireny Adamek Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2001 Opis fizyczny: S. 92-101 Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 5) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL