Autorzy: Anna Czyż, Monika Sobczak, Ewelina Niemczyk, Johannes Petrus Rossouw. Tytuł: Edukacja inkluzyjna w przebiegu przemian demokratycznych w Republice Południowej Afryki / Anna Czyż, Monika Sobczak, Ewelina Niemczyk, Johannes Petrus Rossouw Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2023, nr 49, s. 52-68 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url:
2/47
Autorzy: Anna Czyż, Johannes Petrus Rossouw, Ewelina Niemczyk. Tytuł: Selected Determinants of the Polish and South African Teachers' Attitudes Towards Inclusive Education of Students with Special Educational Needs / Anna Czyż, Johannes Petrus Rossouw, Ewelina Niemczyk Źródło: Horyzonty Wychowania. - 2023, Vol. 22, nr 61, s. 123-135 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1643-9171 e-ISSN: 2391-9485 Adres url: DOI:
3/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: The Level of Stress and Coping Stress Strategies of Polish Students with Hearing Impairment / Anna Czyż Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2023, nr 49, s. 171-187 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url: DOI:
4/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Dystans społeczny wobec osób z zaburzeniami komunikacji na tle spektrum autyzmu i uszkodzeniami słuchu / Anna Czyż Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2022, nr 45-46, s. 113-122 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url:
5/47
Autorzy: Anna Czyż, Monika Sobczak. Tytuł: Refleksje nad znaczeniem i miejscem narracji w szkole : wybrane aspekty / Anna Czyż, Monika Sobczak Źródło: Horyzonty Wychowania. - 2022, Vol. 21, nr 59, s. 99-108 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 Adres url: DOI:
6/47
Autorzy: Bożena Frączek, Katarzyna Plutecka, Anna Gagat-Matuła, Anna Czyż. Tytuł: Consumer buying behavior, sense of security and basic economic knowledge among young consumers with ASD-Asperger syndrome: an exploratory study / Bożena Frączek, Katarzyna Plutecka, Anna Gagat-Matuła, Anna Czyż Źródło: Young Consumers. - 2021, Vol. 22, iss. 4, s. 578-596 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1747-3616 e-ISSN: 1758-7212 Adres url: DOI:
7/47
Autorzy: Anna Czyż, Ewelina Niemczyk. Tytuł: Polish Education System / Anna Czyż, Ewelina Kinga Niemczyk Źródło: W: World Education Systems : Entering The 21st Century / Charl C. Wolhuter & Hennie J. Steyn (Ed.) Adres wydawniczy: South Africa : Axiom Academic Publishers, 2021 Opis fizyczny: S. 350-372 p-ISBN: 978-1-920701-81-9 e-ISBN: 9781920701826 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
8/47
Autorzy: Katarzyna Plutecka, Anna Czyż. Tytuł: Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka, Anna Katarzyna Czyż Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: 276 s. p-ISBN: 978-83-8084-701-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 1059) Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 DOI:
9/47
Autorzy: Katarzyna Plutecka, Anna Czyż. Tytuł: Wstęp / Katarzyna Plutecka, Anna Katarzyna Czyż Źródło: W: Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka, Anna Katarzyna Czyż Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 9-12 p-ISBN: 978-83-8084-701-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 1059) Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
10/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Wybrane aspekty pracy zespołów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ocenie rodziców dzieci objętych oddziaływaniami / Anna Katarzyna Czyż Źródło: W: Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka, Anna Katarzyna Czyż Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 29-50 p-ISBN: 978-83-8084-701-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 1059) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
11/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Metody wspierające kształtowanie systemu komunikacji / Anna Czyż Źródło: W: Komunikowanie się społeczne osób zagrożonych marginalizacją : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: S. 201-232 p-ISBN: 978-83-8084-409-4 e-ISBN: 978-83-8084-410-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 954) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
12/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Selected Determinants of the Attitudes of Educational Staff Towards Inclusive Education / Anna Katarzyna Czyż Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2020, Vol. 15, nr 3, s. 49-65 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787 Adres url: DOI:
13/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Jak radzi sobie ze stresem słabosłysząca młodzież? / Anna Czyż Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2019 Opis fizyczny: 140 s. p-ISBN: 978-83-8084-275-5 e-ISBN: 978-83-8084-276-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 895) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 7 DOI:
14/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Podmiotowe uwarunkowania radzenia sobie ze stresem osób z uszkodzonym słuchem / Anna Czyż Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2019 Opis fizyczny: 368 s. p-ISBN: 978-83-8095-615-5 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 26,5
15/47
Autorzy: Anna Czyż, Denys Svyrydenko. Tytuł: Science education as a response to the needs of the modern open "Education for Everyone" system / Anna Czyż, Denys Svyrydenko Źródło: Future Human Image. - 2019, Vol. 11, s. 14-21 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2311-8822 e-ISSN: 2519-2604 Adres url:
16/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: The level of stress and coping stress styles of Polish Students with hearing impairment / Anna Czyż Źródło: International Journal of Current Advanced Research. - 2019, Vol. 8, nr 6, s. 19338-19343 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2319-6505 e-ISSN: 2319-6475 Liczba arkuszy: 0,5 Adres url: DOI:
17/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: An analysis of polish teachers attitudes towards inclusive education / Anna Czyż Źródło: Future Human Image. - 2018, Vol. 10, s. 4-19 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 1.000 p-ISSN: 2311-8822 e-ISSN: 2519-2604 Liczba arkuszy: 1,0 Adres url: DOI:
18/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Attitudes of Polish schools' teachers towards the idea of inclusive education for disabled people / Anna Katarzyna Czyż Źródło: PEOPLE: International Journal of Social Sciences. - 2018, Vol. 4, nr 1, s. 542-554 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 1.000 p-ISSN: 2454-5899 Liczba arkuszy: 0,5 Adres url: DOI:
19/47
Autorzy: Anna Czyż, Magdalena Ciechowska. Tytuł: Auditory system aiding devices and school environment / Anna Czyż, Magdalena Ciechowska Źródło: Osvitnij diskurs. - 2018, Vip. 9, s. 57-68 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2522-9699 e-ISSN: 2616-5007 Liczba arkuszy: 0,89 Adres url:
20/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Model of early support of child development in Poland / Anna K. Czyż Źródło: Universal Journal of Educational Research. - 2018, Vol. 6, nr 3, s. 404-412 Uwagi: Publikacja w Scopus. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podające opis:
Scopus
p-ISSN: 2332-3205 e-ISSN: 2332-3213 Liczba arkuszy: 1,06 Adres url: DOI:
21/47
Autorzy: Anna Czyż, Anna Michalczyk. Tytuł: Późna diagnoza niedosłuchu a jakość komunikacji i rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku przedszkolnym : studium przypadku / Anna Czyż, Anna Michalczyk Źródło: Logopedia Silesiana. - 2018, nr 7, s. 164-183 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2300-5246 e-ISSN: 2391-4297 Adres url:
22/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Specyfika badań nad dzieciństwem naznaczonym niepełnosprawnością słuchową / Anna Czyż Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2018, Vol. 13, nr 4, s. 51-65 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 9.000 p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787 Adres url: DOI:
23/47
Autorzy: Anna Czyż, Katarzyna Plutecka. Tytuł: Zarys audiofonologii edukacyjnej / Anna Czyż, Katarzyna Plutecka Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018 Opis fizyczny: 179 s. p-ISBN: 978-83-8084-175-8 e-ISBN: 978-83-8084-176-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 849) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 10,0 DOI:
24/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Early support development of children with disorders of the biopsychosocial functioning in Poland / Anna Czyż Źródło: W: Current business and economics driven discourse and education : perspectives from around the world / editors Nikolay Popov, Charl Wolhuter, Jana Kalin, Gillian Hilton, James Ogunleye, Ewelina Niemczyk, Oksana Chigisheva Adres wydawniczy: Sofia : Bulgarian Comparative Education Society, 2017 Opis fizyczny: S. 209-216 p-ISBN: 978-619-7326-00-0 e-ISBN: 978-619-7326-01-7 Seria: (BCES Conference Books ; vol. 15) Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,6 Adres url:
25/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Egozgenne czynniki wpływające na adaptację i funkcjonowanie dziecka z wadą słuchu w warunkach szkolnych / Anna Czyż Źródło: W: Dziecko z wadą słuchu u progu szkoły / red. nauk. Anna Jakoniuk-Diallo Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2017 Opis fizyczny: S. 105-119 p-ISBN: 978-83-23232438 Seria: (Psychologia i Pedagogika ; 264) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1,0
26/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Inteligencja emocjonalna młodych pedagogów specjalnych / Anna Czyż Źródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2017, nr 2, s. 63-70 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 14.000 p-ISSN: 1507-6563 Adres url:
27/47
Autorzy: Anna Czyż, Izabella Gałuszka. Tytuł: Kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w województwie małopolskim / Anna Czyż, Izabella Gałuszka Źródło: W: Szkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej / redakcja naukowa Iwona Ocetkiewicz Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 84-140 p-ISBN: 978-83-8084-042-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 3 Adres url: DOI: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
28/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Miejsce osób tożsamościowo Głuchych w modelu otwartej edukacji XXI wieku / Anna Czyż Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2017, Vol. 12, nr 2, s. 13-24 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 9.000 p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787 Adres url: DOI:
29/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Rodzaj protezowania a subiektywna ocena wybranych aspektów funkcjonowania biopsychospołecznego dorosłych osób z uszkodzonym narządem słuchu / Anna Czyż Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 26, s. 168-178 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url:
30/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Sense of self-efficacy and styles of coping stress of young special needs teachers / Anna K. Czyż Źródło: Society, Integration, Education. Proceedings of the International Scientific Conference. - 2017, Vol. 3, s. 29-39 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 1.000 p-ISSN: 1691-5887 Adres url: DOI:
31/47
Autorzy: Anna Czyż, Ewa Dyduch. Tytuł: Techniki relaksacyjne we wsparciu rozwoju dziecka : metoda Shantala / Anna Czyż, Ewa Dyduch Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i nnowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 75-87 p-ISBN: 978-83-7271-999-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764) Uwagi: 10.24917/9788372719997.5 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,76
32/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Wsparcie osób niesłyszących w rozumieniu treści przekazu za pomocą SignWritingu / Anna Czyż Źródło: Logopedia Silesiana. - 2017, nr 6, s. 100-110 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2300-5246 e-ISSN: 2391-4297
33/47
Autorzy: Magdalena Ciechowska, Anna Czyż. Tytuł: Dylematy inkluzji studentów z niepełnosprawnością - perspektywa nauczyciela akademickiego / Magdalena Ciechowska, Anna Czyż Źródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2016, nr 1, s. 66-74 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 14.000 p-ISSN: 1507-6563 Adres url:
34/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Educational and social inclusion of handicapped children : Polish experiences / Anna Czyż Źródło: W: Education provision to every one : comparing perspectives from around the world / editors Nikolay Popov, Charl Wolhuter, Jana Kalin, Gillian Hilton, James Ogunleye, Ewelina Niemczyk Adres wydawniczy: Sofia : Bulgarian Comparative Education Society, 2016 Opis fizyczny: S. 303-310 p-ISBN: 978-954-92908-9-9 Seria: (BCES Conference Books ; vol. 14) Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,5
35/47
Autorzy: Magdalena Ciechowska, Anna Czyż. Tytuł: Edukacja regionalna jako przestrzeń integracji społecznej i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnością / Magdalena Ciechowska, Anna Czyż Źródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2016, nr 2, s. 100-109 Uwagi: W drukowanej wersji czasopisma błędny tytuł: Edukacja regionalna w aktywizacji organizacji pozarządowych osób niepełnosprawnych. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 14.000 p-ISSN: 1507-6563 Adres url:
36/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Nowoczesność w protetyce słuchu a możliwość wykorzystania szansy na poprawę percepcji słuchowej przez pacjentów / Anna Czyż Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 7, s. 77-86 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210
37/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Ocena działania protez słuchowych jako zasobów fizycznych osób z dysfunkcją narządu słuchu - w drodze ku lepszej jakości życia / Anna Czyż Źródło: W: Doświadczanie niepełnosprawności i choroby przewlekłej w perspektywie jednostki i rodziny / redakcja naukowa: Wiesław Wójcik, Joanna Golonka-Legut, Arkadiusz Wąsiński Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka, 2016 Opis fizyczny: S. 125-140 p-ISBN: 978-83-65277-05-3 Seria: (Niepełnosprawność i Choroba Przewlekła w Perspektywie Antropologicznej) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,8
38/47
Autorzy: Katarzyna Plutecka, Anna Czyż. Tytuł: Procedura przedoperacyjna u pacjentów kwalifikowanych do wszczepienia implantu słuchowego / Katarzyna Plutecka, Anna Czyż Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2016, nr 3, s. 135-144 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 1642-1981
39/47
Autorzy: Anna Czyż, Katarzyna Plutecka. Tytuł: Prof. dr hab. Aniela Korzon / Anna Czyż, Katarzyna Plutecka Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 6, s. 62-70 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103
40/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Subiektywna ocena poprawy jakości odbioru sygnałów akustycznych u pacjęta ze ślimakowym uszkodzeniem narządu słuchu po zastosowaniu specjalistycznych sprzętów protetycznych - studium przypadku / Anna Czyż Źródło: Logopedia Silesiana. - 2016, nr 5, s. 295-308 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2300-5246 e-ISSN: 2391-4297
41/47
Autorzy: Katarzyna Plutecka, Anna Czyż. Tytuł: The Assessment of Quality of Perception of the Acoustic Signals by Patiens with Sensorineural Deafness / Katarzyna Plutecka, Anna Czyż Źródło: Polish Journal of Social Science. - 2016, Vol. 11, nr 1, s. 83-98 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 1896-7817
42/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Inkluzja edukacyjna osób z uszkodzonym narządem słuchu - potrzeby i rzeczywistość / Anna Czyż Źródło: W: Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2015 Opis fizyczny: S. 144-158 p-ISBN: 978-83-7271-955-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 Adres url: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
43/47
Autorzy: Katarzyna Potyrała, Iwona Ocetkiewicz, Anna Czyż, Magdalena Grochowalska, Stanisław Kowal, Jolanta Sajdera, Tomasz Smoleń, Anna Szkolak, Danuta Topa, Jovita Vakevič-Buś, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga, Izabella Gałuszka, Ewelina Włodarczyk, Andrzej Ziarko. Tytuł: Nauczyciel i uczeń w szkole uczącej się [Dokument elektroniczny] : raport z projektu PNPBiE 6120-91/14 realizowanego przez Wydział Pedagogiczny UP w Krakowie / [Katarzyna Potyrała, Iwona Ocetkiewicz et al., w tym Anna Czyż, Magdalena Grochowalska, Stanisław Kowal, Jolanta Sajdera, Tomasz Smoleń, Anna Szkolak, Danuta Topa, Jovita Vaskevič - Buś, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga, Izabella Gałuszka, Ewelina Włodarczyk, Andrzej Ziarko] Adres wydawniczy: Kraków, 2015 Opis fizyczny: 157 s. Uwagi: Raport opublikowany w Biuletynie Informacyjnym Małopolskiego Kuratorium Oświaty we wrześniu 2015 r. Typ publikacji: DE Język publikacji: POL Adres url:
44/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Nowoczesne rozwiązania protetyczne dla zwiększenia możliwości rozwojowo-komunikacyjnych osób z uszkodzonych narządem słuchu / Anna Czyż Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2015, z. 5, s. 26-34 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103
45/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Oczekiwania versus rzeczywistość - waluacja satysfakcji życiowej osób z uszkodzonym narządem słuchu / Anna Czyż Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2015, nr 1, s. 117-133 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 1642-1981
46/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: W stronę świata dźwięków / Anna Czyż Źródło: W: Interdyscyplinarne aspekty wczesnej diagnozy logopedycznej / pod redakcją Joanny Trzaskalik Adres wydawniczy: Kraków : Górnośląska Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Kardynała Augusta Hlonda : Akademia Ignatianum, 2015 Opis fizyczny: S. 135-159 p-ISBN: 978-83-98032-86-7 p-ISBN: 978-83-7614-234-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,0
47/47
Autorzy: Anna Czyż. Tytuł: Od segregacji po inkluzję - refleksje / Anna Czyż Źródło: W: W drodze ku dorosłości - wyzwania i szanse dla procesu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością : praca zbiorowa / pod redakcją Anny Kurzei i Mateusza Penczka Adres wydawniczy: Katowice : Wydawnictwo Gnome, 2014 Opis fizyczny: S. 143-159 p-ISBN: 978-83-63268-28-2 Seria: (Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; t. 1) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,0