Wynik wyszukiwania

Zapytanie: CZYŻ ANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 46

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/46

Autorzy: Anna Czyż, Monika Sobczak, Ewelina Niemczyk, Johannes Petrus Rossouw.
Tytuł: Edukacja inkluzyjna w przebiegu przemian demokratycznych w Republice Poiudniowej Afryki / Anna Czyg, Monika Sobczak, Ewelina Niemczyk, Johannes Petrus Rossouw
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2023, nr 49, s. 52-68
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



2/46
Autorzy: Anna Czyż, Johannes Petrus Rossouw, Ewelina Niemczyk.
Tytuł: Selected Determinants of the Polish and South African Teachers' Attitudes Towards Inclusive Education of Students with Special Educational Needs / Anna Czyż, Johannes Petrus Rossouw, Ewelina Niemczyk
Źródło: Horyzonty Wychowania. - 2023, Vol. 22, nr 61, s. 123-135
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1643-9171
e-ISSN: 2391-9485
Adres url:
DOI:



3/46
Autorzy: Anna Czyż.
Tytuł: Dystans społeczny wobec osób z zaburzeniami komunikacji na tle spektrum autyzmu i uszkodzeniami słuchu / Anna Czyż
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2022, nr 45-46, s. 113-122
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



4/46
Autorzy: Anna Czyż, Monika Sobczak.
Tytuł: Refleksje nad znaczeniem i miejscem narracji w szkole : wybrane aspekty / Anna Czyż, Monika Sobczak
Źródło: Horyzonty Wychowania. - 2022, Vol. 21, nr 59, s. 99-108
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
Adres url:
DOI:



5/46
Autorzy: Bożena Frączek, Katarzyna Plutecka, Anna Gagat-Matuła, Anna Czyż.
Tytuł: Consumer buying behavior, sense of security and basic economic knowledge among young consumers with ASD-Asperger syndrome: an exploratory study / Bożena Frączek, Katarzyna Plutecka, Anna Gagat-Matuła, Anna Czyż
Źródło: Young Consumers. - 2021, Vol. 22, iss. 4, s. 578-596
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1747-3616
e-ISSN: 1758-7212
Adres url:
DOI:



6/46
Autorzy: Anna Czyż, Ewelina Niemczyk.
Tytuł: Polish Education System / Anna Czyż, Ewelina Kinga Niemczyk
Źródło: W: World Education Systems : Entering The 21st Century / Charl C. Wolhuter & Hennie J. Steyn (Ed.)
Adres wydawniczy: South Africa : Axiom Academic Publishers, 2021
Opis fizyczny: S. 350-372
p-ISBN: 978-1-920701-81-9
e-ISBN: 9781920701826
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:



7/46
Autorzy: Katarzyna Plutecka, Anna Czyż.
Tytuł: Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka, Anna Katarzyna Czyż
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: 276 s.
p-ISBN: 978-83-8084-701-9
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 1059)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
DOI:



8/46
Autorzy: Katarzyna Plutecka, Anna Czyż.
Tytuł: Wstęp / Katarzyna Plutecka, Anna Katarzyna Czyż
Źródło: W: Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka, Anna Katarzyna Czyż
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 9-12
p-ISBN: 978-83-8084-701-9
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 1059)
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL



9/46
Autorzy: Anna Czyż.
Tytuł: Wybrane aspekty pracy zespołów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ocenie rodziców dzieci objętych oddziaływaniami / Anna Katarzyna Czyż
Źródło: W: Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka, Anna Katarzyna Czyż
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 29-50
p-ISBN: 978-83-8084-701-9
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 1059)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



10/46
Autorzy: Anna Czyż.
Tytuł: Metody wspierające kształtowanie systemu komunikacji / Anna Czyż
Źródło: W: Komunikowanie się społeczne osób zagrożonych marginalizacją : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020
Opis fizyczny: S. 201-232
p-ISBN: 978-83-8084-409-4
e-ISBN: 978-83-8084-410-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 954)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



11/46
Autorzy: Anna Czyż.
Tytuł: Selected Determinants of the Attitudes of Educational Staff Towards Inclusive Education / Anna Katarzyna Czyż
Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2020, Vol. 15, nr 3, s. 49-65
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1896-2327
e-ISSN: 2353-7787
Adres url:
DOI:



12/46
Autorzy: Anna Czyż.
Tytuł: Jak radzi sobie ze stresem słabosłysząca młodzież? / Anna Czyż
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2019
Opis fizyczny: 140 s.
p-ISBN: 978-83-8084-275-5
e-ISBN: 978-83-8084-276-2
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 895)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Liczba arkuszy: 7
DOI:



13/46
Autorzy: Anna Czyż.
Tytuł: Podmiotowe uwarunkowania radzenia sobie ze stresem osób z uszkodzonym słuchem / Anna Czyż
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2019
Opis fizyczny: 368 s.
p-ISBN: 978-83-8095-615-5
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Liczba arkuszy: 26,5



14/46
Autorzy: Anna Czyż, Denys Svyrydenko.
Tytuł: Science education as a response to the needs of the modern open "Education for Everyone" system / Anna Czyż, Denys Svyrydenko
Źródło: Future Human Image. - 2019, Vol. 11, s. 14-21
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2311-8822
e-ISSN: 2519-2604
Adres url:



15/46
Autorzy: Anna Czyż.
Tytuł: The level of stress and coping stress styles of Polish Students with hearing impairment / Anna Czyż
Źródło: International Journal of Current Advanced Research. - 2019, Vol. 8, nr 6, s. 19338-19343
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2319-6505
e-ISSN: 2319-6475
Liczba arkuszy: 0,5
Adres url:
DOI:



16/46
Autorzy: Anna Czyż.
Tytuł: An analysis of polish teachers attitudes towards inclusive education / Anna Czyż
Źródło: Future Human Image. - 2018, Vol. 10, s. 4-19
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 1.000
p-ISSN: 2311-8822
e-ISSN: 2519-2604
Liczba arkuszy: 1,0
Adres url:
DOI:



17/46
Autorzy: Anna Czyż.
Tytuł: Attitudes of Polish schools' teachers towards the idea of inclusive education for disabled people / Anna Katarzyna Czyż
Źródło: PEOPLE: International Journal of Social Sciences. - 2018, Vol. 4, nr 1, s. 542-554
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 1.000
p-ISSN: 2454-5899
Liczba arkuszy: 0,5
Adres url:
DOI:



18/46
Autorzy: Anna Czyż, Magdalena Ciechowska.
Tytuł: Auditory system aiding devices and school environment / Anna Czyż, Magdalena Ciechowska
Źródło: Osvitnij diskurs. - 2018, Vip. 9, s. 57-68
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2522-9699
e-ISSN: 2616-5007
Liczba arkuszy: 0,89
Adres url:



19/46
Autorzy: Anna Czyż.
Tytuł: Model of early support of child development in Poland / Anna K. Czyż
Źródło: Universal Journal of Educational Research. - 2018, Vol. 6, nr 3, s. 404-412
Uwagi: Publikacja w Scopus.
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    p-ISSN: 2332-3205
    e-ISSN: 2332-3213
    Liczba arkuszy: 1,06
    Adres url:
    DOI:



    20/46
    Autorzy: Anna Czyż, Anna Michalczyk.
    Tytuł: Późna diagnoza niedosłuchu a jakość komunikacji i rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku przedszkolnym : studium przypadku / Anna Czyż, Anna Michalczyk
    Źródło: Logopedia Silesiana. - 2018, nr 7, s. 164-183
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2300-5246
    e-ISSN: 2391-4297
    Adres url:



    21/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Specyfika badań nad dzieciństwem naznaczonym niepełnosprawnością słuchową / Anna Czyż
    Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2018, Vol. 13, nr 4, s. 51-65
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    p-ISSN: 1896-2327
    e-ISSN: 2353-7787
    Adres url:
    DOI:



    22/46
    Autorzy: Anna Czyż, Katarzyna Plutecka.
    Tytuł: Zarys audiofonologii edukacyjnej / Anna Czyż, Katarzyna Plutecka
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
    Opis fizyczny: 179 s.
    p-ISBN: 978-83-8084-175-8
    e-ISBN: 978-83-8084-176-5
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 849)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 120.000
    Liczba arkuszy: 10,0
    DOI:



    23/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Early support development of children with disorders of the biopsychosocial functioning in Poland / Anna Czyż
    Źródło: W: Current business and economics driven discourse and education : perspectives from around the world / editors Nikolay Popov, Charl Wolhuter, Jana Kalin, Gillian Hilton, James Ogunleye, Ewelina Niemczyk, Oksana Chigisheva
    Adres wydawniczy: Sofia : Bulgarian Comparative Education Society, 2017
    Opis fizyczny: S. 209-216
    p-ISBN: 978-619-7326-00-0
    e-ISBN: 978-619-7326-01-7
    Seria: (BCES Conference Books ; vol. 15)
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,6
    Adres url:



    24/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Egozgenne czynniki wpływające na adaptację i funkcjonowanie dziecka z wadą słuchu w warunkach szkolnych / Anna Czyż
    Źródło: W: Dziecko z wadą słuchu u progu szkoły / red. nauk. Anna Jakoniuk-Diallo
    Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2017
    Opis fizyczny: S. 105-119
    p-ISBN: 978-83-23232438
    Seria: (Psychologia i Pedagogika ; 264)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 1,0



    25/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Inteligencja emocjonalna młodych pedagogów specjalnych / Anna Czyż
    Źródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2017, nr 2, s. 63-70
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    p-ISSN: 1507-6563
    Adres url:



    26/46
    Autorzy: Anna Czyż, Izabella Gałuszka.
    Tytuł: Kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w województwie małopolskim / Anna Czyż, Izabella Gałuszka
    Źródło: W: Szkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej / redakcja naukowa Iwona Ocetkiewicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
    Opis fizyczny: S. 84-140
    p-ISBN: 978-83-8084-042-3
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 3
    Adres url:
    DOI:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    27/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Miejsce osób tożsamościowo Głuchych w modelu otwartej edukacji XXI wieku / Anna Czyż
    Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2017, Vol. 12, nr 2, s. 13-24
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    p-ISSN: 1896-2327
    e-ISSN: 2353-7787
    Adres url:
    DOI:



    28/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Rodzaj protezowania a subiektywna ocena wybranych aspektów funkcjonowania biopsychospołecznego dorosłych osób z uszkodzonym narządem słuchu / Anna Czyż
    Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 26, s. 168-178
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519
    Adres url:



    29/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Sense of self-efficacy and styles of coping stress of young special needs teachers / Anna K. Czyż
    Źródło: Society, Integration, Education. Proceedings of the International Scientific Conference. - 2017, Vol. 3, s. 29-39
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 1.000
    p-ISSN: 1691-5887
    Adres url:
    DOI:



    30/46
    Autorzy: Anna Czyż, Ewa Dyduch.
    Tytuł: Techniki relaksacyjne we wsparciu rozwoju dziecka : metoda Shantala / Anna Czyż, Ewa Dyduch
    Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i nnowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
    Opis fizyczny: S. 75-87
    p-ISBN: 978-83-7271-999-7
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764)
    Uwagi: 10.24917/9788372719997.5
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,76



    31/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Wsparcie osób niesłyszących w rozumieniu treści przekazu za pomocą SignWritingu / Anna Czyż
    Źródło: Logopedia Silesiana. - 2017, nr 6, s. 100-110
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2300-5246
    e-ISSN: 2391-4297



    32/46
    Autorzy: Magdalena Ciechowska, Anna Czyż.
    Tytuł: Dylematy inkluzji studentów z niepełnosprawnością - perspektywa nauczyciela akademickiego / Magdalena Ciechowska, Anna Czyż
    Źródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2016, nr 1, s. 66-74
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    p-ISSN: 1507-6563
    Adres url:



    33/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Educational and social inclusion of handicapped children : Polish experiences / Anna Czyż
    Źródło: W: Education provision to every one : comparing perspectives from around the world / editors Nikolay Popov, Charl Wolhuter, Jana Kalin, Gillian Hilton, James Ogunleye, Ewelina Niemczyk
    Adres wydawniczy: Sofia : Bulgarian Comparative Education Society, 2016
    Opis fizyczny: S. 303-310
    p-ISBN: 978-954-92908-9-9
    Seria: (BCES Conference Books ; vol. 14)
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Liczba arkuszy: 0,5



    34/46
    Autorzy: Magdalena Ciechowska, Anna Czyż.
    Tytuł: Edukacja regionalna jako przestrzeń integracji społecznej i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnością / Magdalena Ciechowska, Anna Czyż
    Źródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2016, nr 2, s. 100-109
    Uwagi: W drukowanej wersji czasopisma błędny tytuł: Edukacja regionalna w aktywizacji organizacji pozarządowych osób niepełnosprawnych.
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    p-ISSN: 1507-6563
    Adres url:



    35/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Nowoczesność w protetyce słuchu a możliwość wykorzystania szansy na poprawę percepcji słuchowej przez pacjentów / Anna Czyż
    Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 7, s. 77-86
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    p-ISSN: 2299-2103
    e-ISSN: 2392-3210



    36/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Ocena działania protez słuchowych jako zasobów fizycznych osób z dysfunkcją narządu słuchu - w drodze ku lepszej jakości życia / Anna Czyż
    Źródło: W: Doświadczanie niepełnosprawności i choroby przewlekłej w perspektywie jednostki i rodziny / redakcja naukowa: Wiesław Wójcik, Joanna Golonka-Legut, Arkadiusz Wąsiński
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka, 2016
    Opis fizyczny: S. 125-140
    p-ISBN: 978-83-65277-05-3
    Seria: (Niepełnosprawność i Choroba Przewlekła w Perspektywie Antropologicznej)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,8



    37/46
    Autorzy: Katarzyna Plutecka, Anna Czyż.
    Tytuł: Procedura przedoperacyjna u pacjentów kwalifikowanych do wszczepienia implantu słuchowego / Katarzyna Plutecka, Anna Czyż
    Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2016, nr 3, s. 135-144
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    p-ISSN: 1642-1981



    38/46
    Autorzy: Anna Czyż, Katarzyna Plutecka.
    Tytuł: Prof. dr hab. Aniela Korzon / Anna Czyż, Katarzyna Plutecka
    Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 6, s. 62-70
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    p-ISSN: 2299-2103



    39/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Subiektywna ocena poprawy jakości odbioru sygnałów akustycznych u pacjęta ze ślimakowym uszkodzeniem narządu słuchu po zastosowaniu specjalistycznych sprzętów protetycznych - studium przypadku / Anna Czyż
    Źródło: Logopedia Silesiana. - 2016, nr 5, s. 295-308
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2300-5246
    e-ISSN: 2391-4297



    40/46
    Autorzy: Katarzyna Plutecka, Anna Czyż.
    Tytuł: The Assessment of Quality of Perception of the Acoustic Signals by Patiens with Sensorineural Deafness / Katarzyna Plutecka, Anna Czyż
    Źródło: Polish Journal of Social Science. - 2016, Vol. 11, nr 1, s. 83-98
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 1896-7817



    41/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Inkluzja edukacyjna osób z uszkodzonym narządem słuchu - potrzeby i rzeczywistość / Anna Czyż
    Źródło: W: Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2015
    Opis fizyczny: S. 144-158
    p-ISBN: 978-83-7271-955-3
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    42/46
    Autorzy: Katarzyna Potyrała, Iwona Ocetkiewicz, Anna Czyż, Magdalena Grochowalska, Stanisław Kowal, Jolanta Sajdera, Tomasz Smoleń, Anna Szkolak, Danuta Topa, Jovita Vaškevič-Buś, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga, Izabella Gałuszka, Ewelina Włodarczyk, Andrzej Ziarko.
    Tytuł: Nauczyciel i uczeń w szkole uczącej się [Dokument elektroniczny] : raport z projektu PNPBiE 6120-91/14 realizowanego przez Wydział Pedagogiczny UP w Krakowie / [Katarzyna Potyrała, Iwona Ocetkiewicz et al., w tym Anna Czyż, Magdalena Grochowalska, Stanisław Kowal, Jolanta Sajdera, Tomasz Smoleń, Anna Szkolak, Danuta Topa, Jovita Vaskevič - Buś, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga, Izabella Gałuszka, Ewelina Włodarczyk, Andrzej Ziarko]
    Adres wydawniczy: Kraków, 2015
    Opis fizyczny: 157 s.
    Uwagi: Raport opublikowany w Biuletynie Informacyjnym Małopolskiego Kuratorium Oświaty we wrześniu 2015 r.
    Typ publikacji: DE
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    43/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Nowoczesne rozwiązania protetyczne dla zwiększenia możliwości rozwojowo-komunikacyjnych osób z uszkodzonych narządem słuchu / Anna Czyż
    Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2015, z. 5, s. 26-34
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    p-ISSN: 2299-2103



    44/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Oczekiwania versus rzeczywistość - waluacja satysfakcji życiowej osób z uszkodzonym narządem słuchu / Anna Czyż
    Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2015, nr 1, s. 117-133
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    p-ISSN: 1642-1981



    45/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: W stronę świata dźwięków / Anna Czyż
    Źródło: W: Interdyscyplinarne aspekty wczesnej diagnozy logopedycznej / pod redakcją Joanny Trzaskalik
    Adres wydawniczy: Kraków : Górnośląska Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Kardynała Augusta Hlonda : Akademia Ignatianum, 2015
    Opis fizyczny: S. 135-159
    p-ISBN: 978-83-98032-86-7
    p-ISBN: 978-83-7614-234-0
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,0



    46/46
    Autorzy: Anna Czyż.
    Tytuł: Od segregacji po inkluzję - refleksje / Anna Czyż
    Źródło: W: W drodze ku dorosłości - wyzwania i szanse dla procesu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością : praca zbiorowa / pod redakcją Anny Kurzei i Mateusza Penczka
    Adres wydawniczy: Katowice : Wydawnictwo Gnome, 2014
    Opis fizyczny: S. 143-159
    p-ISBN: 978-83-63268-28-2
    Seria: (Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; t. 1)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,0

         stosując format:
    Nowe wyszukiwanie