Wynik wyszukiwania

Zapytanie: DEMESHKANT NATALIA
Liczba odnalezionych rekordów: 38

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/38

Autorzy: Tetiana Matusevych, Natalia Demeshkant, Sławomir Trusz.
Tytuł: Factor structure of academic resilience among Polish and Ukrainian students involved in remote education caused by Covid-19 and military aggression / Tetiana Matusevych, Nataliia Demeshkant & Sławomir Trusz
¬ródło: Scientific Reports. - 2024, Vol. 14, id. 100
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 2045-2322
Adres url:
DOI:



2/38
Autorzy: Siri Sollied Madsen, Jane O'Connor, Aleksander Janeš, Andreja Klančar, Rita Brito, Natalia Demeshkant, Ahmet Sami Konca, Serhii Krasin, Heidi Iren Saure, Beate Gjesdal, Shannon Ludgate, Mustafa Jwaifell, Reham Almuhtadi, Steinar Thorvaldsen.
Tytuł: International Perspectives on the Dynamics of Pre-Service Early Childhood Teachers' Digital Competences / Siri Sollied Madsen, Jane O'Connor, Aleksander Janeš, Andreja Klančar, Rita Brito, Nataliia Demeshkant, Ahmet Sami Konca, Serhii Krasin, Heidi Iren Saure, Beate Gjesdal, Shannon Ludgate, Mustafa Jwaifell, Reham Almuhtadi and Steinar Thorvaldsen
¬ródło: Education Sciences. - 2023, Vol. 13, nr 7, id. 633
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2227-7102
Adres url:
DOI:



3/38
Autorzy: Natalia Demeshkant, Siri Sollied Madsen, Aleksander Janeš, Andreja Klančar, Rita Brito, Ahmet Sami Konca, Sergey Krasin, Heidi Iren Saure, Jane O'Connor, Mustafa Jwaifell, Steinar Thorvaldsen, Sławomir Trusz.
Tytuł: What digital tools teachers are ready to use in kindergarten - international comparative study with early childhood pre-service teachers / Natalia Demeshkant, Siri Sollied Madsen, Aleksander Janeš, Andreja Klančar, Rita Brito, Ahmet Sami Konca, Sergey Krasin, Heidi Iren Saure, Jane O'Connor, Mustafa Jwaifell, Steinar Thorvaldsen and Sławomir Trusz
¬ródło: W: ICCE 31st International Conference on Computers in Education Conference Proceedings. Volume I, Shimane, Japan December 4-8 Matsue : conference proceedings / editors: Ju-Ling Shih, Akihiro Kashihara, Weiqin Chen, Hiroaki Ogata
Adres wydawniczy: Japan : Asia-Pacific Society for Computers in Education, 2023
Opis fizyczny: S. 855-860
p-ISBN: 978-626-968-901-9
Uwagi: Konferencja na li¶cie.
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
Adres url:



4/38
Autorzy: Natalia Demeshkant, Paulina Burkot.
Tytuł: Analiza wzorców zachowania zdrowotnego dzieci i młodzieży: wyniki badań uczniów polskich szkół / Natalia Demeshkant, Paulina Burkot
¬ródło: W: Kształtowanie kompetencji kluczowych w edukacji przyrodniczej od przedszkola po studia wyższe : refleksje - aplikacje - inspiracje / redakcja Ewa Gaju¶-Lankamer, Anna Maria Wójcik, Ilona Żeber-Dzikowska
Adres wydawniczy: Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2022
Opis fizyczny: S. 109-125
p-ISBN: 9788322796597
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



5/38
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Natalia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec, Solomon Sunday Oyelere.
Tytuł: Elements of crisis e-learning: Perspectives of Polish teachers / Łukasz Tomczyk, Nataliia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec, Solomon Sunday Oyelere
¬ródło: Knowledge Management & E-Learning. - 2022, Vol. 14, iss. 3, s. 245-268
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2073-7904
Adres url:
DOI:



6/38
Autorzy: Natalia Demeshkant, Sławomir Trusz, Katarzyna Potyrała.
Tytuł: Interrelationship between levels of digital competences and Technological, Pedagogical and Content Knowledge (TPACK): a preliminary study with Polish academic teacher / Natalia Demeshkant, Sławomir Trusz, Katarzyna Potyrała
¬ródło: Technology Pedagogy and Education. - 2022, Vol. 31, iss. 5, s. 579-595
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1475-939X
e-ISSN: 1747-5139
Adres url:
DOI:



7/38
Autorzy: Natalia Demeshkant, Klaudia Schultheis, Petra Hiebl.
Tytuł: School Sustainability and School Leadership during Crisis Remote Education: Polish and German Experience / Nataliia Demeshkant, Klaudia Schultheis, Petra Hiebl
¬ródło: Computers in the Schools. - 2022, Vol. 39, iss. 2, s. 120-136
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0738-0569
e-ISSN: 1528-7033
Adres url:
DOI:



8/38
Autorzy: Paulina Burkot, Amy Sepioł, Natalia Demeshkant.
Tytuł: Educational Leadership and Children's Resilience: German and PolishSchools during COVID-19 / Paulina Burkot, Amy Sepioł, Nataliia Demeshkant
¬ródło: W: ICCE 29th International Conference on Computers in Education Conference Proceedings. Volume I, November 22-26, 2021 / Maria Mercedes T. Rodrigo, Sridhar Iyer, Antonija Mitrovic
Adres wydawniczy: Taiwan : Asia-Pacific Society for Computers in Education, 2021
Opis fizyczny: S. 620-625
p-ISBN: 978-98697214-7-9
Uwagi: Konferencja na li¶cie.
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
Adres url:



9/38
Autorzy: Katarzyna Potyrała, Natalia Demeshkant, Karolina Czerwiec, Beata Jancarz-Łanczkowska, Łukasz Tomczyk.
Tytuł: Head teachers' opinions on the future of school education conditioned by emergency remote teaching / Katarzyna Potyrała, Nataliia Demeshkant, Karolina Czerwiec, Beata Jancarz-Łanczkowska, Łukasz Tomczyk
¬ródło: Education and Information Technologies. - 2021, id. 3615
Uwagi: Article in press.
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
Adres url:
DOI:



10/38
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Katarzyna Potyrała, Joanna Wnęk-Gozdek, Anna Włoch, Natalia Demeshkant.
Tytuł: Implementation of the SELI e-learning platform in Poland as a multi-level challenge for digital education / Łukasz Tomczyk, Katarzyna Potyrała, Joanna Wnęk-Gozdek, Anna Włoch, Nataliia Demeshkant
¬ródło: W: Reflections on Inclusion and ICT : in the context of Smart Ecosystem for Learning and Inclusion Project / editors Burcu Şimşek, Özgür Yaşar Akyar, Solomon Sunday Oyelere, Giyasettin Demirhan
Adres wydawniczy: Ankara : Hacettepe University, 2021
Opis fizyczny: S. 109-164
p-ISBN: 978-975-491-513-6
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



11/38
Autorzy: Natalia Demeshkant, Katarzyna Potyrała.
Tytuł: Poziomy kompetencji cyfrowych nauczycieli akademickich wybranych polskich uczelni / Nataliia Demeshkant, Katarzyna Potyrała
¬ródło: W: Edukacja wobec wyzwań zmieniaj±cego się ¶wiata : diagnozy i projekcje rozwi±zań / redakcja naukowa: Jolanta Szempruch, Joanna Smyła, Małgorzata Kwa¶niewsk
Adres wydawniczy: Kielce : Kieleckie Towarzystwo Naukowe : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2021
Opis fizyczny: S. 343-350
p-ISBN: 978-83-60777-90-9
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



12/38
Autorzy: Paulina Burkot, Amy Sepioł, Natalia Demeshkant.
Tytuł: Remote education during COVID-19 - the analysis of Polish and German schools / Paulina Burkot, Amy Sepioł, Nataliia Demeshkant
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2021, Z. 11, s. 140-148
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2083-7267
DOI:



13/38
Autorzy: Katarzyna Potyrała, Łukasz Tomczyk, Natalia Demeshkant, Karolina Czerwiec, Wioletta Skrzypek.
Tytuł: Self-Evaluation of University Teachers' Digital Competence in Emergency Remote Teaching and Their Emotions Surrounding Student Crisis E-Learning During The 2020 Pandemic / Katarzyna Potyrała, Łukasz Tomczyk, Nataliia Demeshkant, Karolina Czerwiec, Wioletta Skrzypek
¬ródło: W: 37th IBIMA Conference 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / [editor Khalid S. Soliman]
Adres wydawniczy: Cordoba : International Business Information Management, 2021
Opis fizyczny: S. 319-332
p-ISBN: 978-0-9998551-6-4
Uwagi: Konferencja z listy: International Business Information Management.
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000



14/38
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Katarzyna Potyrała, Natalia Demeshkant, Karolina Czerwiec.
Tytuł: University teachers and crisis e-learning : Results of a Polish pilot study on: attitudes towards e-learning, experiences with e-learning and anticipation of using e-learning solutions after the pandemic / Łukasz Tomczyk, Katarzyna Potyrała, Nataliia Demeshkant, Karolina Czerwiec
¬ródło: W: 2021 16th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI), 23 to 26 of June 2021 Chaves, Portugal : proceedings / editors Âlvaro Rocha, Ramiro Gonçalves, Francisco Garcia Peňalvo, José Martins
Adres wydawniczy: Chaves : IEEE, 2021
Opis fizyczny: S. 1-6
p-ISBN: 978-989-54659-1-0
Uwagi: Konferencja na li¶cie.
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



15/38
Autorzy: Natalia Demeshkant.
Tytuł: Żyj zdrowo : teoretyczne i praktyczne aspekty zmiany zachowań żywieniowych dzieci i młodzieży / Nataliia Demeshkant
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner, 2021
Opis fizyczny: 226 s.
p-ISBN: 978-83-66269-69-9
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



16/38
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Katarzyna Potyrała, Anna Włoch, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Demeshkant.
Tytuł: Evaluation of the Functionality of a New E-Learning Platform vs. Previous Experiences in E-Learning and the Self-Assessment of Own Digital Literacy / Łukasz Tomczyk, Katarzyna Potyrała, Anna Włoch, Joanna Wnęk-Gozdek and Nataliia Demeshkant
¬ródło: Sustainability. - 2020, Vol. 12, nr 23, id. 10219
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    e-ISSN: 2071-1050
    Adres url:
    DOI:



    17/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant.
    Tytuł: Future Academic Teachers' Digital Skills: Polish Case-Study / Natalia Demeshkant
    ¬ródło: Universal Journal of Educational Research. - 2020, Vol. 8, nr 7, s. 3173 - 3178
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    p-ISSN: 2332-3205
    e-ISSN: 2332-3213
    Adres url:
    DOI:



    18/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Jakub Mantorski.
    Tytuł: Kompetencje zdrowotne a wychowanie fizyczne na drodze do edukacji inkluzyjne / Nataliia Demeshkant, Jakub Mantorski
    ¬ródło: W: Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w teorii i praktyce szkolnej / redakcja naukowa Beata Cie¶leńska, Ewa Wi¶niewska
    Adres wydawniczy: Płock : Wydawnictwo Naukowe Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku, 2020
    Opis fizyczny: S. 377-391
    p-ISBN: 978-83-66277-07-6
    Uwagi: Na li¶cie: Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Adres url:



    19/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Łukasz Tomczyk.
    Tytuł: Levels of academic teachers digital competence: Polish case-study / Nataliia Demeshkant, Katarzyna Potyrala & Łukasz Tomczyk
    ¬ródło: W: ICCE 28th International Conference on Computers in Education Conference Proceedings. Volume I / editors Hyo-Jeong So, Ma. Mercedes Rodrigo, Jon Mason, Antonija Mitrovic
    Adres wydawniczy: Taiwan : Asia-Pacific Society for Computers in Education, 2020
    Opis fizyczny: S. 591-601
    p-ISBN: 978-986-97214-5-5
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 70.000



    20/38
    Autorzy: Svítlana Proskura, Svítlana Lytvynov, Olga Kronda, Natalia Demeshkant.
    Tytuł: Mobile Learning Approach as a Supplementary Approach in the Organization of the Studying Process in Educational Institutions / Svítlana Proskura, Svítlana Lytvynova, Olga Kronda, Natalia Demeshkant
    ¬ródło: CEUR Workshop Proceedings. - 2020, Vol. 2732, s. 650-664
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    p-ISSN: 1613-0073
    Adres url:



    21/38
    Autorzy: Anna Kwatera, Natalia Demeshkant.
    Tytuł: Praktyki pedagogiczne w szkole jako kluczowy element uniwersyteckiej profesjonalizacji nauczycieli wPolsce / Anna Kwatera, Natalia Demeshkant
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia. - 2020, Vol. 11, s. 179-193
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 40.000
    p-ISSN: 2082-0909
    e-ISSN: 2450-5013
    Adres url:
    DOI:



    22/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Jakub Mantorski.
    Tytuł: Program profilaktyki zaburzeń odżywiania dla dzieci: badanie pilotażowe w polskich szkołach / Natalia Demeshkant, Jakub Mantorski
    ¬ródło: W: Edukacja przyrodnicza : w kręgu teorii i praktyki / redakcja Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2020
    Opis fizyczny: S. 258-271
    p-ISBN: 978-83-8084-522-0
    e-ISBN: 978-83-8084-523-7
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 985)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    DOI:



    23/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec.
    Tytuł: A cognitive-behavioral eating disorder prevention program for children : a pilot study in Polish primary schools / Natalia Demeshkant, Katarzyna Potyrala, Karolina Czrewiec
    ¬ródło: Journal of Behavioral Addictions. - 2019, Vol. 8, Supplement 1, s. 148-148
    Typ publikacji: ZRA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 140.000
    p-ISSN: 2062-5871
    e-ISSN: 2063-5303
    Adres url:
    DOI:



    24/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant.
    Tytuł: Development and evaluation of methodological measures related to teachers' digital competence / Nataliia Demeshkant
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2019, Z. 9, s. 164-171
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 40.000
    p-ISSN: 2083-7267
    Adres url:
    DOI:



    25/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Aleksandra Ku¶mider.
    Tytuł: Natura w ogrodzie w kontek¶cie edukacji szkolnej / Natalia Demeshkant, Aleksandra Ku¶mider
    ¬ródło: W: Natura, człowiek, media / redakcja naukowa Andrzej Korna¶, Małgorzata Kły¶, Katarzyna Potyrała
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2019
    Opis fizyczny: S. 42-68
    p-ISBN: 978-83-8084-371-4
    e-ISBN: 978-83-8084-372-1
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 931)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    DOI:



    26/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Aleksandra Wnęk, Patryk Kachel, Damian Niedojadło.
    Tytuł: Praktyki pedagogiczne oraz udział w projekcie "Poznawaj ¶wiat zdrowo" i ich wpływ na kształtowanie się kompetencji nauczycielskich / Natalia Demeshkant, Aleksandra Wnęk, Patryk Kachel, Damian Niedojadło
    ¬ródło: Edukacja Biologiczna i ¦rodowiskowa. - 2019, nr 2, s. 60-66
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    p-ISSN: 1643-8779
    Adres url:



    27/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Aleksandra Wnęk, Karolina Dziurdzia, Patryk Kachel.
    Tytuł: Projekt "Poznawaj ¶wiat zdrowo - zdrowy styl życia ucznia warunkiem efektywno¶ci w nauce i wzrostu kompetencji" / Natalia Demeshkant, Aleksandra Wnęk, Karolina Dziurdzia, Patryk Kachel
    ¬ródło: Aura. - 2019, nr 6, Dodatek Ekologiczny dla szkół nr 295, s. 1-3
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 0137-3668
    e-ISSN: 2449-9927



    28/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec.
    Tytuł: Students' readiness for teaching in small school - Polish case study / Nataliia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec
    ¬ródło: W: Education and psychology challenges : teachers for the knowledge society : proceedings of the International Conference "Education and Psychology Challenges - Teachers for the Knowledge Society" - 5th edition 24-25 May, 2019 Ploiesti, Romania / editor Cristian Vasile
    Adres wydawniczy: Ploieşti : Petroleum-Gas University of Ploieşti, 2019
    Opis fizyczny: S. 170-175
    p-ISBN: 978-973-719-771-9
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,37
    Adres url:



    29/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec, Joanna Markowska.
    Tytuł: Teachers' University Net of Training - how to develop teachers' digital skills? / Nataliia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec, Joanna Markowska
    ¬ródło: W: Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělé inteligence = Adult Education 2018 - Transformation in the Era of Digitization and Artificial Intelligence : proceedings of the 8th International Adult Education Conference, 11-12 December 2018 Prague, Czech Republic / editor Jaroslav Veteška
    Adres wydawniczy: Praha : Česká andragogická společnost/Czech Andragogy Society, 2019
    Opis fizyczny: S. 97-104
    p-ISBN: 978-80-906894-4-2
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,41



    30/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec.
    Tytuł: Competences of pre-school teachers for working with students' families / Nataliia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2018, Z. 8, s. 121-131
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 2083-7267
    Adres url:



    31/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Ludmila Dankievich.
    Tytuł: Improving teaching skills of the faculty : experience of National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine / Natalia Demeshkant, Ludmila Dankevich
    ¬ródło: W: Rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich : wybrane praktyki / redakcja naukowa Iwona Maciejowska, Anna Sajdak-Burska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2018
    Opis fizyczny: S. 15-22
    p-ISBN: 978-83-233-4434-6
    e-ISBN: 978-83-233-9803-5
    Seria: (Dydaktyka Akademicka ; 4)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,41
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    32/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Martyna Plata.
    Tytuł: Kształtowanie postaw pro¶rodowiskowych dzieci na przykładzie szkolnego klubu ogrodnika / Natalia Demeshkant, Martyna Plata
    ¬ródło: Aura. - 2018, nr 7, Dodatek Ekologiczny dla szkół nr 284, s. 1-2
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 0137-3668
    e-ISSN: 2449-9927
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    33/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Dobrosława Egner.
    Tytuł: Nauka szkolna w ogrodzie - lekcja przyjazna dla przyrody i umysłu ucznia / Natalia Demeshkant, Dobrosława Egner
    ¬ródło: Aura. - 2018, nr 5, Dodatek Ekologiczny dla szkół nr 282, s. 1-5
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 0137-3668
    e-ISSN: 2449-9927
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    34/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec, Ludmila Dankevych.
    Tytuł: Parents and teachers as partners in the school as learning organization / Nataliia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec, Ludmila Dankevych
    ¬ródło: W: Proceedings new trends and research challenges in pedagogy and andragogy NTRCPA18 / editors: Łukasz Tomczyk, Andrzej Ryk, Jiri Prokop
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie. Katedra Pedagogiki Społecznej i Andragogiki, 2018
    Opis fizyczny: S. 37-48
    p-ISBN: 978-83-941568-9-3
    Uwagi: Publikacja w Web of Science.
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000



    35/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Dobrosława Egner.
    Tytuł: Warsztaty ogrodowe w edukacji prozdrowotnej w szkole / Natalia Demeshkant, Dobrosława Egner
    ¬ródło: Aura. - 2018, nr 8, Dodatek Ekologiczny dla szkół nr 285, s. 1-5
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 0137-3668
    e-ISSN: 2449-9927
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    36/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Ludmila Dankievich.
    Tytuł: Developing teaching competences of PhD students as future academics / Nataliia Demeshkant, Ludmila Dankevych
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2017, Z. 7, s. 19-25
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 2083-7267
    DOI:



    37/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Ludmila Dankievich, Nikolai Narolsky.
    Tytuł: Modern information and communication technologies in teaching and learning of environmental sciences / Natalia Demeshkant, Ludmila Dankievich, Nikolai Narolsky
    ¬ródło: Gospodarka, Rynek, Edukacja. - 2017, Vol. 18, nr 3, s. 51-56
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    p-ISSN: 1509-5576
    Adres url:



    38/38
    Autorzy: Natalia Demeshkant, Ludmila Dankievich, Karolina ŁoĽna.
    Tytuł: University of Life Science as a center for public nutrition edcation and health lifestyle / Natalia Demeshkant, Ludmila Dankevych, Karolina ŁoĽna
    ¬ródło: W: Żywno¶ć dla przyszło¶ci : XLIII Sesja Naukowa Komitetu Nauk o Żywno¶ci i Żywieniu PAN / redaktor merytoryczny Anna Pęksa
    Adres wydawniczy: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, 2017
    Opis fizyczny: S. 433-439
    p-ISBN: 978-83-7717-264-3
    Seria: (Monografie / Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ; 204)
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: ENG
    Liczba arkuszy: 0,8

         stosuj±c format:
    Nowe wyszukiwanie