Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Błędy w cieniu sukcesu życiowego / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Sukces życiowy w społeczeństwie osi±gnięć / redakcja naukowa Tomasz Ł±czek Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Jana Kochanowskiego, 2023 Opis fizyczny: S. 49-65 p-ISBN: 978-83-67580-61-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
2/80
Autorzy: Anna Kawula, Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Wolontariusze dla Ukrainy - wsparcie społeczne a motywacja do działań prospołecznych / Anna Kawula, Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: Edukacja Dorosłych. - 2023, nr 2, s. 67-81 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1230-929X Adres url: DOI:
3/80
Autorzy: Bożena Majerek, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Magdalena Lubińska-Bogacka. Tytuł: Kategorie (nie)obecne w edukacji resocjalizacyjnej, penitencjarnej i postpenitencjarnej / redakcja naukowa Bożena Majerek, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Magdalena Lubińska-Bogacka Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2022 Opis fizyczny: 267 s. p-ISBN: 978-83-67586-08-5 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Adres url:
4/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek. Tytuł: Gamifikacja jako strategia pracy z uczniem trudnym / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek ¬ródło: W: Kategorie (nie)obecne w edukacji : wychowanie - kształcenie - rozwój / redakcja naukowa Bożena Majerek i Agnieszka Domagała-Kręcioch Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021 Opis fizyczny: S. 157-169 p-ISBN: 978-83-66990-04-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
5/80
Autorzy: Bożena Majerek, Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Kategorie (nie)obecne w edukacji : wychowanie - kształcenie - rozwój / redakcja naukowa Bożena Majerek i Agnieszka Domagała-Kręcioch Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021 Opis fizyczny: 248 s. p-ISBN: 978-83-66990-04-3 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Adres url:
6/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Pedagog szkolny Homo viator w labiryncie życia szkolnego / Agnieszka Domagała-Kręcioch Wydanie: Wyd. II uzup. Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021 Opis fizyczny: 184 s. p-ISBN: 978-83-66990-08-1 e-ISBN: 978-83-8095-938-5 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
7/80
Autorzy: Bożena Majerek, Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Praca z uczniem z zaburzeniami zachowania : diagnoza i rekomendacje / redakcja naukowa Bożena Majerek, Agnieszka Domagała-Kręcioch Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021 Opis fizyczny: 177 s. p-ISBN: 978-83-8095-958-3 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Adres url:
8/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Zaburzenia w funkcjonowaniu w grupie / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Praca z uczniem z zaburzeniami zachowania : diagnoza i rekomendacje / redakcja naukowa Bożena Majerek, Agnieszka Domagała-Kręcioch Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021 Opis fizyczny: S. 93-96 p-ISBN: 978-83-8095-958-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
9/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Zaburzenia w postrzeganiu siebie / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Praca z uczniem z zaburzeniami zachowania : diagnoza i rekomendacje / redakcja naukowa Bożena Majerek, Agnieszka Domagała-Kręcioch Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021 Opis fizyczny: S. 113-116 p-ISBN: 978-83-8095-958-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
10/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Nie taka porażka straszna, jak j± maluj± / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: Głos Pedagogiczny. - 2020, nr 115, s. 53-57 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 1899-6760 Adres url:
11/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Pedagog szkolny Homo viator w labiryncie życia szkolnego / Agnieszka domagała-Kręcioch Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2020 Opis fizyczny: 184 s. p-ISBN: 978-83-8095-889-0 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
12/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Szkolna kultura błędu / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Szkoła polska od XVIII do XXI wieku / redakcja naukowa Ryszard ¦lęczka, Anna Włoch, Justyna Wojniak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: S. 256-272 p-ISBN: 978-83-8084-469-8 e-ISBN: 978-83-8084-470-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 969) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
13/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek. Tytuł: Młodzi (nie)kompetentni w ¶rodowisku szkolnym / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek ¬ródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2019, nr 3, s. 158-168 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1507-6563 Adres url: DOI:
14/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: O czym warto rozmawiać z rodzicami / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: Aura. - 2019, nr 1, Dodatek Ekologiczny dla szkół nr 290, s. 1-2 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 0137-3668 e-ISSN: 2449-9927 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
15/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Refleksje wokół szkolnej kultury błędu / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: Kultura i Wychowanie. - 2019, nr 1, s. 97-110 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 e-ISSN: 2083-2923 Adres url: DOI:
16/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Uczmy się na błędach / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: Głos Pedagogiczny. - 2019, nr 108, s. 45-48 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 1899-6760 Adres url:
17/80
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Duda, Anna Mróz, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga. Tytuł: Recommendations on inclusion activities addressed to the NEETs - conclusions from Poland / Łukasz Tomczyk, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Duda, Anna M. Mróz, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga ¬ródło: W: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018 Opis fizyczny: S. 165-173 p-ISBN: 978-83-953737-0-1 Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,5 DOI:
18/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej New trends and research challenges in pedagogy and andragogy - NTRCPA18 (Praga, Czechy, 8 lutego 2018) / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: Edukacja Dorosłych. - 2018, nr 1, s. 203-205 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 1230-929X Adres url:
19/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Uczenie się na błędach jako droga do edukacyjnego sukcesu / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Sukces edukacyjny, sukces zawodowy, sukces życiowy / redakcja naukowa Tomasz Ł±czek Adres wydawniczy: Warszawa : Difin SA, 2018 Opis fizyczny: S. 29-42 p-ISBN: 978-83-8085-779-7 Seria: (Engram) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,8
20/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Joanna Wnęk-Gozdek. Tytuł: What can the twig learn from the tree? / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Joanna Wnęk-Gozdek ¬ródło: W: Proceedings new trends and research challenges in pedagogy and andragogy NTRCPA18 / editors: Łukasz Tomczyk, Andrzej Ryk, Jiri Prokop Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie. Katedra Pedagogiki Społecznej i Andragogiki, 2018 Opis fizyczny: S. 135-150 p-ISBN: 978-83-941568-9-3 Uwagi: Publikacja w Web of Science. Typ publikacji: PRR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000
21/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Wyznaczam cele : bierno¶ci mówię "nie" / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018 Opis fizyczny: S. 67-78 p-ISBN: 978-83-953737-0-1 Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,5 DOI:
22/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek. Tytuł: Zwischen Exklusion und Inklusion im polnischen Bildungssystem / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek ¬ródło: W: Soziale Arbeit und soziale Frage(n) / Sara-Friederike Blumenthal, Karin Lauremann, Stephan Sting (Hrsg.) Adres wydawniczy: Opladen, Berlin, Toronto : Verlag Barbara Budrich, 2018 Opis fizyczny: S. 87-99 p-ISBN: 978-3-8474-2135-1 e-ISBN: 978-3-8474-1126-0 Seria: (Schriftenreihe der ÖFEB-Sektion Sozialpädagogik) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: GER Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,75
23/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek. Tytuł: Kategorie (nie)obecne w edukacji / redakcja Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2017 Opis fizyczny: 290 s. p-ISBN: 978-83-8095-273-7 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Liczba arkuszy: 15,2
24/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek. Tytuł: Między inkluzj± a ekskluzj± w polskim systemie kształcenia dorosłych / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek ¬ródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2017, nr 3, s. 9-18 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 14.000 p-ISSN: 1507-6563
25/80
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Zofia Szarota, Artur Fabi¶, Remigiusz Kijak, Ewa Żmijewska. Tytuł: National report Poland / Łukasz Tomczyk, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Zofia Szarota, Artur Fabi¶, Remigiusz Kijak, Ewa Żmijewska ¬ródło: W: Adults literacies as benefit for inclusion and equity : reports on young adults being NEETs: Estonia, Iceland, Poland and Slovakia / editors Łukasz Tomczyk Barbora Vaněk Adres wydawniczy: Banská Bystrica ; Cracow : Department of Social Pedagogy and Andragogy Pedagogical University of Cracow, 2017 Opis fizyczny: S. 61-92 p-ISBN: 978-83-941568-8-6 Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 8) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1,5 Adres url:
26/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Piloci maj± swoje czarne skrzynki : a andragodzy? / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: Edukacja Dorosłych. - 2017, nr 2, s. 37-46 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 1230-929X Adres url:
27/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Refleksje uczniów dorosłych na temat własnych do¶wiadczeń edukacyjnych / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2017, nr 1, s. 84-92 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 14.000 p-ISSN: 1507-6563
28/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek. Tytuł: Pedagogiczne implikacje wsparcia społecznego dzieci z rodzin migracyjnych / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek ¬ródło: W: Patologie edukacji : ideologia, polityka, biurokracja. 3 / redakcja naukowa Teresa Węglarz, Helena Marek Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016 Opis fizyczny: S. 117-124 p-ISBN: 978-83-65096-46-3 Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 39) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
29/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Mróz. Tytuł: Polska szkoła na drodze zmian [Dokument elektroniczny] / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Mróz ¬ródło: Kultura i Wychowanie. - 2016, nr 11, s. 52-60 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000 e-ISSN: 2083-2923
30/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Do¶wiadczenia cenniejsze od teorii, czyli jak unikn±ć pedagogigcznych pułapek / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Nauczyciel - między etosem a presj± rzeczywisto¶ci. T. 2, Społeczne i wychowawcze role nauczyciela / redakcja naukowa: Stanisław Kowal, Anna Kwatera, Ewa Zawisza Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2015 Opis fizyczny: S. 157-169 p-ISBN: 978-83-7859-612-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,93 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
31/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Edukacyjne rozstania i powroty uczniów dorosłych / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: Edukacja Dorosłych. - 2015, nr 2, s. 63-74 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 1230-929X
32/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek. Tytuł: Kompetencje osobiste i społeczne w szkolnych do¶wiadczeniach uczniów / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek ¬ródło: W: Biografie i uczenie się / red. Elżbieta Dubas, Joanna Stelmaszczyk Adres wydawniczy: ŁódĽ : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015 Opis fizyczny: S. 173-186 p-ISBN: 978-83-7969-451-8 e-ISBN: 978-83-7969-561-4 Seria: (Biografia i Badanie Biografii ; T. 4) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
33/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek. Tytuł: Szkoły "drugiej szansy" jako obszar wsparcia uczniów dorosłych : uwarunkowania i skala zjawiska przedwczesnego kończenia nauki / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek ¬ródło: W: Dymensje poradnictwa i wsparcia społecznego w perspektywie interdyscyplinarnej / Magdalena Piorunek (red.) Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2015 Opis fizyczny: S. 305-317 p-ISBN: 978-83-232-2856-1 Seria: (Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
34/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: ¦wietlica szkolna - funkcje i zadania / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Praktyki pedagogiczne - ogólne i metodyczne podstawy : (materiały pomocnicze dla studentów i nauczycieli wychowania fizycznego) / pod red. Grażyny Kosiby Adres wydawniczy: Kraków : University School of Physical Education, [2015] Opis fizyczny: S. 87-89 p-ISBN: 978-83-62891-42-9 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
35/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek. Tytuł: Czego (nie) uczy szkoła - refleksje uczniów dorosłych / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek ¬ródło: E-mentor. - 2014, nr 1, s. 69-74 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 9.000 p-ISSN: 1731-6758 e-ISSN: 1731-7428 Adres url:
36/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Nauczyciel Ľródłem szkolnego nieporozumienia : odbicie w krzywym zwierciadle? / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Szkoła jako przestrzeń edukacyjnego (nie)porozumienia / red. nauk. Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2014 Opis fizyczny: S. 13-25 p-ISBN: 978-83-7850-524-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
37/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek. Tytuł: Szkoła jako przestrzeń edukacyjnego (nie)porozumienia / red. nauk. Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2014 Opis fizyczny: 195 s. p-ISBN: 978-83-7850-524-2 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
38/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek. Tytuł: Szkoła jako przestrzeń edukacyjnego (nie)porozumienia / red. nauk. Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek Wydanie: Wyd. 2 Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2014 Opis fizyczny: 195 s. p-ISBN: 978-83-7850-639-3 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL
39/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Przygotowanie młodych dorosłych do pokonywania niepowodzeń edukacyjnych jako alternatywa dla alibi wykrętu / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Sociální pedagogika v kontextu ivotních etap člověka / Miroslav Bargel [et al.] Adres wydawniczy: Brno : Institut mezioborových studií, 2013 Opis fizyczny: S. 724-735 p-ISBN: 978-80-87182-43-7 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
40/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek. Tytuł: The issue of loneliness in the period of "Emerging Adulthood" / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek ¬ródło: European Scientific Journal. - 2013, Vol. 2 (special issue), s. 534-541 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG p-ISSN: 1857-7881 e-ISSN: 1857-7431 Adres url:
41/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Iwona Ocetkiewicz. Tytuł: (In)equality in education / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Iwona Ocetkiewicz ¬ródło: Practice and Theory in Systems of Education. - 2012, Vol. 7, nr 3, s. 241-246 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Adres url:
42/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Cyberbullying experiences in the lives of young people / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Evropské Pedagogické Forum 2012 : pedagogicko-psychologické aspekty výuky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, 3. - 7. prosince 2012, Hradec Králové, Česká republika. Ročnik 2 Adres wydawniczy: Hradec Králové : Magnanimitas, 2012 Opis fizyczny: S. 640-645 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Adres url:
43/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Do¶wiadczenia szkolne, które (prze)budz±... : dwa możliwe scenariusze / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Podmiotowo¶ć w edukacji wobec odmienno¶ci kulturowych oraz społecznych zróżnicowań. 2 / Natalia Majchrzak, Natasza Starik, Andrzej Zduniak (red. nauk.) Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2012 Opis fizyczny: S. 457-467 Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 28) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
44/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Learners' school failures in the context of educational transformations [Dokument elektroniczny] / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Místo vzdělávani v současné společnosti : paradigmata - ideje - realizace : sbornik z 18. výroční konference České pedagogické společnosti konané ve dnech 16.-17. února 2011 v Praze / eds. Stanislav Bendl, Michal Zvírotský Adres wydawniczy: Brno : Tribun EU, 2012 Opis fizyczny: 5 s. Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
45/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Surfuję, więc jestem : Internet jako szansa dla seniorów "wkręcanych" w marginalizację / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: O¶wiata dorosłych wobec jednostek i grup defaworyzowanych : ku społecznej jedno¶ci / pod red. nauk. Zofii Szaroty Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012 Opis fizyczny: S. 383-391 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 618) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Repozytorium UP: [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
46/80
Autorzy: Janina Kostkiewicz, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Mirosław J. Szymański. Tytuł: Szkoła wyższa w toku zmian : debata wokół ustawy z dnia 18 marca 2011 roku / red. nauk. Janina Kostkiewicz, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Mirosław J. Szymański Wydanie: Wyd. 2 Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012 Opis fizyczny: 236 s. p-ISBN: 978-83-7587-974-2 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL
47/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: W drodze do pogod(zo)nej jesieni życia : rzecz o pomocy w przygotowaniu do póĽnej staro¶ci / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Pracownik socjalny wobec wyzwań współczesno¶ci / red. nauk. Tadeusz Waldemar Gierat, Ewa Kucharska, Andrzej Grudziński Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo "Scriptum", 2012 Opis fizyczny: S. 159-165 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
48/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Learners' school failures in the context of educational transformations / Aneta Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Místo vzdělávani v současné společnosti : paradigmata - ideje - realizace : sbornik z 18. výroční konference České pedagogické společnosti konané ve dnech 16.-17. února 2011 v Praze / eds. Stanislav Bendl, Michal Zvírotský Adres wydawniczy: Brno : Tribun UE, 2011 Opis fizyczny: S. 76 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
49/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Narzędzia internetowe w przestrzeni edukacyjnego dialogu / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Podmiotowo¶ć w edukacji : wymiary i konteksty / red. nauk. Jolanta Szempruch, Małgorzata Kwa¶niewska, Agnieszka Szplit Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego ; Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2011 Opis fizyczny: S. 273-280 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
50/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Pozaformalna aktywno¶ć edukacyjna studentów / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Szkoła wyższa w toku zmian : diagnozy i konstatacje / red. nauk. Janina Kostkiewicz, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Mirosław J. Szymański Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011 Opis fizyczny: S. 181-193 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
51/80
Autorzy: Janina Kostkiewicz, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Mirosław J. Szymański. Tytuł: Szkoła wyższa w toku zmian : debata wokół ustawy z dnia 18 marca 2011 roku / red. nauk. Janina Kostkiewicz, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Mirosław J. Szymański Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011 Opis fizyczny: 236 s. Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
52/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Mirosław J. Szymański, Janina Kostkiewicz. Tytuł: Szkoła wyższa w toku zmian : diagnozy i konstatacje / red. nauk. Janina Kostkiewicz, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Mirosław J. Szymański Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011 Opis fizyczny: 314, [1] s. Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
53/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: W stronę zmiany sposobu my¶lenia o uczeniu się dorosłych w ¶wiecie "płynnej nowoczesno¶ci" / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Szkoła wyższa w toku zmian : diagnozy i konstatacje / red. nauk. Janina Kostkiewicz, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Mirosław J. Szymański Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011 Opis fizyczny: S. 101-111 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
54/80
Autorzy: Anna Kwatera, Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Edukacja domowa : obszar nierozpoznany / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Kwatera ¬ródło: W: Edukacja w okresie przemian / red. nauk. Anna Karpińska Adres wydawniczy: Białystok : Trans Humana, 2010 Opis fizyczny: S. 370-379 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
55/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Obraz szkoły w metaforach uczniów dorosłych / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Edukacja dorosłych jako czynnik rozwoju społecznego : (materiały I Ogólnopolskiego Zjazdu Andragogicznego - Kraków, 23-24 czerwca 2009) : praca zbiorowa. T. 1 / pod red. Tadeusza Aleksandra Adres wydawniczy: Radom : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - PIB, cop. 2010 Opis fizyczny: S. 275-279 Seria: (Biblioteka Pedagogiki Pracy ; T. 231) Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
56/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Wanda Jakubaszek. Tytuł: Przemiany współczesnej edukacji : potencjał nowoczesnych technologii a kognitywna pułapka / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Wanda Jakubaszek ¬ródło: Konspekt. - 2010, nr 1 (34), s. 64-67 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa:
57/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Słów kilka o nauczycielskiej odpowiedzialno¶ci za niepowodzenia uczniów / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Szkolnictwo i kształcenie zawodowe : wybrane aspekty / red. Dorota Bis i Jan Ry¶ Adres wydawniczy: Lublin : Studio Format, 2010 Opis fizyczny: S. 265-273 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
58/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Technologie informacyjno-komunikacyjne w ¶wiadomo¶ci przyszłych nauczycieli nauczania zintegrowanego / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Rola i zadania dydaktyk przedmiotowych w kształceniu nauczycieli / red. Anna Kwatera, Paweł Cie¶la Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2010 Opis fizyczny: S. 219-226 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 Adres url: [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
59/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Iwona Ocetkiewicz. Tytuł: Zarz±dzanie - Szkoła - Komunikacja społeczna, Zakopane 27-30.09.2010 / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Iwona Ocetkiewicz ¬ródło: Debata Edukacyjna. - 2010, nr 3, s. 116-120 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
60/80
Autorzy: Beata Bańdura, Wanda Jakubaszek, Barbara Kędzierska, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Panek, Anna ¦lósarz, Danuta Topa, Olga Wyżga. Tytuł: Changes in Contemporary Education [Dokument elektroniczny] : final document Of II. International Scientific Conference: Changes in Contemporary Education; Digital Potential versus Cognitive Traps. Key Competences in the Knowledge Society for e-Inclusion / Beata Bańdura [et al., w tym Wanda Jakubaszek, Barbara Kędzierska, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Panek, Anna ¦lósarz, Danuta Topa, Olga Wyżga] Adres wydawniczy: , 2009 Uwagi: Artykuł opublikowany 30 paĽdziernika 2009 r. w witrynie International Federation for Information Processing. Typ publikacji: DE Język publikacji: ENG Adres url:
61/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Olga Wyżga. Tytuł: Kierunki przemian współczesnej edukacji : relacja z konferencji / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Olga Wyżga ¬ródło: E-mentor. - 2009, nr 5, s. 73-74 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
62/80
Autorzy: Anna Kwatera, Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Szanse edukacyjne starszych dorosłych / Anna Kwatera, Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Edukacja dla bezpieczeństwa : bezpieczeństwo intelektualne Polaków / red. nauk. Magdalena Gawrońska-Garstka Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2009 Opis fizyczny: S. 496-502 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
63/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Kwatera. Tytuł: Szanse i możliwo¶ci edukacyjne starszych dorosłych / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Kwatera ¬ródło: W: Edukacyjne zagrożenia i wyzwania młodego pokolenia. 3 / (red. nauk.) Agnieszka Czajkowska, Wiesław Otwinowski Adres wydawniczy: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2009 Opis fizyczny: S. 197-203 Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 18) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
64/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Wirtualna edukacja, czyli wci±ż nowy wymiar kształcenia akademickiego / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Współczesne wyzwania dydaktyki szkoły wyższej / pod red. Agnieszki Domagały-Kręcioch, Olgi Wyżgi Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2009 Opis fizyczny: S. 208-221 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 541) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 Repozytorium UP: [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
65/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Olga Wyżga. Tytuł: Współczesne wyzwania dydaktyki szkoły wyższej / pod red. Agnieszki Domagały-Kręcioch, Olgi Wyżgi Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2009 Opis fizyczny: 221, [1] s., [1] k. tabl. Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 541) Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 Repozytorium UP: [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
66/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Elżbieta Dubajka-Brycka. Tytuł: "Hadesowi" stuknęła czterdziestka / Elzbieta Dubajka-Brycka, Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: Gazeta Szkolna. - 2008, nr 17-18 (419-420), s. 38 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
67/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Niedostosowanie społeczne uczniów a niepowodzenia szkolne / Agnieszka Domagała-Kręcioch Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2008 Opis fizyczny: 194 s. Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 502) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000 Repozytorium UP:
68/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Niepowodzenia szkolne ucznia poza granicami (nie)powodzeń nauczyciela? / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Edukacja bez granic - mimo barier. 1, Przestrzeń tworzenia / (red. nauk.) Przemysław Bury, Dominika Czajkowska-Ziobrowska Adres wydawniczy: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2008 Opis fizyczny: S. 96-101 Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 13) Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
69/80
Autorzy: Marian ¦nieżyński, Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Obrazy / Marian ¦nieżyński ; [wybór i oprac. Agnieszka Domagała-Kręcioch] Adres wydawniczy: Lgota Wielka : Wydaw. Wola Blakowa, 2008 Opis fizyczny: 5 s., [52] s. tabl. Typ publikacji: UND Język publikacji: POL
70/80
Autorzy: Anna Kwatera, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: V Augustowskie Spotkania Naukowe "Edukacja w Dialogu i Perspektywie" (prezentacje, polemiki, propozycje), Augustów 15-17.IX.2008 r. / Anna Kwatera, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Iwona Czaja-Chudyba ¬ródło: Edukacja. - 2008, nr 4, s. 122-124 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
71/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Niedostosowanie społeczne gimnazjalistów / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Uwarunkowania i wzory marginalizacji społecznej współczesnej młodzieży : materiały z konferencji z okazji setnej rocznicy urodzin i dwudziestej pi±tej rocznicy ¶mierci profesora Jana Konopnickiego / pod red. Władysława Kubika i Bronisława Urbana Adres wydawniczy: Kraków : Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna "Ignatianum", 2005 Opis fizyczny: S. 277-293 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
72/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Drogi i bezdroża, czyli co wzmaga, a co hamuje autorytet nauczyciela-wychowawcy / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Etyczny wymiar edukacji nauczycielskiej / pod red. Antoniego Rumińskiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2004 Opis fizyczny: S. 155-161 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
73/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Kwatera. Tytuł: Udział studentów w życiu kulturalnym / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Kwatera ¬ródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2004, nr 1, s. 52-57 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
74/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Zofia Szarota. Tytuł: Zeszyty Naukowe Forum Młodych Pedagogów. Z. 8 / przy Komitecie Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk ; pod red. Agnieszki Domagały-Kręcioch oraz Zofii Szaroty Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Text, 2004 Opis fizyczny: 242 s. Typ publikacji: PRP Język publikacji: POL
75/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Powodzenia i niepowodzenia szkolne / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: Wychowawca. - 2003, nr 2, s. 5-7 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
76/80
Autorzy: Ewa Zawisza-Masłyk, Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Relacje, deklaracje, postawy : studenci uczelni pedagogicznej wobec niepełnosprawno¶ci / Ewa Zawisza-Masłyk, Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: Edukacja Dorosłych. - 2003, nr 2, s. 41-47 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
77/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Model osobowy współczesnego nauczyciela-wychowawcy w opinii uczniów szkół ¶rednich / Agnieszka Domagała-Kręcioch ¬ródło: W: Optymalizacja procesu kształcenia studentów / pod red. Mariana ¦nieżyńskiego, Marii Chymuk, Emila Szewczyka Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2002 Opis fizyczny: S. 146-156 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
78/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Ewa Zawisza-Masłyk. Tytuł: Postawy studentów uczelni pedagogicznej wobec niepełnosprawno¶ci / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Ewa Zawisza ¬ródło: W: Wielowymiarowo¶ć integracji w teorii i praktyce edukacyjnej / pod red. Marii Chodkowskiej Adres wydawniczy: Lublin : Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2002 Opis fizyczny: S. 303-307 Uwagi: Materiały konferencji naukowej, Kazimierz nad Wisł±, 20-21.05.2001 r. Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
79/80
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Ewa Zawisza-Masłyk. Tytuł: Postawy studentów uczelni pedagogicznej wobec niepełnosprawno¶ci : komunikat z badań / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Ewa Zawisza ¬ródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje. - 2002, nr 3, s. 57-61 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
80/80
Autorzy: Ewa Zawisza, Agnieszka Domagała-Kręcioch. Tytuł: Wpływ reformy edukacyjnej na powodzenia szkolne uczniów / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Ewa Zawisza ¬ródło: Hejnał O¶wiatowy. - 2002, nr 1, s. 16-18 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL