Autorzy: Eugenia Smyrnova-Trybulska, Piet Kommers, Martin Drlík, Jan Skálka. Tytuł: Microlearning : New Approaches To A More Effective Higher Education / editors: Eugenia Smyrnova-Trybulska, Piet Kommers, Martin Drlík, Ján Skalka Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2022 Opis fizyczny: 230 s. p-ISBN: 978-3-031-13358-9 e-ISBN: 978-3-031-13359-6 Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Język publikacji: ENG Adres url: DOI:
2/3
Autorzy: Jan Skalka, Martin Drlík, Ľubomír Benko, Jozef Kapusta, Juan Carlos Rodríguez del Pino, Eugenia Smyrnova-Trybulska, Anna Stolińska, Peter Svec, Pavel Turcinek. Tytuł: Conceptual Framework for Programming Skills Development Based on Microlearning and Automated Source Code Evaluation in Virtual Learning Environment / Jan Skalka, Martin Drlik, Lubomir Benko, Jozef Kapusta, Juan Carlos Rodríguez del Pino, Eugenia Smyrnova-Trybulska, Anna Stolinska, Peter Svec and Pavel Turcinek ¬ródło: Sustainability. - 2021, Vol. 13, iss. 6, art. id. 3293 ; s. 1-30 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 e-ISSN: 2071-1050 Adres url: DOI:
3/3
Autorzy: Jozef Kapusta, Michal Munk, Dominik Halvoník, Martin Drlík. Tytuł: User Identification in the Process of Web Usage Data Preprocessing / Jozef Kapusta, Michal Munk, Dominik Halvoník, Martin Drlík ¬ródło: International Journal of Emerging Technologies in Learning. - 2019, Vol. 14, nr 9, s. 21-33 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Inne bazy podaj±ce opis: