Wynik wyszukiwania

Zapytanie: DZIK DOMINIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 6

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/6

Autorzy: Dominika Dzik.
Tytuł: Is Strategy Training Necessary in L3 Learning? : the Study of Communication Strategies Used by Upper-Primary School Learners / Dominika Dzik
¬ródło: W: Facing Diversity in Child Foreign Language Education / editors: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin
Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2021
Opis fizyczny: S. 143-155
p-ISBN: 978-3-030-66021-5
e-ISBN: 978-3-030-66022-2
Seria: (Second Language Learning and Teaching)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



2/6
Autorzy: Dominika Dzik.
Tytuł: Rozwijanie kompetencji różnojęzycznej / Dominika Dzik
¬ródło: W: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2021
Opis fizyczny: S. 81-97
p-ISBN: 978-83-8084-547-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



3/6
Autorzy: Dominika Dzik.
Tytuł: Multilingualism Now and in the Past : New Perspectives on L2 and L3 Learning / Dominika Dzik
¬ródło: W: The old meets the new : spotkanie starego z nowym / redakcja Anna Borkowska, Zbigniew Głowala, Ewa Papierz-Łapsa
Adres wydawniczy: Nowy Targ : Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu, 2020
Opis fizyczny: S. 79-87
p-ISBN: 978-83-60621-43-1
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000



4/6
Autorzy: Dominika Dzik.
Tytuł: Variations in Child-Child and Child-Adult Interactions - A Study of Communication Strategies in L3 (Spanish) / Dominika Dzik
¬ródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition. - 2020, Vol. 6, nr 1, s. 31-49
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2450-5455
e-ISSN: 2451-2125
Adres url:
DOI:



5/6
Autorzy: Dominika Dzik.
Tytuł: Intercomprehension - a Mere Dream or a New Way of Learning in Globalised World? / Dominika Dzik
¬ródło: Politeja. Pismo Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. - 2019, nr 60, s. 155-166
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1733-6716
DOI:



6/6
Autorzy: Dominika Dzik.
Tytuł: Investigating the impact of L2 English lexis on the acquisition of L3 Spanish lexis / Dominika Dzik
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2018, Z. 8, s. 71-85
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2111
Adres url:
DOI:

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie