Autorzy: Dominika Dzik. Tytuł: Is Strategy Training Necessary in L3 Learning? : the Study of Communication Strategies Used by Upper-Primary School Learners / Dominika Dzik ¬ródło: W: Facing Diversity in Child Foreign Language Education / editors: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2021 Opis fizyczny: S. 143-155 p-ISBN: 978-3-030-66021-5 e-ISBN: 978-3-030-66022-2 Seria: (Second Language Learning and Teaching) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
2/6
Autorzy: Dominika Dzik. Tytuł: Rozwijanie kompetencji różnojęzycznej / Dominika Dzik ¬ródło: W: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2021 Opis fizyczny: S. 81-97 p-ISBN: 978-83-8084-547-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
3/6
Autorzy: Dominika Dzik. Tytuł: Multilingualism Now and in the Past : New Perspectives on L2 and L3 Learning / Dominika Dzik ¬ródło: W: The old meets the new : spotkanie starego z nowym / redakcja Anna Borkowska, Zbigniew Głowala, Ewa Papierz-Łapsa Adres wydawniczy: Nowy Targ : Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu, 2020 Opis fizyczny: S. 79-87 p-ISBN: 978-83-60621-43-1 Typ publikacji: PRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000
4/6
Autorzy: Dominika Dzik. Tytuł: Variations in Child-Child and Child-Adult Interactions - A Study of Communication Strategies in L3 (Spanish) / Dominika Dzik ¬ródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition. - 2020, Vol. 6, nr 1, s. 31-49 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2450-5455 e-ISSN: 2451-2125 Adres url: DOI:
5/6
Autorzy: Dominika Dzik. Tytuł: Intercomprehension - a Mere Dream or a New Way of Learning in Globalised World? / Dominika Dzik ¬ródło: Politeja. Pismo Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. - 2019, nr 60, s. 155-166 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1733-6716 DOI:
6/6
Autorzy: Dominika Dzik. Tytuł: Investigating the impact of L2 English lexis on the acquisition of L3 Spanish lexis / Dominika Dzik ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2018, Z. 8, s. 71-85 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2111 Adres url: DOI: