Autorzy: Ludwík Eger, Dana Egerová, Łukasz Tomczyk, Miroslav Krystoň. Tytuł: How Universities Communicate with Public Using Facebook Page / Ludvík Eger, Dana Egerová, Łukasz Tomczyk, Miroslav Krystoň ¬ródło: International Journal of Media and Information Literacy. - 2021, nr 6, s. 88-99 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 e-ISSN: 2500-106X Adres url: DOI:
2/10
Autorzy: Ludwík Eger, Dana Egerová, Łukasz Tomczyk, Miroslav Krystoň, Csilla Czeglédi. Tytuł: Facebook for Public Relations in the higher education field: a study from four countries Czechia, Slovakia, Poland and Hungary / Ludvík Eger, Dana Egerová, Łukasz Tomczyk, Miroslav Krystoň, Csílla Czeglédi ¬ródło: Journal of Marketing for Higher Education. - 2020 Uwagi: Article in press. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 Adres url: DOI:
3/10
Autorzy: Ludwík Eger, Łukasz Tomczyk, Milan Klement, Mária Pisoňova, Gabriela Petrová. Tytuł: How Do First Year University Students Use Ict In Their Leisure Time And For Learning Purposes? / Ludvík Eger, Łukasz Tomczyk, Milan Klement, Mária Pisoňová, Gabriela Petrová ¬ródło: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education. - 20120, Vol. 8, nr 2, s. 35-52 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 2334-847X e-ISSN: 2334-8496 Adres url: DOI:
4/10
Autorzy: Paulina Koperna, Łukasz Tomczyk, Ludwík Eger, Michal Mičík, Michaela Sládkayová, Csilla Czeglédi, Klára Veresné Valentinyi, Erika Varga. Tytuł: Key findings from focus group research / Paulina Koperna, Łukasz Tomczyk, Ludvík Eger, Michal Mičík, Michaela Sládkayová, Csilla Czeglédi, Klára Veresné Valentinyi, Erika Varga ¬ródło: W: Social Media and Trust Building / Michal Mičík, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Erika Varga et al. Adres wydawniczy: Plzeň : Nava, 2020 Opis fizyczny: S. 111-128 p-ISBN: 978-80-7211-577-8 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
5/10
Autorzy: Karolina Czerwiec, Katarzyna Potyrała, Ludwík Eger, Michal Mičík, Petr Řehoř, Soňa Kariková, Éva Járási. Tytuł: Key findings from questionnaire / Karolina Czerwiec, Katarzyna Potyrała, Ludvík Eger, Michal Mičík, Petr Řehoř, Soňa Kariková, Éva Járási ¬ródło: W: Social Media and Trust Building / Michal Mičík, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Erika Varga et al. Adres wydawniczy: Plzeň : Nava, 2020 Opis fizyczny: S. 129-140 p-ISBN: 978-80-7211-577-8 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
6/10
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Ludwík Eger. Tytuł: Onlajn-bezopasnost' kak novyj komponent cifrovoj gramotnosti molodei / Luka Tomčik, Lûdvik Èger ¬ródło: Integration of Education. - 2020, Vol. 24, no. 2, s. 172-184 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podaj±ce opis:
7/10
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Ludwík Eger, Michaela Sládkayová, Zoltán Szira. Tytuł: Social media and government / Łukasz Tomczyk, Ludvík Eger, Michaela Sládkayová, Zoltán Szira ¬ródło: W: Social Media and Trust Building / Michal Mičík, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Erika Varga et al. Adres wydawniczy: Plzeň : Nava, 2020 Opis fizyczny: S. 27-49 p-ISBN: 978-80-7211-577-8 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
8/10
Autorzy: Ludwík Eger, Dana Egerová, Michal Mičík, Erika Varga, Csilla Czeglédi, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová. Tytuł: Trust building and fake news on social media from the perspective of university students from four visegrad countries / Ludwík Eger, Dana Egerová, Michal Mičík, Erika Varga, Csilla Czeglédi, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová ¬ródło: Communication Today. - 2020, Vol. 11, nr 1, s. 70-88 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Web of Science
Scopus
p-ISSN: 1338-130X e-ISSN: 1338-130X Adres url:
9/10
Autorzy: Ludwík Eger, Milan Klement, Łukasz Tomczyk, Mária Pisoňova, Gabriela Petrová. Tytuł: Different user groups of university students and their ict competence : evidence from three countries in Central Europe / Ludwík Eger, Milan Klement, Łukasz Tomczyk, Mária Pisoňova, Gabriela Petrová ¬ródło: Journal of Baltic Science Education. - 2018, Vol. 17, nr 5, s. 851-866 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Scopus
p-ISSN: 1648-3898 e-ISSN: 2538-7138 Adres url:
10/10
Autorzy: Ludwík Eger, Mária Pisoňova, Łukasz Tomczyk. Tytuł: Development programs for head teachers in four Central European countries : an international comparison / Ludwík Eger, Mária Pisoňová, Łukasz Tomczyk ¬ródło: International Journal of Management in Education. - 2017, Vol. 11, iss. 1, s. 24-45 Uwagi: Publikacja w Scopus. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Scopus
p-ISSN: 1750-385X e-ISSN: 1750-3868 Liczba arkuszy: 0,5 DOI: