Autorzy: Ludwík Eger, Dana Egerová, Łukasz Tomczyk, Miroslav Krystoň. Tytuł: How Universities Communicate with Public Using Facebook Page / Ludvík Eger, Dana Egerová, Łukasz Tomczyk, Miroslav Krystoň ¬ródło: International Journal of Media and Information Literacy. - 2021, nr 6, s. 88-99 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 e-ISSN: 2500-106X Adres url: DOI:
2/5
Autorzy: Ludwík Eger, Dana Egerová, Łukasz Tomczyk, Miroslav Krystoň, Csilla Czeglédi. Tytuł: Facebook for Public Relations in the higher education field: a study from four countries Czechia, Slovakia, Poland and Hungary / Ludvík Eger, Dana Egerová, Łukasz Tomczyk, Miroslav Krystoň, Csílla Czeglédi ¬ródło: Journal of Marketing for Higher Education. - 2020 Uwagi: Article in press. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 Adres url: DOI:
3/5
Autorzy: Dana Egerová, Jiří Kutlák, Soňa Kariková, Martin Schubert, Csilla Czeglédi. Tytuł: Generations, communication and social media / Dana Egerová, Jiří Kutlák, Soňa Kariková, Martin Schubert, Csilla Czeglédi ¬ródło: W: Social Media and Trust Building / Michal Mičík, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Erika Varga et al. Adres wydawniczy: Plzeň : Nava, 2020 Opis fizyczny: S. 89-105 p-ISBN: 978-80-7211-577-8 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
4/5
Autorzy: Ludwík Eger, Dana Egerová, Michal Mičík, Erika Varga, Csilla Czeglédi, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová. Tytuł: Trust building and fake news on social media from the perspective of university students from four visegrad countries / Ludwík Eger, Dana Egerová, Michal Mičík, Erika Varga, Csilla Czeglédi, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová ¬ródło: Communication Today. - 2020, Vol. 11, nr 1, s. 70-88 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Web of Science
Scopus
p-ISSN: 1338-130X e-ISSN: 1338-130X Adres url:
5/5
Autorzy: Dana Egerová. Tytuł: Entrepreneurship education : opportunities and challenges for universities in visegrad countries / [editet by Dana Egerová] Adres wydawniczy: Plzeň : Nava, 2016 Opis fizyczny: 149 s. p-ISBN: 978-80-7211-499-3 Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 8,2