Wynik wyszukiwania

Zapytanie: ELLIS MELANIE
Liczba odnalezionych rekordów: 15

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/15

Autorzy: Melanie Ellis, Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Afterword / Melanie Ellis and Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis
Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019
Opis fizyczny: S. 242-248
p-ISBN: 978-1-78892-249-4
Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2)
Typ publikacji: ZV
Język publikacji: ENG



2/15
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis.
Tytuł: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis
Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019
Opis fizyczny: 257 s.
p-ISBN: 978-1-78892-249-4
Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2)
Uwagi: Wydawnictwo Multilingual Matters jest czę¶ci± grupy Channel View Publication.
Typ publikacji: ZRK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
Liczba arkuszy: 15,1
DOI:



3/15
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis.
Tytuł: Introduction / Joanna Rokita Ja¶kow and Melanie Elllis
¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis
Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019
Opis fizyczny: S. 1-6
p-ISBN: 978-1-78892-249-4
Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2)
Typ publikacji: ZV
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 0,35
DOI:



4/15
Autorzy: Melanie Ellis.
Tytuł: Introduction / Melanie Ellis
¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis
Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019
Opis fizyczny: S. 171-173
p-ISBN: 978-1-78892-249-4
Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2)
Typ publikacji: ZV
Język publikacji: ENG



5/15
Autorzy: Melanie Ellis.
Tytuł: Introduction / Melanie Ellis
¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis
Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019
Opis fizyczny: S. 51-53
p-ISBN: 978-1-78892-249-4
Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2)
Typ publikacji: ZV
Język publikacji: ENG



6/15
Autorzy: Melanie Ellis.
Tytuł: Introduction / Melanie Ellis
¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis
Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019
Opis fizyczny: S. 9-10
p-ISBN: 978-1-78892-249-4
Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2)
Typ publikacji: ZV
Język publikacji: ENG
DOI:



7/15
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis.
Tytuł: Wprowadzenie / Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis
¬ródło: Neofilolog. - 2019, nr 53/2, s. 149-151
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 1429-2173
e-ISSN: 2545-3971
Adres url:
DOI:



8/15
Autorzy: Melanie Ellis.
Tytuł: Asynchronous online forum discussion as an aide in helping teacher-learners perceive themselves as EFL teachers / Melanie Ellis
¬ródło: Konińskie Studia Językowe. - 2018, T. 6, nr 3, s, 281-301
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2353-1983
e-ISSN: 2353-5148
Adres url:
DOI:



9/15
Autorzy: Melanie Ellis.
Tytuł: The impact of a national examination in foreign language on teaching, learning and the work of schools / Melanie Ellis
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: S. 365
p-ISBN: 978-83-8084-105-5
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 820)
Typ publikacji: ZK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 120.000
Liczba arkuszy: 20,3
DOI:



10/15
Autorzy: Melanie Ellis.
Tytuł: Inside a rural lower secondary school in Poland: factors affecting learner achievement in English / Melanie Ellis
¬ródło: Neofilolog. - 2017, nr 49/1, s. 61-77
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1429-2173
Adres url:



11/15
Autorzy: Melanie Ellis.
Tytuł: Capturing Effective Teaching : the Construct of an Observation Scheme / Melanie Ellis
¬ródło: W: Classroom-oriented research : reconciling theory and practice / Mirosław Pawlak editor
Adres wydawniczy: Cham : Springer International Publishing, 2016
Opis fizyczny: S. 75-87
p-ISBN: 978-3-319-30371-0
e-ISBN: 978-3-319-30373-4
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,7
DOI:



12/15
Autorzy: Melanie Ellis.
Tytuł: Findings from "learning and teaching foreign languages in lower secondary school", (Bunjo 2012) : implications for the education of teachers of english / Melanie Ellis
¬ródło: Neofilolog. - 2015, nr 44/2, s. 171-182
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1429-2173



13/15
Autorzy: Melanie Ellis.
Tytuł: Compulsory L3 at age 13 : the relation between personal history, attitudes to language learning andachievement / Melanie Ellis
¬ródło: W: Teaching languages off the beaten track / Michał. B. Paradowski (ed.)
Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, 2014
Opis fizyczny: S. 53-68
p-ISBN: 978-3-631-64829-2
e-ISBN: 978-3-653-03737-1
Seria: (Inquiries in Language Learning ; Vol. 18)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,88



14/15
Autorzy: Melanie Ellis.
Tytuł: English lessons in lower secondary schools in Poland : reflections based on learner voices... / Melanie Ellis
¬ródło: Neofilolog. - 2014, nr 42/1, s. 25-38
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1429-2173
Adres url:



15/15
Autorzy: Melanie Ellis.
Tytuł: Studying the spoken competence of 15-year-olds / Melanie Ellis
¬ródło: W: Language skills : traditions, transitions and ways forward / ed. by Halina Chodkiewicz, Magdalena Trepczyńska
Adres wydawniczy: Newcastle : Cambridge Scholars Publishing, 2014
Opis fizyczny: S. 62-80
p-ISBN: 978-1-4438-5318-7
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie