Autorzy: Melanie Ellis, Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Afterword / Melanie Ellis and Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019 Opis fizyczny: S. 242-248 p-ISBN: 978-1-78892-249-4 Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2) Typ publikacji: ZV Język publikacji: ENG
2/15
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis. Tytuł: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019 Opis fizyczny: 257 s. p-ISBN: 978-1-78892-249-4 Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2) Uwagi: Wydawnictwo Multilingual Matters jest czę¶ci± grupy Channel View Publication. Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Liczba arkuszy: 15,1 DOI:
3/15
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis. Tytuł: Introduction / Joanna Rokita Ja¶kow and Melanie Elllis ¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019 Opis fizyczny: S. 1-6 p-ISBN: 978-1-78892-249-4 Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2) Typ publikacji: ZV Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,35 DOI:
4/15
Autorzy: Melanie Ellis. Tytuł: Introduction / Melanie Ellis ¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019 Opis fizyczny: S. 171-173 p-ISBN: 978-1-78892-249-4 Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2) Typ publikacji: ZV Język publikacji: ENG
5/15
Autorzy: Melanie Ellis. Tytuł: Introduction / Melanie Ellis ¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019 Opis fizyczny: S. 51-53 p-ISBN: 978-1-78892-249-4 Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2) Typ publikacji: ZV Język publikacji: ENG
6/15
Autorzy: Melanie Ellis. Tytuł: Introduction / Melanie Ellis ¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019 Opis fizyczny: S. 9-10 p-ISBN: 978-1-78892-249-4 Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2) Typ publikacji: ZV Język publikacji: ENG DOI:
7/15
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis. Tytuł: Wprowadzenie / Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis ¬ródło: Neofilolog. - 2019, nr 53/2, s. 149-151 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 1429-2173 e-ISSN: 2545-3971 Adres url: DOI:
8/15
Autorzy: Melanie Ellis. Tytuł: Asynchronous online forum discussion as an aide in helping teacher-learners perceive themselves as EFL teachers / Melanie Ellis ¬ródło: Konińskie Studia Językowe. - 2018, T. 6, nr 3, s, 281-301 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-1983 e-ISSN: 2353-5148 Adres url: DOI:
9/15
Autorzy: Melanie Ellis. Tytuł: The impact of a national examination in foreign language on teaching, learning and the work of schools / Melanie Ellis Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018 Opis fizyczny: S. 365 p-ISBN: 978-83-8084-105-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 820) Typ publikacji: ZK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 20,3 DOI:
10/15
Autorzy: Melanie Ellis. Tytuł: Inside a rural lower secondary school in Poland: factors affecting learner achievement in English / Melanie Ellis ¬ródło: Neofilolog. - 2017, nr 49/1, s. 61-77 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 1429-2173 Adres url:
11/15
Autorzy: Melanie Ellis. Tytuł: Capturing Effective Teaching : the Construct of an Observation Scheme / Melanie Ellis ¬ródło: W: Classroom-oriented research : reconciling theory and practice / Mirosław Pawlak editor Adres wydawniczy: Cham : Springer International Publishing, 2016 Opis fizyczny: S. 75-87 p-ISBN: 978-3-319-30371-0 e-ISBN: 978-3-319-30373-4 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7 DOI:
12/15
Autorzy: Melanie Ellis. Tytuł: Findings from "learning and teaching foreign languages in lower secondary school", (Bunjo 2012) : implications for the education of teachers of english / Melanie Ellis ¬ródło: Neofilolog. - 2015, nr 44/2, s. 171-182 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 1429-2173
13/15
Autorzy: Melanie Ellis. Tytuł: Compulsory L3 at age 13 : the relation between personal history, attitudes to language learning andachievement / Melanie Ellis ¬ródło: W: Teaching languages off the beaten track / Michał. B. Paradowski (ed.) Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, 2014 Opis fizyczny: S. 53-68 p-ISBN: 978-3-631-64829-2 e-ISBN: 978-3-653-03737-1 Seria: (Inquiries in Language Learning ; Vol. 18) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,88
14/15
Autorzy: Melanie Ellis. Tytuł: English lessons in lower secondary schools in Poland : reflections based on learner voices... / Melanie Ellis ¬ródło: Neofilolog. - 2014, nr 42/1, s. 25-38 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 1429-2173 Adres url:
15/15
Autorzy: Melanie Ellis. Tytuł: Studying the spoken competence of 15-year-olds / Melanie Ellis ¬ródło: W: Language skills : traditions, transitions and ways forward / ed. by Halina Chodkiewicz, Magdalena Trepczyńska Adres wydawniczy: Newcastle : Cambridge Scholars Publishing, 2014 Opis fizyczny: S. 62-80 p-ISBN: 978-1-4438-5318-7 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000