Wynik wyszukiwania

Zapytanie: FISCHER-BYRSKA GRAŻYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 3

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/3

Autorzy: Grażyna Fischer-Byrska, Małgorzata Nodzyńska.
Tytuł: The comparison of pupils self-evaluation and the results of teaching in the various types of the lesson's / Grażyna Fischer-Byrska, Małgorzata Nodzyńska
¬ródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Pa¶ko
Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008
Opis fizyczny: S. 112-116
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG



2/3
Autorzy: Piotr Bieniek, Grażyna Fischer-Byrska.
Tytuł: Wykorzystanie tablicy interaktywnej do jednoczesnego wprowadzenia pojęć: reakcja chemiczna, równanie reakcji chemicznej i mol / Piotr Bieniek, Grażyna Fischer-Byrska
¬ródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Pa¶ko
Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008
Opis fizyczny: S. 32-35
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



3/3
Autorzy: Grażyna Fischer-Byrska, Jan Rajmund Pa¶ko.
Tytuł: Stopień przyswojenia przez uczniów w czasie nauczania przyrody wybranych wiadomo¶ci i umiejętno¶ci chemicznych / Grażyna Fischer-Byrska, Jan Rajmund Pa¶ko
¬ródło: W: Różne oblicza chemii u progu XXI wieku : XII Szkoła Problemów Dydaktyki Chemii : Kraków, Sucha Beskidzka, 4-7 czerwca 2003 / [red. Zofia Kluz, Michał M. PoĽniczek, Ewa Odrow±ż]
Adres wydawniczy: Kraków : Fundacja PRO CHEMIA przy Wydziale Chemii UJ, cop. 2003
Opis fizyczny: S. 171-172
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL
Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa:

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie