Autorzy: Grażyna Fischer-Byrska, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: The comparison of pupils self-evaluation and the results of teaching in the various types of the lesson's / Grażyna Fischer-Byrska, Małgorzata Nodzyńska ¬ródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Pa¶ko Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008 Opis fizyczny: S. 112-116 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG
2/3
Autorzy: Piotr Bieniek, Grażyna Fischer-Byrska. Tytuł: Wykorzystanie tablicy interaktywnej do jednoczesnego wprowadzenia pojęć: reakcja chemiczna, równanie reakcji chemicznej i mol / Piotr Bieniek, Grażyna Fischer-Byrska ¬ródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Pa¶ko Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008 Opis fizyczny: S. 32-35 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
3/3
Autorzy: Grażyna Fischer-Byrska, Jan Rajmund Pa¶ko. Tytuł: Stopień przyswojenia przez uczniów w czasie nauczania przyrody wybranych wiadomo¶ci i umiejętno¶ci chemicznych / Grażyna Fischer-Byrska, Jan Rajmund Pa¶ko ¬ródło: W: Różne oblicza chemii u progu XXI wieku : XII Szkoła Problemów Dydaktyki Chemii : Kraków, Sucha Beskidzka, 4-7 czerwca 2003 / [red. Zofia Kluz, Michał M. PoĽniczek, Ewa Odrow±ż] Adres wydawniczy: Kraków : Fundacja PRO CHEMIA przy Wydziale Chemii UJ, cop. 2003 Opis fizyczny: S. 171-172 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa: