Wynik wyszukiwania

Zapytanie: FUDALI-CZYŻ AGNIESZKA
Liczba odnalezionych rekordów: 7

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/7

Autorzy: Agnieszka Fudali-Czyż, Rafał Lewkowicz, Piotr Francuz, Paweł Stróżak, Paweł Augustynowicz, Olaf Truszczyński, Bibianna Bałaj.
Tytuł: An Attentive Blank Stare Under Simulator-induced Spatial Disorientation Events / Agnieszka Fudali-Czyż, Rafał Lewkowicz, Piotr Francuz, Paweł Stróżak, Paweł Augustynowicz, Olaf Truszczyński, Bibianna Bałaj
¬ródło: Human Factors. - 2024, Vol. 66, iss. 2, s. 317-335
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 0018-7208
e-ISSN: 1547-8181
Adres url:
DOI:



2/7
Autorzy: Ewa Domagała-Zy¶k, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell.
Tytuł: Self-Perceived Employability Scale - Polish Adaptation / Ewa Domagała-Zy¶k, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell
¬ródło: The New Educational Review. - 2022, Vol. 67, s. 9-22
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1732-6729
Adres url:
DOI:



3/7
Autorzy: Agnieszka Fudali-Czyż, Piotr Janusz Mamcarz, Klaudia Martynowska, Ewa Domagała-Zy¶k, Andrew Rothwell.
Tytuł: Sex differences in self-perceived employability and self-motivated strategies for learning in Polish first-year students / Agnieszka Fudali-Czyż, Piotr Janusz Mamcarz, Klaudia Martynowska, Ewa Domagała-Zy¶k, Andrew Rothwell
¬ródło: PLoS One. - 2022, T. 17, nr 5, e0264817
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1932-6203
Adres url:
DOI:



4/7
Autorzy: Andrzej Cudo, Marcin Wojtasiński, Przemysław Tużnik, Agnieszka Fudali-Czyż, Mark D. Griffiths.
Tytuł: The Relationship between Depressive Symptoms, Loneliness, Self-Control, and Gaming Disorder among Polish Male and Female Gamers : The Indirect Effects of Gaming Motives / Andrzej Cudo, Marcin Wojtasiński, Przemysław Tużnik, Agnieszka Fudali-Czyż, Mark D. Griffiths
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2022, T. 19, nr 16, 10438
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 1660-4601
e-ISSN: 1660-4601
Adres url:



5/7
Autorzy: Ewa Domagała-Zy¶k, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell.
Tytuł: Employability of University Students: Introduction of the Concept and the Psychometric Properties of the Polish Self-Perceived Employability Scale / Ewa Domagała-Zy¶k, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell
¬ródło: Przegl±d Badań Edukacyjnych. - 2021, Vol. 1, No. 32, s. 271-287
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1895-4308
e-ISSN: 2392-1544
DOI:



6/7
Autorzy: Marta Ja¶kiewicz, Paweł Augustynowicz, Andrzej Cudo, Paweł Fortuna, Agnieszka Fudali-Czyż, Natalia Kopi¶, Paweł Stróżak, Marta Szewczyk, Magdalena Szubielska, Przemysław Tużnik, Marcin Wojtasiński, Emilia Zabielska-Mendyk, Dariusz Zapała.
Tytuł: Nie, no tak..., czyli droga do prawdy z Piotrem Francuzem / Marta Ja¶kiewicz, Paweł Augustynowicz, Andrzej Cudo, Paweł Fortuna, Agnieszka Fudali-Czyż, Natalia Kopi¶, Paweł Stróżak, Marta Szewczyk, Magdalena Szubielska, Przemysław Tużnik, Marcin Wojtasiński, Emilia Zabielska-Mendyk, Dariusz Zapała
¬ródło: W: Pamięci profesora Piotra Francuza / redakcja Paweł Fortuna, Marta Szewczyk
Adres wydawniczy: Lublin : Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, 2021
Opis fizyczny: S. 17-33
p-ISBN: 978-83-7306-981-7
Seria: (Prace Wydziału Nauk Społecznych)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



7/7
Autorzy: Agnieszka Fudali-Czyż.
Tytuł: O pięknie ujarzmionym, czyli o tym, jak wiedza wpływa na oceny estetyczne / Agnieszka Fudali-Czyż
¬ródło: W: Pamięci profesora Piotra Francuza / redakcja Paweł Fortuna, Marta Szewczyk
Adres wydawniczy: Lublin : Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, 2021
Opis fizyczny: S. 211-230
p-ISBN: 978-83-7306-981-7
Seria: (Prace Wydziału Nauk Społecznych)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie