Autorzy: Krzysztof Gajdka. Tytuł: Barwy (wyj±tkowo brudnej) kampanii samorz±dowej roku 2006 na przykładzie Mysłowic / Krzysztof Gajdka ¬ródło: W: Socjotechnika w polityce : wczoraj i dzi¶. T. 2 / pod red. Agnieszki Kasińskiej-Metryki i Katarzyny Kasowskiej-Pedrycz Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2009 Opis fizyczny: S. 53-64 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
2/14
Autorzy: Krzysztof Gajdka. Tytuł: Czy ksi±żęcy lustrator zbytnio służył Bachusowi? : (biesiadny) przyczynek do biografii Olbrychta Karmanowskiego / Krzysztof Gajdka ¬ródło: W: Kultura stołu w wiekach dawnych. T. 1 / pod red. nauk. Dariusza Rotta i Krzysztofa Gajdki Adres wydawniczy: Katowice : Uniwersytet ¦l±ski : ¦l±ska Organizacja Turystyczna, 2009 Opis fizyczny: S. 59-64 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
3/14
Autorzy: Dariusz Rott, Krzysztof Gajdka. Tytuł: Kultura stołu w wiekach dawnych. T. 1 / pod red. nauk. Dariusza Rotta i Krzysztofa Gajdki Adres wydawniczy: Katowice : Uniwersytet ¦l±ski : ¦l±ska Organizacja Turystyczna, 2009 Opis fizyczny: 97 s. Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
4/14
Autorzy: Krzysztof Gajdka. Tytuł: Literatura, propaganda, służba : ludzie pióra w otoczeniu Radziwiłłów birżańskich w pierwszej połowie XVII wieku / Krzysztof Gajdka Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Semper, 2009 Opis fizyczny: 268 s. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000
5/14
Autorzy: Krzysztof Gajdka. Tytuł: Medialny wójt i mała gmina z ¶wietnym publicity : (na przykładzie Morawicy w województwie ¶więtokrzyskim) / Krzysztof Gajdka ¬ródło: W: Public relations : teoretyczne i praktyczne aspekty sztuki komunikowania : praca zbiorowa / pod red. Henryka Przybylskiego Adres wydawniczy: Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2008 Opis fizyczny: S. 85-101 Seria: (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
6/14
Autorzy: Krzysztof Gajdka. Tytuł: Nie tylko w krzywym zwierciadle : samorz±dowcy w portalach JoeMonster.org i YouTube.com / Krzysztof Gajdka ¬ródło: W: Nowe media i polityka : Internet, demokracja, kampanie wyborcze / pod red. Marka Jezińskiego Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009 Opis fizyczny: S. 253-271 Seria: (Oblicza Mediów) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
7/14
Autorzy: Krzysztof Gajdka. Tytuł: Nowe trendy w samorz±dowych kampaniach wyborczych / Krzysztof Gajdka ¬ródło: W: Budowanie społeczno¶ci lokalnej : jak rozwijać trwałe relacje pomiędzy samorz±dem a jego społecznym otoczeniem? : praktyczny podręcznik public relations dla samorz±du : praca zbiorowa / pod red. Anny Adamus-Matuszyńskiej Adres wydawniczy: Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2009 Opis fizyczny: S. 123-166 Seria: (Podręcznik, Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
8/14
Autorzy: Krzysztof Gajdka. Tytuł: Polityk versus media : przypadek Andrzeja Leppera / Krzysztof Gajdka ¬ródło: W: Zasady i techniki marketingu politycznego / [red. nauk. Janusz Klisiński ; red. Aneta Józefiok, Jadwiga Cofała] Adres wydawniczy: Bytom : Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji, 2009 Opis fizyczny: S. 47-58 Seria: (Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; nr 7) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
9/14
Autorzy: Krzysztof Gajdka. Tytuł: Profesjonalizacja samorz±dowych kampanii wyborczych / Krzysztof Gajdka ¬ródło: W: Teoria i praktyka marketingu politycznego / pod red. nauk. Janusza Klisińskiego Adres wydawniczy: Bytom : Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji, 2009 Opis fizyczny: S. 51-70 Seria: (Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; nr 4) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
10/14
Autorzy: Krzysztof Gajdka. Tytuł: Stanisławowie Kurosz i Buczyński jako czołowi informatorzy księcia Krzysztofa II Radziwiłła / Krzysztof Gajdka ¬ródło: W: Komunikacja i komunikowanie w dawnej Polsce / pod red. Krzysztofa Stępnika, Macieja Rajewskiego Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2008 Opis fizyczny: S. 295-308 Seria: (Komunikowanie i Komunikacja) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
11/14
Autorzy: Krzysztof Gajdka. Tytuł: Jak skutecznie kreować wizerunek lokalnego lidera : na przykładzie prezydenta Katowic Piotra Uszoka / Kazimierz Gajdka ¬ródło: W: Przywództwo lokalne a kształtowanie demokracji partycypacyjnej / red. nauk. Stanisław Michałowski, Katarzyna Kuć-Czajkowska Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2008 Opis fizyczny: S. 199-212 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
12/14
Autorzy: Krzysztof Gajdka. Tytuł: Kapusta promocyjnym orężem gminy : na przykładzie Charsznicy w województwie małopolskim / Krzysztof Gajdka ¬ródło: Rocznik Naukowy / Wyższa Szkoła Turystyki i Rekreacji w Warszawie. - 2008, T. 7, s. 98-110 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
13/14
Autorzy: Krzysztof Gajdka. Tytuł: Niepowodzenia gmin województwa ¶l±skiego w budowie parków wodnych w ¶wietle relacji prasowych : (studia przypadków) / Krzysztof Gajdka ¬ródło: W: Samorz±d miejski : zadania, instytucje, formy / pod red. Sylwestra Wróbla Adres wydawniczy: Poznań ; Chorzów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2008 Opis fizyczny: S. 139-154 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
14/14
Autorzy: Krzysztof Gajdka. Tytuł: Podstawy marketingu / Krzysztof Gajdka ¬ródło: W: Filologia polska : informator dla studentów : przedmioty, zagadnienia, bibliografia / pod red. Ewy Młynarczyk i Marka Busia Adres wydawniczy: Kraków : Instytut Filologii Polskiej UP, 2008 Opis fizyczny: S. 113-114 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL