Autorzy: Agata Gajewska-Dyszkiewicz, Katarzyna Paczuska, Mariusz Marczak, Joanna Pitura, Marek Muszyński, Magdalena Szpotowicz. Tytuł: Osiągnięcia gimnazjalistów w zakresie języka angielskiego : podstawa programowa wciąż niezrealizowana / Agata Gajewska-Dyszkiewicz, Katarzyna Paczuska, Mariusz Marczak, Joanna Pitura, Marek Muszyński, Magdalena Szpotowicz Źródło: Języki Obce w Szkole. - 2016, nr 2, s. 90-98 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
2/4
Autorzy: Agata Gajewska-Dyszkiewicz, Mariusz Marczak, Katarzyna Paczuska, Joanna Pitura, Katarzyna Kutyłowska. Tytuł: Efekty nauczania języka angielskiego na III etapie edukacyjnym : raport końcowy Badania uczenia się i nauczania języków obcych w gimnazjum i Badania umiejętności mówienia / Agata Gajewska-Dyszkiewicz [et al., w tym Mariusz Marczak] Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2015 Opis fizyczny: 119, [1] s. p-ISBN: 978-83-65115-36-2 Typ publikacji: UND Język publikacji: POL
3/4
Autorzy: Mariusz Marczak, Marek Muszyński, Agata Gajewska-Dyszkiewicz, Dorota Campfield, Katarzyna Kutyłowska, Katarzyna Paczuska, Joanna Pitura, Anna Michałowska, Magdalena Szpotowicz. Tytuł: Realizacja podstawy programowej dla języka obcego nowożytnego [Dokument elektroniczny] / Mariusz Marczak, Marek Muszyński, Agata Gajewska-Dyszkiewicz, Dorota E. Campfield, Katarzyna Kutyłowska, Katarzyna Paczuska, Joanna Pitura, Anna Michałowska, Magdalena Szpotowicz Źródło: W: Realizacja podstawy programowej kształcenia ogólnego : wnioski z badań przeprowadzonych przez Zespół Dydaktyk Szczegółowych IBE / Jolanta Choińska-Mika (red.), Michał Sitek (red.) Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2015 Opis fizyczny: S. 69-85 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 0,8 Adres url:
4/4
Autorzy: Joanna Pitura, Agata Gajewska-Dyszkiewicz. Tytuł: Umiejętność mówienia oraz ocenianie wspierające jej rowój w kontekście wielojęzycznym / Joanna Pitura, Agata Gajewska-Dyszkiewicz Źródło: Języki Obce w Szkole. - 2015, nr 2, s. 15-19 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url: