Autorzy: Alvyra Galkienė, Ona Monkeviciene. Tytuł: Improving Inclusive Education through Universal Design for Learning / editors Alvyra Galkiene, Ona Monkeviciene Adres wydawniczy: Cham : Springer, 2021 Opis fizyczny: 323 s. p-ISBN: 978-3-030-80657-6 Seria: (Inclusive Learning and Educational Equity) Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Język publikacji: ENG Adres url: DOI:
2/3
Autorzy: Suvi Lakkala, Alvyra Galkienė, Julita Navaitiené, Tamara Cierpiałowska, Susanne Tomecek, Satu Uusiautti. Tytuł: Teachers Supporting Students in Collaborative Ways-An Analysis of Collaborative Work Creating Supportive Learning Environments for Every Student in a School: Cases from Austria, Finland, Lithuania, and Poland / Suvi Lakkala, Alvyra Galkiené, Julita Navaitiené, Tamara Cierpiałowska, Susanne Tomecek, Satu Uusiautti ¬ródło: Sustainability. - 2021, Vol. 13, nr 5, id. 2804 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 e-ISSN: 2071-1050 Adres url: DOI:
3/3
Autorzy: Alvyra Galkienė. Tytuł: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017 Opis fizyczny: 473 s. p-ISBN: 978-609-471-100-8 e-ISBN: 978-609-471-099-5 Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 25,0 Adres url: