Wynik wyszukiwania

Zapytanie: GROCHOWALSKA MAGDALENA
Liczba odnalezionych rekordów: 90

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/90

Autorzy: Magdalena Grochowalska.
Tytuł: Doświadczanie codzienności zawodowej w perspektywie nauczycielek przedszkola / Magdalena Grochowalska
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2023, Vol. 11, nr 2, s. 7-21
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
Adres url:



2/90
Autorzy: Magdalena Grochowalska.
Tytuł: Znaczenia nadawane działaniom profesjonalnym przez nauczycielki edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej / Magdalena Grochowalska
Źródło: W: Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych / redakcja naukowa Elżbieta Stokowska-Zagdan, Piotr Miller, Grażyna Cęcelek, Elżbieta Woźnic
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2022
Opis fizyczny: S. 109-120
p-ISBN: 978-83-8270-176-0
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



3/90
Autorzy: Magdalena Grochowalska.
Tytuł: Formy wsparcia społecznego w realizacji kariery zawodowej w doświadczeniach początkujących nauczycielek przedszkola (raport z badań) / Magdalena Grochowalska
Źródło: W: Wspieranie jednostek i grup w różnych wymiarach życia społecznego : aspekty teoretyczno-praktyczne / redakcja naukowa Magdalena Piorunek, Joanna Nawój-Połoczańska, Agnieszka Skoworńska-Pućka
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2021
Opis fizyczny: S. 371-390
p-ISBN: 978-83-232-3982-6
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



4/90
Autorzy: Magdalena Grochowalska, Bożena Muchacka, Jolanta Sajdera, Lucyna Smółka, Aneta Wojnarowska.
Tytuł: Konteksty zaangażowania nauczycieli przedszkola w działania profesjonalne / Magdalena Grochowalska, Bożena Muchacka, Jolanta Sajdera, Lucyna Smółka, Aneta Wojnarowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Petrus, 2020
Opis fizyczny: 244 s.
p-ISBN: 978-83-7720-604-1
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



5/90
Autorzy: Magdalena Grochowalska.
Tytuł: Participation of the Beginner Teacher in Social and Cultural Space of the School: On the Need of Transgressive Opening to Change / Magdalena Grochowalska
Źródło: Kultura i Edukacja. - 2020, nr 4, s. 159-175
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1230-266X
Adres url:
DOI:



6/90
Autorzy: Magdalena Grochowalska.
Tytuł: Początkujący nauczyciel przedszkola we wspólnocie zawodowej : od niepewności ku pełnemu uczestnictwu w socjokulturowych praktykach / Magdalena Grochowalska
Źródło: Forum Pedagogiczne. - 2020, T. 10, nr 1, s. 129-140
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2083-6325
e-ISSN: 2449-7142
Adres url:
DOI:



7/90
Autorzy: Bożena Muchacka, Jolanta Sajdera, Magdalena Grochowalska.
Tytuł: Rola dziecka w interakcji ze środowiskiem społecznym w ujęciu treści dokumentów programowych wychowania przedszkolnego w Polsce w latach 1962-2018 / Bożena Muchacka, Jolanta Sajdera, Magdalena Grochowalska
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2020, Vol. 8, nr 2, s. 7-26
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
Adres url:



8/90
Autorzy: Magdalena Grochowalska.
Tytuł: Spotkanie dziecka z kulturą audiowizualną: obraz konstytuujący się w rodzicielskim dyskursie o dziecięcej codzienności / Magdalena Grochowalska
Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2020, Vol. 15, nr 1, s. 9-22
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1896-2327
e-ISSN: 2353-7787
Adres url:
DOI:



9/90
Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Magdalena Grochowalska, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Concept model of training for Polish kindergarten and pre-school teachers / B. Muchacka, I. Czaja-Chudyba, M. Grochowalska, A. Muchacka-Cymerman
Źródło: W: Edulearn 18: proceedings : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies July 2nd-4th, 2018 - Palma, Mallorca, Spain / L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2018
Opis fizyczny: S. 9660-9666
p-ISBN: 978-84-09-02709-5
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Liczba arkuszy: 0,33



    10/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Dylematy wymagającej współpracy - ku pytaniom o relacje rodziców i nauczycieli w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2018, nr 1, s. 115-128
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2353-7140
    e-ISSN: 2353-7159
    Adres url:



    11/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Kariera czy fucha? : relacje społeczne w konstruowaniu kariery zawodowej przez początkujących nauczycieli / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Ruch Pedagogiczny. - 2018, nr 2, s. 81-90
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    p-ISSN: 0483-4992



    12/90
    Autorzy: Bożena Muchacka, Jolanta Sajdera, Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: National pre-school education curriculum framework in Poland : between "Language of requirements" and source of teachers inspiration / B. Muchacka, J. Sajdera, M. Grochowalska
    Źródło: W: Edulearn 18: proceedings : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies July 2nd-4th, 2018 - Palma, Mallorca, Spain / edited by L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres
    Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2018
    Opis fizyczny: S. 9675-9681
    p-ISBN: 978-84-09-02709-5
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Liczba arkuszy: 0,33
    Adres url:
    DOI:



    13/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Nieformalne uczenie się w środowisku pracy jako kontekst rozwoju osobowego i zawodowego początkującego nauczyciela / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2018, T. 7, s. 61-69
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2300-2689
    Adres url:



    14/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: "Niecodzienna codzienność" w projektowaniu działania nauczyciela, czyli o wychowaniu małego dziecka w dyskursie studentów pedagogiki / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2018, T. 9, nr 1, s. 207-218
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    p-ISSN: 2083-0998
    Adres url:



    15/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera.
    Tytuł: Placówka przedszkolna w Małopolsce miejscem współpracy nauczycieli / Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera
    Źródło: W: Szkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej / redakcja naukowa Iwona Ocetkiewicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
    Opis fizyczny: S. 11-36
    p-ISBN: 978-83-8084-042-3
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 1,4
    Adres url:
    DOI:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    16/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera.
    Tytuł: Podstawa programowa wychowania przedszkolnego jako wyraz oczekiwań MEN wobec dzieci i nauczycieli : głos w sprawie reformy oświaty w Polsce / Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera
    Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2017, Vol. 12, nr 1, s. 13-29
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    p-ISSN: 1896-2327
    e-ISSN: 2353-7787
    Adres url:
    DOI:



    17/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Spotkanie początkujących nauczycieli z kulturą organizacji a odnajdywanie własnej drogi pedagogicznej / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2017, nr 1, s. 15-27
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2353-7140
    e-ISSN: 2353-7159
    Adres url:



    18/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Co jest za tymi drzwiami? : o potrzebie przygotowania początkujących nauczycieli do wejścia w kulturę szkoły / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2016, T. 7, nr 2, s. 61-73
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    p-ISSN: 2083-0998



    19/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Dorastanie do profesjonalizmu, czyli kariera zawodowa w doświadczeniach początkujących nauczycieli / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Rozwój nauczyciela : od wczesnej do późnej dorosłości / redakcja: Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik, Norbert G. Pikuła
    Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2016
    Opis fizyczny: S. 29-47
    p-ISBN: 978-83-8095-158-7
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,0



    20/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Jak stać się profesjonalistą? : wybrane uwarunkowania dynamiki rozwoju zawodowego początkujących nauczycieli / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2016, T. 5, s. 55-65
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2300-2689
    Adres url:



    21/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Oczarowanie czy/i rozczarowanie : dylematy uczestnictwa początkujących nauczycieli w działaniach wspólnotowych / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Szkoła : wspólnota dążeń? / pod redakcją Aleksandry Minczanowskiej, Anny Szafrańskiej-Gajdzicy, Mirosława J. Szymańskiego
    Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2016
    Opis fizyczny: S. 114-126
    p-ISBN: 978-83-8019-416-8
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,7
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    22/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Potencjał różnorodności czy potrzeba uniwersalności : znaczenia nadawane wsparciu w uczeniu się przez nauczycieli przedszkola / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
    Opis fizyczny: S. 108-114
    p-ISBN: 978-83-7271-979-9
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    23/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Waloryzowanie pracy nauczyciela w kulturze grupy zawodowej : z doświadczeń początkujących nauczycieli / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2016, nr 1, s. 25-37
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2353-7140
    e-ISSN: 2353-7159
    Adres url:



    24/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Adaptive versus emancipatory perspective in pre-school education / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Around the care and upbringing of pedagogical reflection / red. Oresta Karpenko, Teresa Parczewska
    Adres wydawniczy: Drohobych : Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University, 2015
    Opis fizyczny: S. 147-155
    p-ISBN: 979-966-384-340-7
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000



    25/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Badacz czy nauczyciel? : uwarunkowania uczenia się roli zawodowej przez początkujących nauczycieli akademickich / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2015, T. 4, s. 23-31
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2300-2689
    Adres url:



    26/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera.
    Tytuł: Instruktaż w zakresie przygotowania studenta do pracy w przedszkolu i szkole podstawowej : instruktaż dla opiekunów praktyk "Nowe wychowanie we współczesnym przedszkolu i szkole podstawowej" / [Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera]
    Adres wydawniczy: Kielce : Wyższa Szkoła Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach, 2015
    Opis fizyczny: 53 s.
    p-ISBN: 978-83-63981-03-7
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL



    27/90
    Autorzy: Katarzyna Potyrała, Iwona Ocetkiewicz, Anna Czyż, Magdalena Grochowalska, Stanisław Kowal, Jolanta Sajdera, Tomasz Smoleń, Anna Szkolak, Danuta Topa, Jovita Vaškevič-Buś, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga, Izabella Gałuszka, Ewelina Włodarczyk, Andrzej Ziarko.
    Tytuł: Nauczyciel i uczeń w szkole uczącej się [Dokument elektroniczny] : raport z projektu PNPBiE 6120-91/14 realizowanego przez Wydział Pedagogiczny UP w Krakowie / [Katarzyna Potyrała, Iwona Ocetkiewicz et al., w tym Anna Czyż, Magdalena Grochowalska, Stanisław Kowal, Jolanta Sajdera, Tomasz Smoleń, Anna Szkolak, Danuta Topa, Jovita Vaskevič - Buś, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga, Izabella Gałuszka, Ewelina Włodarczyk, Andrzej Ziarko]
    Adres wydawniczy: Kraków, 2015
    Opis fizyczny: 157 s.
    Uwagi: Raport opublikowany w Biuletynie Informacyjnym Małopolskiego Kuratorium Oświaty we wrześniu 2015 r.
    Typ publikacji: DE
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    28/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: O sposobach rozumienia "dobrej" edukacji przedszkolnej z perspektywy rodziców i nauczycieli : przykład konstruowania obrazu dzieciństwa / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Przestrzenie dziecka i dzieciństwa : wielość perspektyw i znaczeń / red. Teresa Parczewska
    Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2015
    Opis fizyczny: S. 85-97
    p-ISBN: 978-83-7784-694-0
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5



    29/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Od wiedzy do działania : praca zawodowa w doświadczeniach początkujących nauczycieli edukacji przedszkolnej / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Przegląd Pedagogiczny. - 2015, nr 1, s. 85-97
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    p-ISSN: 1897-6557
    Adres url:



    30/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Zobowiązania wychowawcze nauczyciela wobec dziecka w przekonaniach studentów edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Rozwój i wychowanie dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym - perspektywy i problemy / redakcja naukowa: Jolanta Karbowniczek, Anna Błasiak, Ewa Dybowska
    Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Ignatianum w Krakowie : Wydawnictwo WAM, 2015
    Opis fizyczny: S. 167-182
    p-ISBN: 978-83-7614-229-6
    p-ISBN: 978-83-277-1112-0
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,7



    31/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Codzienność szkoły konstytuująca się w rodzicielskim dyskursie o edukacji / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Codzienność szkoły : uczeń / pod red. Ewy Bochno, Inetty Nowosad, Mirosława J. Szymańskiego
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2014
    Opis fizyczny: S. 103-115
    p-ISBN: 978-83-7850-531-0
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    32/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Codzienność świata społecznego szkoły kontekstem doświadczania napięć przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Szkoła jako przestrzeń edukacyjnego (nie)porozumienia / red. nauk. Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek
    Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2014
    Opis fizyczny: S. 61-76
    p-ISBN: 978-83-7850-524-2
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    33/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Dylematy nowicjusza : konteksty stawania się nauczycielem edukacji przedszkolnej / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2014, nr 1, s. 27-40
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 1896-2327
    DOI:



    34/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Interactive learning environment for children in the beliefs of pre-school teachers / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Revija za Elementarno Izobraževanje. - 2014, Vol. 7, nr 3-4, s. 127-139
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 1855-4431
    Liczba arkuszy: 1
    Adres url:



    35/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Koncepcje "dobrego nauczyciela" czyli o przygotowaniu studentów do wejścia w kulturę przedszkola / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: História, súčasnos a perspektívy vzdelávania na Pedagogickej fakulte Prešovskej univerzity v Prešove : zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasou organizovanej Pedagogickou fakultou PU pri príležitosti 65. výročia založenia Pedagogickej fakulty v Prešove / [ed. Alena Prídavková, Martin Klimovič]
    Adres wydawniczy: Preşov : Vydavatelstvo Prešovskej univerzity, 2014
    Opis fizyczny: S. 181-188
    p-ISBN: 978-80-555-1237-2
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    36/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Learning and teaching: problems concerning the professional development of beginning pre-school teachers [Dokument elektroniczny] / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Předškolní vzdělávání v teorii a praxi : jaká je současná situace v české republice a zahraniční východiska pro vzdělavání u nás / Zora Syslová, Veronika Rodová
    Adres wydawniczy: Brno : Masarykova univerzita, 2014
    Opis fizyczny: S. 227-232
    e-ISBN: 978-80-210-7370-8
    Uwagi: Publikacje dostępna na CD-ROM.
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000



    37/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Obowiązek szkolny sześciolatków jako problem i wyzwanie / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Konspekt. - 2014, nr 4 (53), s. 25-27
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 1509-6726
    Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa:



    38/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Sposoby funkcjonowania nauczycieli w zmianie edukacyjnej / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2014, T. 67, s. 75-86
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 0079-3418
    Adres url:



    39/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Dylematy doświadczania przez nauczycieli poczucia własnej wartości / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Wartości w teorii i praktyce edukacyjnej / red. nauk. Irena Adamek, Zofia Szarota, Ewa Żmijewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013
    Opis fizyczny: S. 217-226
    p-ISBN: 978-83-7271-847-4
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 681)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    40/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Formalizm praktyki pedagogicznej w kontekście pytań o zmiany w edukacji przedszkolnej / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2013, nr 1, s. 37-48
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2353-7140
    Adres url:



    41/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Instytucjonalne ramy edukacji przedszkolnej jako tło wspierania rozwoju dziecka / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Świat małego dziecka. T. 1 / red. nauk. Hanna Krauze-Sikorska, Michał Klichowski, Kinga Kuszak
    Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2013
    Opis fizyczny: S. 97-108
    p-ISBN: 978-83-232-2620-8
    Seria: (Psychologia i Pedagogika ; nr 200)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    42/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Nauczyciel małego dziecka w przestrzeniach edukacyjnych / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Edukacja przedszkolna w Polsce i na świecie : wybrane zagadnienia / Teresa Parczewska, Barbara Bilewicz-Kuźnia
    Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2013
    Opis fizyczny: S. 107-124
    p-ISBN: 978-83-7784-329-1
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    43/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Rzeczywisty czy (i) iluzoryczny obraz dyskursu edukacyjnego w przedszkolu / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej / red. nauk. Maria Dudzikowa, Karina Knasiecka-Falbierska
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2013
    Opis fizyczny: S. 379-397
    p-ISBN: 978-83-7850-173-2
    p-ISBN: 978-83-7850-174-9
    Seria: (Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    44/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Język, który zniewala : praktyki ramowania w edukacji przedszkolnej / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2012, T. 65, s. 93-103
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000



    45/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Przyszli nauczyciele wczesnej edukacji wobec dyskursywności pedagogiki / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Z zagadnień profesjonalizacji nauczycieli wczesnej edukacji w dobie zmian / red. nauk. Józefa Bałachowicz, Anna Szkolak
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner, 2012
    Opis fizyczny: S. 11-25
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    46/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Refleksyjność - niewygodna kategoria w stawaniu sie nauczycielem przedszkola [Dokument elektroniczny] / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Komplexnost' a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii : zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnu účast'ou organizovanej Pedagogickou fakultou PU pri príležitosti 15. výročia založenia Prešovskej univerzity v Prešove / Alena Prídavková, Martin Klimovič (eds.)
    Adres wydawniczy: Prešov : Vydavatelstvo Prešovskej univerzity, 2012
    Opis fizyczny: S. 623-629
    Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    47/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Wokół (nie)zamierzonych skutków przemian w edukacji przedszkolnej / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Nowe wyzwania i perspektywy dla wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej / red. nauk. Barbara Surma.
    Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Ignatianum : Wydawnictwo WAM, 2012
    Opis fizyczny: S. 37-65
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    48/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Przekonania nauczycieli na temat sposobów działania w zmieniającej się edukacji wczesnoszkolnej / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Studia Pedagogiczne. - 2011, nr 64, s. 237-254
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    p-ISSN: 0081-6795
    Adres url:



    49/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Determinants building the child's knowledge and competence in the educational reality of the nursery school / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Naukovij Časopis NPU imeni M. P. Dragomanova. Seriâ No 5, Pedagogični nauki. - 2010, Vyp. 25, s. 300-305
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 2.000



    50/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Doświadczenia indywidualne w przestrzeni edukacyjnej jako źródło kompetencji komunikacyjnej dziecka / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Edukacja : równość czy jakość? / red. nauk. Joanna Łukasik, Inetta Nowosad, Mirosław J. Szymański
    Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2010
    Opis fizyczny: S. 245-260
    Seria: (Komunikacja Społeczna w Edukacji)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000



    51/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Działania nauczyciela spostrzegane jako okazja do rozwijania językowej inicjatywy dziecka / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Relacje i konteksty (w) edukacji elementarnej / pod red. Ireny Adamek, Magdaleny Grochowalskiej i Ewy Żmijewskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010
    Opis fizyczny: S. 355-360
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    52/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Marginalizowana i faworyzowana aktywność dziecka, czyli o bawieniu i uczeniu się / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Psychopedagogiczne aspekty rozwoju i edukacji małego dziecka / pod red. Teresy Parczewskiej
    Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2010
    Opis fizyczny: S. 85-103
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    53/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Principles of work for pre-school teachers in the context of creating a social learning environment for children [Dokument elektroniczny] / Magdalea Grochowalska
    Źródło: W: Fórum o premenách univerzitného vzdelávania : zborník príspevkov z XII. medzinárodnej vedeckej konferencie, konanej v decembri 2009 v rámci cyklu konferencií "Cesty demokracie vo výchove a vzdelávaní" / Adriana Wiegerová (ed.)
    Adres wydawniczy: Bratislava : Univerzita Komenského. Pedagogická fakulta, 2010
    Opis fizyczny: S. 38-42
    Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    54/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Przekaz medialny w rozwoju i edukacji dzieci / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Pedagogika kreatywna wyzwaniem edukacji XXI wieku / pod red. Ewy Smak i Stanisławy Włoch
    Adres wydawniczy: Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2010
    Opis fizyczny: S. 303-312
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    55/90
    Autorzy: Irena Adamek, Magdalena Grochowalska, Ewa Żmijewska.
    Tytuł: Relacje i konteksty (w) edukacji elementarnej / pod red. Ireny Adamek, Magdaleny Grochowalskiej i Ewy Żmijewskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010
    Opis fizyczny: 381 s.
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    56/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Spojrzenie na zabawę z perspektywy uczenia się dzieci w edukacji / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Edukacja elementarna : wyzwania, konteksty, dylematy / red. Aleksandra Skowrońska-Kruszewska
    Adres wydawniczy: Częstochowa : Akademia im. Jana Długosza, 2010
    Opis fizyczny: S. 48-56
    Uwagi: Publikacja także na CD-ROM.
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    57/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Wspieranie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dziecka w kontekście uwarunkowań interakcyjnych / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Edukacja dziecka : mity i fakty / pod red. Elżbiety Jaszczyszyn, Jolanty Szada-Borzyszkowskiej
    Adres wydawniczy: Białystok : Trans Humana, 2010
    Opis fizyczny: S. 277-290
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    58/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Czym skorupka za młodu nasiąknie, czyli o znaczeniu przedszkolnej edukacji językowej / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Wybrane zagadnienia edukacji człowieka w dzieciństwie / red. nauk. Danuta Waloszek
    Adres wydawniczy: Kraków : Centrum Edukacyjne Bliżej Przedszkola, 2009
    Opis fizyczny: S. 137-151
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    59/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Edukacja językowa dziecka w wieku przedszkolnym jako przedmiot troski rodziców i nauczycieli / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Wczesna edukacja dziecka : perspektywy i zagrożenia / pod red. Stanisławy Włoch
    Adres wydawniczy: Opole : Wydaw. Uniwersytetu Opolskiego, 2009
    Opis fizyczny: S. 309-316
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    60/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Oczekiwania i wymagania nauczycieli, czyli o refleksji w rozmowie z dzieckiem / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Edukacja jutra : XV Tatrzańskie Seminarium Naukowe. T. 2 / red. nauk. Kazimierz Denek, Tadeusz Koszczyc, Wojciech Starościak
    Adres wydawniczy: Wrocław : Akademia Wychowania Fizycznego : Wrocławskie Towarzystwo Naukowe - Wydawnictwo, 2009
    Opis fizyczny: S. 183-192
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    61/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych dziecka w wieku przedszkolnym : wybrane konteksty / Magdalena Grochowalska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2009
    Opis fizyczny: 127, [3] s.
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 540)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    62/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Sposób odbioru przekazu medialnego przez dziecko w opinii nauczycieli przedszkoli / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Nauczyciel wczesnej edukacji w kontekście zmian edukacyjnych / pod red. Wiesławy Leżańskiej
    Adres wydawniczy: Łódź : Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 2009
    Opis fizyczny: S. 342-351
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    63/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Wiedza nauczycieli o stymulowaniu kompetencji komunikacyjnej ucznia / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Nauczyciel w systemie edukacyjnym : teraźniejszość i przyszłość / pod red. Ireny Adamek, Ewy Żmijewskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2009
    Opis fizyczny: S. 124-130
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    64/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Język a edukacja : uczenie się różnicowania wypowiedzi a sytuacja mówienia / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Forum Dydaktyczne. - 2008, nr 3-4, s. 76-84
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    65/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Program telewizyjny elementem środowiska rozwoju językowego dziecka / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Dziecko a zagrożenia współczesnego świata / pod red. Sabiny Guz
    Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2008
    Opis fizyczny: S. 239-251
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000



    66/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Przedszkole i szkoła jako środowisko wspierania rozwoju dziecka / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Szkoła w świecie współczesnym / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej i Mirosława Szymańskiego
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008
    Opis fizyczny: S. 117-124
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    67/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Interakcyjne uwarunkowania rozwijania kompetencji dialogowej dziecka w wieku przeszkolnym / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Dziecko - sukcesy i porażki / pod red. Rafała Piwowarskiego
    Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2007
    Opis fizyczny: S. 271-280
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    68/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Dialog dziecko - nauczyciel a problemy progu szkolnego / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Szkoła w nauce i praktyce edukacyjnej. T. 1 / pod red. Bożeny Muchackiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006
    Opis fizyczny: S. 249-255
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    69/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Konteksty komunikacyjne a rozwój języka dziecka / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Edukacja przedszkolna w teorii i praktyce / pod red. Stanisławy Włoch
    Adres wydawniczy: Opole : Wydaw. Uniwersytetu Opolskiego, 2006
    Opis fizyczny: S. 149-157
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    70/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Doświadczenia językowe a aktywność własna dziecka / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2005, T. 58, s.55-64
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    71/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Media wizualne a potrzeby rozwojowe i edukacja dzieci / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Współczesne tendencje rozwoju pedagogiki wczesnoszkolnej / red. nauk. Ewa Kozak-Czyżewska, Dorota Zdybel, Barbara Kępa
    Adres wydawniczy: Kielce : MAC Edukacja, 2005
    Opis fizyczny: S. 407-415
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    72/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Play as a field for development of child's communicative activity / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Play and Education : 23rd World Play Conference : Cracow 2004 / ed. by Bożena Muchacka, Krzysztof Kraszewski
    Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Pedagogiczna, 2005
    Uwagi: Publikacja dostępna na CD.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    73/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Społeczno-kulturowy aspekt interakcji nauczyciel - dziecko / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Edukacja - szkoła - nauczyciele : promowanie rozwoju dziecka / pod red. Józefa Kuźmy i Janusza Morbitzera
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2005
    Opis fizyczny: S. 446-450
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    74/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Dialogowe ujmowanie edukacji kontekstem rozwoju dziecka [Dokument elektroniczny] / Magdalena Grochowalska
    Uwagi: Referat wygłoszony na V Ogólnopolskim Zjeździe Pedagogicznym, Wrocław, 7-8 czerwca 2004.
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    75/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Kompetencje interpretacyjne a relacje nauczyciel - student - dziecko / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Pytania o przyszłość nauczyciela i ucznia jako podmiotów wczesnej edukacji / pod red. Wiesławy Leżańskiej, Anny Tyl
    Adres wydawniczy: Łódź : Wyższa Szkoła Informatyki, 2004
    Opis fizyczny: S. 297-306
    Uwagi: Pytania o przyszłość kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji ; Konferencja odbyła się w dniach 31 maja - 2 czerwca 2004 na Uniwersytecie Łódzkim.
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    76/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Kompetencje komunikacyjne nauczycieli a edukacja / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Kształcenie nauczycieli przedszkoli i klas początkowych w okresie przemian edukacyjnych / pod red. Bożeny Muchackiej, Krzysztofa Kraszewskiego
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2004
    Opis fizyczny: S. 32-39
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    77/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Play as a field for development of child's communicative activity / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Play and Education : 23rd ICCP World Play Conference : abstracts book / ed. by Bożena Muchacka, Krzysztof Kraszewski, Rimmert van der Kooij
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004
    Opis fizyczny: S. 49
    Typ publikacji: ZRA
    Język publikacji: ENG



    78/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera.
    Tytuł: Spiel als Mittel der Sozialisierung und Kommunikationsunterstützung [Dokument elektroniczny] / Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera
    Źródło: W: Spiel und Spielzeug in der Lehrerausbildung : Vorlesungen mit Werkstattübungen / hrsg. Egon Schmuck [et al.]
    Adres wydawniczy: [Erfurt], [2004]
    Uwagi: CD-ROM
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: GER



    79/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Dziecko odbiorcą komunikacyjnej wartości gestu / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: W poszukiwaniu nowych sposobów wyjaśniania rozwoju : od klasycznych do nowych propozycji : XII Ogólnopolska Konferencja Psychologii Rozwojowej : Kraków, 5-8 czerwca, 2003 / [kom. programowy Maria Kielar-Turska et al.]
    Adres wydawniczy: Kraków : Sekcja Psychologii Rozwojowej PTP : Instytut Psychologii UJ, 2003
    Opis fizyczny: S. 58
    Typ publikacji: PRA
    Język publikacji: POL



    80/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Komunikowanie się w procesie zintegrowanej edukacji / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: O komunikowaniu się w przedszkolu i w nauczaniu zintegrowanym / pod red. Krystyny Gąsiorek i Magdaleny Grochowalskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2003
    Opis fizyczny: S. 42-51
    Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 10)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    81/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Nauczyciel w poszukiwaniu dróg wspomagania rozwoju dziecka / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Nauki pedagogiczne w teorii i praktyce edukacyjnej. T. 1 / pod red. Józefa Kuźmy i Janusza Morbitzera
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2003
    Opis fizyczny: S. 149-154
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    82/90
    Autorzy: Krystyna Gąsiorek, Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: O komunikowaniu się w przedszkolu i w nauczaniu zintegrowanym / pod red. Krystyny Gąsiorek i Magdaleny Grochowalskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2003
    Opis fizyczny: 110, [2] s.
    Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 10)
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL



    83/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Gestykulacja i mowa : o niewerbalnym komunikowaniu się dzieci w wieku przedszkolnym / Magdalena Grochowalska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2002
    Opis fizyczny: 157, [3] s.
    Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 339)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    84/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Komunikacyjny wymiar mediów wizualnych a rozwój dzieci / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Rozwój - natura - wychowanie : XI Ogólnopolska Konferencja Psychologii Rozwojowej / kom. org. Jolanta Krzyżewska, Krzysztof Krzyżewski
    Adres wydawniczy: Cieszyn, 2002
    Opis fizyczny: S. 23
    Typ publikacji: PRA
    Język publikacji: POL



    85/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Współczesne ujęcie teorii i praktyki w kontekście kształcenia nauczycieli - próba pojednania / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Kształcenie praktyczne przyszłych nauczycieli nowoczesnej szkoły / pod red. Józefa Kuźmy, Ryszarda Wrońskiego
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2002
    Opis fizyczny: S. 79-86
    Uwagi: Zbiór referatów i komunikatów prezentowanych na konferencji naukowej, Kraków, 5-7 grudnia 2000 r.
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    86/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Aktywność komunikacyjna dzieci w wieku przedszkolnym : sprawność językowa a gestykulacja / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Psychologia Rozwojowa. - 2001, nr 1-2, s. 119-129
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    87/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Możliwości percepcyjne dzieci w kontakcie z książką / Magdalena Grochowalska
    Źródło: Notes Biblioteczny. - 2001, nr 2, s. 3-12
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    88/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Umiejętności kluczowe ucznia w młodszym wieku szkolnym / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Nauczyciel i uczeń w edukacji zintegrowanej w klasach 1-3 / pod red. Ireny Adamek
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2001
    Opis fizyczny: S. 36-49
    Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 5)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    89/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Umiejętności komunikacyjne ucznia i nauczyciela / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Nauczyciel i uczeń w edukacji zintegrowanej w klasach 1-3 / pod red. Ireny Adamek
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2001
    Opis fizyczny: S. 24-35
    Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 5)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    90/90
    Autorzy: Magdalena Grochowalska.
    Tytuł: Wspomaganie aktywności komunikacyjnej dzieci w wieku przedszkolnym / Magdalena Grochowalska
    Źródło: W: Rozwój człowieka w kontekście edukacji : IX Ogólnopolska Konferencja Psychologii Rozwojowej : program i streszczenia prezentacji / red. Maria Kielar-Turska, Jan Łuczyński
    Adres wydawniczy: Kraków, 2000
    Opis fizyczny: S. 33
    Typ publikacji: PRA
    Język publikacji: POL

         stosując format:
    Nowe wyszukiwanie