Autorzy: Aneta Wojnarowska, Jolanta Sajdera, Magdalena Grochowalska. Tytuł: The work engagement among the kindergarten teachers / Aneta Wojnarowska, Jolanta Sajdera, Magdalena Grochowalska Źródło: W: Idee e riflessioni per un nuovo umanesimo pedagogico / a cura di: Vincenzo A. Piccione Adres wydawniczy: Giugno : Romatre-Press, 2024 Opis fizyczny: S. 159-169 p-ISBN: 979-12-5977-334-0 Seria: (Le Ragioni di Erasmus, Scienze Sociali) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url: DOI:
2/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Doświadczanie codzienności zawodowej w perspektywie nauczycielek przedszkola / Magdalena Grochowalska Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2023, Vol. 11, nr 2, s. 7-21 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
3/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Kulturowe wyzwanie czy oczywistość? : dylematy pracy nauczycieli w warunkach wielokulturowości / Magdalena Grochowalska Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2023, Vol. 11, nr specjany, s. 165-178 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
4/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Znaczenia nadawane działaniom profesjonalnym przez nauczycielki edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych / redakcja naukowa Elżbieta Stokowska-Zagdan, Piotr Miller, Grażyna Cęcelek, Elżbieta Woźnic Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2022 Opis fizyczny: S. 109-120 p-ISBN: 978-83-8270-176-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
5/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Formy wsparcia społecznego w realizacji kariery zawodowej w doświadczeniach początkujących nauczycielek przedszkola (raport z badań) / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Wspieranie jednostek i grup w różnych wymiarach życia społecznego : aspekty teoretyczno-praktyczne / redakcja naukowa Magdalena Piorunek, Joanna Nawój-Połoczańska, Agnieszka Skoworńska-Pućka Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2021 Opis fizyczny: S. 371-390 p-ISBN: 978-83-232-3982-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
6/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska, Bożena Muchacka, Jolanta Sajdera, Lucyna Smółka, Aneta Wojnarowska. Tytuł: Konteksty zaangażowania nauczycieli przedszkola w działania profesjonalne / Magdalena Grochowalska, Bożena Muchacka, Jolanta Sajdera, Lucyna Smółka, Aneta Wojnarowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Petrus, 2020 Opis fizyczny: 244 s. p-ISBN: 978-83-7720-604-1 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
7/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Participation of the Beginner Teacher in Social and Cultural Space of the School: On the Need of Transgressive Opening to Change / Magdalena Grochowalska Źródło: Kultura i Edukacja. - 2020, nr 4, s. 159-175 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1230-266X Adres url: DOI:
8/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Początkujący nauczyciel przedszkola we wspólnocie zawodowej : od niepewności ku pełnemu uczestnictwu w socjokulturowych praktykach / Magdalena Grochowalska Źródło: Forum Pedagogiczne. - 2020, T. 10, nr 1, s. 129-140 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2083-6325 e-ISSN: 2449-7142 Adres url: DOI:
9/92
Autorzy: Bożena Muchacka, Jolanta Sajdera, Magdalena Grochowalska. Tytuł: Rola dziecka w interakcji ze środowiskiem społecznym w ujęciu treści dokumentów programowych wychowania przedszkolnego w Polsce w latach 1962-2018 / Bożena Muchacka, Jolanta Sajdera, Magdalena Grochowalska Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2020, Vol. 8, nr 2, s. 7-26 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
10/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Spotkanie dziecka z kulturą audiowizualną: obraz konstytuujący się w rodzicielskim dyskursie o dziecięcej codzienności / Magdalena Grochowalska Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2020, Vol. 15, nr 1, s. 9-22 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787 Adres url: DOI:
11/92
Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Magdalena Grochowalska, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Concept model of training for Polish kindergarten and pre-school teachers / B. Muchacka, I. Czaja-Chudyba, M. Grochowalska, A. Muchacka-Cymerman Źródło: W: Edulearn 18: proceedings : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies July 2nd-4th, 2018 - Palma, Mallorca, Spain / L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2018 Opis fizyczny: S. 9660-9666 p-ISBN: 978-84-09-02709-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
Liczba arkuszy: 0,33
12/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Dylematy wymagającej współpracy - ku pytaniom o relacje rodziców i nauczycieli w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej / Magdalena Grochowalska Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2018, nr 1, s. 115-128 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
13/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Kariera czy fucha? : relacje społeczne w konstruowaniu kariery zawodowej przez początkujących nauczycieli / Magdalena Grochowalska Źródło: Ruch Pedagogiczny. - 2018, nr 2, s. 81-90 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 0483-4992
14/92
Autorzy: Bożena Muchacka, Jolanta Sajdera, Magdalena Grochowalska. Tytuł: National pre-school education curriculum framework in Poland : between "Language of requirements" and source of teachers inspiration / B. Muchacka, J. Sajdera, M. Grochowalska Źródło: W: Edulearn 18: proceedings : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies July 2nd-4th, 2018 - Palma, Mallorca, Spain / edited by L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2018 Opis fizyczny: S. 9675-9681 p-ISBN: 978-84-09-02709-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
Liczba arkuszy: 0,33 Adres url: DOI:
15/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Nieformalne uczenie się w środowisku pracy jako kontekst rozwoju osobowego i zawodowego początkującego nauczyciela / Magdalena Grochowalska Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2018, T. 7, s. 61-69 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
16/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: "Niecodzienna codzienność" w projektowaniu działania nauczyciela, czyli o wychowaniu małego dziecka w dyskursie studentów pedagogiki / Magdalena Grochowalska Źródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2018, T. 9, nr 1, s. 207-218 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 2083-0998 Adres url:
17/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera. Tytuł: Placówka przedszkolna w Małopolsce miejscem współpracy nauczycieli / Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera Źródło: W: Szkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej / redakcja naukowa Iwona Ocetkiewicz Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 11-36 p-ISBN: 978-83-8084-042-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1,4 Adres url: DOI: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
18/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera. Tytuł: Podstawa programowa wychowania przedszkolnego jako wyraz oczekiwań MEN wobec dzieci i nauczycieli : głos w sprawie reformy oświaty w Polsce / Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2017, Vol. 12, nr 1, s. 13-29 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 9.000 p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787 Adres url: DOI:
19/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Spotkanie początkujących nauczycieli z kulturą organizacji a odnajdywanie własnej drogi pedagogicznej / Magdalena Grochowalska Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2017, nr 1, s. 15-27 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
20/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Co jest za tymi drzwiami? : o potrzebie przygotowania początkujących nauczycieli do wejścia w kulturę szkoły / Magdalena Grochowalska Źródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2016, T. 7, nr 2, s. 61-73 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 2083-0998
21/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Dorastanie do profesjonalizmu, czyli kariera zawodowa w doświadczeniach początkujących nauczycieli / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Rozwój nauczyciela : od wczesnej do późnej dorosłości / redakcja: Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik, Norbert G. Pikuła Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2016 Opis fizyczny: S. 29-47 p-ISBN: 978-83-8095-158-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,0
22/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Jak stać się profesjonalistą? : wybrane uwarunkowania dynamiki rozwoju zawodowego początkujących nauczycieli / Magdalena Grochowalska Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2016, T. 5, s. 55-65 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
23/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Oczarowanie czy/i rozczarowanie : dylematy uczestnictwa początkujących nauczycieli w działaniach wspólnotowych / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Szkoła : wspólnota dążeń? / pod redakcją Aleksandry Minczanowskiej, Anny Szafrańskiej-Gajdzicy, Mirosława J. Szymańskiego Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2016 Opis fizyczny: S. 114-126 p-ISBN: 978-83-8019-416-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
24/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Potencjał różnorodności czy potrzeba uniwersalności : znaczenia nadawane wsparciu w uczeniu się przez nauczycieli przedszkola / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 108-114 p-ISBN: 978-83-7271-979-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
25/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Waloryzowanie pracy nauczyciela w kulturze grupy zawodowej : z doświadczeń początkujących nauczycieli / Magdalena Grochowalska Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2016, nr 1, s. 25-37 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
26/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Adaptive versus emancipatory perspective in pre-school education / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Around the care and upbringing of pedagogical reflection / red. Oresta Karpenko, Teresa Parczewska Adres wydawniczy: Drohobych : Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University, 2015 Opis fizyczny: S. 147-155 p-ISBN: 979-966-384-340-7 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
27/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Badacz czy nauczyciel? : uwarunkowania uczenia się roli zawodowej przez początkujących nauczycieli akademickich / Magdalena Grochowalska Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2015, T. 4, s. 23-31 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
28/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera. Tytuł: Instruktaż w zakresie przygotowania studenta do pracy w przedszkolu i szkole podstawowej : instruktaż dla opiekunów praktyk "Nowe wychowanie we współczesnym przedszkolu i szkole podstawowej" / [Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera] Adres wydawniczy: Kielce : Wyższa Szkoła Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach, 2015 Opis fizyczny: 53 s. p-ISBN: 978-83-63981-03-7 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
29/92
Autorzy: Katarzyna Potyrała, Iwona Ocetkiewicz, Anna Czyż, Magdalena Grochowalska, Stanisław Kowal, Jolanta Sajdera, Tomasz Smoleń, Anna Szkolak, Danuta Topa, Jovita Vakevič-Buś, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga, Izabella Gałuszka, Ewelina Włodarczyk, Andrzej Ziarko. Tytuł: Nauczyciel i uczeń w szkole uczącej się [Dokument elektroniczny] : raport z projektu PNPBiE 6120-91/14 realizowanego przez Wydział Pedagogiczny UP w Krakowie / [Katarzyna Potyrała, Iwona Ocetkiewicz et al., w tym Anna Czyż, Magdalena Grochowalska, Stanisław Kowal, Jolanta Sajdera, Tomasz Smoleń, Anna Szkolak, Danuta Topa, Jovita Vaskevič - Buś, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga, Izabella Gałuszka, Ewelina Włodarczyk, Andrzej Ziarko] Adres wydawniczy: Kraków, 2015 Opis fizyczny: 157 s. Uwagi: Raport opublikowany w Biuletynie Informacyjnym Małopolskiego Kuratorium Oświaty we wrześniu 2015 r. Typ publikacji: DE Język publikacji: POL Adres url:
30/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: O sposobach rozumienia "dobrej" edukacji przedszkolnej z perspektywy rodziców i nauczycieli : przykład konstruowania obrazu dzieciństwa / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Przestrzenie dziecka i dzieciństwa : wielość perspektyw i znaczeń / red. Teresa Parczewska Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2015 Opis fizyczny: S. 85-97 p-ISBN: 978-83-7784-694-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
31/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Od wiedzy do działania : praca zawodowa w doświadczeniach początkujących nauczycieli edukacji przedszkolnej / Magdalena Grochowalska Źródło: Przegląd Pedagogiczny. - 2015, nr 1, s. 85-97 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 1897-6557 Adres url:
32/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Zobowiązania wychowawcze nauczyciela wobec dziecka w przekonaniach studentów edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Rozwój i wychowanie dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym - perspektywy i problemy / redakcja naukowa: Jolanta Karbowniczek, Anna Błasiak, Ewa Dybowska Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Ignatianum w Krakowie : Wydawnictwo WAM, 2015 Opis fizyczny: S. 167-182 p-ISBN: 978-83-7614-229-6 p-ISBN: 978-83-277-1112-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7
33/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Codzienność szkoły konstytuująca się w rodzicielskim dyskursie o edukacji / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Codzienność szkoły : uczeń / pod red. Ewy Bochno, Inetty Nowosad, Mirosława J. Szymańskiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2014 Opis fizyczny: S. 103-115 p-ISBN: 978-83-7850-531-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
34/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Codzienność świata społecznego szkoły kontekstem doświadczania napięć przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Szkoła jako przestrzeń edukacyjnego (nie)porozumienia / red. nauk. Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2014 Opis fizyczny: S. 61-76 p-ISBN: 978-83-7850-524-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
35/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Dylematy nowicjusza : konteksty stawania się nauczycielem edukacji przedszkolnej / Magdalena Grochowalska Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2014, nr 1, s. 27-40 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 1896-2327 DOI:
36/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Interactive learning environment for children in the beliefs of pre-school teachers / Magdalena Grochowalska Źródło: Revija za Elementarno Izobraevanje. - 2014, Vol. 7, nr 3-4, s. 127-139 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 1855-4431 Liczba arkuszy: 1 Adres url:
37/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Koncepcje "dobrego nauczyciela" czyli o przygotowaniu studentów do wejścia w kulturę przedszkola / Magdalena Grochowalska Źródło: W: História, súčasnos a perspektívy vzdelávania na Pedagogickej fakulte Preovskej univerzity v Preove : zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasou organizovanej Pedagogickou fakultou PU pri príleitosti 65. výročia zaloenia Pedagogickej fakulty v Preove / [ed. Alena Prídavková, Martin Klimovič] Adres wydawniczy: Preşov : Vydavatelstvo Preovskej univerzity, 2014 Opis fizyczny: S. 181-188 p-ISBN: 978-80-555-1237-2 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL Adres url:
38/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Learning and teaching: problems concerning the professional development of beginning pre-school teachers [Dokument elektroniczny] / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Předkolní vzdělávání v teorii a praxi : jaká je současná situace v české republice a zahraniční východiska pro vzdělavání u nás / Zora Syslová, Veronika Rodová Adres wydawniczy: Brno : Masarykova univerzita, 2014 Opis fizyczny: S. 227-232 e-ISBN: 978-80-210-7370-8 Uwagi: Publikacje dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
39/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Obowiązek szkolny sześciolatków jako problem i wyzwanie / Magdalena Grochowalska Źródło: Konspekt. - 2014, nr 4 (53), s. 25-27 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 1509-6726 Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa:
40/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Sposoby funkcjonowania nauczycieli w zmianie edukacyjnej / Magdalena Grochowalska Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2014, T. 67, s. 75-86 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 0079-3418 Adres url:
41/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Dylematy doświadczania przez nauczycieli poczucia własnej wartości / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Wartości w teorii i praktyce edukacyjnej / red. nauk. Irena Adamek, Zofia Szarota, Ewa Żmijewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: S. 217-226 p-ISBN: 978-83-7271-847-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 681) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
42/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Formalizm praktyki pedagogicznej w kontekście pytań o zmiany w edukacji przedszkolnej / Magdalena Grochowalska Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2013, nr 1, s. 37-48 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2353-7140 Adres url:
43/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Instytucjonalne ramy edukacji przedszkolnej jako tło wspierania rozwoju dziecka / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Świat małego dziecka. T. 1 / red. nauk. Hanna Krauze-Sikorska, Michał Klichowski, Kinga Kuszak Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2013 Opis fizyczny: S. 97-108 p-ISBN: 978-83-232-2620-8 Seria: (Psychologia i Pedagogika ; nr 200) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
44/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Nauczyciel małego dziecka w przestrzeniach edukacyjnych / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Edukacja przedszkolna w Polsce i na świecie : wybrane zagadnienia / Teresa Parczewska, Barbara Bilewicz-Kuźnia Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2013 Opis fizyczny: S. 107-124 p-ISBN: 978-83-7784-329-1 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
45/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Rzeczywisty czy (i) iluzoryczny obraz dyskursu edukacyjnego w przedszkolu / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej / red. nauk. Maria Dudzikowa, Karina Knasiecka-Falbierska Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2013 Opis fizyczny: S. 379-397 p-ISBN: 978-83-7850-173-2 p-ISBN: 978-83-7850-174-9 Seria: (Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
46/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Język, który zniewala : praktyki ramowania w edukacji przedszkolnej / Magdalena Grochowalska Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2012, T. 65, s. 93-103 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
47/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Przyszli nauczyciele wczesnej edukacji wobec dyskursywności pedagogiki / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Z zagadnień profesjonalizacji nauczycieli wczesnej edukacji w dobie zmian / red. nauk. Józefa Bałachowicz, Anna Szkolak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner, 2012 Opis fizyczny: S. 11-25 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
48/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Refleksyjność - niewygodna kategoria w stawaniu sie nauczycielem przedszkola [Dokument elektroniczny] / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Komplexnost' a integrita v predprimárnej, primárnej a peciálnej edukácii : zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnu účast'ou organizovanej Pedagogickou fakultou PU pri príleitosti 15. výročia zaloenia Preovskej univerzity v Preove / Alena Prídavková, Martin Klimovič (eds.) Adres wydawniczy: Preov : Vydavatelstvo Preovskej univerzity, 2012 Opis fizyczny: S. 623-629 Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
49/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Wokół (nie)zamierzonych skutków przemian w edukacji przedszkolnej / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Nowe wyzwania i perspektywy dla wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej / red. nauk. Barbara Surma. Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Ignatianum : Wydawnictwo WAM, 2012 Opis fizyczny: S. 37-65 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
50/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Przekonania nauczycieli na temat sposobów działania w zmieniającej się edukacji wczesnoszkolnej / Magdalena Grochowalska Źródło: Studia Pedagogiczne. - 2011, nr 64, s. 237-254 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 0081-6795 Adres url:
51/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Determinants building the child's knowledge and competence in the educational reality of the nursery school / Magdalena Grochowalska Źródło: Naukovij Časopis NPU imeni M. P. Dragomanova. Seriâ No 5, Pedagogični nauki. - 2010, Vyp. 25, s. 300-305 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 2.000
52/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Doświadczenia indywidualne w przestrzeni edukacyjnej jako źródło kompetencji komunikacyjnej dziecka / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Edukacja : równość czy jakość? / red. nauk. Joanna Łukasik, Inetta Nowosad, Mirosław J. Szymański Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2010 Opis fizyczny: S. 245-260 Seria: (Komunikacja Społeczna w Edukacji) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
53/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Działania nauczyciela spostrzegane jako okazja do rozwijania językowej inicjatywy dziecka / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Relacje i konteksty (w) edukacji elementarnej / pod red. Ireny Adamek, Magdaleny Grochowalskiej i Ewy Żmijewskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010 Opis fizyczny: S. 355-360 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
54/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Marginalizowana i faworyzowana aktywność dziecka, czyli o bawieniu i uczeniu się / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Psychopedagogiczne aspekty rozwoju i edukacji małego dziecka / pod red. Teresy Parczewskiej Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2010 Opis fizyczny: S. 85-103 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
55/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Principles of work for pre-school teachers in the context of creating a social learning environment for children [Dokument elektroniczny] / Magdalea Grochowalska Źródło: W: Fórum o premenách univerzitného vzdelávania : zborník príspevkov z XII. medzinárodnej vedeckej konferencie, konanej v decembri 2009 v rámci cyklu konferencií "Cesty demokracie vo výchove a vzdelávaní" / Adriana Wiegerová (ed.) Adres wydawniczy: Bratislava : Univerzita Komenského. Pedagogická fakulta, 2010 Opis fizyczny: S. 38-42 Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
56/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Przekaz medialny w rozwoju i edukacji dzieci / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Pedagogika kreatywna wyzwaniem edukacji XXI wieku / pod red. Ewy Smak i Stanisławy Włoch Adres wydawniczy: Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2010 Opis fizyczny: S. 303-312 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
57/92
Autorzy: Irena Adamek, Magdalena Grochowalska, Ewa Żmijewska. Tytuł: Relacje i konteksty (w) edukacji elementarnej / pod red. Ireny Adamek, Magdaleny Grochowalskiej i Ewy Żmijewskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010 Opis fizyczny: 381 s. Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
58/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Spojrzenie na zabawę z perspektywy uczenia się dzieci w edukacji / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Edukacja elementarna : wyzwania, konteksty, dylematy / red. Aleksandra Skowrońska-Kruszewska Adres wydawniczy: Częstochowa : Akademia im. Jana Długosza, 2010 Opis fizyczny: S. 48-56 Uwagi: Publikacja także na CD-ROM. Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
59/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Wspieranie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dziecka w kontekście uwarunkowań interakcyjnych / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Edukacja dziecka : mity i fakty / pod red. Elżbiety Jaszczyszyn, Jolanty Szada-Borzyszkowskiej Adres wydawniczy: Białystok : Trans Humana, 2010 Opis fizyczny: S. 277-290 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
60/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Czym skorupka za młodu nasiąknie, czyli o znaczeniu przedszkolnej edukacji językowej / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Wybrane zagadnienia edukacji człowieka w dzieciństwie / red. nauk. Danuta Waloszek Adres wydawniczy: Kraków : Centrum Edukacyjne Bliżej Przedszkola, 2009 Opis fizyczny: S. 137-151 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
61/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Edukacja językowa dziecka w wieku przedszkolnym jako przedmiot troski rodziców i nauczycieli / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Wczesna edukacja dziecka : perspektywy i zagrożenia / pod red. Stanisławy Włoch Adres wydawniczy: Opole : Wydaw. Uniwersytetu Opolskiego, 2009 Opis fizyczny: S. 309-316 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
62/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Oczekiwania i wymagania nauczycieli, czyli o refleksji w rozmowie z dzieckiem / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Edukacja jutra : XV Tatrzańskie Seminarium Naukowe. T. 2 / red. nauk. Kazimierz Denek, Tadeusz Koszczyc, Wojciech Starościak Adres wydawniczy: Wrocław : Akademia Wychowania Fizycznego : Wrocławskie Towarzystwo Naukowe - Wydawnictwo, 2009 Opis fizyczny: S. 183-192 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
63/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych dziecka w wieku przedszkolnym : wybrane konteksty / Magdalena Grochowalska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2009 Opis fizyczny: 127, [3] s. Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 540) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000 Adres url: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
64/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Sposób odbioru przekazu medialnego przez dziecko w opinii nauczycieli przedszkoli / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Nauczyciel wczesnej edukacji w kontekście zmian edukacyjnych / pod red. Wiesławy Leżańskiej Adres wydawniczy: Łódź : Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 2009 Opis fizyczny: S. 342-351 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
65/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Wiedza nauczycieli o stymulowaniu kompetencji komunikacyjnej ucznia / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Nauczyciel w systemie edukacyjnym : teraźniejszość i przyszłość / pod red. Ireny Adamek, Ewy Żmijewskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2009 Opis fizyczny: S. 124-130 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
66/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Język a edukacja : uczenie się różnicowania wypowiedzi a sytuacja mówienia / Magdalena Grochowalska Źródło: Forum Dydaktyczne. - 2008, nr 3-4, s. 76-84 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
67/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Program telewizyjny elementem środowiska rozwoju językowego dziecka / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Dziecko a zagrożenia współczesnego świata / pod red. Sabiny Guz Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2008 Opis fizyczny: S. 239-251 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
68/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Przedszkole i szkoła jako środowisko wspierania rozwoju dziecka / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Szkoła w świecie współczesnym / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej i Mirosława Szymańskiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008 Opis fizyczny: S. 117-124 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
69/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Interakcyjne uwarunkowania rozwijania kompetencji dialogowej dziecka w wieku przeszkolnym / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Dziecko - sukcesy i porażki / pod red. Rafała Piwowarskiego Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2007 Opis fizyczny: S. 271-280 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
70/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Dialog dziecko - nauczyciel a problemy progu szkolnego / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Szkoła w nauce i praktyce edukacyjnej. T. 1 / pod red. Bożeny Muchackiej Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006 Opis fizyczny: S. 249-255 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
71/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Konteksty komunikacyjne a rozwój języka dziecka / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Edukacja przedszkolna w teorii i praktyce / pod red. Stanisławy Włoch Adres wydawniczy: Opole : Wydaw. Uniwersytetu Opolskiego, 2006 Opis fizyczny: S. 149-157 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
72/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Doświadczenia językowe a aktywność własna dziecka / Magdalena Grochowalska Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2005, T. 58, s.55-64 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
73/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Media wizualne a potrzeby rozwojowe i edukacja dzieci / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Współczesne tendencje rozwoju pedagogiki wczesnoszkolnej / red. nauk. Ewa Kozak-Czyżewska, Dorota Zdybel, Barbara Kępa Adres wydawniczy: Kielce : MAC Edukacja, 2005 Opis fizyczny: S. 407-415 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
74/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Play as a field for development of child's communicative activity / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Play and Education : 23rd World Play Conference : Cracow 2004 / ed. by Bożena Muchacka, Krzysztof Kraszewski Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Pedagogiczna, 2005 Uwagi: Publikacja dostępna na CD. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
75/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Społeczno-kulturowy aspekt interakcji nauczyciel - dziecko / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Edukacja - szkoła - nauczyciele : promowanie rozwoju dziecka / pod red. Józefa Kuźmy i Janusza Morbitzera Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2005 Opis fizyczny: S. 446-450 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
76/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Dialogowe ujmowanie edukacji kontekstem rozwoju dziecka [Dokument elektroniczny] / Magdalena Grochowalska Uwagi: Referat wygłoszony na V Ogólnopolskim Zjeździe Pedagogicznym, Wrocław, 7-8 czerwca 2004. Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL Adres url:
77/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Kompetencje interpretacyjne a relacje nauczyciel - student - dziecko / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Pytania o przyszłość nauczyciela i ucznia jako podmiotów wczesnej edukacji / pod red. Wiesławy Leżańskiej, Anny Tyl Adres wydawniczy: Łódź : Wyższa Szkoła Informatyki, 2004 Opis fizyczny: S. 297-306 Uwagi: Pytania o przyszłość kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji ; Konferencja odbyła się w dniach 31 maja - 2 czerwca 2004 na Uniwersytecie Łódzkim. Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
78/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Kompetencje komunikacyjne nauczycieli a edukacja / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Kształcenie nauczycieli przedszkoli i klas początkowych w okresie przemian edukacyjnych / pod red. Bożeny Muchackiej, Krzysztofa Kraszewskiego Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2004 Opis fizyczny: S. 32-39 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
79/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Play as a field for development of child's communicative activity / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Play and Education : 23rd ICCP World Play Conference : abstracts book / ed. by Bożena Muchacka, Krzysztof Kraszewski, Rimmert van der Kooij Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004 Opis fizyczny: S. 49 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
80/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera. Tytuł: Spiel als Mittel der Sozialisierung und Kommunikationsunterstützung [Dokument elektroniczny] / Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera Źródło: W: Spiel und Spielzeug in der Lehrerausbildung : Vorlesungen mit Werkstattübungen / hrsg. Egon Schmuck [et al.] Adres wydawniczy: [Erfurt], [2004] Uwagi: CD-ROM Typ publikacji: ZRO Język publikacji: GER
81/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Dziecko odbiorcą komunikacyjnej wartości gestu / Magdalena Grochowalska Źródło: W: W poszukiwaniu nowych sposobów wyjaśniania rozwoju : od klasycznych do nowych propozycji : XII Ogólnopolska Konferencja Psychologii Rozwojowej : Kraków, 5-8 czerwca, 2003 / [kom. programowy Maria Kielar-Turska et al.] Adres wydawniczy: Kraków : Sekcja Psychologii Rozwojowej PTP : Instytut Psychologii UJ, 2003 Opis fizyczny: S. 58 Typ publikacji: PRA Język publikacji: POL
82/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Komunikowanie się w procesie zintegrowanej edukacji / Magdalena Grochowalska Źródło: W: O komunikowaniu się w przedszkolu i w nauczaniu zintegrowanym / pod red. Krystyny Gąsiorek i Magdaleny Grochowalskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2003 Opis fizyczny: S. 42-51 Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 10) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
83/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Nauczyciel w poszukiwaniu dróg wspomagania rozwoju dziecka / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Nauki pedagogiczne w teorii i praktyce edukacyjnej. T. 1 / pod red. Józefa Kuźmy i Janusza Morbitzera Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2003 Opis fizyczny: S. 149-154 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
84/92
Autorzy: Krystyna Gąsiorek, Magdalena Grochowalska. Tytuł: O komunikowaniu się w przedszkolu i w nauczaniu zintegrowanym / pod red. Krystyny Gąsiorek i Magdaleny Grochowalskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2003 Opis fizyczny: 110, [2] s. Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 10) Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL
85/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Gestykulacja i mowa : o niewerbalnym komunikowaniu się dzieci w wieku przedszkolnym / Magdalena Grochowalska Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2002 Opis fizyczny: 157, [3] s. Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 339) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Adres url:
86/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Komunikacyjny wymiar mediów wizualnych a rozwój dzieci / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Rozwój - natura - wychowanie : XI Ogólnopolska Konferencja Psychologii Rozwojowej / kom. org. Jolanta Krzyżewska, Krzysztof Krzyżewski Adres wydawniczy: Cieszyn, 2002 Opis fizyczny: S. 23 Typ publikacji: PRA Język publikacji: POL
87/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Współczesne ujęcie teorii i praktyki w kontekście kształcenia nauczycieli - próba pojednania / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Kształcenie praktyczne przyszłych nauczycieli nowoczesnej szkoły / pod red. Józefa Kuźmy, Ryszarda Wrońskiego Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2002 Opis fizyczny: S. 79-86 Uwagi: Zbiór referatów i komunikatów prezentowanych na konferencji naukowej, Kraków, 5-7 grudnia 2000 r. Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
88/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Aktywność komunikacyjna dzieci w wieku przedszkolnym : sprawność językowa a gestykulacja / Magdalena Grochowalska Źródło: Psychologia Rozwojowa. - 2001, nr 1-2, s. 119-129 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
89/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Możliwości percepcyjne dzieci w kontakcie z książką / Magdalena Grochowalska Źródło: Notes Biblioteczny. - 2001, nr 2, s. 3-12 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
90/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Umiejętności kluczowe ucznia w młodszym wieku szkolnym / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Nauczyciel i uczeń w edukacji zintegrowanej w klasach 1-3 / pod red. Ireny Adamek Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2001 Opis fizyczny: S. 36-49 Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 5) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
91/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Umiejętności komunikacyjne ucznia i nauczyciela / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Nauczyciel i uczeń w edukacji zintegrowanej w klasach 1-3 / pod red. Ireny Adamek Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2001 Opis fizyczny: S. 24-35 Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 5) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
92/92
Autorzy: Magdalena Grochowalska. Tytuł: Wspomaganie aktywności komunikacyjnej dzieci w wieku przedszkolnym / Magdalena Grochowalska Źródło: W: Rozwój człowieka w kontekście edukacji : IX Ogólnopolska Konferencja Psychologii Rozwojowej : program i streszczenia prezentacji / red. Maria Kielar-Turska, Jan Łuczyński Adres wydawniczy: Kraków, 2000 Opis fizyczny: S. 33 Typ publikacji: PRA Język publikacji: POL