Wynik wyszukiwania

Zapytanie: GUNIA GRAŻYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 91

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/91

Autorzy: Izabella Gałuszka, Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Opinie nauczycieli i studentów na temat szans i zagrożeń inkluzji uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych / Izabella Gałuszka, Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2019, Vol. 7, nr 1, s. 103-116
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
Adres url:



2/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Promocja zdrowia w wielowymiarowych rozwiązaniach edukacyjno-terapeutycznych wobec osób z niepełnosprawnością / Grażyna Gunia
Źródło: W: Pedagogika, niepełnosprawność, edukacja : ku szerokim przestrzeniom rozwoju pedagogiki specjalnej : księga jubileuszowa dedykowana profesorowi Franciszkowi Wojciechowskiemu z okazji siedemdziesiątych urodzin / [red. Janina Kostkiewicz, Sylwia Opozda-Suder]
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2019
Opis fizyczny: S. 225-239
p-ISBN: 978-83-233-4600-5
e-ISBN: 978-83-233-9952-0
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,82



3/91
Autorzy: Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Aktywność osób z niepełnosprawnością i pełnosprawnych w czasie wolnym w zróżnicowanych przestrzeniach społecznych - doniesienie z badań własnych / Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : w trosce o dobrostan człowieka. T. 5 / pod red. Katarzyny Parys, Małgorzaty Trojańskiej, Agnieszki Ochman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: S. 73-92
p-ISBN: 978-83-8084-202-1
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 861)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 1
DOI:



4/91
Autorzy: Grażyna Gunia, Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Profesjonalizm nauczyciela w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przestrzeni szkoły włączającej - doniesienie z badań / Grażyna Gunia, Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2018, Vol. 6, nr 2/2, s. 313-324
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
Adres url:



5/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Szanse i zagrożenia dla teorii i praktyki logopedii XXI wieku / Grażyna Gunia
Źródło: W: Teoria i praktyka logopedyczna wybrane zagadnienia / pod redakcją Ewy Gackiej i Moniki Kaźmierczak
Adres wydawniczy: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018
Opis fizyczny: S. 15-28
p-ISBN: 978--83-8142-104-1
e-ISBN: 978--83-8142-105-8
Typ publikacji: PRO
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,8



6/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Gotowość studentów do komunikacji alternatywnej w działaniach edukacyjno-terapeutycznych z osobą z zaburzeniami mowy fonicznej / Grażyna Gunia
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 27, s. 156-170
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



7/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Integrująca rola ćwiczeń słuchowych w procesie wspomagania rozwoju kompetencji komunikacyjnej dzieci niesłyszących : tradycja czy innowacja? / Grażyna Gunia
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : konteksty indywidualne i środowiskowe. T. 4.2 / pod red. Katarzyny Parys, Magdaleny Pasteczki i Jacka Sikorskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 253-266
p-ISBN: 978-83-8084-063-8
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 796)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,76
DOI:



8/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Komunikacja alternatywna i wspomagająca w terapii logopedycznej dzieci, młodzieży i osób dorosłych z niepełnosprawnością słuchową / Grażyna Gunia
Źródło: Forum Logopedy. - 2017, nr 19, s. 9-12
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 1.000
p-ISSN: 2353-8260
Adres url:



9/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Praca z dzieckiem z wadą wymowy - wyzwanie dla praktyki i teorii nauk o wychowaniu / Grażyna Gunia
Źródło: W: Pedagogika specjalna - nowe obszary teorii i praktyki / pod redakcją Teresy Żółkowskiej i Ireny Ramik-Mażewskiej
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydział Humanistyczny US, 2017
Opis fizyczny: S. 133-148
p-ISBN: BRAK
Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość / Uniwersytet Szczeciński ; T. 12)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,99



10/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Społeczno-kulturowy kontekst wielospecjalistycznej diagnozy i terapii osób niesłyszących / Grażyna Gunia
Źródło: W: Współczesne tendencje w diagnozie i terapii logopedycznej / redakcja naukowa Danuta Pluta-Wojciechowska, Barbara Sambor
Adres wydawniczy: Gdańsk : Harmonia Universalis, 2017
Opis fizyczny: S. 111-121
p-ISBN: 978-83-7744-122-0
Seria: (Logopedia XXI Wieku)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,56
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



11/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Strategie podwyższania jakości życia osób z zaburzeniami komunikacji / Grażyna Gunia
Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2017, T. 70, s. 29-42
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0079-3418
Adres url:



12/91
Autorzy: Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman, Małgorzata Trojańska.
Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i innowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: 305 s.
p-ISBN: 978-83-7271-999-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764)
Uwagi: 10.24917/9788372719997
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Liczba arkuszy: 15,67



13/91
Autorzy: Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman, Małgorzata Trojańska.
Tytuł: Wprowadzenie / Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman, Małgorzata Trojańska
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i nnowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 5-10
p-ISBN: 978-83-7271-999-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764)
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 0,32



14/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Współpraca środowisk wychowawczych w procesie edukacji, opieki i rehabilitacji dzieci z niepełnosprawnością słuchu / Grażyna Maria Gunia
Źródło: Horyzonty Wychowania. - 2017, Vol. 16, no. 38, s. 55-71
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 1643-9171
e-ISSN: 2391-9485
Adres url:
DOI:



15/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Wybrane problemy diagnozy i terapii osób z zaburzeniami mowy i komunikacji w pracy pedagoga specjalnego / Grażyna Gunia
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 9, s. 5-13
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
e-ISSN: 2392-3210
DOI:



16/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Dr hab. Bożena Grochmal-Bach, prof. nadzw. / Grażyna Gunia
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 6, s. 24-27
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103



17/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Dyslalia [Dokument elektroniczny] / Grażyna Gunia
Źródło: W: Encyklopedia dzieciństwa : pierwsza encyklopedia o dziecku i dzieciństwie / red. nauk. Danuta Waloszek
Adres wydawniczy: , 2016
e-ISBN: 978-83-942938-2-6
Typ publikacji: PB
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 0,23
Adres url:



18/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Kvalita života žiakov so sluchovým postihnutím v podmienkach inkluzívnej edukácie v Poľsku / Grażyna Gunia
Źródło: W: Topografia kvality života v inkluzívnej edukácii / Jaroslava Gajdošiková Zaleiová (ed.)
Adres wydawniczy: Bratislava : IRIS, 2016
Opis fizyczny: S. 333-339
p-ISBN: 978-80-89726-82-0
p-ISBN: 978-80-89726-78-3
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: SLO
Liczba arkuszy: 0,3



19/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Prof. PhDr. Victor Lechta, Ph.D. / Grażyna Gunia
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 6, s. 86-91
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103



20/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Transdyscyplinarne standardy diagnozy i terapii osób z zaburzeniami słuchu i komunikacji / Grażyna Gunia
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 7, s. 4-13
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
e-ISSN: 2392-3210



21/91
Autorzy: Grażyna Gunia, Izabella Gałuszka.
Tytuł: Wolontariat w systemie wsparcia rodziców osób z niepełnosprawnością / Grażyna Gunia, Izabella Gałuszka
Źródło: W: Niepełnosprawność i choroba przewlekła : w perspektywie terapeutycznej, zawodowej i społeczno-opiekuńczej / redakcja naukowa: Bożena Płonka-Syroka, Michal Szyszka, Wiesław Wójcik
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka, 2016
Opis fizyczny: S. 129-146
p-ISBN: 978-83-65277-03-9
Seria: (Niepełnosprawność i Choroba Przewlekła w Perspektywie Antropologicznej)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1,0



22/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Jakość komunikacji osób z zaburzeniami w kontekście bilingwizmu / Grażyna Gunia
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2015, nr 17, s. 52-63
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9476



23/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Możliwości i granice inkluzji społecznej osób niesłyszących / Grażyna Gunia
Źródło: Wychowanie na co Dzień. - 2015, nr 2, s. 27-30
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 1230-7785



24/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Osoba niesłysząca - między autonomią a współpracą w przestrzeni społecznej komunikacji / Grażyna Gunia
Źródło: W: W poszukiwaniu indywidualnych dróg wspierających wszechstronny rozwój osób z niepełnosprawnością / pod redakcją Bernadety Szczupał, Andrzeja Giryńskiego, Grzegorza Szumskiego
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2015
Opis fizyczny: S. 38-49
p-ISBN: 978-83-64953-17-0
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,85



25/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Postrzeganie przestrzeni psychospołecznej szkoły przez uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście zachowań zdrowotnych / Grażyna Gunia
Źródło: W: Niepełnosprawność w spirali naukowych rozważań / red. Teresa Żółkowska, Joanna Buława-Halasz, Łukasz Skryplonek
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego "Minewra", 2015
Opis fizyczny: S. 185-200
p-ISBN: 978-83-64277-52-8
Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; T. 10)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,8



26/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Terapia logopedyczna osób niesłyszących - aktualne zadania i aplikacje na przyszłość / Grażyna Gunia
Źródło: W: Głos, język, komunikacja. [T.] 2 / red. nauk. Agnieszka Myszka i Ewa Oronowicz-Kida
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2015
Opis fizyczny: S. 23-34
p-ISBN: 978-83-7996-213-6
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,6



27/91
Autorzy: Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Osoba z zaburzoną zdolnością komunikacyjną w przestrzeni społecznej / Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman
Źródło: W: Miejsce Innego we współczesnych naukach o wychowaniu. [T. 6], Inny w przestrzeni społecznej / pod red. Beaty Jachimczak, Katarzyny Pawelczak, Anety Wojciechowskiej
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2014
Opis fizyczny: S. 393-404
p-ISBN: 978-83-232-2817-2
Seria: (Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 217)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



28/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Suffering or joy in the process of rehabilitating people with hearing impairment? / Grażyna Gunia
Źródło: W: Chosen topics of supporting persons with a disability. Vol. 2 / ed. by Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014
Opis fizyczny: S. 104-113
p-ISBN: 978-83-7271-886-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 698)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



29/91
Autorzy: Grażyna Gunia, Danuta Baraniewicz.
Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 3.1 / pod red. Grażyny Guni i Danuty Baraniewicz
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014
Opis fizyczny: 268 s.
p-ISBN: 978-83-7271-900-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 713)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 14,0
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



30/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Praktické komponenty inkluzívnej pedagogiky žiakov so sluchovým postihnutím v Pol'skej republike / Grażyna Gunia
Źródło: W: Inkluzívna pedagogika a jej komponenty / Viktor Lechta (ed.)
Adres wydawniczy: Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2013
Opis fizyczny: S. 198-210
p-ISBN: 978-80-8082-704-5
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: SLO
Punktacja MNiSW: 5.000



31/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Przemiany w edukacji i rehabilitacji osób głuchych i słabosłyszących / Grażyna Gunia
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2013, nr 11, s. 11-22
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2080-9476
Adres url:



32/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Reflection on inclusion in education of children with hearing disability (surdopedagogics) / Grażyna Gunia
Źródło: W: Reflection of inclusive education of 21st century in correlative scientific fields (How to turn risks into chances). 2 / Viktor Lechta [et al.]
Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Publishing, 2013
Opis fizyczny: S. 126-130
p-ISBN: 978-3-631-64835-3
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



33/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Rodzice dzieci niesłyszących wobec alternatywnych metod i form terapii logopedycznej / Grażyna Gunia
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 2.1 / pod red. Jolanty Baran, Grażyny Guni
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
Opis fizyczny: S. 199-209
p-ISBN: 978-83-7850-289-0
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



34/91
Autorzy: Jolanta Baran, Grażyna Gunia.
Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 2.1 / pod red. Jolanty Baran, Grażyny Guni
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
Opis fizyczny: 215 s.
p-ISBN: 978-83-7850-289-0
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 12,5
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



35/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Terapia logopedyczna dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy : wybrane problemy teorii i praktyki surdologopedycznej / Grażyna Gunia
Wydanie: Wyd. 4
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
Opis fizyczny: 226, [2] s.
p-ISBN: 978-83-7850-432-0
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



36/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Ustawa o języku migowym - implikacje dla surdopedagogiki / Grażyna Gunia
Źródło: W: Kierunki rozwoju pedagogiki specjalnej / red. nauk. Katarzyna Ćwirynkało, Czesław Kosakowski, Agnieszka Żywanowska
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
Opis fizyczny: S. 41-51
p-ISBN: 978-83-7850-152-7
Seria: (Horyzonty Pedagogiczne ; t. 1)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,6
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



37/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Wiele światów idei integracji/inkluzji osób niepełnosprawnych / Grażyna Gunia
Źródło: W: Segregacja, integracja, inkluzja / red. nauk. Bożena Grochmal-Bach, Anna Czyż, Anna Skoczek
Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Ignatianum : Wydawnictwo WAM, 2013
Opis fizyczny: S. 93-105
p-ISBN: 978-83-7614-170-1
p-ISBN: 978-83-277-0095-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



38/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Wspomaganie rozwoju zdolności komunikacyjnych dzieci niesłyszących w świetle rozwoju współczesnych paradygmatów surdologopedii / Grażyna Gunia
Źródło: W: Wybrane zagadnienia z teorii i praktyki logopedycznej / red. Ewa Małgorzata Skorek, Katarzyna Barbara Kochan
Adres wydawniczy: Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2013
Opis fizyczny: S. 23-32
p-ISBN: 978-83-7842-107-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000



39/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Dylematy w edukacji i rehabilitacji osób głuchych i słabosłyszących / Grażyna Gunia
Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2012, T. 65, s. 125-135
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000



40/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Rodzice partnerem w terapii logopedycznej dziecka z wadą słuchu / Grażyna Gunia
Źródło: W: Wychowanie dzieci z uszkodzeniami słuchu : nowe wyzwania dla rodziców i specjalistów / red. Kazimiera Krakowiak, Amelia Dziurda-Multan
Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo KUL, 2012
Opis fizyczny: S. 145-151
Seria: (Nie Głos, ale Słowo... ; 3)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Liczba arkuszy: 0,5
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



41/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Support to the development of communication skills of hearing impaired children in the context of evolution of surdologopaedic paradigms / Grażyna Gunia
Źródło: Journal of Speech and Language Pathology. - 2012, Vol. 2, Iss. 1, s. 20-29
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Adres url:



42/91
Autorzy: Grażyna Gunia, Viktor Lechta.
Tytuł: Wprowadzenie do logopedii / Grażyna Gunia, Viktor Lechta
Wydanie: Wyd. 2
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012
Opis fizyczny: 190 s.
p-ISBN: 978-83-7850-097-1
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



43/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Współczesne problemy surdopedagogiki w teorii i praktyce / Grażyna Gunia
Źródło: Niepełnosprawność. Półrocznik Naukowy. - 2012, Nr 7, s. 47-54
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 2080-9476
Adres url:



44/91
Autorzy: Grażyna Gunia, Viktor Lechta.
Tytuł: Symptomatologiczne zaburzenia zdolności komunikacyjnej i ich aplikacje w surdologopedii / Grażyna Gunia, Viktor Lechta
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością / pod red. Jolanty Baran, Tamary Cierpiałowskiej, Adama Mikruta
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011
Opis fizyczny: S. 73-81
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



45/91
Autorzy: Grażyna Gunia, Viktor Lechta.
Tytuł: Wprowadzenie do logopedii / Grażyna Gunia, Viktor Lechta
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011
Opis fizyczny: 190 s.
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



46/91
Praca recenzowana: Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole / Viktor Lechta (ed.). - Praha, 2010
Autorzy: Grażyna Gunia, Agnieszka Góra.
Źródło: Edukacja Zdrowotna Wyższej Szkoły Edukacji Zdrowotnej w Łodzi
Opis fizyczny: 2010, Vol. 7, nr 1, s. 157-162
Typ publikacji: PRC
Język publikacji: POL



47/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Inklusive Beschulung von Kindern mit Hörbehinderung in Polen: : ursachen der Erfolge und Misserfolge / Grażyna Gunia
Źródło: W: Transdisciplinárne aspekty inkluzívnej pedagogiky / Viktor Lechta (ed.)
Adres wydawniczy: Trnava : EMITplus s. r. o., 2010
Opis fizyczny: S. 302-305
Typ publikacji: ZRA
Język publikacji: GER



48/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Kierunki opieki logopedycznej wobec osób z zaburzoną zdolnością komunikacyjną / Grażyna Gunia
Źródło: Niepełnosprawność. Półrocznik Naukowy. - 2010, nr 4, s. 19-26
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Adres url:



49/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Postrzeganie środowiska społecznego szkoły przez młodzież niesłyszącą / Grażyna Gunia
Źródło: W: Życie z niepełnosprawnością - wyzwania edukacyjne, rehabilitacyjne i normalizacyjne / pod red. Amadeusza Krause, Katarzyny Materny, Jolanty Rzeźnickiej - Kruppy
Adres wydawniczy: Gdańsk : Instytut Pedagogiki Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, 2010
Opis fizyczny: S. 37-44
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 9)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



50/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Subiektywny obraz zdrowia oraz zachowań zdrowotnych uczniów z wadą słuchu / Grażyna Gunia
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010
Opis fizyczny: 273, [1] s.
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 553)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
Repozytorium UP:
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



51/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Terapia logopedyczna w rehabilitacji osób niesłyszących / Grażyna Gunia
Źródło: W: Krakowska pedagogika specjalna / pod red. Janiny Wyczesany, przy współpracy Ewy Dyduch
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010
Opis fizyczny: S. 105-112
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



52/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Działalność profilaktyczno-zdrowotna w edukacji uczniów z niepełnosprawnością / Grażyna Gunia
Źródło: W: Pedagogika specjalna : koncepcje i rzeczywistość. T. 4, Wielowymiarowość edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / red. Teresa Żółkowska, Irena Ramik-Mażewska
Adres wydawniczy: Szczecin : Uniwersytet Szczeciński. Zakład Pedagogiki Specjalnej, 2009
Opis fizyczny: S. 843-850
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



53/91
Autorzy: Grażyna Gunia, Viktor Lechta.
Tytuł: Ewolucja poglądów na temat logopedycznej interwencji a rozwój subdyscyplin pedagogiki specjalnej / Grażyna Gunia, Viktor Lechta
Źródło: W: Relacje i doświadczenia społeczne osób z niepełnosprawnością / pod red. Czesława Kosakowskiego, Amadeusza Krause, Marty Wójcik
Adres wydawniczy: Toruń ; Olsztyn : Wydawnictwo Edukacyjne Akapit : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2009
Opis fizyczny: S. 248-253
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 8)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



54/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Wspólne czy swoiste problemy nauk medycznych i pedagogicznych w edukacji zdrowotnej? / Grażyna Gunia
Źródło: W: Pedagogika specjalna : różne poszukiwania - wspólna misja : pamięci Profesora Jana Pańczyka / [red. Monika Bielska-Łach]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydaw. Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2009
Opis fizyczny: S. 50-62
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



55/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Kompetencje społeczne dzieci niesłyszących w wieku przedszkolnym / Grażyna Gunia
Źródło: W: O poznawaniu siebie i świata przez dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Władysławy Pileckiej, Karola Bidzińskiego, Małgorzaty Pietrzkiewicz
Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2008
Opis fizyczny: S. 165-172
Uwagi: Materiały z II ogólnopolskiej konferencji "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w odkrywaniu świata i siebie", kwiecień 2006.
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



56/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Aktywność ruchowa i sprawność fizyczna młodzieży niesłyszącej / Grażyna Gunia
Źródło: Rybnickie Zeszyty Nauczycielskie. - 2007, nr 12, s. 19-23
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



57/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Jadwiga Baran jako surdopedagog, organizator i pierwszy Kierownik Katedry Pedagogiki Specjalnej AP / Grażyna Gunia
Źródło: W: Tradycja, osiągnięcia, perspektywy pedagogiki specjalnej w kontekście zmian edukacyjnych / pod red. Grażyny Guni, Katarzyny Pluteckiej, Janiny Wyczesany
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2007
Opis fizyczny: S. 66-74
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



58/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Kompleksowa rehabilitacja małego dziecka niesłyszącego / Grażyna Gunia
Źródło: W: Osoba z niepełnosprawnością w systemie rehabilitacji, edukacji i wsparcia społecznego / pod red. Czesława Kosakowskiego, Amadeusza Krause, Agnieszki Żyta
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2007
Opis fizyczny: S. 109-114
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 6)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



59/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Kompleksowa rehabilitacja małego dziecka niesłyszącego / Grażyna Gunia
Źródło: W: Osoba z niepełnosprawnością w systemie rehabilitacji, edukacji i wsparcia społecznego / pod red. Czesława Kosakowskiego, Amadeusza Krause, Agnieszki Żyta
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2007
Opis fizyczny: S. 109-114
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 6)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



60/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Kształtowanie umiejętności komunikacyjnych uczniów niesłyszących / Grażyna Gunia
Źródło: W: Umiejętności komunikacyjne osób z niepełnosprawnością : teoria, diagnoza, wspomaganie / pod red. Jolanty Baran i Adama Mikruta
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2007
Opis fizyczny: S. 88-118
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



61/91
Autorzy: Grażyna Gunia, Katarzyna Plutecka, Janina Wyczesany.
Tytuł: Tradycja, osiągnięcia, perspektywy pedagogiki specjalnej w kontekście zmian edukacyjnych / pod red. Grażyny Guni, Katarzyny Pluteckiej, Janiny Wyczesany
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2007
Opis fizyczny: 102, [5] s.
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL



62/91
Autorzy: Grażyna Gunia, Małgorzata Trojańska.
Tytuł: Zdrowie jako wartość w edukacji i socjalizacji uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / Grażyna Gunia, Małgorzata Trojańska
Źródło: W: Wielowymiarowość procesu rehabilitacji / pod red. Jerzego Rottermunda
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007
Opis fizyczny: S. 149-155
Seria: (Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t. 2)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



63/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Konferencje organizowane przez pracowników Katedry Pedagogiki Specjalnej / Grażyna Gunia
Źródło: Konspekt. - 2006, nr 4 (27), s. 111-112
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
Adres url:



64/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Przygotowanie pedagogów specjalnych do realizacji promocji zdrowia w szkole / Grażyna Gunia
Źródło: W: Pomiędzy teorią a praktyką / pod red. Czesława Kosakowskiego, Amadeusza Krauze, Sławomira Przybylińskiego
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2005
Opis fizyczny: S. 183-188
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 5)
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



65/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Samoocena jako mechanizm sterujący jakość życia i zachowanie przystosowawcze osób niesłyszących / Grażyna Gunia
Źródło: W: Jakość życia a niepełnosprawność : konteksty psychopedagogiczne / pod red. Zofii Palak, Agnieszki Lewickiej, Anny Bujnowskiej
Adres wydawniczy: Lublin : Wydaw. UMCS, 2006
Opis fizyczny: S. 313-321
Uwagi: Referat wygłoszony na konferencji naukowej w Lublinie 11-12.10.2004 r.
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



66/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Terapia logopedyczna dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy : wybrane problemy teorii i praktyki surdologopedycznej / Grażyna Gunia
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006
Opis fizyczny: 226 s.
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



67/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Uczniowie niesłyszący jako twórcy i odbiorcy kultury fizycznej / Grażyna Gunia
Źródło: W: Świat pełen znaczeń : kultura i niepełnosprawność / pod red. nauk. Jolanty Baran i Sławomira Olszewskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006
Opis fizyczny: S. 229-237
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



68/91
Autorzy: Danuta Baraniewicz, Grażyna Gunia.
Tytuł: Zainteresowania kulturalne uczniów z upośledzeniem umysłowym / Danuta Baraniewicz, Grażyna Gunia
Źródło: W: Świat pełen znaczeń : kultura i niepełnosprawność / pod red. nauk. Jolanty Baran i Sławomira Olszewskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006
Opis fizyczny: S. 147-154
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



69/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Edukacja zdrowotna w rehabilitacji dzieci ze schorzeniami górnych dróg oddechowych : koncepcje i rzeczywistość / Grażyna Gunia
Źródło: W: Pedagogika specjalna : aktualne osiągnięcia i wyzwania / Teresa Żółkowska (red.)
Adres wydawniczy: Szczecin : Oficyna IN PLUS, 2005
Opis fizyczny: S. 236-239
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



70/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Edukacja zdrowotna w szkole dla uczniów niesłyszących / Grażyna Gunia
Źródło: W: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ekosystemie / pod red. Władysławy Pileckiej, Anny Ozgi, Pawła Kurtka
Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Akademii Świętokrzyskiej, 2005
Opis fizyczny: S. 147-153
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



71/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Komputer w edukacji uczniów głuchych ; Pomoc i poradnictwo rodzinie dziecka z wadą słuchu / Grażyna Gunia
Źródło: W: Dziecko z trudnościami w rozwoju / pod red. nauk. Stanisławy Mihilewicz
Wydanie: Wyd. 2
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2005
Opis fizyczny: S. 95-119
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



72/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Metody terapii logopedycznej dzieci głuchych i słabo słyszących / Grażyna Gunia
Źródło: W: Psychologiczno-pedagogiczne problemy wspomagania rozwoju dzieci niepełnosprawnych / red. Stanisława Mihilewicz
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2005
Opis fizyczny: S. 89-105
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



73/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Normalizacja procesu wczesnej diagnozy i rehabilitacji dzieci z wadą słuchu / Grażyna Gunia
Źródło: W: Normalizacja środowisk życia osób niepełnosprawnych / pod red. Czesława Kosakowskiego i Amadeusza Krause
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2005
Opis fizyczny: S. 331-337
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 4)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



74/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Rola ćwiczeń słuchowych w kształtowaniu systemu językowego dzieci ze specyficznymi zaburzeniami rozwoju mowy / Grażyna Gunia
Źródło: Rybnickie Zeszyty Nauczycielskie. - 2005, nr 10, s. 34-38
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



75/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej : Świat pełen znaczeń - kultura i niepełnosprawność / Grażyna Gunia
Źródło: Konspekt. - 2005, nr 3 (23), s. 194-198
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
Adres url:



76/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Zasady pracy logopedycznej z dziećmi niesłyszącymi / Grażyna Gunia
Źródło: W: Psychologiczno-pedagogiczne problemy wspomagania rozwoju dzieci niepełnosprawnych / red. Stanisława Mihilewicz
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2005
Opis fizyczny: S. 79-88
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



77/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Multiinterdyscyplinarna diagnoza i terapia dzieci z wadą słuchu / Grażyna Gunia
Źródło: W: Wczesna diagnoza i terapia dzieci z utrudnieniami w rozwoju : interdyscyplinarne problemy / praca pod red. Joanny Kruk-Lasockiej i Małgorzaty Sekułowicz
Adres wydawniczy: Wrocław : Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej, 2004
Opis fizyczny: S. 80-88
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



78/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Problem wychowania zdrowotnego w edukacji specjalnej / Grażyna Gunia
Źródło: W: Rehabilitacja, opieka i edukacja specjalna w perspektywie zmiany / pod red. Czesława Kosakowskiego i Amadeusza Krause
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2004
Opis fizyczny: S. 229-234
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 3)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



79/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Zdrowie : istota, diagnostyka i strategie zdrowotne / Grażyna Gunia
Źródło: Szkoła Specjalna. - 2004, nr 1, s. 69-71
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



80/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Diagnoza logopedyczna dziecka głuchego / Grażyna Gunia
Źródło: W: Dziecko niepełnosprawne : rozwój i wychowanie / red. Elżbieta M. Minczakiewicz
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2003
Opis fizyczny: S. 135-148
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



81/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Ewolucja koncepcji oraz perspektywy rozwojowe w rehabilitacji dzieci głuchych / Grażyna Gunia
Źródło: W: Konteksty teoretyczne / pod red. Ewy Górniewicz i Amadeusza Krause
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2003
Opis fizyczny: S. 243-250
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; [2])
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



82/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Społeczno-kulturowe uwarunkowania socjalizacji i zachowań przystosowawczych uczniów głuchych / Grażyna Gunia
Źródło: W: Wychowanie, profilaktyka, resocjalizacja : w poszukiwaniu doskonalszych systemów w skali makro i mikro. Cz. 2, Profilaktyka i resocjalizacja / red. nauk. Józef Sowa, Eugeniusz Piotrowski, Józef Rejman
Adres wydawniczy: Rzeszów : Podkarpacki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, 2003
Opis fizyczny: S. 41-48
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



83/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Humanistyczne paradygmaty wobec problemów pedagogiki specjalnej / Grażyna Gunia
Źródło: W: Nauki pedagogiczne we współczesnej humanistyce / pod red. Małgorzaty Prokosz
Adres wydawniczy: Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, cop. 2002
Opis fizyczny: S. 57-65
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



84/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Opinie nauczycieli i studentów wobec edukacji dzieci głuchych / Grażyna Gunia
Źródło: W: Nauczyciel szkoły specjalnej : szanse i bariery działalności zawodowej / pod red. Jarosława Michalskiego
Adres wydawniczy: Warszawa : Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2002
Opis fizyczny: S. 102-109
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



85/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Styl życia oraz postawy wobec zdrowia studentów studiów pedagogicznych / Grażyna Gunia
Źródło: W: Psychologia współczesna : oczekiwania i rzeczywistość : program konferencji / Katedra Psychologii. Akademia Pedagogiczna
Adres wydawniczy: Kraków : AP, 2002
Opis fizyczny: S. 20
Typ publikacji: PRA
Język publikacji: POL



86/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Szanse i zagrożenia w funkcjonowaniu emocjonalno-społecznym uczniów głuchych / Grażyna Gunia
Źródło: W: Od tradycjonalizmu do ponowoczesności : dyskursy pedagogiki specjalnej / pod red. Ewy Górniewicz i Amadeusza Krause
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2002
Opis fizyczny: S. 65-73
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



87/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Komputer w edukacji uczniów głuchych / Grażyna Gunia
Źródło: W: Dziecko z trudnościami w rozwoju / red. Stanisława Mihilewicz
Adres wydawniczy: Kraków : "Impuls", 2001
Opis fizyczny: S. 95-101
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



88/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Metody indywidualnego nauczania i wychowania dzieci z wadą słuchu w świetle założeń surdologii / Grażyna Gunia
Źródło: W: Nowatorskie i alternatywne metody w teorii i praktyce pedagogiki specjalnej : przewodnik metodyczny : praca zbiorowa / pod red. Władysława Dykcika i Barbary Szychowiak
Adres wydawniczy: Poznań : Wydaw. Naukowe UAM, 2001
Opis fizyczny: S. 403-412
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



89/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Pomoc i poradnictwo rodzinne dziecka z wadą słuchu / Grażyna Gunia
Źródło: W: Dziecko z trudnościami w rozwoju / red. Stanisława Mihilewicz
Adres wydawniczy: Kraków : "Impuls", 2001
Opis fizyczny: S. 103-119
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



90/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Ruch i muzyka w terapii logopedycznej dzieci z wadą słuchu / Grażyna Gunia
Źródło: W: Komunikacja, mowa, język w diagnozie i terapii zaburzeń rozwoju u dzieci i młodzieży niepełnosprawnej / pod red. Elżbiety M. Minczakiewicz
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2001
Opis fizyczny: S. 110-124
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



91/91
Autorzy: Grażyna Gunia.
Tytuł: Współczesne przeobrażenia edukacji w ujęciu założeń integracyjnego systemu kształcenia i wychowania prof. A. Hulka / Grażyna Gunia
Źródło: W: Paradygmaty i przeobrażenia edukacji specjalnej w świetle dorobku profesora Aleksandra Hulka : materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Warszawa 24-25 maja 1999 r. / pod red. Grażyny Dryżałowskiej
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydaw. Akademickie "Żak", 2001
Opis fizyczny: S. 112-121
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie