Wynik wyszukiwania

Zapytanie: GURBA KRZYSZTOF
Liczba odnalezionych rekordów: 21

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/21

Autorzy: Alicja Senejko, Grzegorz Godawa, Ewa Gurba, Alicja Kalus, Krzysztof Gurba.
Tytuł: Growth-Related Responses to the Threat of COVID-19 among Adolescents / Alicja Senejko, Grzegorz Godawa, Ewa Gurba, Alicja Kalus and Krzysztof Gurba
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2022, Vol. 19, iss. 19, id. 12597
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 1661-7827
e-ISSN: 1660-4601
Adres url:
DOI:



2/21
Autorzy: Marta Bolińska, Krzysztof Gurba.
Tytuł: MOOC courses on the Polish NAVOICA Educational Platform and their characteristics / Marta Bolińska, Krzysztof Gurba
¬ródło: W: 2022 IEEE Learning With MOOCS (LWMOOCS), 29-30 September 2022, Antigua Guatemala : proceedings
Adres wydawniczy: Guatemala : IEEE, 2022
Opis fizyczny: S. 238-239
p-ISBN: 978-1-6654-2487-5
e-ISBN: 978-1-6654-2486-8
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Adres url:
DOI:



3/21
Autorzy: Krzysztof Gurba.
Tytuł: Cała edukacja w sieci / Krzysztof Gurba
¬ródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2021, nr 3, s. 133-144
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1507-6563
DOI:



4/21
Autorzy: Krzysztof Gurba.
Tytuł: Individual and Collaborative Online Learning - Reasonable Compromise / Krzysztof Gurba
¬ródło: International Journal of Research in E-learning. - 2021, Vol. 7, nr 2, s. 1-17
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2451-2583
e-ISSN: 2543-6155
DOI:



5/21
Autorzy: Nataliia Morze, Todorka Glushkova, Krzysztof Gurba, Theo Hug, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska.
Tytuł: New Technologies in Personalisation of STEM and STEAM Education - International Context, International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning / Nataliia Morze, Todorka Glushkova, Krzysztof Gurba, Theo Hug, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska
¬ródło: International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning. - 2021
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1560-4624
e-ISSN: 1741-5055
Adres url:
DOI:



6/21
Autorzy: Krzysztof Gurba.
Tytuł: Edukacja na odległo¶ć w czasie pandemii w ocenie dyrektorów szkół / Krzysztof Gurba
¬ródło: W: Wyzwania dla edukacji w sytuacji pandemii COVID-19 / redakcja naukowa: Norbert G. Pikuła, Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2020
Opis fizyczny: S. 151-178
p-ISBN: 978-83-66812-01-7
Seria: (Biblioteka Instytutu Spraw Społecznych ; 13)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



7/21
Autorzy: Xabier Basogain, Krzysztof Gurba, Theo Hug, Nataliia Morze, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska.
Tytuł: Steam and steam in contemporary education : challenges, contemporary trends and transformation : a discussion paper / Xabier Basogain, Krzysztof Gurba, Theo Hug, Nataliia Morze, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska
¬ródło: W: Innovative Educational Technologies, Tools and Methods for E-learning : monograph / scientific editor Eugenia Smyrnova-Trybulska
Adres wydawniczy: Katowice ; Cieszyn : Studio Noa for University of Silesia in Katowice. Faculty of Arts and Sciences of Education in Cieszyn, 2020
Opis fizyczny: S. 242-256
p-ISBN: 978-83-66055-19-3
Seria: (E-learning ; Vol. 12)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



8/21
Autorzy: B. Pajchert, D. Kaczmarczyk, Krzysztof Gurba.
Tytuł: Applicability of netnography in the analysis of Polish vloggers / B. Pajchert, D. Kaczmarczyk, K. Gurba
¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: S. 10429-10433
p-ISBN: 978-84-09-14755-7
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:
DOI:



9/21
Autorzy: D. Geladze, Krzysztof Gurba.
Tytuł: Blog as a learning resource in adjar / D. Geladze. Krzysztof Gurba
¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: S. 4297-4303
p-ISBN: 978-84-09-14755-7
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:



10/21
Autorzy: Ireneusz ¦witała, Krzysztof Gurba.
Tytuł: Children of emigrants and refugees in the Polish educational system / Ireneusz ¦witała, Krzysztof Gurba
¬ródło: W: INTED 2019 : 13th International Technology, Education and Development Conference,11th-13th March 2019, Valencia, Spain : proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: Valencia : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: s. 3858-3865
p-ISBN: 978-84-09-08619-1
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:



11/21
Autorzy: D. Geladze, Krzysztof Gurba.
Tytuł: Digital technologies use in the adjaran classrooms : D. Geladze, Krzysztof Gurba
¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: S. 4304-4313
p-ISBN: 978-84-09-14755-7
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:



12/21
Autorzy: Krzysztof Gurba.
Tytuł: Dynamics of the scale of communication competences in social media in the course of project learning / Krzysztof Gurba
¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: S. 8466
p-ISBN: 978-84-09-14755-7
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Adres url:



13/21
Autorzy: Krzysztof Gurba, D. Kaczmarczyk, B. Pajchert.
Tytuł: Fake news as a threat for news values in communication and education / Krzysztof Gurba, D. Kaczmarczyk, B. Pajchert
¬ródło: W: INTED 2019 : 13th International Technology, Education and Development Conference, 11-13 March 2019, Valencia, Spain : proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: Valencia : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: S. 6937-6945
p-ISBN: 978-84-09-08619-1
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



14/21
Autorzy: Krzysztof Gurba, D. Kaczmarczyk, B. Pajchert.
Tytuł: Fake news prevention as the educational program / Krzysztof Gurba, D. Kaczmarczyk, B. Pajchert
¬ródło: W: INTED 2019 : 13th International Technology, Education and Development Conference, 11-13 March 2019, Valencia, Spain : proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: Valencia : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: S. 7074-7080
p-ISBN: 978-84-09-08619-1
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:



15/21
Autorzy: Marco Rimanelli, Krzysztof Gurba.
Tytuł: Gaming In Education And E-Learning: Mock-Trials, Mock-Elections And Crisis-Simulations For Political Sciences And Communications Courses / Marco Rimanelli, Krzysztof Gurba
¬ródło: W: MCCSIS 2019 : Proceedings of the International Conference E-Learning 2019, Porto, Portugal July 17-19, 2019 / edited by Miguel Baptista Nunes, Pedro Isaias
Adres wydawniczy: Porto : IADIS Press, 2019
Opis fizyczny: S. 235-243
p-ISBN: 978-989-8533-88-3
Seria: (Computer Science and Information Systems)
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 0,5
Adres url:



16/21
Autorzy: Krzysztof Gurba.
Tytuł: How to be less distant in distance education / Krzysztof Gurba
¬ródło: W: Global Perspectives on Media, Politics, Immigration, Advertising, and Social Networking / edited by Yahya R. Kamalipour
Adres wydawniczy: Newcastle : Cambridge Scholar Publishing, 2019
Opis fizyczny: S. 139-149
p-ISBN: 978-1-5275-3663-0
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



17/21
Autorzy: Krzysztof Gurba.
Tytuł: Mindfulness as a factor supporting effective e-learning / K. Gurba
¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: S. 4352
p-ISBN: 978-84-09-14755-7
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:
DOI:



18/21
Autorzy: Ewa Gurba, Krzysztof Gurba, Grzegorz Godawa, P. Rzewucka.
Tytuł: Parental attitudes as the predictor of parents-adolescents relationship / E. Gurba, Krzysztof Gurba, G. Godawa, P. Rzewucka
¬ródło: W: INTED 2019 : 13th International Technology, Education and Development Conference, 11-13 March 2019, Valencia, Spain : proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: Valencia : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: S. 3416-3423
p-ISBN: 978-84-09-08619-1
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:



19/21
Autorzy: Grzegorz Godawa, Ewa Gurba, P. Rzewucka, M. Tabor, Krzysztof Gurba.
Tytuł: The use of social media and the youth's experience of gratidude / G. Godawa, E. Gurba, P. Rzewucka, M. Tabor, Krzysztof Gurba
¬ródło: W: INTED 2019 : 13th International Technology, Education and Development Conference, 11-13 March 2019, Valencia, Spain : proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: Valencia : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: s. 3433-3439
p-ISBN: 978-84-09-08619-1
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:



20/21
Autorzy: B. Pajchert, D. Kaczmarczyk, Krzysztof Gurba.
Tytuł: Video blog as an educational tool in Poland / B. Pajchert, D. Kaczmarczyk, K. Gurba
¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: S. 10372-10376
p-ISBN: 978-84-09-14755-7
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:
DOI:



21/21
Autorzy: Krzysztof Gurba, Marco Rimanelli.
Tytuł: Quality Measures, Human Factor and Failures of e-Learning = Wyznaczniki jako¶ci, rola czynnika ludzkiego i błędy e-learningu / Krzysztof Gurba, Marco Rimanelli
¬ródło: Labor et Educatio. - 2018, nr 6, s. 37-59
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2353-4745
e-ISSN: 2544-0179
DOI:

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie