Wynik wyszukiwania

Zapytanie: HUCZEK MARIAN
Liczba odnalezionych rekordów: 8

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/8

Autorzy: Marian Huczek.
Tytuł: Organizacja i zarządzanie : ramowy program studiów dla kierunku politologia / oprac. Marian Huczek
Źródło: W: Plany i programy studiów dla trzeciego roku politologii, administracji, stosunków międzynarodowych / [Tadeusz Ślęzak, Joanna Bar, Dorota Murzyn]
Adres wydawniczy: Kraków : Instytut Politologii UP, 2009
Opis fizyczny: S. 24-27
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL



2/8
Autorzy: Marian Huczek.
Tytuł: Zarządzanie jako czynnik rozwoju przedsiębiorczości / Marian Huczek
Źródło: Przedsiębiorczość - Edukacja. - 2009, Vol. 5, s. 88-98
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2083-3296
Adres url:



3/8
Autorzy: Marian Huczek.
Tytuł: Podstawy marketingu : ramowy program studiów dla kierunku administracja / oprac. Marian Huczek
Źródło: W: Plany i programy studiów dla drugiego roku politologii, administracji, stosunków międzynarodowych / [Tadeusz Ślęzak, Joanna Bar, Dorota Murzyn]
Adres wydawniczy: Kraków : Instytut Politologii Akademii Pedagogicznej, 2008
Opis fizyczny: S. 90-92
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL



4/8
Autorzy: Marian Huczek.
Tytuł: Organizacja i zarządzanie w administracji : ramowy program studiów dla kierunku administracja / Marian Huczek
Źródło: W: Plany i programy studiów dla pierwszego roku politologii, administracji, stosunków międzynarodowych / [zesp. red. Joanna Bar, Dorota Murzyn, Tadeusz Ślęzak]
Adres wydawniczy: Kraków : Instytut Politologii Akademii Pedagogicznej, cop. 2007
Opis fizyczny: S. 87-90
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL



5/8
Autorzy: Marian Huczek.
Tytuł: Badania marketingowe organizacji non-profit / Marian Huczek
Adres wydawniczy: Sosnowiec : Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, 2006
Opis fizyczny: 110 s.
Uwagi: Tytuł okładkowy "Badania marketingowe w organizacjach non profit".
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



6/8
Autorzy: Marian Huczek.
Tytuł: Klastry jako środek przedsiębiorczości lokalnej / Marian Huczek
Źródło: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Seria, Zarządzanie i Marketing. - 2006, z. 2, s. 57-67
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



7/8
Autorzy: Marian Huczek.
Tytuł: Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej / Marian Huczek
Źródło: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Seria, Zarządzanie i Marketing. - 2006, z. 1, s. 27-35
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



8/8
Autorzy: Marian Huczek.
Tytuł: Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju Regionalnego / Marian Huczek
Źródło: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Seria, Zarządzanie i Marketing. - 2006, z. 1, s. 9-17
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie