Autorzy: Marian Huczek. Tytuł: Organizacja i zarządzanie : ramowy program studiów dla kierunku politologia / oprac. Marian Huczek Źródło: W: Plany i programy studiów dla trzeciego roku politologii, administracji, stosunków międzynarodowych / [Tadeusz Ślęzak, Joanna Bar, Dorota Murzyn] Adres wydawniczy: Kraków : Instytut Politologii UP, 2009 Opis fizyczny: S. 24-27 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
2/8
Autorzy: Marian Huczek. Tytuł: Zarządzanie jako czynnik rozwoju przedsiębiorczości / Marian Huczek Źródło: Przedsiębiorczość - Edukacja. - 2009, Vol. 5, s. 88-98 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2083-3296 Adres url:
3/8
Autorzy: Marian Huczek. Tytuł: Podstawy marketingu : ramowy program studiów dla kierunku administracja / oprac. Marian Huczek Źródło: W: Plany i programy studiów dla drugiego roku politologii, administracji, stosunków międzynarodowych / [Tadeusz Ślęzak, Joanna Bar, Dorota Murzyn] Adres wydawniczy: Kraków : Instytut Politologii Akademii Pedagogicznej, 2008 Opis fizyczny: S. 90-92 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
4/8
Autorzy: Marian Huczek. Tytuł: Organizacja i zarządzanie w administracji : ramowy program studiów dla kierunku administracja / Marian Huczek Źródło: W: Plany i programy studiów dla pierwszego roku politologii, administracji, stosunków międzynarodowych / [zesp. red. Joanna Bar, Dorota Murzyn, Tadeusz Ślęzak] Adres wydawniczy: Kraków : Instytut Politologii Akademii Pedagogicznej, cop. 2007 Opis fizyczny: S. 87-90 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
5/8
Autorzy: Marian Huczek. Tytuł: Badania marketingowe organizacji non-profit / Marian Huczek Adres wydawniczy: Sosnowiec : Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, 2006 Opis fizyczny: 110 s. Uwagi: Tytuł okładkowy "Badania marketingowe w organizacjach non profit". Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
6/8
Autorzy: Marian Huczek. Tytuł: Klastry jako środek przedsiębiorczości lokalnej / Marian Huczek Źródło: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Seria, Zarządzanie i Marketing. - 2006, z. 2, s. 57-67 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
7/8
Autorzy: Marian Huczek. Tytuł: Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej / Marian Huczek Źródło: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Seria, Zarządzanie i Marketing. - 2006, z. 1, s. 27-35 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
8/8
Autorzy: Marian Huczek. Tytuł: Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju Regionalnego / Marian Huczek Źródło: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Seria, Zarządzanie i Marketing. - 2006, z. 1, s. 9-17 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL