Wynik wyszukiwania

Zapytanie: JUZA MARTA
Liczba odnalezionych rekordów: 45

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/45

Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Pluralizacja eksperckich dyskursów medycznych : w komunikacji internetowej / Marta Juza
¬ródło: Kultura Współczesna. - 2023, nr 2, s. 70-83
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1230-4808
e-ISSN: 2300-1704
Adres url:
DOI:



2/45
Autorzy: Marta Juza, Paweł Walawender.
Tytuł: Sektor kreatywny w strategiach rozwoju społeczno-gospodarczego regionów centralnych i peryferyjnych w Polsce / Marta Juza, Paweł Walawender
¬ródło: W: Szkice z socjologii pracy kreatywnej : praca, design, strategie komunikacyjne / redakcja Paulina Rojek-Adamek, Marta Juza
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2022
Opis fizyczny: S. 157-179
p-ISBN: 978-83-8084-879-5
e-ISBN: 978-83-8084-880-1
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1131)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



3/45
Autorzy: Paulina Rojek-Adamek, Marta Juza.
Tytuł: Szkice z socjologii pracy kreatywnej : praca, design, strategie komunikacyjne / redakcja Paulina Rojek-Adamek, Marta Juza
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2022
Opis fizyczny: 234 s.
p-ISBN: 978-83-8084-879-5
e-ISBN: 978-83-8084-880-1
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1131)
Typ publikacji: PRP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Adres url:
DOI:
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



4/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Amatorzy, elity symboliczne, celebryci - nadawcy w internetowych serwisach Web 2.0 / Marta Juza
¬ródło: Studia Medioznawcze. - 2021, nr 1, s. 812-825
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1641-0920
e-ISSN: 2451-1617
Adres url:



5/45
Autorzy: Marta Juza, Paweł Walawender.
Tytuł: Praca i życie zawodowe w Polsce podczas pandemii COVID-19 / Marta Juza, Paweł Walawender
¬ródło: W: Przedsiębiorczo¶ć w dobie kryzysu COVID-19 : lekcja na przyszło¶ć / redakcja naukowa Anna Barwińska-Małajowicz, Mariola Grzebyk
Adres wydawniczy: ŁódĽ : Wydawnictwo SIZ, 2021
Opis fizyczny: S. 49-58
p-ISBN: 978-83-65766-74-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



6/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Komunikacja językowa w Internecie : od języka Internetu do pragmatyzmu komunikacji / Marta Juza
¬ródło: W: Polszczyzna w dobie cyfryzacji / pod redakcj± Agaty H±ci, Katarzyny Kłosińskiej i Piotra Zbróga
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Polskiej Akademii Nauk, 2020
Opis fizyczny: S. 17-28
p-ISBN: 978-83-63305-96-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



7/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Postawy polskich użytkowników internetu wobec nadzoru obecnego w sieci / Marta Juza
¬ródło: Studia Humanistyczne AGH. - 2020, T. 19, nr 1, s. 7-26
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2084-3364
e-ISSN: 2300-7109
Adres url:
DOI:



8/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: After late modernity : possible scenarios for future social changes / Marta Juza
¬ródło: Studia Humanistyczne AGH. - 2019, T. 18, nr 3, s. 7-22
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2084-3364
e-ISSN: 2300-7109
Adres url:
DOI:



9/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Między wolno¶ci± a nadzorem : Internet w zmieniaj±cym się społeczeństwie / Marta Juza
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2019
Opis fizyczny: 359 s.
p-ISBN: 978-83-7383-972-4
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Liczba arkuszy: 21,1



10/45
Autorzy: Mariusz Dzięglewski, Aldona Guzik, Marta Juza.
Tytuł: Digitalizacja dziedzictwa kulturowego w Polsce : repozytoria cyfrowe jako potencjalne Ľródło dostępu do zasobów kulturowych / Mariusz Dzięglewski, Aldona Guzik, Marta Juza
¬ródło: Studia Humanistyczne AGH. - 2017, T. 16, nr 2, s. 89-105
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2084-3364
e-ISSN: 2300-7109
Adres url:
DOI:



11/45
Autorzy: Mariusz Dzięglewski, Aldona Guzik, Marta Juza.
Tytuł: Digitalized Heritage in the European Union and Poland : policies, strategies, and online practices / Mariusz Dzięglewski, Aldona Guzik, Marta Juza
¬ródło: W: Cultural Heritage : Perspectives, Challenges and Future Directions / editors Sofie S. Berg and Eric Fiedler
Adres wydawniczy: New York : Nova Science Publishers, 2017
Opis fizyczny: S. 1-38
p-ISBN: 978-1-53612-913-7
e-ISBN: 978-1-53612-914-4
Seria: (Social Issues, Justice and Status)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1,5



12/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: W poszukiwaniu kapitału społecznego: Piotr Sztompka, Kapitał społeczny. Teoria przestrzeni międzyludzkiej, Wydawnictwo Znak, Kraków 2016 / Marta Juza
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Sociologica. - 2017, Z. 9, vol. 1, s. 167-173
Uwagi: Artykuł recenzyjny.
Typ publikacji: PAR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 2081-6642
e-ISSN: 2449-688X
Adres url:
DOI:



13/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Internet w życiu społecznym - nadzieje, obawy, krytyka / Marta Juza
¬ródło: Studia Socjologiczne. - 2016, nr 1, s. 199-221
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 0039-3371



14/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Komunikowanie polityczne w obliczu zmieniaj±cego się współcze¶nie internetu / Marta Juza
¬ródło: W: Polityka w zmediatyzowanym ¶wiecie : perspektywa politologiczna i medioznawcza / redakcja Małgorzata Adamik-Szysiak
Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo UMCS, 2016
p-ISBN: 978-83-7784-923-1
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1,0



15/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Wpływ komputerów i Internetu na sposób zaspokajania ludzkich potrzeb afiliacyjnych / Marta Juza
¬ródło: W: Technologiczno-społeczne oblicza XXI wieku / pod redakcj± Damiana Gałuszki, Grzegorza Ptaszka i Doroty Żuchowskiej-Skiby
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner, 2016
Opis fizyczny: S. 75-102
p-ISBN: 978-83-65705-09-9
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1
Adres url:



16/45
Autorzy: Mariusz Dzięglewski, Marta Juza.
Tytuł: Cyfrowe praktyki i strategie upowszechniania i odbioru dziedzictwa kulturowego [Dokument elektroniczny] : raport metodologiczny / Mariusz Dzięglewski, Marta Juza
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Małopolskiego Instytutu Kultury, [2015]
Opis fizyczny: 24 s.
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Adres url:



17/45
Autorzy: Marta Juza, Maria Rogińska.
Tytuł: Dyskurs naukowy w tradycyjnych i nowych mediach na przykładzie wybranych periodyków prasowych i ich witryn internetowych / Marta Juza, Marta Rogińska
¬ródło: W: Medialne reprezentacje kultury. T. 1, Literatura, teatr, sztuka, religia / red. Anna Sugier-Szerega
Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo KUL, 2015
Opis fizyczny: S. 237-250
p-ISBN: 978-83-8061-106-1
Seria: (Kultura w Mediach, Media w Kulturze)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,75



18/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Hejterstwo w komunikacji internetowej : charakterystyka zjawiska, przyczyny i sposoby przeciwdziałania / Marta Juza
¬ródło: Profilaktyka Społeczna i Resocjalizacja. - 2015, T. 25, s. 27-50
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 2300-3952



19/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Media a przemiany roli i znaczenia władzy w społeczeństwie sieciowym / Marta Juza
¬ródło: W: Mediatyzacja komunikowania politycznego : w kręgu badań politologicznych i medioznawczych / redakcja Małgorzata Adamik-Szysiak
Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2015
Opis fizyczny: S. 125-140
p-ISBN: 978-83-7784-676-6
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



20/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Pamięć w działaniu : proces kształtowania się kultury Internetu i jej współczesne dziedzictwo / Marta Juza
¬ródło: W: Sieć pamięci : cyfrowe postaci pamięci społecznej / pod red. Anny Fiń i Łucji Kapralskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Zakład Wydawniczy "Nomos", 2015
Opis fizyczny: S. 223-240
p-ISBN: 978-83-7688-369-4
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,9



21/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Wpływ kontrukultury na konfigurację kulturow± Internetu / Marta Juza
¬ródło: Stan Rzeczy. - 2014, nr 7, s. 217-236
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 2.000
p-ISSN: 2083-3059



22/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Wykorzystanie internetowych ¶rodków przekazu w procesie komunikowania politycznego / Marta Juza
¬ródło: W: Media i polityka : relacje i współzależno¶ci / pod red. nauk. Małgorzaty Adamik-Szysiak
Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2014
Opis fizyczny: S. 231-248
p-ISBN: 978-83-7784-457-1
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



23/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Ewolucja pojęcia społeczno¶ci wirtualnej w naukach społecznych : w dwudziest± rocznicę ukazania się pracy Howarda Rheingolda The Virtual Community. Homesteading on the Electronic Frontier / Marta Juza
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Sociologica. - 2013, Z. 5, vol. 2, s. 185-187
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2081-6642
e-ISSN: 2449-688X
Adres url:



24/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Gry fabularne RPG jako szczególny przykład adaptacji tekstów kultury popularnej / Marta Juza
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura. - 2013, z. 5, s. 226-237
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2083-7275



25/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Memy internetowe - tworzenie rozpowszechnianie, znaczenie społeczne / Marta Juza
¬ródło: Studia Medioznawcze. - 2013, nr 4, s.49-61
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1641-0920



26/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Przestrzeń społeczna w dobie Internetu: globalna sieć komunikacyjna, przestrzeń wirtualna czy czę¶ć życia codziennego? / Marta Juza
¬ródło: Studia Socjologiczne. - 2013, nr 4, s. 103-123
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 15.000
p-ISSN: 0039-3371



27/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Punkty węzłowe w internetowej sieci informacyjnej / Marta Juza
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Sociologica. - 2013, Z. 5, vol. 1, s. 15-28
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 2081-6642
e-ISSN: 2449-688X
Adres url:



28/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Jak zostać sob± : Internet jako sposób na poszukiwanie i wyrażenie siebie przez transseksualistów / Marta Juza
¬ródło: W: Agora czy Hyde Park : internet jako przestrzeń społeczna grup mniejszo¶ciowych / red. Łucja Kapralska, Bożena Pactwa
Adres wydawniczy: Kraków : Nomos, 2010
Opis fizyczny: S. 325-334
Typ publikacji: PRO
Punktacja MNiSW: 3.000



29/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Kultura Internetu w Polsce : od akademickich pocz±tków do upowszechnienia zjawiska / Marta Juza
Adres wydawniczy: Kraków : Antykwa, 2012
Opis fizyczny: 197, [1] s.
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



30/45
Autorzy: Agnieszka Ogonowska, Tomasz Goban-Klas, Bogusław Skowronek, Marta Juza, Anna ¦lósarz.
Tytuł: Fenomen nowych mediów / z polskimi socjologami i medioznawcami rozmawia prof. Agnieszka Ogonowska ; [Tomasz Globan-Klas, et al., w tym Bogusław Skowronek, Marta Juza, Anna ¦lósarz]
¬ródło: Konspekt. - 2011, nr 2 (39), s. 18-26
Typ publikacji: PK
Język publikacji: POL
Adres url:



31/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Internet a rozwój społeczno¶ci fanowskich na przykładzie polskich fanów serialu "Star Trek" / Marta Juza
¬ródło: W: "Stare" media w obliczu "nowych", "nowe" w obliczu "starych" / red. nauk. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Joanna Bierówka
Adres wydawniczy: Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2011
Opis fizyczny: S. 147-161
Seria: (Konteksty Współczesno¶ci)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



32/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Perspektywy rozwoju kultury popularnej w obliczu nowych mediów / Marta Juza
¬ródło: W: Oblicza nowych mediów / pod red. Agnieszki Ogonowskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Text, 2011
Opis fizyczny: S. 11-30
Seria: (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarz±dzania i Bankowo¶ci w Krakowie ; T. 76)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



33/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Serwisy społeczno¶ciowe, a współczesne przemiany społeczne zmierzaj±ce w kierunku indywidualizmu sieciowego / Marta Juza
¬ródło: Socjologia. - 2011, z. 22, s. 105-122
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000



34/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Społeczno¶ć polskich pionierów Internetu i jej dokonania : 20 lat Internetu w Polsce / Marta Juza
¬ródło: Studia Socjologiczne. - 2011, nr 3, s. 7-28
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000



35/45
Autorzy: Michał Piotr Pręgowski, Marta Juza.
Tytuł: Twórczo¶ć w Internecie : prosumenci, kognitariat, demokratyzacja / Michał Piotr Pręgowski, Marta Juza
¬ródło: Zagadnienia Naukoznawstwa. - 2011, nr 4, s. 701-708
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000



36/45
Autorzy: Marta Juza, Piotr Pręgowski.
Tytuł: Definiowanie porz±dku aksjonormatywnego w internecie : nietykieta, prosumenci a potencjał na¶ladownictwa / Marta Juza, Michał Piotr Pręgowski
¬ródło: Zeszyt Naukowy. Socjologia / Wyższa Szkoła Zarz±dzania i Bankowo¶ci w Krakowie. - 2010, nr 4, s. 22-39
Uwagi: Ogólnego zbioru nr 14.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000



37/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Jak stać się sob± : internet jako sposób na poszukiwanie i wyrażenie siebie przez transseksualistów / Marta Juda
¬ródło: W: Agora czy Hyde Park : internet jako przestrzeń społeczna grup mniejszo¶ciowych / red. Łucja Kapralska, Bożena Pactwa
Adres wydawniczy: Kraków : Nomos, 2010
Opis fizyczny: S.
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



38/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Miejsce zamieszkania a proces konstruowania tożsamo¶ci w interakcjach internetowych / Marta Juza
¬ródło: W: Tożsamo¶ć terytorialna w różnych skalach przestrzennych / pod red. Zbigniewa Rykla
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2010
Opis fizyczny: S. 43-53
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



39/45
Autorzy: Marta Juza, Michał Piotr Pręgowski.
Tytuł: Poczucie misji, pasja i zabawa jako motywacje twórczo¶ci amatorskiej w Internecie / Marta Juza, Michał Piotr Pręgowski
¬ródło: Studia Medioznawcze. - 2010, nr 4, s. 145-156
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000



40/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Seria Star Trek jako przykład wykorzystania utworów kultury popularnej w komunikowaniu o charakterze białej propagandy / Marta Juza
¬ródło: W: Zawarto¶ć mediów masowych : od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania / pod red. Patrycji Dudek i Michała Kusia
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2010
Opis fizyczny: S. 35-52
Seria: (Nauka o Komunikowaniu)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



41/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Internet : "niepodległa cyberprzestrzeń" czy element życia codziennego? / Marta Juza
¬ródło: W: Społeczeństwo i codzienno¶ć : w stronę nowej socjologii ? / red. Seweryn Rudnicki, Justyna Stypińska, Katarzyna Wojnicka
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009
Opis fizyczny: S. 238-258
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



42/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Internet culture : from academic beginnings to common usage / Marta Juza
¬ródło: W: Culture in transition : transition in culture / ed. by Marian Niezgoda, Maria ¦wi±tkiewicz-Mo¶ny, Aleksandra Wagner
Adres wydawniczy: Kraków : Jagiellonian University. Institute of Sociology, 2009
Opis fizyczny: S. 85-97
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000



43/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Internet: "niepodległa cyberprzestrzeń" czy element życia codziennego? / Marta Juza
¬ródło: W: Społeczeństwo i codzienno¶ć : w stronę nowej socjologii? / red. nauk. Seweryn Rudnicki, Justyna Stypińska, Katarzyna Wojnicka
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, cop. 2009
Opis fizyczny: S. 238-258
Seria: (Pejzaże Społeczne)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



44/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Kultura Internetu : od akademickich pocz±tków do użytkowania sieci w codziennym życiu / Marta Juza
¬ródło: Zeszyt Naukowy. Socjologia / Wyższa Szkoła Zarz±dzania i Bankowo¶ci w Krakowie. - 2009, nr 9, s. 20-34
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



45/45
Autorzy: Marta Juza.
Tytuł: Kultura Internetu : od akademickich pocz±tków do użytkowania sieci w codziennym życiu / Marta Juza
¬ródło: Zeszyt Naukowy. Socjologia / Wyższa Szkoła Zarz±dzania i Bankowo¶ci w Krakowie. - 2009, nr 9, s. 20-34
Typ publikacji: PAA

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie