Autorzy: Alicja Kabała. Tytuł: Anatomiczne i motoryczne podłoże artykulacji / Alicja Kabała Źródło: Poznańskie Studia Polonistyczne. Seria Językoznawcza. - 2022, Vol. 29, nr 2, s. 231-243 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1233-8672 e-ISSN: 2450-4939 Adres url: DOI:
2/10
Autorzy: Alicja Kabała. Tytuł: Rola percepcji wzrokowej w pracy nad artykulacją / Alicja Kabała Źródło: W: Od zmysłu wzroku do praktyki logopedycznej / redakcja merytoryczna Marta Korendo, Anna Siudak Adres wydawniczy: Kraków : Collegium Columbinum, 2021 Opis fizyczny: S. 129-140 p-ISBN: 978-83-7624-183-8 Seria: (Nowa Logopedia ; t. 9) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
3/10
Autorzy: Alicja Kabała. Tytuł: The effect of prosody on communication effectiveness / Alicja Kabała Źródło: W: Neurocognitive Dimensions of Speech Therapy / content editors Halina Pawłowska-Jaroń, Anna Siudak Adres wydawniczy: Kraków : Collegium Columbinum, 2021 Opis fizyczny: S. 97-106 p-ISBN: 978-83-7624-171-5 Seria: (Nowa Logopedia ; t. 10) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000
4/10
Autorzy: Alicja Kabała. Tytuł: Rozwój systemu fonetyczno-fonologicznego u dzieci w wieku przedszkolnym : (wybrane zagadnienia) / Alicja Kabała Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: 136 s. p-ISBN: 978-83-8084-479-7 e-ISBN: 978-83-8084-480-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 974) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
5/10
Autorzy: Alicja Kabała, Karolina Kwak, Anna Litak, Ewa Łubieniewska, Agnieszka Ogonowska, Marek Pieniążek, Roman Solecki, Monika Tryboń. Tytuł: Debata edukacyjna dnia 26 października 2017 roku : w debacie biorą udział (w porządku alfabetycznym) / Alicja Kabała, Karolina Kwak, Anna Litak, Ewa Łubieniewska, Agnieszka Ogonowska, Marek Pieniążek, Roman Solecki, Monika Tryboń Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura. - 2018, z. 10 (2), s. 185-200 Typ publikacji: PK Język publikacji: POL p-ISSN: 2083-7275 e-ISSN: 2391-4432 Adres url: DOI:
6/10
Autorzy: Alicja Kabała. Tytuł: Gotowość edukacyjna - o umiejętności artykulacji dźwięków mowy przez dzieci w wieku przedszkolnym (wybrane problemy) / Alicja Kabała Źródło: W: Neurologopedia. T. 1, Neurobiologiczne podstawy wczesnej terapii zaburzeń rozwojowych / pod redakcją Marzeny Błasiak-Tytuły i Anny Siudak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo WIR, 2018 Opis fizyczny: S. 113-126 p-ISBN: 987-83-65423-45-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7
7/10
Autorzy: Alicja Kabała. Tytuł: Gotowość edukacyjna - o umiejętności artykulacji dźwięków mowy przez dzieci w wieku przedszkolnym (wybrane problemy) / Alicja Kabała Źródło: W: Neurologopedia : neurobiologiczne podstawy wczesnej terapii zaburzeń rozwojowych / redakcja Marzena Błasiak-Tytuła, Anna Siudak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo WIR, 2016 Opis fizyczny: S. 47-58 p-ISBN: 978-83-65423-04-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7
8/10
Autorzy: Alicja Kabała. Tytuł: Rewolucja cyfrowa a rozwój dziecka / Alicja Kabała Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia. - 2015, Z. 6, s. 23-30 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2082-0909 Adres url:
9/10
Autorzy: Alicja Kabała. Tytuł: Sztuka mówienia a rozumienie : wpływ sposobu mówienia na odbiór znaczenia / Alicja Kabała Źródło: Forum Logopedyczne. - 2012, nr 20, s. 137 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
10/10
Autorzy: Alicja Kabała-Sierzchała. Tytuł: "Mów do mnie jeszcze..." : o ćwiczeniach wspomagających terapię osób z zaburzeniami płynności mówienia / Alicja Kabała Źródło: W: Nowe podejście w diagnozie i terapii logopedycznej : metoda krakowska / pod red. Jagody Cieszyńskiej, Zdzisławy Orłowskiej-Popek, Marty Korendo Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010 Opis fizyczny: S. 125-134 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000