Autorzy: Lenka Rovňanová, Lada Kaliská, Lívia Nemcová. Tytuł: 70 rokov vysokokolského učiteľského vzdelávania v Banskej Bystrici / Lenka Rovňanová, Lada Kaliská, Lívia Nemcová ¬ródło: Spravodajca. - 2024, R. 30, cz. 2, s. 15-17 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: SLO p-ISSN: 1339-6749 Adres url:
2/43
Autorzy: Eva Sollárová, Lada Kaliská, Zuzana Heinzová. Tytuł: Changes in the Development of Future Educational Leaders' Social Competencies / Eva Sollárová, Lada Kaliská, Zuzana Heinzová ¬ródło: The New Educational Review. - 2024, Vol. 77, nr 3, s. 48-58 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1732-6729 DOI:
3/43
Autorzy: Lada Kaliská. Tytuł: Counselling skills training via online training center versus traditional training / Lada Kaliská ¬ródło: W: ICERI2023 : conference proceedings : 16th annual International Conference of Education, Research and Innovation Seville, Spain. 13-15 November, 2023 / edited by Luis Gómez Chova, Chelo González Martínez, Joanna Lees Adres wydawniczy: Seville : IATED Academy, 2024 Opis fizyczny: S. 6899-6904 p-ISBN: 978-84-09-55942-8 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Adres url: DOI:
4/43
Autorzy: Lada Kaliska. Tytuł: Emotion regulation in the context of emotional intelligence models and personality traits as 21st century skill / Lada Kaliská ¬ródło: W: ICERI2023 : conference proceedings : 16th annual International Conference of Education, Research and Innovation Seville, Spain. 13-15 November, 2023 / edited by Luis Gómez Chova, Chelo Gonza~~21lez Martínez, Joanna Lees Adres wydawniczy: Seville : IATED Academy, 2024 Opis fizyczny: S. 6885-6891 p-ISBN: 978-84-09-55942-8 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Adres url: DOI:
5/43
Autorzy: Lada Kaliská. Tytuł: Interpohlavné rozdiely v autenticite pri vnímaní klímy v triede pred implementáciou programu P4C v kole / Lada Kaliská ¬ródło: W: Filozofovanie s det'mi a mravný rozvoj iaka : zbornik túdií z vedeckého kolokwia / Ján Kaliský (ed.) Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Belianum, 2023 Opis fizyczny: S. 109-129 p-ISBN: 978-80-557-2067-8 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
6/43
Autorzy: Anna Balá Ďurechová, Lada Kaliská. Tytuł: Regulácia emócií v modeli črtovej emočnej inteligencie / Anna Balá Ďurechová, Lada Kaliská ¬ródło: W: Emočná regulácia a flexibilita v psychopatológii a psychickiej pohode / Lu'bor Pilárik (editor) Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Bellanum, 2024 Opis fizyczny: S. 115-156 p-ISBN: 978-80-557-2196-5 e-ISBN: 978-80-557-2216-0 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
7/43
Autorzy: Ľubor Pilárik, Eva Virostková Nábělková, Zuzana Heinzová, Lada Kaliská. Tytuł: Situačný test emočnej flexibility (STEF.02) : vývoj a overovanie psychometrických vlastností / Ľubor Pilárik, Eva Virostková Nábělková, Zuzana Heinzová, Lada Kaliská ¬ródło: W: Emočná regulácia a flexibilita v psychopatológii a psychickiej pohode / Lu'bor Pilárik (editor) Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Bellanum, 2024 Opis fizyczny: S. 233-275 p-ISBN: 978-80-557-2196-5 e-ISBN: 978-80-557-2216-0 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 5.000
8/43
Autorzy: Ľubor Pilárik, Eva Virostková Nábělková, Zuzana Heinzová, Lada Kaliská. Tytuł: The situational test of emotional flexibility : the expert´s consensus on the emotion regulation strategy effectiveness / Ľubor Pilárik, Eva Virostková Nábělková, Zuzana Heinzová, Lada Kaliská ¬ródło: W: Psychological Applications and Trends 2024 / ed. by: Clara Pracana, Michael Wang Adres wydawniczy: Lisboa : InScience Press, 2024 Opis fizyczny: S. 377-379 p-ISBN: 978-989-35106-6-7 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG Adres url: DOI:
9/43
Autorzy: Lucia Paková, Lada Kaliska. Tytuł: Future teacher´s leadership practices and their self-esteem / Lucia Paková, Lada Kaliská ¬ródło: W: Podpora a rozvoj duevného zdravia v kolách : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie / Eva Gajdoová (ed.) Adres wydawniczy: ilina : IPV Intitút priemyselnej výchovy, 2023 Opis fizyczny: S. 207-215 p-ISBN: 978-80-89902-30-9 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Adres url:
10/43
Autorzy: Lada Kaliská. Tytuł: Gender differences in classroom climate perception before P4C method implementation / Lada Kaliská ¬ródło: W: EDULEARN23 : conference proceedings : 15th International Conference on Education and New Learning Technologies July 3rd-5th, 2023 Palma, Spain / edited by Luis Gómez Chova, Chelo González Martínez, Joanna Lees Adres wydawniczy: Palma : Iated, 2023 Opis fizyczny: S. 5252-5259 p-ISBN: 978-84-09-52151-7 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Adres url: DOI:
11/43
Autorzy: Anna Balá Ďurechová, Lada Kaliská. Tytuł: Incidence of Emotional Disorder Symptoms and Emotional Intelligence in Slovak Secondary School Students Before and During the COVID-19 Pandemic / Anna Balá Ďurechová, Lada Kaliská ¬ródło: The New Educational Review. - 2023, Vol. 74, s. 21-31 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 140.000 p-ISSN: 1732-6729 Adres url: DOI:
12/43
Autorzy: Anna Vil'chová, Eva Schmidtová, Mária Jaová, Lenka Svoradová, Lada Kaliská. Tytuł: Metodika Pre 3. : Ročník základných ko~3l / Anna Vil'chaová, Eva Schmidtová, Mária Jaová ; spoluautorka Lada Kaliská Adres wydawniczy: [s. l.] : Emtegra, 2023 Opis fizyczny: 269 s. p-ISBN: 978-80-974657-2-8 Seria: (Emocionálny Kompas) Typ publikacji: ZK Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 20.000
13/43
Autorzy: Anna Vil'chová, Eva Schmidtová, Mária Jaová, Lenka Svoradová, Lada Kaliská. Tytuł: Metodika Pre 4. : Ročník základných ko~3l / Anna Vil'chaová, Eva Schmidtová, Mária Jaová ; spoluautorka Lada Kaliská Adres wydawniczy: [s. l.] : Emtegra, 2023 Opis fizyczny: 254 s. p-ISBN: 978-80-974657-4-2 Seria: (Emocionálny Kompas) Typ publikacji: ZK Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 20.000
14/43
Autorzy: Lada Kaliská. Tytuł: Slovak future educational leaders' emotional intelligence in the context of transformational leadership / Lada Kaliská ¬ródło: W: EDULEARN23 : conference proceedings : 15th International Conference on Education and New Learning Technologies July 3rd-5th, 2023 Palma, Spain / edited by Luis Gómez Chova, Chelo González Martínez, Joanna Lees Adres wydawniczy: Palma : Iated, 2023 Opis fizyczny: S. 5276-5282 p-ISBN: 978-84-09-52151-7 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Adres url: DOI:
15/43
Autorzy: Lada Kaliská, Katarína Minarovičová, Michal Kozubík, Anna Balá Ďurechová. Tytuł: pecifiká online poradenstva v pomáhajúcich profesiách : učebné texty / Lada Kaliská, Katarína Minarovičová, Michal Kozubík, Anna Balá Ďurechová Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Belianum, 2023 Opis fizyczny: 76 s. p-ISBN: 978-80-557-2088-3 Typ publikacji: ZK Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
16/43
Autorzy: Lada Kaliská. Tytuł: tudentská vedecká, odborná a umelecká činnosť na Pedagogickej fakulte UMB / Lada Kaliská, Zuzana Kováčová ¬ródło: Spravodajca. - 2023, R. 29, cz. 1-2, s. 24-25 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: SLO p-ISSN: 1339-6749 Adres url:
17/43
Autorzy: Lada Kaliská, John Pellitteri. Tytuł: Trait emotional intelligence predicts selfesteem and trait anxiety in adolescents / Lada Kaliská, John Pellitteri ¬ródło: Revista de Psicologia Clinica con Ninos y Adolescentes. - 2023, Vol. 10, nr 3, s. 37-43 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 2340-8340 Adres url: DOI:
18/43
Autorzy: Charles A. Dorison, Lada Kaliská. Tytuł: In COVID-19 Health Messaging, Loss Framing Increases Anxiety with Little-to-No Concomitant Benefits: Experimental Evidence from 84 Countries / Charles A. Dorison [et al., w tym Lada kaliská] ¬ródło: Affective Science. - 2022, Vol. 3, s. 577-602 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2662-2041 e-ISSN: 2662-205X Adres url:
19/43
Autorzy: Lada Kaliská, Zuzana Heinzová. Tytuł: Inventár praktík správania sa lídra: Manuál a slovenské normy / Lada Kaliská, Zuzana Heinzová Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Belianum, 2023 Opis fizyczny: 72 s. p-ISBN: 978-80-557-1988-7 Typ publikacji: ZK Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
20/43
Autorzy: Lada Kaliská. Tytuł: Nomophobia and primary school children's emotional and personal factors / Lada Kaliská ¬ródło: W: Education and New Developments 2022. Vol. 1 / edited by Mafalda Carmo Adres wydawniczy: Lisboa : InScience Press, 2022 Opis fizyczny: S. 259-261 p-ISBN: 978-989-53614-3-4 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
21/43
Autorzy: Ivan Brezniak, Zuzana Gredecká, Lada Kaliska. Tytuł: Screeningové meranie úrovne mentálneho zdravia klientov ijúcich v zariadeniach sociálnych sluieb počas pandémie choroby COVID-19 / Ivan Brezniak, Zuzana Gredecká, Lada Kaliská ¬ródło: Prohuman. - 2022, Vol. 12 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 1338-1415 Adres url:
22/43
Autorzy: Lada Kaliská. Tytuł: Slovak university students' health in the context of trait emotional intelligence / Lada Kaliská ¬ródło: W: Education and New Developments 2022. Vol. 1 / edited by Mafalda Carmo Adres wydawniczy: Lisboa : InScience Press, 2022 Opis fizyczny: S. 253-255 p-ISBN: 978-989-53614-3-4 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
23/43
Autorzy: Eva Sollárová, Soňa Kariková, Lada Kaliská. Tytuł: Designig and evaluating psychological and educational intervention programs / Eva Sollarová, Soňa Kariková, Lada Kaliská Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnicwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 p-ISBN: 978-83-8084-789-7 Typ publikacji: ZK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
24/43
Autorzy: Lada Kaliská. Tytuł: Bibliometric analysis of "transformative leadership in education" in Web of Science Core Collection / Lada Kaliská ¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019 Opis fizyczny: S. 9789-9798 p-ISBN: 978-84-09-14755-7 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url: DOI:
25/43
Autorzy: Lada Kaliská, Ján Kaliský. Tytuł: First Results Of Philosophy For Children Course With University Students In Slovakia - Evaluative Research / Lada Kaliská, Ján Kaliský ¬ródło: W: Edulearn 19: proceedings : 11th International Conference on Education and New Learning Technologies July 1st-3rd, 2019 - Palma, Mallorca, Spain / edited by L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2019 Opis fizyczny: S. 9795-9800 p-ISBN: 978-84-09-12031-4 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url: DOI:
26/43
Autorzy: Eva Sollárová, Lada Kaliská. Tytuł: Kariérová ne/rozhodnost a emocionálna inteligencia pred a po 2. kariérovej vol'be / Eva Sollárová, Lada Kaliská ¬ródło: W: Sociálne procesy a osobnost 2018 : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie 17.-19. september 2018, Stará Lesná / edi.: Ivana Piterová, Jozef Výrost Adres wydawniczy: Koice : Spoločenskovedný ústav CSPV SAV, 2019 Opis fizyczny: S. 317-323 p-ISBN: 978-80-89524-40-2 Typ publikacji: ZR Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 5.000
27/43
Autorzy: Lada Kaliská, Ján Kaliský. Tytuł: Moral competence as a keystone of leader´s moral personality / Lada Kaliská, Ján Kaliský ¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019 Opis fizyczny: S. 9804-9810 p-ISBN: 978-84-09-14755-7 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url: DOI:
28/43
Autorzy: Lada Kaliská, Helge Koch. Tytuł: Monosti cieleného rozvíjania kritického myslenia v edukácii (konkrétne príklady) / Lada Kaliská, Helge Koch ¬ródło: W: Sapere Aude 2019. R. 9 : společnost a profese učitele, 27. - 29. května 2019 Hradec Králové, Česká republika : recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Adres wydawniczy: Hradec Králové : Magnanimitas, 2019 Opis fizyczny: S. 200-208 p-ISBN: 978-80-87952-29-0 Typ publikacji: ZR Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
29/43
Autorzy: Lada Kaliská. Tytuł: Post-traumatic Stress Disorder Related to Trait Emotional Intelligence of Slovaks in Comparison to Turkish Immigrants in Slovakia / Lada Kaliská ¬ródło: Journal of Ethnic and Cultural Studies. - 2019, Vol. 6, nr 3, s. 147-156 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 e-ISSN: 2149-1291 DOI:
30/43
Autorzy: Lada Kaliská. Tytuł: Prierezové posúdenie emocionálnych a osobnostných pecifík vysoko intelektovo nadaných detí pecifík vysoko intelektovo nadaných detí v kontexte intervencií kolského psychológa / Lada Kaliská ¬ródło: W: kolské psychológia 2018 - história a perspektívy : zborík príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie / eds.: Pavol Kačnár, Margarita Mesáaroová, Ladislav Lova Adres wydawniczy: Koice : Univerzita Pavla Jozefa afárika v Kos~30iciach, 2019 Opis fizyczny: S. 159-172 p-ISBN: 978-80-8152-742-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
31/43
Autorzy: Lada Kaliská, Vladimír Salbot, Zuzana Heinzová. Tytuł: Replication Study of the Slovak MESI Scale and its Construct Validity in Two Research Samples / Lada Kaliská, Vladimír Salbot, Zuzana Heinzová ¬ródło: The New Educational Review. - 2019, Vol. 56, nr 2, s. 305-316 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1732-6729 DOI:
32/43
Autorzy: Martina Hornická, Lada Kaliská. Tytuł: Rozvoj potencialít črtovej emocionálnej inteligencie u detí primárneho stupňa edukácie / Martina Hornická, Lada Kaliská ¬ródło: kolský psychológ. - 2019, Vol. 20, nr 2, s. 30-39 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 1212-0529 Adres url:
33/43
Autorzy: Zuzana Heinzová, Lada Kaliská. Tytuł: Slovak school inspectors as potential school leaders / Zuzana Heinzova, Lada Kaliská ¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019 Opis fizyczny: S. 9782-9788 p-ISBN: 978-84-09-14755-7 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url: DOI:
34/43
Autorzy: Eva Sollárová, Lada Kaliská. Tytuł: The Role of Trait Emotional Intelligence in Career Decision-Making Difficulties and (Career Decision) Self-Efficacy / Eva Sollarová, Lada Kaliská ¬ródło: W: Psychology Applications & Developments. 5 / edited by: Clara Pracana and Michael Wang Adres wydawniczy: Lisboa : InScience Press, 2019 Opis fizyczny: S. 34-44 p-ISBN: 978-989-54312-7-4 Seria: (Advances in Psychology and Psychological Trends) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
35/43
Autorzy: Eva Sollárová, Lada Kaliská. Tytuł: The Role Of Trait Emotional Intelligence In The Process Of Career Decision-Making / Eva Sollárová, Lada Kaliská ¬ródło: W: Psychological Applications and Trends 2019 / edited by: Clara Pracana, Michael Wang Adres wydawniczy: Lisbon : InScience Press, 2019 Opis fizyczny: S. 129-133 p-ISBN: 978-989-54312-2-9 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
36/43
Autorzy: Lada Kaliská. Tytuł: Trait Emotional Intelligence Development Possibilities Of Primary School-Aged Children / Lada Kaliská ¬ródło: W: Edulearn 19: proceedings : 11th International Conference on Education and New Learning Technologies July 1st-3rd, 2019 - Palma, Mallorca, Spain / edited by L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2019 Opis fizyczny: S. 9801-9807 p-ISBN: 978-84-09-12031-4 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url: DOI:
37/43
Autorzy: Lada Kaliská, Jana Tichá. Tytuł: Bibliometric analysis of "critical thinking in primary education" in Web of Science Core Collection / Lada Kaliská, Jana Tichá ¬ródło: W: 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM 2018 : conference proceedings / [Alessandro Antonietti et al.] Adres wydawniczy: Bulgaria : SGEM, 2018 Opis fizyczny: S. 37-45 p-ISBN: 978-619-7408-57-7 Seria: (Science & Society ; iss. 3.5) Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 DOI:
38/43
Autorzy: Jana Ross, Lada Kaliská, Peter Halama, Petera Lajčiakova, Cherie Armour. Tytuł: Examination of the latent structure of DSM-5 posttraumatic stress disorder symptoms in Slovakia / Jana Ross, Lada Kaliská, Peter Halama, Petera Lajčiakova, Cherie Armour ¬ródło: Psychiatry Research. - 2018, Vol. 267, s. 232-239 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 30.000 p-ISSN: 0165-1781 DOI:
39/43
Autorzy: Eva Sollárová, Lada Kaliská. Tytuł: Gender Perspective on the Trait Emotional Intelligence as a Predictor of Career Indecision / Eva Sollarová, Lada Kaliská ¬ródło: W: Psychology Applications & Developments. 4 / edited by: Clara Pracana, Michael Wang Adres wydawniczy: Lisboa : InScience Press, 2018 Opis fizyczny: S. 68-77 p-ISBN: 978-989-54312-0-5 Seria: (Advances in Psychology and Psychological Trends) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
40/43
Autorzy: Lada Kaliská, Vladimír Salbot, Bilal Akbe. Tytuł: Komparacia a komplementarita dvoch koncepcií črtovej emocionálnej inteligencie v dvoch vývinových obdobiach / Lada Kaliská, Vladimír Salbot, Bilal Akbey ¬ródło: Psychologie A Její Kontexty. - 2018, nr 1, s. 71-82 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 1.000 p-ISSN: 1803-9278 e-ISSN: 1805-9023 Adres url:
41/43
Autorzy: Vladimír Salbot, Lada Kaliská. Tytuł: Komplementarita črtovej emocionálnej inteligencie a sociálnej inteligencie u vysokokolákov / Vladimír Salbot, Lada Kaliská ¬ródło: W: Agresia vo verejnom priestore : 35. Psychologické dni, zborník príspevkov z konferencie, KC Academia, Stará Lesná, 4.-6.9.2017 / [Ivan Sarmány-Schuller (Ed.)] Adres wydawniczy: Bratislava : Slovenská psychologická spoločnosť pri SAV, 2018 Opis fizyczny: S. 200-212 p-ISBN: 978-80-88910-58-9 Typ publikacji: ZR Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
42/43
Praca recenzowana: Transforming Communication in Leadership and Teamwork. Person-Centered Innovations / Renate Motschnig, David Ryback, 2016 Autorzy: Lada Kaliská. ¬ródło: Psychologie A Její Kontexty Opis fizyczny: 2018, nr 1, s. 103-104 Typ publikacji: ZRC Język publikacji: ENG p-ISSN: 1803-9278 e-ISSN: 1805-9023 Adres url:
43/43
Autorzy: Eva Sollárová, Lada Kaliská. Tytuł: Trait emotional intelligence as a predictor of career indecision / Eva Sollárová, Lada Kaliská ¬ródło: W: Psychological Applications and Trends 2018 / edited by: Clara Pracana, Michael Wang Adres wydawniczy: Lisbona : InScience, 2018 Opis fizyczny: S. 102-106 p-ISBN: 978-989-99864-5-9 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url: