Autorzy: Karolina Kilar. Tytuł: Szkoła jako instytucja spełniająca marzenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym z rodzin dysfunkcyjnych / Karolina Kilar Źródło: W: Wspomaganie rozwoju dzieci zagrożonych marginalizacją w środowisku rodzinnym : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2023 Opis fizyczny: S. 239-249 p-ISBN: 978-83-8084-959-4 e-ISBN: 978-83-8084-960-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1164) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
2/10
Autorzy: Karolina Kilar. Tytuł: Internat jako forma wsparcia dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, z trudną sytuacją rodzinną / Karolina Kilar Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2022, nr 45-46, s. 181-190 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url:
3/10
Autorzy: Karolina Kilar. Tytuł: Nauczanie zdalne w szkole specjalnej - nowa forma komunikacji nauczyciel - uczeń / Karolina Kilar Źródło: Logopedia Silesiana. - 2021, T. 10, nr 2, s. 1-16 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG, POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2300-5246 e-ISSN: 2391-4297 Adres url: DOI:
4/10
Autorzy: Karolina Kilar. Tytuł: Alternatywne metody komunikacji jako wsparcie dla osób z problemami w porozumiewaniu się / Karolina Kilar Źródło: W: Komunikowanie się społeczne osób zagrożonych marginalizacją : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: S. 108-118 p-ISBN: 978-83-8084-409-4 e-ISBN: 978-83-8084-410-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 954) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
5/10
Autorzy: Karolina Kilar. Tytuł: Wybrane metody terapii dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym / Karolina Kilar Źródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2020, nr 13, s. 31-37 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-6463 e-ISSN: 2449-8815
6/10
Autorzy: Karolina Kilar. Tytuł: Sport w życiu osób z dysfunkcją narządzu ruchu / Karolina Kilar Źródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 12, s. 11-22 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-6463 e-ISSN: 2449-8815
7/10
Autorzy: Karolina Kilar. Tytuł: Historyczny obraz kształcenia uczniów z niepełnosprawnością / Karolina Kilar Źródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2018, nr 11, s. 11-17 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2300-6463 e-ISSN: 2449-8815
8/10
Autorzy: Karolina Kilar. Tytuł: Uczestnictwo w życiu społecznym osób z niepełnosprawnością intelektualną w okresie dorosłości - obszary wsparcia / Karolina Kilar Źródło: W: Wsparcie wobec problemów społecznych w wybranych obszarach egzystencji : konteksty interdyscyplinarne / redakcja naukowa Jolanta Spętana, Danuta Krzysztofiak, Przemysław Frąckowiak Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2018 Opis fizyczny: S. 179-188 p-ISBN: 978-83-8095-484-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
9/10
Autorzy: Karolina Kilar. Tytuł: Maria Grzegorzewska we wspomnieniach uczniów Państwowego Instytutu Pedagogiki Specjalnej / Karolina Kilar Źródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 10, s. 159-162 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 2300-6463 e-ISSN: 2449-8815 Adres url:
10/10
Autorzy: Karolina Kilar. Tytuł: Założenia Marii Grzegorzewskiej a współczesne paradygmaty w pedagogice specjalnej / Karolina Kilar Źródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 10, s. 37-42 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2300-6463 e-ISSN: 2449-8815