Wynik wyszukiwania

Zapytanie: KILAR KAROLINA
Liczba odnalezionych rekordów: 10

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/10

Autorzy: Karolina Kilar.
Tytuł: Szkoła jako instytucja spełniająca marzenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym z rodzin dysfunkcyjnych / Karolina Kilar
Źródło: W: Wspomaganie rozwoju dzieci zagrożonych marginalizacją w środowisku rodzinnym : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2023
Opis fizyczny: S. 239-249
p-ISBN: 978-83-8084-959-4
e-ISBN: 978-83-8084-960-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1164)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



2/10
Autorzy: Karolina Kilar.
Tytuł: Internat jako forma wsparcia dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, z trudną sytuacją rodzinną / Karolina Kilar
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2022, nr 45-46, s. 181-190
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



3/10
Autorzy: Karolina Kilar.
Tytuł: Nauczanie zdalne w szkole specjalnej - nowa forma komunikacji nauczyciel - uczeń / Karolina Kilar
Źródło: Logopedia Silesiana. - 2021, T. 10, nr 2, s. 1-16
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG, POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2300-5246
e-ISSN: 2391-4297
Adres url:
DOI:



4/10
Autorzy: Karolina Kilar.
Tytuł: Alternatywne metody komunikacji jako wsparcie dla osób z problemami w porozumiewaniu się / Karolina Kilar
Źródło: W: Komunikowanie się społeczne osób zagrożonych marginalizacją : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020
Opis fizyczny: S. 108-118
p-ISBN: 978-83-8084-409-4
e-ISBN: 978-83-8084-410-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 954)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



5/10
Autorzy: Karolina Kilar.
Tytuł: Wybrane metody terapii dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym / Karolina Kilar
Źródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2020, nr 13, s. 31-37
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2300-6463
e-ISSN: 2449-8815



6/10
Autorzy: Karolina Kilar.
Tytuł: Sport w życiu osób z dysfunkcją narządzu ruchu / Karolina Kilar
Źródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 12, s. 11-22
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2300-6463
e-ISSN: 2449-8815



7/10
Autorzy: Karolina Kilar.
Tytuł: Historyczny obraz kształcenia uczniów z niepełnosprawnością / Karolina Kilar
Źródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2018, nr 11, s. 11-17
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 2300-6463
e-ISSN: 2449-8815



8/10
Autorzy: Karolina Kilar.
Tytuł: Uczestnictwo w życiu społecznym osób z niepełnosprawnością intelektualną w okresie dorosłości - obszary wsparcia / Karolina Kilar
Źródło: W: Wsparcie wobec problemów społecznych w wybranych obszarach egzystencji : konteksty interdyscyplinarne / redakcja naukowa Jolanta Spętana, Danuta Krzysztofiak, Przemysław Frąckowiak
Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2018
Opis fizyczny: S. 179-188
p-ISBN: 978-83-8095-484-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,5
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



9/10
Autorzy: Karolina Kilar.
Tytuł: Maria Grzegorzewska we wspomnieniach uczniów Państwowego Instytutu Pedagogiki Specjalnej / Karolina Kilar
Źródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 10, s. 159-162
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2300-6463
e-ISSN: 2449-8815
Adres url:



10/10
Autorzy: Karolina Kilar.
Tytuł: Założenia Marii Grzegorzewskiej a współczesne paradygmaty w pedagogice specjalnej / Karolina Kilar
Źródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 10, s. 37-42
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 2300-6463
e-ISSN: 2449-8815

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie