Wynik wyszukiwania

Zapytanie: KOCOŃ MALWINA
Liczba odnalezionych rekordów: 20

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/20

Autorzy: Malwina Kocoń, Natalia Malik.
Tytuł: Ponadczasowe ideee Marii Grzegorzewskiej we współczesnej polskiej pedagogice specjalnej / Malwina Maria Kocoń, Natalia Malik
Źródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny. - 2023, Vol. 42, z. 3, s. 89-101
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 0137-6136
e-ISSN: 2449-8327
Adres url:
DOI:



2/20
Autorzy: Malwina Kocoń, Natalia Malik.
Tytuł: Wyzwania rodzeństwa słyszącego (SODA) mającego rodzeństwo głuche : w świetle wybranych polskich badań / Malwina Kocoń, Natalia Malik
Źródło: W: Wspomaganie rozwoju dzieci zagrożonych marginalizacją w środowisku rodzinnym : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2023
Opis fizyczny: S. 71-84
p-ISBN: 978-83-8084-959-4
e-ISBN: 978-83-8084-960-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1164)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



3/20
Autorzy: Natalia Malik, Malwina Kocoń.
Tytuł: Integracja sensoryczna jako terapia wspomagająca rozwój dziecka ze stwardnieniem guzowatym : studium przypadku / Natalia Malik, Malwina Kocoń
Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2022, Vol. 86, nr 2, s. 58-71
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1642-1981
Adres url:



4/20
Autorzy: Malwina Kocoń.
Tytuł: Metoda bobomigów w rozwoju małych dzieci słyszących w świetle wybranych badań / Malwina Kocoń
Źródło: Szkoła Specjalna. - 2022, nr 1, s. 20-31
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0137-818X
Adres url:
DOI:



5/20
Autorzy: Malwina Kocoń.
Tytuł: Bobomigi jako metoda wspierająca komunikację pomiędzy rodzicem słyszącym a małym dzieckiem głuchym / Malwina Kocoń
Źródło: W: Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka, Anna Katarzyna Czyż
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 111-124
p-ISBN: 978-83-8084-701-9
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 1059)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



6/20
Autorzy: Natalia Malik, Malwina Kocoń.
Tytuł: Kompetencje zawodowe i cechy charakteru surdopedagoga w percepcji dorosłych osób głuchych i słabosłyszących / Natalia Malik, Malwina Kocoń
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2021, nr 41, s. 116-131
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



7/20
Autorzy: Malwina Kocoń.
Tytuł: Ciąża i wchodzenie w rolę matki słyszącego dziecka u niesłyszących kobiet - trudności, wyzwania, potrzeby : studium przypadku / Malwina Kocoń
Źródło: W: Dorastanie między dwoma światami : społeczne konteksty rozwoju słyszących dzieci niesłyszących rodziców / pod redakcją Dominiki Wiśniewskiej
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2020
Opis fizyczny: S. 137-151
p-ISBN: 978-83-66010-89-5
e-ISBN: 978-83-66010-98-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



8/20
Autorzy: Malwina Kocoń.
Tytuł: Komunikacja pomiędzy g/Głuchą matką a słyszącym dzieckiem i jego otoczeniem : studium przypadku / Malwina Kocoń
Źródło: W: Komunikowanie się społeczne osób zagrożonych marginalizacją : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020
Opis fizyczny: S. 233-244
p-ISBN: 978-83-8084-409-4
e-ISBN: 978-83-8084-410-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 954)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



9/20
Autorzy: Malwina Kocoń.
Tytuł: Rodzicielstwo głuchych matek słyszących dzieci KODA: przegląd wybranych badań / Malwina Kocoń
Źródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 8, s. 69-80
Uwagi: GICID: 01.3001.0014.4255.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0552-2188
Adres url:
DOI:



10/20
Autorzy: Malwina Kocoń, Natalia Malik, Anna Michalczyk.
Tytuł: Rodzeństwo głuche w rodzinie = Family with deaf siblings in the light of Sibling of Deaf Adult (SODA) : z perspektywy SODA / Malwina Kocoń, Natalia Malik, Anna Michalczyk
Źródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2019, T. 20, s. 165-179
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2082-9019
e-ISSN: 2300-5866
DOI:



11/20
Autorzy: Malwina Kocoń, Magdalena Skalny.
Tytuł: Stereotypy o g/Głuchych i języku migowym w myśleniu studentów pedagogiki specjalnej / Malwina Kocoń, Magdalena Skalny
Źródło: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 24, s. 113-131
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 2300-391X
Adres url:



12/20
Autorzy: Malwina Kocoń.
Tytuł: Wyzwania rodzicielskie i komunikacyjne głuchych matek słyszących dzieci (KODA) / Malwina Kocoń
Źródło: Zeszyty Pracy Socjalnej. - 2019, T. 24, z. 2, s. 135-144
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1507-4285
e-ISSN: 2449-6138
DOI:



13/20
Autorzy: Malwina Kocoń, Justyna Kotowicz.
Tytuł: Język migowy szansą dla głuchego dziecka na przekroczenie progu szkoły podstawowej / Malwina Kocoń, Justyna Kotowicz
Źródło: W: Głusi Mają Głos. T. 1 / pod redakcją Małgorzaty Talipskiej
Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Polskiego Języka Migowego, 2018
Opis fizyczny: S. 74-89
p-ISBN: 978-83-946829-0-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,8



14/20
Autorzy: Anna Kuder, Malwina Kocoń.
Tytuł: O rygorystyczności ograniczeń dotyczących morfemu negacji w PJM : dyskusja z artykułem Piotra Tomaszewskiego / Anna Kuder, Malwina Kocoń
Źródło: Poradnik Językowy. - 2018, nr 3, s. 25-34
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 15.000
p-ISSN: 0551-5343



15/20
Autorzy: Magdalena Skalny, Malwina Kocoń.
Tytuł: Rodzina w procesie opuszczania gniazda przez dorastające dzieci / Magdalena Skalny, Malwina Kocoń 
Źródło: Pedagogika Rodziny. - 2018, nr 8, z. 1, s. 27-36
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 2082-8411
e-ISSN: 2543-862X
Adres url:



16/20
Autorzy: Malwina Kocoń.
Tytuł: Glottodydaktyka PJM: aspekty metodyczne i organizacyjne kursów PJM / Malwina Kocoń
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, Z. 9, s. 71-81
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
e-ISSN: 2392-3210
DOI:



17/20
Autorzy: Malwina Kocoń, Natalia Malik.
Tytuł: Kompetencje komunikacyjne surdopedagoga w zakresie języka migowego w opinii osób słabosłyszących i głuchych / Malwina Kocoń, Natalia Malik
Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2017, T. 70, s. 102-113
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0079-3418
Adres url:



18/20
Autorzy: Malwina Kocoń.
Tytuł: Rola Polskiego Języka Migowego (PJM) w przygotowaniu dziecka z wadą słuchu do osiągnięcia dojrzałości szkolnej / Malwina Kocoń
Źródło: W: Dziecko z wadą słuchu u progu szkoły / red. nauk. Anna Jakoniuk-Diallo
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2017
Opis fizyczny: S. 95-103
p-ISBN: 978-83-23232438
Seria: (Psychologia i Pedagogika ; 264)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,59



19/20
Autorzy: Malwina Kocoń.
Tytuł: Stereotypy myślowe dotyczące osób niesłyszących i języka migowego / Malwina Kocoń
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : konteksty indywidualne i środowiskowe. T. 4.2 / pod red. Katarzyny Parys, Magdaleny Pasteczki i Jacka Sikorskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 136-149
p-ISBN: 978-83-8084-063-8
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 796)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,74
DOI:



20/20
Autorzy: Malwina Kocoń.
Tytuł: Dostęp do informacji i kultury jako forma wsparcia osób głuchych w Polsce / Malwina Kocoń
Źródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2016, nr 9, s. 28-37
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 2300-6463
e-ISSN: 2449-8815

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie