Autorzy: Malwina Kocoń, Natalia Malik. Tytuł: Ponadczasowe ideee Marii Grzegorzewskiej we współczesnej polskiej pedagogice specjalnej / Malwina Maria Kocoń, Natalia Malik Źródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny. - 2023, Vol. 42, z. 3, s. 89-101 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 0137-6136 e-ISSN: 2449-8327 Adres url: DOI:
2/20
Autorzy: Malwina Kocoń, Natalia Malik. Tytuł: Wyzwania rodzeństwa słyszącego (SODA) mającego rodzeństwo głuche : w świetle wybranych polskich badań / Malwina Kocoń, Natalia Malik Źródło: W: Wspomaganie rozwoju dzieci zagrożonych marginalizacją w środowisku rodzinnym : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2023 Opis fizyczny: S. 71-84 p-ISBN: 978-83-8084-959-4 e-ISBN: 978-83-8084-960-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1164) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
3/20
Autorzy: Natalia Malik, Malwina Kocoń. Tytuł: Integracja sensoryczna jako terapia wspomagająca rozwój dziecka ze stwardnieniem guzowatym : studium przypadku / Natalia Malik, Malwina Kocoń Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2022, Vol. 86, nr 2, s. 58-71 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1642-1981 Adres url:
4/20
Autorzy: Malwina Kocoń. Tytuł: Metoda bobomigów w rozwoju małych dzieci słyszących w świetle wybranych badań / Malwina Kocoń Źródło: Szkoła Specjalna. - 2022, nr 1, s. 20-31 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0137-818X Adres url: DOI:
5/20
Autorzy: Malwina Kocoń. Tytuł: Bobomigi jako metoda wspierająca komunikację pomiędzy rodzicem słyszącym a małym dzieckiem głuchym / Malwina Kocoń Źródło: W: Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka, Anna Katarzyna Czyż Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 111-124 p-ISBN: 978-83-8084-701-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 1059) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
6/20
Autorzy: Natalia Malik, Malwina Kocoń. Tytuł: Kompetencje zawodowe i cechy charakteru surdopedagoga w percepcji dorosłych osób głuchych i słabosłyszących / Natalia Malik, Malwina Kocoń Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2021, nr 41, s. 116-131 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url:
7/20
Autorzy: Malwina Kocoń. Tytuł: Ciąża i wchodzenie w rolę matki słyszącego dziecka u niesłyszących kobiet - trudności, wyzwania, potrzeby : studium przypadku / Malwina Kocoń Źródło: W: Dorastanie między dwoma światami : społeczne konteksty rozwoju słyszących dzieci niesłyszących rodziców / pod redakcją Dominiki Wiśniewskiej Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2020 Opis fizyczny: S. 137-151 p-ISBN: 978-83-66010-89-5 e-ISBN: 978-83-66010-98-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
8/20
Autorzy: Malwina Kocoń. Tytuł: Komunikacja pomiędzy g/Głuchą matką a słyszącym dzieckiem i jego otoczeniem : studium przypadku / Malwina Kocoń Źródło: W: Komunikowanie się społeczne osób zagrożonych marginalizacją : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: S. 233-244 p-ISBN: 978-83-8084-409-4 e-ISBN: 978-83-8084-410-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 954) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
9/20
Autorzy: Malwina Kocoń. Tytuł: Rodzicielstwo głuchych matek słyszących dzieci KODA: przegląd wybranych badań / Malwina Kocoń Źródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 8, s. 69-80 Uwagi: GICID: 01.3001.0014.4255. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0552-2188 Adres url: DOI:
10/20
Autorzy: Malwina Kocoń, Natalia Malik, Anna Michalczyk. Tytuł: Rodzeństwo głuche w rodzinie = Family with deaf siblings in the light of Sibling of Deaf Adult (SODA) : z perspektywy SODA / Malwina Kocoń, Natalia Malik, Anna Michalczyk Źródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2019, T. 20, s. 165-179 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2082-9019 e-ISSN: 2300-5866 DOI:
11/20
Autorzy: Malwina Kocoń, Magdalena Skalny. Tytuł: Stereotypy o g/Głuchych i języku migowym w myśleniu studentów pedagogiki specjalnej / Malwina Kocoń, Magdalena Skalny Źródło: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 24, s. 113-131 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 2300-391X Adres url:
12/20
Autorzy: Malwina Kocoń. Tytuł: Wyzwania rodzicielskie i komunikacyjne głuchych matek słyszących dzieci (KODA) / Malwina Kocoń Źródło: Zeszyty Pracy Socjalnej. - 2019, T. 24, z. 2, s. 135-144 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 1507-4285 e-ISSN: 2449-6138 DOI:
13/20
Autorzy: Malwina Kocoń, Justyna Kotowicz. Tytuł: Język migowy szansą dla głuchego dziecka na przekroczenie progu szkoły podstawowej / Malwina Kocoń, Justyna Kotowicz Źródło: W: Głusi Mają Głos. T. 1 / pod redakcją Małgorzaty Talipskiej Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Polskiego Języka Migowego, 2018 Opis fizyczny: S. 74-89 p-ISBN: 978-83-946829-0-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,8
14/20
Autorzy: Anna Kuder, Malwina Kocoń. Tytuł: O rygorystyczności ograniczeń dotyczących morfemu negacji w PJM : dyskusja z artykułem Piotra Tomaszewskiego / Anna Kuder, Malwina Kocoń Źródło: Poradnik Językowy. - 2018, nr 3, s. 25-34 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 15.000 p-ISSN: 0551-5343
15/20
Autorzy: Magdalena Skalny, Malwina Kocoń. Tytuł: Rodzina w procesie opuszczania gniazda przez dorastające dzieci / Magdalena Skalny, Malwina Kocoń Źródło: Pedagogika Rodziny. - 2018, nr 8, z. 1, s. 27-36 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 2082-8411 e-ISSN: 2543-862X Adres url:
16/20
Autorzy: Malwina Kocoń. Tytuł: Glottodydaktyka PJM: aspekty metodyczne i organizacyjne kursów PJM / Malwina Kocoń Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, Z. 9, s. 71-81 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210 DOI:
17/20
Autorzy: Malwina Kocoń, Natalia Malik. Tytuł: Kompetencje komunikacyjne surdopedagoga w zakresie języka migowego w opinii osób słabosłyszących i głuchych / Malwina Kocoń, Natalia Malik Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2017, T. 70, s. 102-113 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 0079-3418 Adres url:
18/20
Autorzy: Malwina Kocoń. Tytuł: Rola Polskiego Języka Migowego (PJM) w przygotowaniu dziecka z wadą słuchu do osiągnięcia dojrzałości szkolnej / Malwina Kocoń Źródło: W: Dziecko z wadą słuchu u progu szkoły / red. nauk. Anna Jakoniuk-Diallo Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2017 Opis fizyczny: S. 95-103 p-ISBN: 978-83-23232438 Seria: (Psychologia i Pedagogika ; 264) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,59
19/20
Autorzy: Malwina Kocoń. Tytuł: Stereotypy myślowe dotyczące osób niesłyszących i języka migowego / Malwina Kocoń Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : konteksty indywidualne i środowiskowe. T. 4.2 / pod red. Katarzyny Parys, Magdaleny Pasteczki i Jacka Sikorskiego Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 136-149 p-ISBN: 978-83-8084-063-8 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 796) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,74 DOI:
20/20
Autorzy: Malwina Kocoń. Tytuł: Dostęp do informacji i kultury jako forma wsparcia osób głuchych w Polsce / Malwina Kocoń Źródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2016, nr 9, s. 28-37 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2300-6463 e-ISSN: 2449-8815