Autorzy: Katarzyna Koczwara, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: Rola do¶wiadczeń wspomaganych technikami multimedialnymi w podnoszeniu wyników nauczania chemii w¶ród dzieci z niepełnosprawno¶ci± intelektualn± w stopniu lekkim [Dokument elektroniczny] / Katarzyna Koczwara, Małgorzata Nodzyńska ¬ródło: W: Metodologické otázky výskumu v didaktike chémie : zborník príspevkov zo seminára doktorandského tùdia / ed. Zuzanna Beníčková, Monika Mlkva, Zuzanna Slivová Adres wydawniczy: Trnava : Trnavská univerzita v Trnave. Pedagogická fakulta, 2011 Opis fizyczny: S. 10-14 Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
2/4
Autorzy: Katarzyna Koczwara, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: The role of experiments aided multimedia techniques to bringing up of results of teaching chemistry among children with intellectual easy incompetence / Katarzyna Koczwara, Małgorzata Nodzyńska ¬ródło: W: Metodologické otázky výskumu v didaktike chémie : Medzinárodný seminár doktorandského tùdia : zborník abstraktov / ed. Zuzanna Beníčková, Monika Mlkva, Zuzanna Slivová Adres wydawniczy: Trnava : Trnavská univerzita v Trnave. Pedagogická fakulta, 2011 Opis fizyczny: S. 11 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
3/4
Autorzy: Katarzyna Koczwara, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: Wykorzystanie różnych metod nauczania na lekcjach chemii w¶ród uczniów z upo¶ledzeniem umysłowym w stopniu lekkim / Katarzyna Koczwara, Małgorzata Nodzyńska ¬ródło: Biologie - Chemie - Zeměpis. - 2011, č. 3x, s. 73-78 Uwagi: Chemické vzdělávání v teori a praxi : materiály z mezinárodní konference o výuce chemie, Plzeň 15. - 17. 6. 2011. Publikacja dostępna również na CD. Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
4/4
Autorzy: Katarzyna Koczwara, Małgorzata Nodzyńska. Tytuł: Wykorzystanie podręczników szkolnych w trakcie nauki w domu wg opinii uczniów / Katarzyna Koczwara, Małgorzata Nodzyńska ¬ródło: W: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in Didactics of the Science : monograph / pod red. Małgorzaty Nodzyńskiej, Jana Rajmunda Pa¶ko Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008 Opis fizyczny: S. 199-202 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL