Autorzy: Paulina Koperna, Katarzyna Zaremba, Karolina Czerwiec, Joanna Wnęk-Gozdek. Tytuł: Adult learning - exercises / Paulina Koperna, Katarzyna Zaremba, Karolina Czerwiec, Joanna Wnęk-Gozdek Wydanie: 86 s. Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2024 p-ISBN: 978-83-68020-73-1 Typ publikacji: ZK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
2/35
Autorzy: Paulina Koperna. Tytuł: Relacje nauczyciela z rodzicami a budowanie przyjaznej przestrzeni edukacyjnej dla dziecka w wieku przedszkolnym : narracje mężczyzn-nauczycieli edukacji przedszkolnej / Paulina Koperna ¬ródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2023, Vol. 36, nr 2, s. 41-69 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0867-2040 e-ISSN: 2449-8521 Adres url: DOI:
3/35
Autorzy: Paulina Koperna, Jakub Pieprzyk. Tytuł: ¦wiat wirtualny jako przestrzeń aktywno¶ci młodych ludzi w perspektywie uczniów oraz w opiniach ich rodziców i nauczycieli / Paulina Koperna, Jakub Pieprzyk ¬ródło: W: Współczesne przestrzenie aktywno¶ci młodzieży / redakcja naukowa Mariusz Gajewski Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo «scriptum» : Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, 2023 Opis fizyczny: S. 151-175 p-ISBN: 978-83-67586-73-3 e-ISBN: 978-83-63241-94-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
4/35
Autorzy: Paulina Koperna. Tytuł: Mężczyzna nauczyciel edukacji przedszkolnej - kategoria nieobecna w dyskursie akademickim w Polsce / Paulina Koperna ¬ródło: W: Ważne obszary badawcze w pedagogice / redakcja naukowa: Katarzyna Jagielska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2022 Opis fizyczny: S. 89-114 p-ISBN: 978-83-66812-84-0 Seria: (Biblioteka Instytutu Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego ; 17) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
5/35
Autorzy: Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna. Tytuł: Predyspozycje mediacyjne kandydatów na mediatorów rówie¶niczych w wieku 11-13 lat / Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna ¬ródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2022, Vol. 25, nr 1, s. 107-132 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2450-5358 e-ISSN: 2450-5366 Adres url: DOI:
6/35
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna. Tytuł: Advantages and disadvantages of distance learning during COVID-19 pandemic from the perspective of teachers / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna ¬ródło: W: Nuovi paradigmi, nuovi stili, nuove sfide educative / a cura di Marina Geat, Vincenzo A. Piccione Adres wydawniczy: Roma : TrE-Press, 2021 Opis fizyczny: S. 13-25 p-ISBN: 979-12-5977-019-6 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url: DOI:
7/35
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna. Tytuł: Creative Competence of Young People in the Perspective of Sustainable Development / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna ¬ródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2021, Vol. 34, nr 2, s. 65-81 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0867-2040 e-ISSN: 2449-8521 DOI:
8/35
Autorzy: Paulina Koperna. Tytuł: "Życie to taka gra…" - narracja o codzienno¶ci poza "wy¶cigiem" w zmieniaj±cym się ¶wiecie / Paulina Koperna ¬ródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2021, Vol. 34, nr 3, s. 75-94 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0867-2040 e-ISSN: 2449-8521 DOI:
9/35
Autorzy: Paulina Koperna, Łukasz Tomczyk, Ludwík Eger, Michal Mičík, Michaela Sládkayová, Csilla Czeglédi, Klára Veresné Valentinyi, Erika Varga. Tytuł: Key findings from focus group research / Paulina Koperna, Łukasz Tomczyk, Ludvík Eger, Michal Mičík, Michaela Sládkayová, Csilla Czeglédi, Klára Veresné Valentinyi, Erika Varga ¬ródło: W: Social Media and Trust Building / Michal Mičík, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Erika Varga et al. Adres wydawniczy: Plzeň : Nava, 2020 Opis fizyczny: S. 111-128 p-ISBN: 978-80-7211-577-8 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
10/35
Autorzy: Paulina Koperna. Tytuł: Male teachers in kindergartens: the perspective of female kindergarten teachers / Paulina Koperna ¬ródło: W: INCTE'20 : 5th International Conference on Teacher Education=V Encontro International de Formaçâo na Docência : Proceedings=Livro de Atas / editors Rui Pedro Lopes, Cristina Mesquita, Elisabete Mendes Silva, Manuel Vara Pires Adres wydawniczy: Bragança : Instítuto Polítécnico de Bragança, 2020 Opis fizyczny: S. 955-965 p-ISBN: 978-972-745-276-7 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
11/35
Autorzy: Joanna Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna. Tytuł: Młodzi nauczyciele o zdalnej edukacji w czasie COVID-19 . / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna ¬ródło: W: Wyzwania dla edukacji w sytuacji pandemii COVID-19 / redakcja naukowa: Norbert G. Pikuła, Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2020 Opis fizyczny: S. 31-56 p-ISBN: 978-83-66812-01-7 Seria: (Biblioteka Instytutu Spraw Społecznych ; 13) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
12/35
Praca recenzowana: Jako¶c życia emerytowanych nauczycieli / Katarzyna Jagielska - Kraków, 2020 Autorzy: Paulina Koperna. Tytuł: Quality of life of retired teachers / Paulina Koperna ¬ródło: Challenges of modern education. Education - Teacher - Learner / edited by Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Norbert G. Pikuła. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020. - (International Forum for Education ; no. 13). - S. 215-217 Typ publikacji: PRC Język publikacji: ENG
13/35
Autorzy: Paulina Koperna. Tytuł: Sociotherapy as a support for social and emotional development of preschoolers and elementary school children / Paulina Koperna ¬ródło: W: Teaching Crossroads: 15th and 16th IPB Erasmus Weeks / edited by Elisabete Silva, Clarisse Pais, Luís S. Pais Adres wydawniczy: Bragança : Instituto Politécnico de Bragança, 2020 Opis fizyczny: S. 35-53 p-ISBN: 978-972-745-283-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
14/35
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna. Tytuł: Znaczenie kompetencji diagnostycznych nauczyciela dla rozwoju uczniów / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna ¬ródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 5, s. 17-25 Uwagi: GICID: 01.3001.0014.1162 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0552-2188 Adres url: DOI:
15/35
Autorzy: Anna Duda, Paulina Koperna, Joanna Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska. Tytuł: Coaching competences of candidates for teachers and pedagogues / Anna Duda, Paulina Koperna, Joanna Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska ¬ródło: W: INTED 2019 : 13th International Technology, Education and Development Conference, 11-13 March 2019, Valencia, Spain : proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Valencia : IATED Academy, 2019 Opis fizyczny: S. 10021-10026 p-ISBN: 978-84-09-08619-1 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
16/35
Autorzy: Paulina Koperna. Tytuł: Male kindergarten teachers in the perception of parents in the context of social trust / Paulina Koperna ¬ródło: Przegl±d Pedagogiczny. - 2019, nr 2, s. 337-348 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1897-6557 DOI:
17/35
Autorzy: Paulina Koperna. Tytuł: Male teachers in a kindergarten in the perception of parents in Cracow, Poland / Paulina Koperna ¬ródło: W: INTED 2019 : 13th International Technology, Education and Development Conference, 11-13 March 2019, Valencia, Spain : proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Valencia : IATED Academy, 2019 Opis fizyczny: S. 4536-4541 p-ISBN: 978-84-09-08619-1 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
18/35
Autorzy: Anna Duda, Wioletta Skrzypek, Anna Mróz, Paulina Koperna, Kinga Sobieszczańska, Ewa Zawisza-Wilk. Tytuł: Masz prawo do mediacji w szkole : mediacje rówie¶nicze w praktyce szkolnej : implikacje i rekomendacje / Anna K. Duda, Wioletta Skrzypek, Anna Mróz, Paulina Koperna, Kinga Sobieszczańska, Ewa Zawisza-Wilk Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2019 Opis fizyczny: 168 s. p-ISBN: 978-83-65390-87-5 Seria: (Masz prawo do mediacji w szkole) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 9,3 DOI:
19/35
Autorzy: Paulina Koperna. Tytuł: Refleksja nad edukacj± / Paulina Koperna ¬ródło: Commentarii Academici. - 2019, nr 7, s. 9-10 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 2545-0824 Adres url:
20/35
Autorzy: Anna Duda, Paulina Koperna. Tytuł: Relacje i codzienno¶ć w narracji seniora z przewlekł± obturacyjn± chorob± płuc / Anna Duda, Paulina Koperna ¬ródło: Exlibris. Biblioteka Gerontologii Społecznej. - 2019, nr 2, s. 56-73 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 2450-0232 e-ISSN: 2719-9045 Adres url: DOI:
21/35
Autorzy: Paulina Koperna. Tytuł: Sustainable Development In School In The Context 2 Of Developing Social Skills - Practical Implications / Paulina Koperna ¬ródło: Zeszyty Naukowe Politechniki ¦l±skiej. Organizacja i Zarz±dzanie. - 2019, nr 141, s. 201-220 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1641-3466 Adres url: DOI:
22/35
Autorzy: Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik, Anna Mróz, Paulina Koperna, Anna Duda, Kinga Sobieszczańska. Tytuł: The competence of the future : creativity of students of selected Cracow universities / K. Jagielska, J.M. Łukasik, A. Mróz, P. Koperna, A.K. Duda, K. Sobieszczańska ¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019 Opis fizyczny: 4154-4160 p-ISBN: 978-84-09-14755-7 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,4 Adres url: DOI:
23/35
Autorzy: Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik, Anna Mróz, Anna Duda, Paulina Koperna, Kinga Sobieszczańska. Tytuł: The new model of teacher education in Poland : the directions of changes in the context of the existing research and teaching practices / K. Jagielska, J.M. Łukasik, A. Mróz, A.K. Duda, P. Koperna, K. Sobieszczańska ¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019 Opis fizyczny: S. 1296-1302 p-ISBN: 978-84-09-14755-7 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,4 Adres url: DOI:
24/35
Autorzy: Paulina Koperna. Tytuł: Transdyscyplinarna dyskusja o jako¶ci życia dzieci i młodzieży z chorob± nowotworow± / Paulina Koperna ¬ródło: Commentarii Academici. - 2019, nr 11, s. 12-13 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 2545-0824 Adres url:
25/35
Autorzy: Paulina Koperna. Tytuł: Edukacja dla zrównoważonego rozwoju w przedszkolu na przykładzie ekologicznego koła zainteresowań / Paulina Koperna ¬ródło: Aura. - 2018, nr 11, Dodatek Ekologiczny dla szkół nr 288, s. 1-8 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 0137-3668 e-ISSN: 2449-9927
26/35
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska. Tytuł: Pedagogical Competencies of Teachers at the Beginning of Their Professional Career / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz and Sobieszczańska Kinga ¬ródło: W: 1st International Conference on Contemporary Education and Economic Development (CEED 2018) / Ubaldo Comite [et al.] Adres wydawniczy: [Paris] : Atlantis Press, 2018 Opis fizyczny: S. 21-25 p-ISBN: 978-94-6252-631-0 Seria: (Advances in Social Science, Education and Humanities Research ; Vol. 221) Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,5
27/35
Autorzy: Paulina Koperna. Tytuł: Praca nauczyciela i jej warto¶ć w percepcji studentów kierunków ze specjalno¶ci± nauczycielsk± / Paulina Koperna ¬ródło: Ruch Pedagogiczny. - 2018, nr 2, s. 91-110 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 0483-4992
28/35
Autorzy: Anna Duda, Paulina Koperna. Tytuł: Sezon na smutki / Anna K. Duda, Paulina Koperna ¬ródło: Psychologia w Szkole. - 2018, nr 2, S. 14-20 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 1731-836X
29/35
Autorzy: Anna Duda, Paulina Koperna. Tytuł: Sprawozdanie z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Uniwersalizm pracy ludzkiej - praca jako wyznacznik egzystencji człowieka", Kraków, 24-25 maja 2018 roku / Anna K. Duda, Paulina Koperna ¬ródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2018, nr 4, s. 175-179 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 2450-5358 e-ISSN: 2450-5366
30/35
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska. Tytuł: Teachers at the Beginning of Their Professional Work-Assessment of the Level of Pedagogical Competence of Graduates of Teaching Faculties / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna K. Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska ¬ródło: W: 1st International Conference on Contemporary Education and Economic Development (CEED 2018) / Ubaldo Comite [et al.] Adres wydawniczy: [Paris] : Atlantis Press, 2018 Opis fizyczny: S. 127-133 p-ISBN: 978-94-6252-631-0 Seria: (Advances in Social Science, Education and Humanities Research ; Vol. 221) Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,5 Adres url:
31/35
Praca recenzowana: Sukces jako do¶wiadczenie biograficzne ojców sprawuj±cych opiekę nad dzieckiem / Anna Duda, Katarzyna Klimkowska. - Lublin, 2017 Autorzy: Paulina Koperna. ¬ródło: Studia Edukacyjne Opis fizyczny: 2017, nr 44, s. 437-439 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL p-ISSN: 1233-6688 Adres url:
32/35
Autorzy: Anna Duda, Paulina Koperna. Tytuł: Supervision (not)needed : professional experiences of day-care room pedagogues / Anna K. Duda, Paulina Koperna ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2017, Z. 7, s. 113-122 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2083-7267 DOI:
33/35
Autorzy: Paulina Koperna, Anna Duda. Tytuł: Przedszkole Samorz±dowe nr 82 - o historii słów kilka / Paulina Koperna, Anna Duda ¬ródło: W: 200 lat o¶wiaty w Bronowicach Małych 1817-2017 : dzieje o¶wiaty w Bronowicach Małych od powstania pierwszej szkoły w 1817 roku do czasów współczesnych / [redakcja: Barbara Miszczyk] Adres wydawniczy: Kraków : Rada Dzielnicy VI Bronowice, 2016 Opis fizyczny: S. 158-159 p-ISBN: 978-83-89500-42-7 Seria: (Biblioteka Bronowicka ; T. 2) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
34/35
Autorzy: Joanna Łukasik, Paulina Koperna. Tytuł: Socjoterapia jako metoda pracy z dziećmi z rodzin z problemami alkoholowymi / Joanna M. Łukasik, Paulina Koperna ¬ródło: W: Wybrane zagadnienia z pomocy i integracji społecznej / red. nauk.: Józefa Matejek, Norbert G. Pikuła Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo "Scriptum", 2014 Opis fizyczny: S. 161-173 p-ISBN: 978-83-64028-25-0 Seria: (Biblioteka Instytutu Pracy Socjalnej ; 2) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
35/35
Autorzy: Joanna Łukasik, Paulina Koperna. Tytuł: Socjoterapia w pracy z uczniem przejawiaj±cym zaburzenia zachowania : o skuteczno¶ci form i metod stosowanych w procesie socjoterapeutycznym / Joanna M. Łukasik, Paulina Koperna ¬ródło: W: Problemy i kwestie społeczne / red. nauk. Katarzyna Białożyt, Bogusław Ulijasz, Maciej Soliński Adres wydawniczy: Kraków : Scriptum, 2014 Opis fizyczny: S. 131-143 p-ISBN: 978-83-64028-34-2 Seria: (Biblioteka Instytutu Pracy Socjalnej ; 3) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]