Wynik wyszukiwania

Zapytanie: KOPERNA PAULINA
Liczba odnalezionych rekordów: 35

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/35

Autorzy: Paulina Koperna, Katarzyna Zaremba, Karolina Czerwiec, Joanna Wnęk-Gozdek.
Tytuł: Adult learning - exercises / Paulina Koperna, Katarzyna Zaremba, Karolina Czerwiec, Joanna Wnęk-Gozdek
Wydanie: 86 s.
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2024
p-ISBN: 978-83-68020-73-1
Typ publikacji: ZK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



2/35
Autorzy: Paulina Koperna.
Tytuł: Relacje nauczyciela z rodzicami a budowanie przyjaznej przestrzeni edukacyjnej dla dziecka w wieku przedszkolnym : narracje mężczyzn-nauczycieli edukacji przedszkolnej / Paulina Koperna
¬ródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2023, Vol. 36, nr 2, s. 41-69
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0867-2040
e-ISSN: 2449-8521
Adres url:
DOI:



3/35
Autorzy: Paulina Koperna, Jakub Pieprzyk.
Tytuł: ¦wiat wirtualny jako przestrzeń aktywno¶ci młodych ludzi w perspektywie uczniów oraz w opiniach ich rodziców i nauczycieli / Paulina Koperna, Jakub Pieprzyk
¬ródło: W: Współczesne przestrzenie aktywno¶ci młodzieży / redakcja naukowa Mariusz Gajewski
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo «scriptum» : Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, 2023
Opis fizyczny: S. 151-175
p-ISBN: 978-83-67586-73-3
e-ISBN: 978-83-63241-94-0
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



4/35
Autorzy: Paulina Koperna.
Tytuł: Mężczyzna nauczyciel edukacji przedszkolnej - kategoria nieobecna w dyskursie akademickim w Polsce / Paulina Koperna
¬ródło: W: Ważne obszary badawcze w pedagogice / redakcja naukowa: Katarzyna Jagielska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2022
Opis fizyczny: S. 89-114
p-ISBN: 978-83-66812-84-0
Seria: (Biblioteka Instytutu Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego ; 17)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



5/35
Autorzy: Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna.
Tytuł: Predyspozycje mediacyjne kandydatów na mediatorów rówie¶niczych w wieku 11-13 lat / Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna
¬ródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2022, Vol. 25, nr 1, s. 107-132
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2450-5358
e-ISSN: 2450-5366
Adres url:
DOI:



6/35
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna.
Tytuł: Advantages and disadvantages of distance learning during COVID-19 pandemic from the perspective of teachers / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna
¬ródło: W: Nuovi paradigmi, nuovi stili, nuove sfide educative / a cura di Marina Geat, Vincenzo A. Piccione
Adres wydawniczy: Roma : TrE-Press, 2021
Opis fizyczny: S. 13-25
p-ISBN: 979-12-5977-019-6
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:
DOI:



7/35
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna.
Tytuł: Creative Competence of Young People in the Perspective of Sustainable Development / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna
¬ródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2021, Vol. 34, nr 2, s. 65-81
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0867-2040
e-ISSN: 2449-8521
DOI:



8/35
Autorzy: Paulina Koperna.
Tytuł: "Życie to taka gra…" - narracja o codzienno¶ci poza "wy¶cigiem" w zmieniaj±cym się ¶wiecie / Paulina Koperna
¬ródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2021, Vol. 34, nr 3, s. 75-94
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0867-2040
e-ISSN: 2449-8521
DOI:



9/35
Autorzy: Paulina Koperna, Łukasz Tomczyk, Ludwík Eger, Michal Mičík, Michaela Sládkayová, Csilla Czeglédi, Klára Veresné Valentinyi, Erika Varga.
Tytuł: Key findings from focus group research / Paulina Koperna, Łukasz Tomczyk, Ludvík Eger, Michal Mičík, Michaela Sládkayová, Csilla Czeglédi, Klára Veresné Valentinyi, Erika Varga
¬ródło: W: Social Media and Trust Building / Michal Mičík, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Erika Varga et al.
Adres wydawniczy: Plzeň : Nava, 2020
Opis fizyczny: S. 111-128
p-ISBN: 978-80-7211-577-8
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



10/35
Autorzy: Paulina Koperna.
Tytuł: Male teachers in kindergartens: the perspective of female kindergarten teachers / Paulina Koperna
¬ródło: W: INCTE'20 : 5th International Conference on Teacher Education=V Encontro International de Formaçâo na Docência : Proceedings=Livro de Atas / editors Rui Pedro Lopes, Cristina Mesquita, Elisabete Mendes Silva, Manuel Vara Pires
Adres wydawniczy: Bragança : Instítuto Polítécnico de Bragança, 2020
Opis fizyczny: S. 955-965
p-ISBN: 978-972-745-276-7
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:



11/35
Autorzy: Joanna Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna.
Tytuł: Młodzi nauczyciele o zdalnej edukacji w czasie COVID-19 . / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna
¬ródło: W: Wyzwania dla edukacji w sytuacji pandemii COVID-19 / redakcja naukowa: Norbert G. Pikuła, Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2020
Opis fizyczny: S. 31-56
p-ISBN: 978-83-66812-01-7
Seria: (Biblioteka Instytutu Spraw Społecznych ; 13)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



12/35
Praca recenzowana: Jako¶c życia emerytowanych nauczycieli / Katarzyna Jagielska - Kraków, 2020
Autorzy: Paulina Koperna.
Tytuł: Quality of life of retired teachers / Paulina Koperna
¬ródło: Challenges of modern education. Education - Teacher - Learner / edited by Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Norbert G. Pikuła. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020. - (International Forum for Education ; no. 13). - S. 215-217
Typ publikacji: PRC
Język publikacji: ENG



13/35
Autorzy: Paulina Koperna.
Tytuł: Sociotherapy as a support for social and emotional development of preschoolers and elementary school children / Paulina Koperna
¬ródło: W: Teaching Crossroads: 15th and 16th IPB Erasmus Weeks / edited by Elisabete Silva, Clarisse Pais, Luís S. Pais
Adres wydawniczy: Bragança : Instituto Politécnico de Bragança, 2020
Opis fizyczny: S. 35-53
p-ISBN: 978-972-745-283-5
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



14/35
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna.
Tytuł: Znaczenie kompetencji diagnostycznych nauczyciela dla rozwoju uczniów / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna
¬ródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 5, s. 17-25
Uwagi: GICID: 01.3001.0014.1162
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0552-2188
Adres url:
DOI:



15/35
Autorzy: Anna Duda, Paulina Koperna, Joanna Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska.
Tytuł: Coaching competences of candidates for teachers and pedagogues / Anna Duda, Paulina Koperna, Joanna Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska
¬ródło: W: INTED 2019 : 13th International Technology, Education and Development Conference, 11-13 March 2019, Valencia, Spain : proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: Valencia : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: S. 10021-10026
p-ISBN: 978-84-09-08619-1
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:



16/35
Autorzy: Paulina Koperna.
Tytuł: Male kindergarten teachers in the perception of parents in the context of social trust / Paulina Koperna
¬ródło: Przegl±d Pedagogiczny. - 2019, nr 2, s. 337-348
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1897-6557
DOI:



17/35
Autorzy: Paulina Koperna.
Tytuł: Male teachers in a kindergarten in the perception of parents in Cracow, Poland / Paulina Koperna
¬ródło: W: INTED 2019 : 13th International Technology, Education and Development Conference, 11-13 March 2019, Valencia, Spain : proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: Valencia : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: S. 4536-4541
p-ISBN: 978-84-09-08619-1
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



18/35
Autorzy: Anna Duda, Wioletta Skrzypek, Anna Mróz, Paulina Koperna, Kinga Sobieszczańska, Ewa Zawisza-Wilk.
Tytuł: Masz prawo do mediacji w szkole : mediacje rówie¶nicze w praktyce szkolnej : implikacje i rekomendacje / Anna K. Duda, Wioletta Skrzypek, Anna Mróz, Paulina Koperna, Kinga Sobieszczańska, Ewa Zawisza-Wilk
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2019
Opis fizyczny: 168 s.
p-ISBN: 978-83-65390-87-5
Seria: (Masz prawo do mediacji w szkole)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Liczba arkuszy: 9,3
DOI:



19/35
Autorzy: Paulina Koperna.
Tytuł: Refleksja nad edukacj± / Paulina Koperna
¬ródło: Commentarii Academici. - 2019, nr 7, s. 9-10
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2545-0824
Adres url:



20/35
Autorzy: Anna Duda, Paulina Koperna.
Tytuł: Relacje i codzienno¶ć w narracji seniora z przewlekł± obturacyjn± chorob± płuc / Anna Duda, Paulina Koperna
¬ródło: Exlibris. Biblioteka Gerontologii Społecznej. - 2019, nr 2, s. 56-73
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 2450-0232
e-ISSN: 2719-9045
Adres url:
DOI:



21/35
Autorzy: Paulina Koperna.
Tytuł: Sustainable Development In School In The Context 2 Of Developing Social Skills - Practical Implications / Paulina Koperna
¬ródło: Zeszyty Naukowe Politechniki ¦l±skiej. Organizacja i Zarz±dzanie. - 2019, nr 141, s. 201-220
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1641-3466
Adres url:
DOI:



22/35
Autorzy: Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik, Anna Mróz, Paulina Koperna, Anna Duda, Kinga Sobieszczańska.
Tytuł: The competence of the future : creativity of students of selected Cracow universities / K. Jagielska, J.M. Łukasik, A. Mróz, P. Koperna, A.K. Duda, K. Sobieszczańska
¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: 4154-4160
p-ISBN: 978-84-09-14755-7
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,4
Adres url:
DOI:



23/35
Autorzy: Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik, Anna Mróz, Anna Duda, Paulina Koperna, Kinga Sobieszczańska.
Tytuł: The new model of teacher education in Poland : the directions of changes in the context of the existing research and teaching practices / K. Jagielska, J.M. Łukasik, A. Mróz, A.K. Duda, P. Koperna, K. Sobieszczańska
¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019
Opis fizyczny: S. 1296-1302
p-ISBN: 978-84-09-14755-7
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,4
Adres url:
DOI:



24/35
Autorzy: Paulina Koperna.
Tytuł: Transdyscyplinarna dyskusja o jako¶ci życia dzieci i młodzieży z chorob± nowotworow± / Paulina Koperna
¬ródło: Commentarii Academici. - 2019, nr 11, s. 12-13
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2545-0824
Adres url:



25/35
Autorzy: Paulina Koperna.
Tytuł: Edukacja dla zrównoważonego rozwoju w przedszkolu na przykładzie ekologicznego koła zainteresowań / Paulina Koperna
¬ródło: Aura. - 2018, nr 11, Dodatek Ekologiczny dla szkół nr 288, s. 1-8
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0137-3668
e-ISSN: 2449-9927



26/35
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska.
Tytuł: Pedagogical Competencies of Teachers at the Beginning of Their Professional Career / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz and Sobieszczańska Kinga
¬ródło: W: 1st International Conference on Contemporary Education and Economic Development (CEED 2018) / Ubaldo Comite [et al.]
Adres wydawniczy: [Paris] : Atlantis Press, 2018
Opis fizyczny: S. 21-25
p-ISBN: 978-94-6252-631-0
Seria: (Advances in Social Science, Education and Humanities Research ; Vol. 221)
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,5



27/35
Autorzy: Paulina Koperna.
Tytuł: Praca nauczyciela i jej warto¶ć w percepcji studentów kierunków ze specjalno¶ci± nauczycielsk± / Paulina Koperna
¬ródło: Ruch Pedagogiczny. - 2018, nr 2, s. 91-110
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 0483-4992



28/35
Autorzy: Anna Duda, Paulina Koperna.
Tytuł: Sezon na smutki / Anna K. Duda, Paulina Koperna
¬ródło: Psychologia w Szkole. - 2018, nr 2, S. 14-20
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 1731-836X



29/35
Autorzy: Anna Duda, Paulina Koperna.
Tytuł: Sprawozdanie z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Uniwersalizm pracy ludzkiej - praca jako wyznacznik egzystencji człowieka", Kraków, 24-25 maja 2018 roku / Anna K. Duda, Paulina Koperna
¬ródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2018, nr 4, s. 175-179
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2450-5358
e-ISSN: 2450-5366



30/35
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska.
Tytuł: Teachers at the Beginning of Their Professional Work-Assessment of the Level of Pedagogical Competence of Graduates of Teaching Faculties / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna K. Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska
¬ródło: W: 1st International Conference on Contemporary Education and Economic Development (CEED 2018) / Ubaldo Comite [et al.]
Adres wydawniczy: [Paris] : Atlantis Press, 2018
Opis fizyczny: S. 127-133
p-ISBN: 978-94-6252-631-0
Seria: (Advances in Social Science, Education and Humanities Research ; Vol. 221)
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,5
Adres url:



31/35
Praca recenzowana: Sukces jako do¶wiadczenie biograficzne ojców sprawuj±cych opiekę nad dzieckiem / Anna Duda, Katarzyna Klimkowska. - Lublin, 2017
Autorzy: Paulina Koperna.
¬ródło: Studia Edukacyjne
Opis fizyczny: 2017, nr 44, s. 437-439
Typ publikacji: PRC
Język publikacji: POL
p-ISSN: 1233-6688
Adres url:



32/35
Autorzy: Anna Duda, Paulina Koperna.
Tytuł: Supervision (not)needed : professional experiences of day-care room pedagogues / Anna K. Duda, Paulina Koperna
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2017, Z. 7, s. 113-122
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 2083-7267
DOI:



33/35
Autorzy: Paulina Koperna, Anna Duda.
Tytuł: Przedszkole Samorz±dowe nr 82 - o historii słów kilka / Paulina Koperna, Anna Duda
¬ródło: W: 200 lat o¶wiaty w Bronowicach Małych 1817-2017 : dzieje o¶wiaty w Bronowicach Małych od powstania pierwszej szkoły w 1817 roku do czasów współczesnych / [redakcja: Barbara Miszczyk]
Adres wydawniczy: Kraków : Rada Dzielnicy VI Bronowice, 2016
Opis fizyczny: S. 158-159
p-ISBN: 978-83-89500-42-7
Seria: (Biblioteka Bronowicka ; T. 2)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



34/35
Autorzy: Joanna Łukasik, Paulina Koperna.
Tytuł: Socjoterapia jako metoda pracy z dziećmi z rodzin z problemami alkoholowymi / Joanna M. Łukasik, Paulina Koperna
¬ródło: W: Wybrane zagadnienia z pomocy i integracji społecznej / red. nauk.: Józefa Matejek, Norbert G. Pikuła
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo "Scriptum", 2014
Opis fizyczny: S. 161-173
p-ISBN: 978-83-64028-25-0
Seria: (Biblioteka Instytutu Pracy Socjalnej ; 2)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



35/35
Autorzy: Joanna Łukasik, Paulina Koperna.
Tytuł: Socjoterapia w pracy z uczniem przejawiaj±cym zaburzenia zachowania : o skuteczno¶ci form i metod stosowanych w procesie socjoterapeutycznym / Joanna M. Łukasik, Paulina Koperna
¬ródło: W: Problemy i kwestie społeczne / red. nauk. Katarzyna Białożyt, Bogusław Ulijasz, Maciej Soliński
Adres wydawniczy: Kraków : Scriptum, 2014
Opis fizyczny: S. 131-143
p-ISBN: 978-83-64028-34-2
Seria: (Biblioteka Instytutu Pracy Socjalnej ; 3)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie