Autorzy: Agnieszka Kosek, Monika Kowalska. Tytuł: Strategies for Supporting the Development of Abilities of Children with FASD in the Family Environment: Possibilities and Dilemmas / Agnieszka Kosek, Monika Kowalska ¬ródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2025, Vol. 28, nr 1, s. 81-97 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2450-5358 e-ISSN: 2450-5366 Adres url: DOI:
2/15
Autorzy: Monika Kowalska, Agnieszka Kosek. Tytuł: Geocaching - strategia wspieraj±ca kompetencje kluczowe uczniów / Monika Kowalska, Agnieszka Kosek ¬ródło: W: W kręgu pedagogii przygody Kurta Hahna : pasja życia wspólnie odkrywana / pod redakcj± naukow± Michała Głażewskiego i Kingi Orzeł-Dereń Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UKEN, 2024 Opis fizyczny: S. 75-91 p-ISBN: 978-83-68020-08-3 Seria: (Prace Monograficzne / UKEN ; 1223) Seria: (Wokół wielkich doktryn pedagogicznych we współczesnej edukacji ; T. 2) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
3/15
Autorzy: Agnieszka Kosek, Monika Kowalska, Dominik Strzelecki. Tytuł: ¦rodowisko szkolne jako (nie)miejsce rozpoznawania i wzmacniania potencjału dzieci z FASD w opiniach ich rodziców/prawnych opiekunów / Agnieszka Kosek, Monika Kowalska, Dominik D. Strzelecki ¬ródło: Niepełnosprawno¶ć i Rehabilitacja. - 2024, Vol. 96, nr 4, s. 32-46 Uwagi: GICID:01.3001.0055.1037. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1642-1981 Adres url: DOI:
4/15
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: Konsekwencje utrzymywania się niezintegrowanych odruchów pierwotnych w¶ród dzieci w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej / Agnieszka Kosek ¬ródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2023, Vol. 11, nr specjany, s. 47-60 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
5/15
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: Populacja uczniów z FASD w szkole powszechnej w ¶wietle badań / Agnieszka Kosek ¬ródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2023, Vol. 11, nr 2, s. 117-132 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
6/15
Autorzy: Agnieszka Kosek, Agata Wolska. Tytuł: Budowanie relacji interpersonalnych w klasach I-III w warunkach nauczania zdalnego / Agnieszka Kosek, Agata Wolska ¬ródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2021, Vol. 9, nr 1, s. 15-28 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159
7/15
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: Wolontariat jako jedna z form nabywania kompetencji zawodowych w¶ród przyszłych nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej / Agnieszka Kosek ¬ródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2021, Vol. 9, nr 2, s. 109-121 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 DOI:
8/15
Autorzy: Agnieszka Kosek, Monika Kowalska. Tytuł: Koncepcja Inteligencji Wielorakich, jako szansa na osi±gnięcie sukcesu edukacyjnego przez ucznia / Agnieszka Kosek, Monika Kowalska ¬ródło: W: Sukces życiowy w społeczeństwie konsumpcyjnym / redakcja naukowa Tomasz ٱczek Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2020 Opis fizyczny: S. 92-101 p-ISBN: 978-83-66491-11-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
9/15
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: Możliwo¶ci wsparcia ucznia z FAS/FASD w szkole podstawowej / Agnieszka Kosek ¬ródło: Biblioteka Współczesnej My¶li Pedagogicznej. - 2019, T. 8, s. 91-102 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
10/15
Autorzy: Agnieszka Kosek, Monika Kowalska. Tytuł: Storyline - metoda wyzwalaj±ca aktywno¶ć poznawcz± dzieci w wieku przedszkolnym / Agnieszka Kosek, Monika Kowalska ¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2018, T. 71, s. 61-72 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 0079-3418
11/15
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: "Codzienno¶ć - niecodziennie" - postawy studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej wobec innowacyjnej strategii nauczania / Agnieszka Kosek ¬ródło: W: Codzienno¶ć jako wyzwanie edukacyjne. T. 1 / redakcja Monika Humeniuk, Iwona Paszenda Adres wydawniczy: Wrocław : Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, 2017 Opis fizyczny: S. 278-286 p-ISBN: 978-83-62618-24-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,52
12/15
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: Przygotowanie studentów kierunków pedagogicznych do pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych / Agnieszka Kosek ¬ródło: W: Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 105-115 p-ISBN: 978-83-8084-031-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 784) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,64 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
13/15
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: W trosce o dobro wychowanka - doskonalenie nauczycieli podstaw± do rozwi±zywania współczesnych problemów wychowawczych / Agnieszka Kosek ¬ródło: W: Dobro i zło w wychowaniu dziecka. T. 2, Przeciw złu / pod redakcj± Michała Głażewskiego i Bożeny Muchackiej Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2017 Opis fizyczny: S. 77-88 p-ISBN: 978-83-8095-420-5 p-ISBN: 978-83-8095-286-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,6
14/15
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: Kompetencje nauczyciela w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej - przegl±d polskich podej¶ć i koncepcji teoretycznych / Agnieszka Kosek ¬ródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2016, nr 1, s. 121-132 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
15/15
Autorzy: Agnieszka Kosek, Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Nauka poprzez praktyczne działanie - o metodzie storyline / Agnieszka Kosek, Iwona Czaja-Chudyba ¬ródło: W: Aktywno¶ć poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcj± naukow± Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Pa¶ko Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 284-290 p-ISBN: 978-83-7271-979-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]