Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: Populacja uczniów z FASD w szkole powszechnej w świetle badań / Agnieszka Kosek Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2023, Vol. 11, nr 2, s. 117-132 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
2/11
Autorzy: Agnieszka Kosek, Agata Wolska. Tytuł: Budowanie relacji interpersonalnych w klasach I-III w warunkach nauczania zdalnego / Agnieszka Kosek, Agata Wolska Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2021, Vol. 9, nr 1, s. 15-28 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159
3/11
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: Wolontariat jako jedna z form nabywania kompetencji zawodowych wśród przyszłych nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej / Agnieszka Kosek Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2021, Vol. 9, nr 2, s. 109-121 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 DOI:
4/11
Autorzy: Agnieszka Kosek, Monika Kowalska. Tytuł: Koncepcja Inteligencji Wielorakich, jako szansa na osiągnięcie sukcesu edukacyjnego przez ucznia / Agnieszka Kosek, Monika Kowalska Źródło: W: Sukces życiowy w społeczeństwie konsumpcyjnym / redakcja naukowa Tomasz Łączek Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2020 Opis fizyczny: S. 92-101 p-ISBN: 978-83-66491-11-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
5/11
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: Możliwości wsparcia ucznia z FAS/FASD w szkole podstawowej / Agnieszka Kosek Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2019, T. 8, s. 91-102 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
6/11
Autorzy: Agnieszka Kosek, Monika Kowalska. Tytuł: Storyline - metoda wyzwalająca aktywność poznawczą dzieci w wieku przedszkolnym / Agnieszka Kosek, Monika Kowalska Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2018, T. 71, s. 61-72 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 0079-3418
7/11
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: "Codzienność - niecodziennie" - postawy studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej wobec innowacyjnej strategii nauczania / Agnieszka Kosek Źródło: W: Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. T. 1 / redakcja Monika Humeniuk, Iwona Paszenda Adres wydawniczy: Wrocław : Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, 2017 Opis fizyczny: S. 278-286 p-ISBN: 978-83-62618-24-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,52
8/11
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: Przygotowanie studentów kierunków pedagogicznych do pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych / Agnieszka Kosek Źródło: W: Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 105-115 p-ISBN: 978-83-8084-031-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 784) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,64 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
9/11
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: W trosce o dobro wychowanka - doskonalenie nauczycieli podstawą do rozwiązywania współczesnych problemów wychowawczych / Agnieszka Kosek Źródło: W: Dobro i zło w wychowaniu dziecka. T. 2, Przeciw złu / pod redakcją Michała Głażewskiego i Bożeny Muchackiej Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2017 Opis fizyczny: S. 77-88 p-ISBN: 978-83-8095-420-5 p-ISBN: 978-83-8095-286-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,6
10/11
Autorzy: Agnieszka Kosek. Tytuł: Kompetencje nauczyciela w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej - przegląd polskich podejść i koncepcji teoretycznych / Agnieszka Kosek Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2016, nr 1, s. 121-132 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
11/11
Autorzy: Agnieszka Kosek, Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Nauka poprzez praktyczne działanie - o metodzie storyline / Agnieszka Kosek, Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 284-290 p-ISBN: 978-83-7271-979-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]