Wynik wyszukiwania

Zapytanie: KOSEK AGNIESZKA
Liczba odnalezionych rekordów: 11

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/11

Autorzy: Agnieszka Kosek.
Tytuł: Populacja uczniów z FASD w szkole powszechnej w świetle badań / Agnieszka Kosek
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2023, Vol. 11, nr 2, s. 117-132
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
Adres url:



2/11
Autorzy: Agnieszka Kosek, Agata Wolska.
Tytuł: Budowanie relacji interpersonalnych w klasach I-III w warunkach nauczania zdalnego / Agnieszka Kosek, Agata Wolska
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2021, Vol. 9, nr 1, s. 15-28
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159



3/11
Autorzy: Agnieszka Kosek.
Tytuł: Wolontariat jako jedna z form nabywania kompetencji zawodowych wśród przyszłych nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej / Agnieszka Kosek
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2021, Vol. 9, nr 2, s. 109-121
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
DOI:



4/11
Autorzy: Agnieszka Kosek, Monika Kowalska.
Tytuł: Koncepcja Inteligencji Wielorakich, jako szansa na osiągnięcie sukcesu edukacyjnego przez ucznia / Agnieszka Kosek, Monika Kowalska
Źródło: W: Sukces życiowy w społeczeństwie konsumpcyjnym / redakcja naukowa Tomasz Łączek
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2020
Opis fizyczny: S. 92-101
p-ISBN: 978-83-66491-11-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



5/11
Autorzy: Agnieszka Kosek.
Tytuł: Możliwości wsparcia ucznia z FAS/FASD w szkole podstawowej / Agnieszka Kosek
Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2019, T. 8, s. 91-102
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2300-2689
Adres url:



6/11
Autorzy: Agnieszka Kosek, Monika Kowalska.
Tytuł: Storyline - metoda wyzwalająca aktywność poznawczą dzieci w wieku przedszkolnym / Agnieszka Kosek, Monika Kowalska
Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2018, T. 71, s. 61-72
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0079-3418



7/11
Autorzy: Agnieszka Kosek.
Tytuł: "Codzienność - niecodziennie" - postawy studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej wobec innowacyjnej strategii nauczania / Agnieszka Kosek
Źródło: W: Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. T. 1 / redakcja Monika Humeniuk, Iwona Paszenda
Adres wydawniczy: Wrocław : Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, 2017
Opis fizyczny: S. 278-286
p-ISBN: 978-83-62618-24-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,52



8/11
Autorzy: Agnieszka Kosek.
Tytuł: Przygotowanie studentów kierunków pedagogicznych do pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych / Agnieszka Kosek
Źródło: W: Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 105-115
p-ISBN: 978-83-8084-031-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 784)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,64
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



9/11
Autorzy: Agnieszka Kosek.
Tytuł: W trosce o dobro wychowanka - doskonalenie nauczycieli podstawą do rozwiązywania współczesnych problemów wychowawczych / Agnieszka Kosek
Źródło: W: Dobro i zło w wychowaniu dziecka. T. 2, Przeciw złu / pod redakcją Michała Głażewskiego i Bożeny Muchackiej
Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2017
Opis fizyczny: S. 77-88
p-ISBN: 978-83-8095-420-5
p-ISBN: 978-83-8095-286-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,6



10/11
Autorzy: Agnieszka Kosek.
Tytuł: Kompetencje nauczyciela w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej - przegląd polskich podejść i koncepcji teoretycznych / Agnieszka Kosek
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2016, nr 1, s. 121-132
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
Adres url:



11/11
Autorzy: Agnieszka Kosek, Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: Nauka poprzez praktyczne działanie - o metodzie storyline / Agnieszka Kosek, Iwona Czaja-Chudyba
Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
Opis fizyczny: S. 284-290
p-ISBN: 978-83-7271-979-9
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie