Wynik wyszukiwania

Zapytanie: KOSSEWSKA JOANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 102

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/102

Autorzy: Joanna Kossewska, Małgorzata Płoszaj.
Tytuł: Autyzm cyfrowy - zaburzenie neurorozwojowe czy efekt zaniedbań rodzicielskich? / Joanna Kossewska, Małgorzata Płoszaj
¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2024, T. 31, nr 1
Uwagi: Article in press.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2082-9019
e-ISSN: 2300-5866
Adres url:
DOI:



2/102
Autorzy: Joanna Kossewska.
Tytuł: Roboty humanoidalne w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu - szanse i zagrożenia / Joanna Kossewska
¬ródło: Roczniki Kulturoznawcze. - 2024, Vol. 15, nr 2, s. 41-61
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2082-8578
e-ISSN: 2544-5219
Adres url:
DOI:



3/102
Autorzy: Khofidotur Rofiah, K. Sheehy, Joanna Kossewska.
Tytuł: Beliefs of fun in learning and attitudes to inclusive education / K. Rofiah, K. Sheehy, J. Kossewska
¬ródło: W: Reimagining Innovation in Education and Social Sciences : proceedings of the International Joint Conference on Arts and Humanities (IJCAH 2022), September 10-11, 2022, Surabaya, Indonesia / edited by Wulan Patria Saroinsong, Muhamad Nurul Ashar, Irena Maureen, Lina Purwaning Hartanti, Mita Anggaryani, Audrey Gabriella Titale
Adres wydawniczy: London : Routledge, 2023
Opis fizyczny: S. 32-39
p-ISBN: 9781003366683
Uwagi: 10.1201/9781003366683
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 75.000
Adres url:



4/102
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Nur Ika Sari Rakhmawati.
Tytuł: Bridging the Gap : Teachers' Empathy and Attitude toward Inclusion in Indonesian Kindergartens Setting / Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Nur Ika Sari Rakhmawati
¬ródło: W: 41th IBIMA Conference 26-27 June 2023, Granada Spain / [editor Khalid S. Soliman]
Adres wydawniczy: Granada : International Business Information Management, 2023
Opis fizyczny: S. 1207-1214
p-ISBN: 979-8-9867719-2-2
Uwagi: Konferencja z listy: International Business Information Management.
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
Adres url:



5/102
Autorzy: Filip Nieradka, Joanna Kossewska.
Tytuł: Camouflage, self-esteem, and gratitude in young adults with autism spectrum conditions in Poland / Filip Nieradka, Joanna Kossewska
¬ródło: International Journal of Special Education. - 2023, Vol. 38, nr 2, s. 188-198
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 0827-3383
Adres url:
DOI:



6/102
Autorzy: Joanna Kossewska, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek.
Tytuł: Lost Pandemic Generation - Polish Graduates' Final Exam Stress Experience / Joanna Kosseska, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek
¬ródło: W: 41th IBIMA Conference 26-27 June 2023, Granada Spain / [editor Khalid S. Soliman]
Adres wydawniczy: Granada : International Business Information Management, 2023
Opis fizyczny: S. 1224-1232
p-ISBN: 979-8-9867719-2-2
Uwagi: Konferencja z listy: International Business Information Management.
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
Adres url:



7/102
Autorzy: Joanna Kossewska, Karolina Bierlit, Vladimir Trajkovski.
Tytuł: Personality, Anxiety, and Stress in Patients with Small Intestine Bacterial Overgrowth Syndrome : The Polish Preliminary Study / Joanna Kossewska, Karolina Bierlit, Vladimir Trajkovski
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2023, T. 20, nr 1, id. 93
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1660-4601
Adres url:
DOI:



8/102
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Vivi Kurnia Herviani, Kieron Sheehy.
Tytuł: Postawy nauczycieli wobec edukacji wł±czaj±cej : przegl±d systematyczny / Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Vivi Kurnia Herviani, Kieron Sheehy
¬ródło: Niepełnosprawno¶ć i Rehabilitacja. - 2023, Vol. 90, nr 2, s. 69-91
Uwagi: GICID: 01.3001.0053.8783.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1642-1981
Adres url:



9/102
Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka.
Tytuł: Time Perspective Latent Profile Analysis and Its Meaning for School Burnout, Depression, and Family Acceptance in Adolescents / Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2023, T. 20, nr 8, id. 5433
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1660-4601
Adres url:
DOI:



10/102
Autorzy: Joanna Kossewska, Magdalena Milczarek.
Tytuł: Camouflaging in Autism Spectrum Conditions in the Context of Self-Esteem Level / Joanna Kossewska, Magdalena Milczarek
¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2022, T. 27, nr 2, s. 71-87
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1895-6297
e-ISSN: 2084-3879
DOI:



11/102
Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek.
Tytuł: School Burnout and Depression Symptoms of Polish High School Graduates in the Context of COVID-19 Pandemic / Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek
¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2022, T. 27, nr 4, s. 85 - 99
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1895-6297
e-ISSN: 2084-3879
DOI:



12/102
Autorzy: Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska.
Tytuł: Students' Depression and School Burnout in the Context of Family Network Acceptance and Deviation from Balanced Time Perspective / Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska
¬ródło: Education Sciences. - 2022, Vol. 12, nr 3, s. 157
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2227-7102
DOI:



13/102
Autorzy: Natalija Lisak Šegota, Ivana Lessner Lištiaková, Jasmina Stošić, Joanna Kossewska, Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Tamara Cierpiałowska, David Preece.
Tytuł: Teacher education and confidence regarding autism of specialist primary school teachers / Natalija Lisak Šegota, I. Lessner Lištiaková, J. Stošić, Joanna Kossewska, J. Troshanska, A. Petkovska Nikolovska, Tamara Cierpiałowska, D. Preece
¬ródło: European Journal of Special Needs Education. - 2022, Vol. 37, nr 1, s. 14-27
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0885-6257
e-ISSN: 1469-591X
DOI:



14/102
Autorzy: Joanna Kossewska.
Tytuł: Temporalna perspektywa w kontek¶cie zaburzeń ze spektrum autyzmu / Joanna Kossewska
¬ródło: W: Poszukiwanie dróg zagubionych w rzeczywisto¶ci : księga pamięci po¶więcona Profesorowi Tadeuszowi Gałkowskiemu / redakcja naukowa Ewa Pisula, Jacek J. Błeszyński, Dorota Podgórska-Jachnik
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2022
Opis fizyczny: S. 234-248
p-ISBN: 978-83-66849-66-2
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



15/102
Autorzy: Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska.
Tytuł: Wypalenie szkolne jako mediator relacji między perspektyw± temporaln± a nasileniem depresji u adolescentów / Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska
¬ródło: Resocjalizacja Polska. - 2022, nr 24, s. 305-325
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2081-3767
e-ISSN: 2392-2656
Adres url:
DOI:



16/102
Autorzy: Małgorzata Płoszaj, Joanna Kossewska.
Tytuł: Efektywno¶ć terapii poznawczo-behawioralnej - modyfikacja poziomu lęku i samooceny u rodziców dzieci z ASD / Małgorzata Płoszaj, Joanna Kossewska
¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2021, T. 25, nr 2, s. 257-272
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2082-9019
Adres url:
DOI:



17/102
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Muhammad Nurul Ashar.
Tytuł: The Implementation of CBT to Reduce Hyperactive Behaviors among Adolescents with ADHD / Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Muhammad Nurul Ashar
¬ródło: International Journal of Online and Biomedical Engineering. - 2021, Vol. 17, nr 2, s. 165-176
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
e-ISSN: 2626-8493
DOI:



18/102
Autorzy: Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece.
Tytuł: Towards inclusive education of children with Autism Spectrum Disorder : The impact of teachers' autism-specific professional development on their confidence in their professional competences / Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David R. Preece
¬ródło: International Journal of Special Education. - 2021, Vol. 36, nr 2, s. 27-35
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0827-3383
DOI:



19/102
Autorzy: Joanna Kossewska, Joanna Kłosowska.
Tytuł: Acceptance of Robot-Mediated Teaching and Therapy for Children With Atypical Development by Polish Professionals / Joanna Kossewska, Joanna Kłosowska
¬ródło: Journal of Policy and Practice in Intellectual Disabilities. - 2020, Vo. 17, iss. 1, s. 21-30
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1741-1130
DOI:



20/102
Autorzy: Joanna Kossewska.
Tytuł: Bringing up a child with autism : parental stress and burnout syndrome in a time perspective context / Joanna Kossewska
¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2020, T. 23, nr 2, s. 169-195
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2082-9019
Adres url:
DOI:



21/102
Autorzy: Joanna Kossewska.
Tytuł: Międzynarodowa konferencja naukowa Focus on Autism in Inclusive Education / Joanna Kossewska
¬ródło: Commentarii Academici. - 2020, nr 14, s. 10-11
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2545-0824
Adres url:



22/102
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska.
Tytuł: Szkoła inkluzyjna jako przestrzeń (nie)przyjazna sensorycznie dla uczniów z zburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli szkół inkluzyjnych / Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska
¬ródło: Edukacja. - 2020, nr 2, s. 10-28
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0239-6858
DOI:



23/102
Autorzy: Joanna Kossewska, Elina Aliieva.
Tytuł: Teachers' Professional Training Needs and Incoherent Knowledge on Autism Spectrum Disorder : A Pilot Study Within the Central Europe Context / Joanna Kossewska, Elina Aliieva
¬ródło: Edukacja. - 2020, nr 2, s. 29-42
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0239-6858
DOI:



24/102
Autorzy: Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Lištiaková, Jasmina Stošić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpiałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece.
Tytuł: Developing training for teachers to support the inclusion in education of pupils with autism spectrum disorder in Eastern Europe and the Balkans / Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Listiakova, Jasmina Stošić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj and David Preece
¬ródło: W: Meģunarodne naúno stručna konferencija 70 godini organizirana êdukacija, rehabilitacuja i vrabotuvan~31è na licata so poprečenost vo republika seerna makedonija : zbornik na trudovi 16-18 maj 2019 Bitola
Adres wydawniczy: Bitola : s.n., 2019
Opis fizyczny: S. 52-58
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



25/102
Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Kowalska, Łukasz Krzywoszański.
Tytuł: Przegl±d badań nad deficytami w rozwoju teorii umysłu u dzieci z FASD / Joanna Kosswska, Katarzyna Kowalska, Łukasz Krzywoszański
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2019, z. 12, s. 117-137
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2084-5596
e-ISSN: 2450-1271
DOI:



26/102
Autorzy: Joanna Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Lištiaková, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stošić, Jasmina Troshanska.
Tytuł: Training needs in the field of autism by contemporary polish teachers in the context of international asd-east project / Joanna Monika Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Lištiaková, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stošić, Jasmina Troshanska
¬ródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2019, Vol. 9, nr 1, s. 82-92
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Inne bazy podaj±ce opis:
  • Web of Science

    p-ISSN: 2029-7424
    e-ISSN: 2424-3876
    DOI:



    27/102
    Autorzy: Joanna Kossewska, Małgorzata Sowa.
    Tytuł: Wspomaganie rozwoju osób z ASD w kontek¶cie technologicznym i relacyjnym / Joanna Kosewska, Małgorzata Sowa
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego : Wydawnictwo JAK, 2019
    Opis fizyczny: 121 s.
    p-ISBN: 978-83-8084-307-3
    p-ISBN: 978-83-64506-45-1
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 120.000



    28/102
    Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Sarlej.
    Tytuł: Knowledge about autism by Polish future psychologists / Joanna Kossewska, Katarzyna Sarlej
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2018, z. 11, s. 190-207
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2084-5596
    e-ISSN: 2450-1271
    Adres url:
    DOI:



    29/102
    Autorzy: Ying Hua Peng, Ming Liang Wang, Norbert Michael Mayer, Yu-Fen Peng, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Music play using a vibraphone with a humanoid robot as interaction rraining for autistic children / Ying Hua Peng, Ming Liang Wang, Norbert Michael Mayer, Yu-Fen Peng, Joanna Kossewska
    ¬ródło: International Journal of Automation and Smart Technology. - 2018, Vol. 8, no 1, s. 29-34
    Uwagi: Publikacja indeksowana w bazie Scopus.
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    e-ISSN: 2223-9726
    Liczba arkuszy: 0,6
    Adres url:
    DOI:



    30/102
    Autorzy: Aneta Bryniarska, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Adults with HF-ASD in loving relationships : a research report / Aneta Bryniarska, Joanna Kossewska
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2017, z. 10, s. 69-78
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2084-5596
    e-ISSN: 2450-1271
    Adres url:
    DOI:



    31/102
    Autorzy: Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Expression of inclusive education : Polish case / Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė
    Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017
    Opis fizyczny: S. 396-399
    p-ISBN: 978-609-471-100-8
    e-ISBN: 978-609-471-099-5
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,23
    Adres url:



    32/102
    Autorzy: Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Legal Basis of Inclusive Education in Poland / Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė
    Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017
    Opis fizyczny: S. 81-92
    p-ISBN: 978-609-471-100-8
    e-ISBN: 978-609-471-099-5
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,87
    Adres url:



    33/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Perspektywa temporalna a zasoby osobowe głuchy / głuchy w fazie wyłaniaj±cej się dorosło¶ci / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Edukacja niesłysz±cych : wczoraj, dzi¶ i jutro / redakcja naukowa Elżbieta WoĽnicka
    Adres wydawniczy: ŁódĽ : Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej, 2017
    Opis fizyczny: s. 157-191
    p-ISBN: 978-83-7405-655-7
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 1,6



    34/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Specyfika rozwoju procesów emocjonalnych u dzieci z uszkodzonym słuchem / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Emocje dzieci i młodzieży z trudno¶ciami w rozwoju i zachowaniu / redakcja naukowa Barbara Winczura
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2017
    Opis fizyczny: S. 217-236
    p-ISBN: 978-83-8095-197-6
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 1
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    35/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Temporalny aspekt funkcjonowania osoby z autystycznym spektrum zaburzeń / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Wsparcie młodzieży i dorosłych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu : teoria i praktyka / redakcja naukowa Katarzyna Patyk, Maria Panasiuk
    Adres wydawniczy: Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2017
    Opis fizyczny: S. 101-120
    p-ISBN: 978-83-7489-702-0
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 1,1



    36/102
    Autorzy: Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Theoretical grounds of integrated and inclusive education in Poland / Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė
    Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017
    Opis fizyczny: S. 171-191
    p-ISBN: 978-609-471-100-8
    e-ISBN: 978-609-471-099-5
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,5
    Adres url:



    37/102
    Autorzy: Joanna Kossewska, Agata Wojciechowska.
    Tytuł: Wypalenie sił a perspektywa temporalna u rodziców dzieci z zaburzeniami rozwoju / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Psychologia Wychowawcza. - 2017, nr 12, s. 183-202
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    p-ISSN: 0033-2860
    Adres url:
    DOI:



    38/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Empowerment dla dzieci rodziców ze stanami ze spektrum autyzmu (ASC) / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Empowerment : czyli dodawanie siły w praktyce psychologicznej / redakcja naukowa Agnieszka Hennel-Brzozowska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo "Scriptum", 2016
    Opis fizyczny: S. 159-180
    p-ISBN: 978-83-65432-36-0
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,2



    39/102
    Autorzy: Joanna Kossewska, Urszula Tokarska.
    Tytuł: Katedra Psychologii / Joanna Kossewska, Urszula Tokarska
    ¬ródło: W: Wyższa Szkoła Pedagogiczna, Akademia Pedagogiczna, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie 1996-2016 : [praca zbiorowa] / [pod redakcj± naukow± Katarzyny Dormus, Ryszarda ¦lęczki i Justyny Wojniak]
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
    Opis fizyczny: S. 196-202
    p-ISBN: 978-83-7271-986-7
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Liczba arkuszy: 0,42
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    40/102
    Autorzy: Anna Bombińska-Domżał, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Nieprzewidywalny mózg i nieprzewidywalny ¶wiat - zaburzenia ze spektrum autyzmu w ujęciu neuronauk a możliwo¶ci terapii / Anna Bombińska-Domżał, Joanna Kossewska
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 7, s. 87-104
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    p-ISSN: 2299-2103
    e-ISSN: 2392-3210



    41/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Progress towards temporal processes understanding in Autism Spectrum / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Applied psychology of time / edited by Urszula Tokarska
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016
    Opis fizyczny: S. 233-250
    p-ISBN: 978-83-01-18458-2
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,4



    42/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Roboty w terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2016, z. 9, s. 176-194
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2084-5596
    e-ISSN: 2450-1271



    43/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej Assistive Technology to Support Human Development, Kraków, 23 wrze¶nia 2015 / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2016, T. 21, nr 3, s. 107-113
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 1895-6297
    e-ISSN: 2084-3879
    Adres url:



    44/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Studies on deafness in an ecological system context / Joanna Kossewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Jak, 2016
    Opis fizyczny: 170 s.
    p-ISBN: 978-83-64506-44-4
    Typ publikacji: PM
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Liczba arkuszy: 10,5



    45/102
    Autorzy: Alina Sędzimir, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Time perspective in supporting the development of people with Asperger syndrome / Alina Sędzimir, Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Applied psychology of time / edited by Urszula Tokarska
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016
    Opis fizyczny: S. 251-270
    p-ISBN: 978-83-01-18458-2
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,4



    46/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Temporal orientation as a core element of world representation in Polish Deaf adolescents / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Psychology Research. - 2015, Vol. 5, nr 4, s. 232-237
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    p-ISSN: 2159-5542
    e-ISSN: 2159-5550
    DOI:



    47/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Vocational education - new generation teaching material for people with ASD / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2015, nr 5, s. 101-109
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2029-7424
    e-ISSN: 2029-7424
    Liczba arkuszy: 0,5
    Adres url:



    48/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Agresja u dzieci w kontek¶cie umiejętno¶ci metalizowania / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Edukacja. - 2014, nr 2, s. 51-66
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    p-ISSN: 0239-6858



    49/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Osoba ze stanami ze spektrum autyzmu : możliwo¶ci aktywnego życia / red. nauk. Joanna Kossewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Jak, 2014
    Opis fizyczny: 230 s.
    p-ISBN: 978-83-64-50607-9
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    50/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Przygotowanie osób z autyzmem do pracy zawodowej : opracowanie programu kształtuj±cego kompetencje zawodowe w ramach projektu VESTA / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Osoba ze stanami ze spektrum autyzmu : możliwo¶ci aktywnego życia / redakcja naukowa Joanna Kossewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Jak, 2014
    Opis fizyczny: S. 205-244
    p-ISBN: 978-83-64506-07-9
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    51/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Internal world representation in adolescents in the context of normal and abnormal development / Joanna Kossewska
    ¬ródło: E-Pedagogium. - 2013, nr 2, s. 18-29
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    p-ISSN: 1213-7758
    e-ISSN: 1213-7499
    Adres url:



    52/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Parents' subjective perception of the development of deaf children's theory of mind / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Chosen topics of supporting persons with a disability / ed. by Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
    Opis fizyczny: S. 143-166
    p-ISBN: 978-83-7850-301-9
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    53/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Time in the context of deafness / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2013, Special Issue 6, s. 142-156
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 2084-5596



    54/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Value priorities in hearing-impaired adolescents / Joanna Kossewska [et al.]
    ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2013, T. 18, nr 3, s. 23-36
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    p-ISSN: 1895-6297



    55/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. Z. 5 / [red. nacz. Joanna Kossewska]
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012
    Opis fizyczny: 141 s.
    Uwagi: Ogólnego zbioru nr 123.
    Typ publikacji: PRP
    Język publikacji: POL



    56/102
    Autorzy: Ingrida Baranauskienė, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Holistic approach to the vocational counselling of students with special educational needs / Ingrida Baranuskienė [et al., w tym Joanna Kossewska]
    ¬ródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2012, nr 1, s. 108-122
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 2029-7424
    e-ISSN: 2029-7424
    Adres url:



    57/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Internal world representation in adolescents in the context of normal and abnormal development / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Journal of Exceptional People. - 2012, Vol. 1, nr 2, s. 95-106
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 1805-4978
    e-ISSN: 1805-4986
    Adres url:



    58/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Językowe i kulturowe wyznaczniki rozwoju teorii umysłu u dzieci głuchych / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2012, Z. 5, s. 67-84
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    59/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Realizacja projektu "Creation of the Ideal Model of Vocational Counselling for Children and Youth with Special Educational Needs" / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Strategie promocji zatrudnienia osób z zaburzeniami psychicznymi / pod red.: Agnieszki Gawor i Łukasza Boreckiego
    Adres wydawniczy: Opole : Top Media House, 2012
    Opis fizyczny: S. 175-197
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Adres url:



    60/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Sprawozdanie z Międzynarodowego Sympozjum Vocational counselling in the context of education practice in Poland / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2012, T. 17, nr 1, s. 127-130
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    p-ISSN: 1895-6297
    e-ISSN: 2084-3879



    61/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Vocational Counselling of Pupils with Special Educational Needs (SEN): Experience of the European Union Countries, Šiauliai, Litwa, 31 maja 2012 / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2012, T. 17, nr 4, s. 105-110
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    p-ISSN: 1895-6297
    e-ISSN: 2084-3879



    62/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Vocational counselling for children and youth with special educational needs : parameters of the ideal model : scientific study / ed. Ingrida Baranauskiene, Joanna Kossewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012
    Opis fizyczny: 399, [1] s.
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000



    63/102
    Autorzy: Joanna Kossewska, Remigiusz Kijak.
    Tytuł: Vocational education & counselling for people with special educational needs in Poland / Joanna Kossewska, Remigiusz J. Kijak
    ¬ródło: W: Vocational counselling for children & youth with special eductaional needs : parameters of the ideal model : scientific study / ed. Ingrida Baranauskiene, Joanna Kossewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012
    Opis fizyczny: S. 207-261
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000



    64/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Wczesnorozwojowe wyznaczniki teorii umysłu w kontek¶cie głuchoty / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2012, T. 65, s. 105-124
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000



    65/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. Z. 4 / [ed. Joanna Kossewska]
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011
    Opis fizyczny: 192 s.
    Uwagi: Ogólnego zbioru nr 98.
    Typ publikacji: PRP
    Język publikacji: POL



    66/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: The role of family in deaf children's theory of mind development / Joanna Kossewska
    ¬ródło: E-Pedagogium. - 2011, nr 2, s. 18-37
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    p-ISSN: 1213-7758
    e-ISSN: 1213-7499
    Adres url:



    67/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: The value system in deaf Polish adolescents / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Journal of Special Education and Rehabilitation. - 2011, Vol. 12, iss. 3-4, s. 59-76
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Adres url:



    68/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Theory of mind development in the context of the social cognition of deaf people / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Baltic Journal of Special Education. - 2011, nr 24, s. 63-90
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 1392-5369



    69/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Theory of Mind in deaf children in the context of inclusive education / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2011, Z. 4, s. 8-21
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG



    70/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Theory of mind development in hearing impaired children / Joanna Kossewska
    ¬ródło: E-Pedagogium. - 2010, [Nr] 1, s. 63-81
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG



    71/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Theory of mind development in hearing impaired children / Joanna Kossewska
    ¬ródło: E-Pedagogium. - 2010, [Nr] 2, mimořádné čislo, s. 440-460
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG



    72/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Factors of interpersonal aggression prevention in Polish adolescents : personality and system of values / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Baltic Journal of Special Education. - 2009, Nr 1, s. 35-54
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Adres url:



    73/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi / redakcja naukowa Joanna Kossewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2009
    Opis fizyczny: 261, [3] s.
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000



    74/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Rain Man jest w¶ród nas" : współczesne formy pomocy osobom z autyzmem w ujęciu systemowym, 27-29.11.2008, Kraków / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2009, nr 1, s. 83-88
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL



    75/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Trening w zakresie teorii umysłu / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi / redakcja naukowa Joanna Kossewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2009
    Opis fizyczny: S. 107-118
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000



    76/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Agresja interpersonalna a zasoby osobowe u gimnazjalistów / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Zdrowie, stres, choroba w wymiarze psychologicznym / pod red. nauk. Heleny Wrony-Polańskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008
    Opis fizyczny: S. 145-160
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000



    77/102
    Autorzy: Helena Wrona-Polańska, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. Z. 3 / Akademia Pedagogiczna ; pod red. Heleny Wrony-Polańskiej, Joanny Kossewskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2008
    Opis fizyczny: 179, [4] s.
    Uwagi: Ogólnego zbioru nr 55.
    Typ publikacji: PRP
    Język publikacji: ENG



    78/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Personal identity in deaf adolescents / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Journal of Special Education and Rehabilitation. - 2008, Vol. 1-2, s. 67-76
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000



    79/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Psychosocial development of children with Treacher Collins Syndrome / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2008, Z. 3, s. 53-69
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG



    80/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: University freshmen : potential stressors and coping strategies in the context of political transformartion / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Dalla scuola all'universit?: una scelta di vita : teorie e metodi, ricerche e percorsi, progetto "Attivazione di un sistema tutorial" / a cura di Filippo Petruccelii, Valeria Verrastro e Barbara D'Amario
    Adres wydawniczy: Milano : FrancoAngeli, 2008
    Opis fizyczny: S. 110-122
    Seria: (Psicologia ; 1225)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000



    81/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Uszkodzenie słuchu a my¶lenie o my¶leniu innych osób / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Utajone funkcje umysłu / red. Szymon Wróbel
    Adres wydawniczy: Poznań ; Kalisz : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM, 2008
    Opis fizyczny: S. 151-170
    Seria: (Wokół Kompetencji)
    Uwagi: Artyuł z konferencji, która odbyła się w dn. 27-28 wrze¶nia 2007 r. w Jarocinie.
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    82/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Stres i sposoby radzenia sobie u młodzieży studiuj±cej z perspektywy zmiany społecznej / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2007, Z. 2, s. 17-45
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    83/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: The concept of values and hearing impairment / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Baltic Journal of Special Education. - 2007, Nr 2, s. 30-39
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Adres url:



    84/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Aggression and social skills in Polish students of lower secondary schools / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Baltic Journal of Special Education. - 2006, Nr 2, s. 64-73
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Adres url:



    85/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Looking for predictors of attitudes towards mainstreaming of exeptional children / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Baltic Journal of Special Education. - 2006, Nr 1, s. 67-75
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Adres url:



    86/102
    Autorzy: Maria Kli¶, Joanna Kossewska, Wojciech Czajkowski.
    Tytuł: Studies on communication and coping with stress / Maria Kli¶, Joanna Kossewska, Wojciech Czajkowski
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2006
    Opis fizyczny: 166, [2] s.
    Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 445)
    Typ publikacji: ZK
    Język publikacji: ENG
    Adres url:



    87/102
    Autorzy: Francesc Cuxart, Elżbieta Blok, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Autyzm - pomiędzy praktyk± kliniczn± a teori± / Francesc Cuxart ; tł. Elżbieta Blok ; konsultacja nauk. Joanna Kossewska
    ¬ródło: Konspekt. - 2004, nr 18, s. 22-25
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    88/102
    Autorzy: Joanna Kossewska, Alina Perzanowska.
    Tytuł: Dzieci staj± się dorosłe - farmy dla osób z autyzmem / Joanna Kossewska, Alina Perzanowska
    ¬ródło: Konspekt. - 2004, nr 18, s. 26-30
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    89/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Jako¶ć życia w autyzmie - problemy etyczne, prawne i psychologiczne / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Konspekt. - 2004, nr 20, s. 65-66
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    90/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Pomoc rodzinie z dzieckiem autystycznym : E-learning dla rodziców i wychowawców / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Konspekt. - 2004, nr 18, s. 18-21
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    91/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Psychospołeczna sytuacja dziecka chorego na padaczkę w klasie szkolnej / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Dziecko w szkole - poczucie bezpieczeństwa, poszanowanie godno¶ci : konferencja naukowa, Poznań, 20 marca 2004 / [red. materiałów Iwona Zaporowska-Stachowiak, Stefan Jaskuła]
    Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niesłysz±cych "Rodzice Rodzicom", 2004
    Opis fizyczny: S. 103-112
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    92/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Wybitne zdolno¶ci ogólne ; Uzdolnienia muzyczne / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Podstawy psychologii : podręcznik dla studentów kierunków nauczycielskich / pod red. Władysławy Pileckiej, Grażyny Rudkowskiej i Leszka Wrony
    Wydanie: Wyd. 2 popr. i poszerz.
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2004
    Opis fizyczny: S. 302-309, 319-323
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    93/102
    Praca recenzowana: Marzenia senne dzieci / Barbara Szmigielska. - Wrocław, 2002
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    ¬ródło: Psychologia Rozwojowa
    Opis fizyczny: 2003, T. 8, nr 5, s. 113-117
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL



    94/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Podnoszenie jako¶ci życia osób z autyzmem a wykorzystanie technologii informacyjnej / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: W poszukiwaniu nowych sposobów wyja¶niania rozwoju : od klasycznych do nowych propozycji : XII Ogólnopolska Konferencja Psychologii Rozwojowej : Kraków, 5-8 czerwca, 2003 / [kom. programowy Maria Kielar-Turska et al.]
    Adres wydawniczy: Kraków : Sekcja Psychologii Rozwojowej PTP : Instytut Psychologii UJ, 2003
    Opis fizyczny: S. 79-80
    Typ publikacji: PRA
    Język publikacji: POL



    95/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Projekt On-line Trainautism / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Konspekt. - 2003, nr 14/15, s. 106
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    96/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Społeczeństwo wobec osób niepełnosprawnych - postawy i ich determinanty / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2003, Z. 1, s. 39-59
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa:
    Repozytorium UP:



    97/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Współczesne modele integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2003, Z. 1, s. 61-78
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa:
    Repozytorium UP:



    98/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Wyznaczniki prointegracyjnych postaw nauczycieli / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Nauki pedagogiczne w teorii i praktyce edukacyjnej. T. 1 / pod red. Józefa KuĽmy i Janusza Morbitzera
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2003
    Opis fizyczny: S. 171-178
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    99/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Interpsychiczne i intrapsychiczne uwarunkowania postaw nauczycieli wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Osoba, edukacja, dialog. T. 2 / pod red. Marii Ledzińskiej, Grażyny Rudkowskiej, Leszka Wrony
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2002
    Opis fizyczny: S. 92-100
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    100/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: Postawy wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych wyznacznikiem prozdrowotnej orientacji nauczyciela / Joanna Kossewska
    ¬ródło: W: Nauczyciel w edukacji zdrowotnej. T. 1 : ogólnopolska konferencja naukowa, AWF Kraków 27-28 maja 1999 / pod red. Weroniki Wrony-Wolny, Bożeny Makowskiej i Bożeny Jawień
    Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, 2002
    Opis fizyczny: S. 191-198
    Seria: (Zeszyty Naukowe / Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie ; nr 86)
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    101/102
    Autorzy: Tadeusz Gałkowski, Joanna Kossewska.
    Tytuł: Autyzm wyzwaniem naszych czasów / pod red. Tadeusza Gałkowskiego i Joanny Kossewskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2000
    Opis fizyczny: 238 s.
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Repozytorium UP:



    102/102
    Autorzy: Joanna Kossewska.
    Tytuł: V Europejski Tydzień Autyzmu / Joanna Kossewska
    ¬ródło: Impuls Krakowski. - 2001, nr 9(27), s. 16-20
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL

         stosuj±c format:
    Nowe wyszukiwanie