Autorzy: Justyna Kotowicz, Klaudia Tondos, Zofia Wodniecka. Tytuł: Do¶wiadczenie językowe osób słysz±cych maj±cych G/głuchych rodziców: polski język migowy jako język ich dziedzictwa / Justyna Kotowicz, Klaudia Tondos, Zofia Wodniecka ¬ródło: Prace Językoznawcze Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego. - 2021, nr 4, s. 201-218 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1509-5304 DOI:
2/23
Autorzy: Justyna Kotowicz, Bencie Woll, Rosalind Herman. Tytuł: Adaptation of the British Sign Language Receptive Skills Test into Polish Sign Language [Dokument elektroniczny] / Justyna Kotowicz, Bencie Woll, Rosalind Herman ¬ródło: Language Testing. - 2020, s. 1-22 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 200.000 p-ISSN: 0265-5322 e-ISSN: 1477-0946 Adres url: DOI:
3/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Kompetencje w polskim języku migowym i umiejętno¶ć rozumienia czytanego tekstu u uczniów G/głuchych / Justyna Kotowicz ¬ródło: Szkoła Specjalna. - 2020, nr 3, s. 165-174 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0137-818X DOI:
4/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Naturalna komunikacja pomiędzy dzieckiem głuchym i rodzicem głuchym / Justyna Kotowicz ¬ródło: W: Komunikowanie się społeczne osób zagrożonych marginalizacj± : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwi±zania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: S. 81-92 p-ISBN: 978-83-8084-409-4 e-ISBN: 978-83-8084-410-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 954) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
5/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Pamięć werbalna w języku migowym u osób G/głuchych / Justyna Kotowicz ¬ródło: Niepełnosprawno¶ć. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2020, nr 40, s. 44-56 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url:
6/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Reading skills of D/deaf students - native signers / Justyna Kotowicz ¬ródło: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2020, nr 30, s. 151-167 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 2300-391X e-ISSN: 2658-283X Adres url: DOI:
7/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Dwujęzyczno¶ć : dwa języki maj± wiele twarzy / Justyna Kotowicz ¬ródło: W: Język w biegu życia / redakcja naukowa Maria Kielar-Turska, Stanisław Milewski Adres wydawniczy: Gdańsk : Harmonia Uniwersalis, 2019 Opis fizyczny: S. 486-512 p-ISBN: 978-83-7744-151-0 Seria: (Logopedia XXI Wieku) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
8/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Dwujęzyczno¶ć migowo-pisana dzieci głuchych : komunikacja i procesy poznawcze / Justyna Kotowicz Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018 Opis fizyczny: 166 s. p-ISBN: 978-83-8084-160-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 843) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 6
9/23
Autorzy: Malwina Kocoń, Justyna Kotowicz. Tytuł: Język migowy szans± dla głuchego dziecka na przekroczenie progu szkoły podstawowej / Malwina Kocoń, Justyna Kotowicz ¬ródło: W: Głusi Maj± Głos. T. 1 / pod redakcj± Małgorzaty Talipskiej Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Polskiego Języka Migowego, 2018 Opis fizyczny: S. 74-89 p-ISBN: 978-83-946829-0-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,8
10/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Głuche dziecko z implantem ¶limakowym : propozycja dwujęzyczno¶ci migowo-fonicznej w ¶rodowisku rodzinnym i szkolnym / Justyna Kotowicz ¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2017, T. 70, s. 114-126 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 0079-3418 Adres url:
11/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Nabywanie niemanualnych elementów języka migowego / Justyna Kotowicz ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2016, T. 21, nr 1, s. 9-18 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 13.000 p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879 DOI:
12/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Rozwój kompetencji fonologicznych dzieci nabywaj±cych języki migowe / Justyna Kotowicz ¬ródło: Polonica. - 2016, T. 36, s. 145-157 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 0137-9712 DOI:
13/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: The neuroscience of sign language / Justyna Kotowicz ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 7, s. 68-76 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210
14/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Czy studenci ucz±cy się polskiego języka migowego lepiej rozpoznaj± emocje rysuj±ce się na twarzy? / Justyna Kotowicz ¬ródło: General and Professional Education. - 2015, nr 4, s. 14-19 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 9.000 p-ISSN: 2084-1469 Adres url:
15/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Sign language acquisition from different points of view / Justyna Kotowicz ¬ródło: General and Professional Education. - 2015, nr 1, s. 26-36 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 9.000 p-ISSN: 2084-1469 Adres url:
16/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: W jaki sposób można wspomagać rozwój umiejętno¶ci podzielania uwagi przez głuche dziecko słysz±cych rodziców / Justyna Kotowicz ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2014, Z. 3, s. 97-109 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2299-2103
17/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Proces czytania głuchych / Justyna Kotowicz ¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2013, T. 66, s. 173-184 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 0079-3418
18/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Sprawozdanie z International Workshop on Bilingualism and Cognitive Control / Justyna Kotowicz ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2013, nr 4, s. 123-130 Typ publikacji: PV Język publikacji: ENG p-ISSN: 1895-6297
19/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji: SLI - Specyficzne zaburzenia językowe - diagnoza, prognoza, interwencja, Warszawa, 5-8 lipca 2012 roku / Justyna Kotowicz ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2013, T. 18, nr 1, s. 115-118 Typ publikacji: PV Język publikacji: ENG p-ISSN: 1895-6297
20/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: O potrzebie wykorzystania komiksu w nauczaniu dzieci niesłysz±cych / Justyna Kotowicz ¬ródło: W: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. T. 1 / pod red. nauk. Anny Guzy i Danuty Krzyżyk Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, 2012 Opis fizyczny: S. 83-93 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
21/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: ¦mierć w kontek¶cie terminalnej choroby dziecka / Justyna Kotowicz ¬ródło: W: Pedagogiczna refleksja nad życiem i ¶mierci± / red. nauk. Bożena Grochmal-Bach Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Ignatianum : Wydawnictwo WAM, 2012 Opis fizyczny: S. 177-188 Seria: (Pedagogika, Logopedia, Glottodydaktyka) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
22/23
Praca recenzowana: Sign bilingualism language development, interaction, and maintenance in sign language contact situations / ed. by Carolina Plaza-Pust [et al.]. - Amsterdam, 2008 Autorzy: Justyna Kotowicz. ¬ródło: Psychologia Rozwojowa Opis fizyczny: 2011, nr 1, s. 105-108 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000
23/23
Autorzy: Justyna Kotowicz. Tytuł: Kształcenie zawodowe młodzieży niesłysz±cej we Francji w szkolnictwie specjalnym / Justyna Kotowicz ¬ródło: W: Wybrane zagadnienia socjalizacji i edukacji osób z ograniczon± sprawno¶ci± / red. nauk. Zenon Gajdzica, Magdalena Bełza Adres wydawniczy: Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2011 Opis fizyczny: S. 120-128 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000