Autorzy: Małgorzata Tęczyńska-Kęska, Monika Kowalska. Tytuł: Świat wartości w piosenkach ludowych dla dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie wybranych utworów / Małgorzata Tęczyńska-Kęska, Monika Kowalska Źródło: HUMANITAS Pedagogika i Psychologia. - 2024, T. 1, nr 29, s. 261-272 Uwagi: GICID:01.3001.0054.7058. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1896-4591 e-ISSN: 2956-3992 Adres url: DOI:
2/18
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Monika Kowalska. Tytuł: Dyspozycje krytyczne wobec niepewności zdarzeń - aspiracje, dążenia i plany przyszłych nauczycielek / Iwona Czaja-Chudyba, Monika Kowalska Źródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2023, Vol. 36, nr 4, s. 19-35 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0867-2040 e-ISSN: 2449-8521 Adres url: DOI:
3/18
Autorzy: Monika Kowalska, Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Experiencing Passion as an "essentia vitae" of Educational Biographies of Eminent Musicians From Cracow / Monika Kowalska, Iwona Czaja-Chudyba Źródło: Horyzonty Wychowania. - 2023, Vol. 22, nr 63, s. 43-54 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1643-9171 e-ISSN: 2391-9485 Adres url: DOI:
4/18
Autorzy: Monika Kowalska, Małgorzata Tęczyńska-Kęska. Tytuł: Analiza możliwości doskonalenia kompetencji muzycznych studentów kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna na wybranych uczelniach wyższych w Polsce / Monika Kowalska, Małgorzata Tęczyńska-Kęska Źródło: Kultura - Przemiany - Edukacja. - 2022, T. 11, s. 187-200 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2300-9888 e-ISSN: 2544-1205 Adres url: DOI:
5/18
Autorzy: Monika Kowalska. Tytuł: Wolontariat po studencku - inspiracja i zaangażowanie studentów pedagogiki specjalnej w działalność wolontariacką / Monika Kowalska Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2021, Vol. 9, nr 2, s. 123-135 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 DOI:
6/18
Autorzy: Agnieszka Kosek, Monika Kowalska. Tytuł: Koncepcja Inteligencji Wielorakich, jako szansa na osiągnięcie sukcesu edukacyjnego przez ucznia / Agnieszka Kosek, Monika Kowalska Źródło: W: Sukces życiowy w społeczeństwie konsumpcyjnym / redakcja naukowa Tomasz Łączek Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2020 Opis fizyczny: S. 92-101 p-ISBN: 978-83-66491-11-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
7/18
Autorzy: Agnieszka Kosek, Monika Kowalska. Tytuł: Storyline - metoda wyzwalająca aktywność poznawczą dzieci w wieku przedszkolnym / Agnieszka Kosek, Monika Kowalska Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2018, T. 71, s. 61-72 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 0079-3418
8/18
Autorzy: Monika Kowalska. Tytuł: Diagnoza sprawności komunikacyjnejdorosłej osoby z niepełnosprawnością sprzężoną : studium przypadku / Monika Kowalska Źródło: Logopedia Silesiana. - 2017, nr 6, s. 189-201 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2300-5246 e-ISSN: 2391-4297 Adres url:
9/18
Autorzy: Monika Kowalska. Tytuł: Diagnoza zaburzeń mowy u dziecka z afazją ruchową w grupie integracyjnej : studium przypadku / Monika Kowalska Źródło: W: Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 141-150 p-ISBN: 978-83-8084-031-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 784) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,6
10/18
Autorzy: Monika Kowalska. Tytuł: Dobre i złe praktyki w zakresie integracji studentów z dysfunkcją wzroku w szkołach wyższych / Monika Kowalska Źródło: W: Dobro i zło w wychowaniu dziecka. T. 2, Przeciw złu / pod redakcją Michała Głażewskiego i Bożeny Muchackiej Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2017 Opis fizyczny: S.161-174 p-ISBN: 978-83-8095-420-5 p-ISBN: 978-83-8095-286-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,72
11/18
Autorzy: Monika Glanowska, Bernadeta Kosztyła, Monika Waligóra. Tytuł: Dźwięki i muzyka w wybranych podręcznikach edukacji wczesnoszkolnej / Monika Glanowska, Bernadeta Kosztyła, Monika Waligóra Źródło: W: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vakevič-Buś Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 136-145 p-ISBN: 978-83-8084-028-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,6
12/18
Praca recenzowana: Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa. - Kraków, 2017 Autorzy: Monika Kowalska. Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna Opis fizyczny: 2017, nr 2 / t. 2, s. 197-201 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
13/18
Praca recenzowana: Nauczyciele wczesnej edukacji / Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Muchacka. - Kraków, 2016 Autorzy: Monika Kowalska. Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna Opis fizyczny: 2017, nr 1, s. 219-228 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
14/18
Autorzy: Monika Glanowska, Iwona Czaja-Chudyba. Tytuł: Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością / Monika Glanowska, Iwona Czaja-Chudyba Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 332-338 p-ISBN: 978-83-7271-979-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
15/18
Autorzy: Monika Kowalska. Tytuł: Uczniowie leworęczni w rzeczywistości szkolnej / Monika Kowalska Źródło: W: Teoretyczne i praktyczne konteksty specjalnych potrzeb edukacyjnych / pod red. Jolanty Rybskiej-Klapy, Hanny Stępniewskiej-Gębik Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner, 2016 Opis fizyczny: S. 207-215 p-ISBN: 978-83-65148-37-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
16/18
Autorzy: Monika Glanowska. Tytuł: Jak w dziecku rodzi się muzyk? : studium przypadku dziecka uzdolnionego muzycznie / Monika Glanowska Źródło: W: Nauki humanistyczne i społeczne. T. 1, cz. 1 / [red. nauk. Jędrzej Nyćkowiak, Jacek Leśny] Adres wydawniczy: Poznań : Młodzi Naukowcy Jędrzej Nyćkowiak, 2015 Opis fizyczny: S. 46-51 p-ISBN: 978-83-65362-06-3 p-ISBN: 978-83-942083-1-8 Seria: (Badania i Rozwój Młodych Naukowców w Polsce ; 8) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
17/18
Autorzy: Monika Kowalska. Tytuł: Przegląd i zakres badań nad zdolnościami i uzdolnieniami / Monika Kowalska Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2015, T. 4, s. 41-52 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
18/18
Autorzy: Monika Glanowska. Tytuł: Zdolności dzieci leworęcznych / Monika Glanowska Źródło: W: Szanse i zagrożenia w edukacji elementarnej / pod red. Iwony Czai-Chudyby, Beaty Sufy, Anny Szkolak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Attyka, 2014 Opis fizyczny: S. 121-135 p-ISBN: 978-83-62139-71-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]