Wynik wyszukiwania

Zapytanie: KOWALSKA MONIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 18

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/18

Autorzy: Małgorzata Tęczyńska-Kęska, Monika Kowalska.
Tytuł: Świat wartości w piosenkach ludowych dla dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie wybranych utworów / Małgorzata Tęczyńska-Kęska, Monika Kowalska
Źródło: HUMANITAS Pedagogika i Psychologia. - 2024, T. 1, nr 29, s. 261-272
Uwagi: GICID:01.3001.0054.7058.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1896-4591
e-ISSN: 2956-3992
Adres url:
DOI:



2/18
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Monika Kowalska.
Tytuł: Dyspozycje krytyczne wobec niepewności zdarzeń - aspiracje, dążenia i plany przyszłych nauczycielek / Iwona Czaja-Chudyba, Monika Kowalska
Źródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2023, Vol. 36, nr 4, s. 19-35
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0867-2040
e-ISSN: 2449-8521
Adres url:
DOI:



3/18
Autorzy: Monika Kowalska, Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: Experiencing Passion as an "essentia vitae" of Educational Biographies of Eminent Musicians From Cracow / Monika Kowalska, Iwona Czaja-Chudyba
Źródło: Horyzonty Wychowania. - 2023, Vol. 22, nr 63, s. 43-54
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1643-9171
e-ISSN: 2391-9485
Adres url:
DOI:



4/18
Autorzy: Monika Kowalska, Małgorzata Tęczyńska-Kęska.
Tytuł: Analiza możliwości doskonalenia kompetencji muzycznych studentów kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna na wybranych uczelniach wyższych w Polsce / Monika Kowalska, Małgorzata Tęczyńska-Kęska
Źródło: Kultura - Przemiany - Edukacja. - 2022, T. 11, s. 187-200
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2300-9888
e-ISSN: 2544-1205
Adres url:
DOI:



5/18
Autorzy: Monika Kowalska.
Tytuł: Wolontariat po studencku - inspiracja i zaangażowanie studentów pedagogiki specjalnej w działalność wolontariacką / Monika Kowalska
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2021, Vol. 9, nr 2, s. 123-135
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
DOI:



6/18
Autorzy: Agnieszka Kosek, Monika Kowalska.
Tytuł: Koncepcja Inteligencji Wielorakich, jako szansa na osiągnięcie sukcesu edukacyjnego przez ucznia / Agnieszka Kosek, Monika Kowalska
Źródło: W: Sukces życiowy w społeczeństwie konsumpcyjnym / redakcja naukowa Tomasz Łączek
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2020
Opis fizyczny: S. 92-101
p-ISBN: 978-83-66491-11-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



7/18
Autorzy: Agnieszka Kosek, Monika Kowalska.
Tytuł: Storyline - metoda wyzwalająca aktywność poznawczą dzieci w wieku przedszkolnym / Agnieszka Kosek, Monika Kowalska
Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2018, T. 71, s. 61-72
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0079-3418



8/18
Autorzy: Monika Kowalska.
Tytuł: Diagnoza sprawności komunikacyjnejdorosłej osoby z niepełnosprawnością sprzężoną : studium przypadku / Monika Kowalska
Źródło: Logopedia Silesiana. - 2017, nr 6, s. 189-201
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2300-5246
e-ISSN: 2391-4297
Adres url:



9/18
Autorzy: Monika Kowalska.
Tytuł: Diagnoza zaburzeń mowy u dziecka z afazją ruchową w grupie integracyjnej : studium przypadku / Monika Kowalska
Źródło: W: Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 141-150
p-ISBN: 978-83-8084-031-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 784)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,6



10/18
Autorzy: Monika Kowalska.
Tytuł: Dobre i złe praktyki w zakresie integracji studentów z dysfunkcją wzroku w szkołach wyższych / Monika Kowalska
Źródło: W: Dobro i zło w wychowaniu dziecka. T. 2, Przeciw złu / pod redakcją Michała Głażewskiego i Bożeny Muchackiej
Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2017
Opis fizyczny: S.161-174
p-ISBN: 978-83-8095-420-5
p-ISBN: 978-83-8095-286-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,72



11/18
Autorzy: Monika Glanowska, Bernadeta Kosztyła, Monika Waligóra.
Tytuł: Dźwięki i muzyka w wybranych podręcznikach edukacji wczesnoszkolnej / Monika Glanowska, Bernadeta Kosztyła, Monika Waligóra
Źródło: W: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 136-145
p-ISBN: 978-83-8084-028-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,6



12/18
Praca recenzowana: Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa. - Kraków, 2017
Autorzy: Monika Kowalska.
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna
Opis fizyczny: 2017, nr 2 / t. 2, s. 197-201
Typ publikacji: PRC
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
Adres url:



13/18
Praca recenzowana: Nauczyciele wczesnej edukacji / Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Muchacka. - Kraków, 2016
Autorzy: Monika Kowalska.
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna
Opis fizyczny: 2017, nr 1, s. 219-228
Typ publikacji: PRC
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
Adres url:



14/18
Autorzy: Monika Glanowska, Iwona Czaja-Chudyba.
Tytuł: Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością / Monika Glanowska, Iwona Czaja-Chudyba
Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
Opis fizyczny: S. 332-338
p-ISBN: 978-83-7271-979-9
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



15/18
Autorzy: Monika Kowalska.
Tytuł: Uczniowie leworęczni w rzeczywistości szkolnej / Monika Kowalska
Źródło: W: Teoretyczne i praktyczne konteksty specjalnych potrzeb edukacyjnych / pod red. Jolanty Rybskiej-Klapy, Hanny Stępniewskiej-Gębik
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner, 2016
Opis fizyczny: S. 207-215
p-ISBN: 978-83-65148-37-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



16/18
Autorzy: Monika Glanowska.
Tytuł: Jak w dziecku rodzi się muzyk? : studium przypadku dziecka uzdolnionego muzycznie / Monika Glanowska
Źródło: W: Nauki humanistyczne i społeczne. T. 1, cz. 1 / [red. nauk. Jędrzej Nyćkowiak, Jacek Leśny]
Adres wydawniczy: Poznań : Młodzi Naukowcy Jędrzej Nyćkowiak, 2015
Opis fizyczny: S. 46-51
p-ISBN: 978-83-65362-06-3
p-ISBN: 978-83-942083-1-8
Seria: (Badania i Rozwój Młodych Naukowców w Polsce ; 8)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



17/18
Autorzy: Monika Kowalska.
Tytuł: Przegląd i zakres badań nad zdolnościami i uzdolnieniami / Monika Kowalska
Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2015, T. 4, s. 41-52
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2300-2689
Adres url:



18/18
Autorzy: Monika Glanowska.
Tytuł: Zdolności dzieci leworęcznych / Monika Glanowska
Źródło: W: Szanse i zagrożenia w edukacji elementarnej / pod red. Iwony Czai-Chudyby, Beaty Sufy, Anny Szkolak
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Attyka, 2014
Opis fizyczny: S. 121-135
p-ISBN: 978-83-62139-71-2
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie