Wynik wyszukiwania

Zapytanie: KRÓL-GIERAT WERONA
Liczba odnalezionych rekordów: 50

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/50

Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: A paradigm shift in primary Special-Needs Education : inclusive practices in foreign-language teaching in Poland / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Time and temporality across disciplines and methodologies / edited by Artur Piskorz
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2023
Opis fizyczny: S. 183-197
p-ISBN: 978-83-8084-677-7
e-ISBN: 978-83-8084-678-4
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1061)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000



2/50
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak.
Tytuł: Bridging the 'dual lives' : school socialization of young bi/ multilinguals in the eyes of EFL teachers / Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak
¬ródło: International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. - 2023, Vol. 26, nr 4, 395-410
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 200.000
p-ISSN: 1367-0050
e-ISSN: 1747-7522
Adres url:
DOI:



3/50
Autorzy: Werona Król-Gierat, Vera Savić.
Tytuł: The diverse linguistic attainment and attitude development of children learning English as a foreign language in inclusive classes / Werona Król-Gierat, Vera Savić
¬ródło: Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne. - 2023, T. 42, s. 261-287
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2083-179X
Adres url:
DOI:



4/50
Autorzy: Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak.
Tytuł: Akcja integracja, czyli jak zintegrować ucznia z Ukrainy z zespołem klasowym / Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak
¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2022, nr 4, s. 73-84
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 0446-7965
Adres url:
DOI:



5/50
Autorzy: Werona Król-Gierat, Katarzyna Rak.
Tytuł: Analiza projektów studenckich dotycz±cych pracy dydaktycznej z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w klasie wł±czaj±cej i zdigitalizowanym ¶rodowisku - odpowiedĽ na czasy pandemii COVID-19 / Werona Król-Gierat, Katarzyna Rak
¬ródło: Neofilolog. - 2022, nr 58/2, s. 227-239
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1429-2173
e-ISSN: 2545-3971
Adres url:
DOI:



6/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: English Teacher Trainees' Views on Their Preparation for Special-Needs Classrooms - From the Perspective of Time / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: International Current Trends in Applied Linguistics and Pedagogy / Isaak Papadopoulos, Sorina Chiper editors
Adres wydawniczy: New York : Nova Science Publishers, Inc., 2022
Opis fizyczny: S. 199-213
p-ISBN: 978-1-68507-758-7
e-ISBN: 978-1-68507-879-9
Seria: (Languages and Linguistics)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
DOI:



7/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Analiza orzeczeń dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej pod k±tem trudno¶ci w nauce języka obcego / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2021
Opis fizyczny: S. 61-80
p-ISBN: 978-83-8084-547-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



8/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Kształcenie przyszłych nauczycieli języków obcych w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjnych / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Kształcenie filologiczne : od teorii do praktyki / pod redakcj± Marzanny Karolczuk, Ewy Lewickiej-Mroczek, Katarzyny Sawickiej-Mierzyńskiej
Adres wydawniczy: Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2021
Opis fizyczny: S. 257-276
p-ISBN: 978-83-7431-721-4
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



9/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Learning Preferences of SEN Children in an Inclusive English Classroom / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Facing Diversity in Child Foreign Language Education / editors: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin
Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2021
Opis fizyczny: S. 123-142
p-ISBN: 978-3-030-66021-5
e-ISBN: 978-3-030-66022-2
Seria: (Second Language Learning and Teaching)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



10/50
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat.
Tytuł: Preparing teachers of Early Childhood Education to teach a foreign language : the PEPELINO portfolio in practice / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat
¬ródło: Problemy Wczesnej Edukacji. - 2021, T. 52, nr 1, s.153-169
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1734-1582
e-ISSN: 2451-2230
DOI:



11/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Melanie Ellis The Impact of a National Examination in Foreign Language on Teaching, Learning and the Work of Schools / Werona Król-Gierat
¬ródło: Neofilolog. - 2020, nr 54/1, s. 189-192
Uwagi: Artykuł recenzyjny.
Typ publikacji: PAR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 35.000
p-ISSN: 1429-2173
e-ISSN: 2545-3971
Adres url:
DOI:



12/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Teaching English to Children with Special Educational Needs / Werona Król-Gierat
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020
Opis fizyczny: 210 s.
p-ISBN: 978-83-8084-535-7
e-ISBN: 978-83-8084-537-4
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 994)
Typ publikacji: ZK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 120.000
DOI:



13/50
Autorzy: Werona Król-Gierat, Paulina Forma.
Tytuł: Uczniowie ze specyficznymi trudno¶ciami w uczeniu się na egzaminie ósmoklasisty z języka obcego / Werona Król-Gierat, Paulina Forma
¬ródło: Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne. - 2020, T. 35, s. 281-300
Uwagi: Obecny ISSN 2083-179X.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1730-6795
e-ISSN: 2449-8971
Adres url:
DOI:



14/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Investigating the Self-Concept of Children with Special Educational Needs in the Context of Foreign Language Learning / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis
Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019
Opis fizyczny: S. 206- 224
p-ISBN: 978-1-78892-249-4
Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2)
Uwagi: Wydawnictwo Multilingual Matters jest czę¶ci± grupy Channel View Publication.
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 1,1



15/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Kształcenie językowe na pierwszym etapie edukacyjnym - rola nauczyciela w rozwijaniu kompetencji w zakresie języka angielskiego / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Nauczyciel i uczeń we współczesnej szkole / redakcja naukowa Jan Rajmund Pa¶ko
Adres wydawniczy: Tarnów : Wydawnictwo Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2019
Opis fizyczny: S. 179-193
p-ISBN: 978-83-89879-28-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000



16/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Pre-service teachers' awareness of the challenges in advancing the education for diversity and inclusion / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Pour une éducation langagière plurilingue, inclusive et éthique = Towards an inclusive, ethical and plurilingual language education = Az inkluzíiv, etikus és többnyelvu nevelésért : Sélection de communications présentés due 6e Congrès international EDiLiC 2016 = Selection of papers presented at the 6th EDiLiC International Conference 2016 = Vá DiLiC Nemzetközi Konferencia 2016 / Sous la direction de Ildikó Lorincz, Anikó Makkos, Helen Sherwin et Bolgárka Boldizsár
Adres wydawniczy: Gyor : Universitas-Gyor Nonprofit Kft., 2019
Opis fizyczny: S. 87-95
p-ISBN: 978-615-5776-32-8
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG



17/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Zabawy stymuluj±ce uczniów z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego na lekcji języka obcego / Werona Król-Gierat
¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2019, nr 1, s. 49-54
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 0446-7965
Adres url:



18/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: English for special needs education : an interdisciplinary challenge / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: English for specific purposes: a multidimensional challenge / Nigel Harwood, Otto Maderdonner (eds.)
Adres wydawniczy: Wiedeń : University of Applied Sciences, 2018
Opis fizyczny: S. 181-186
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 0,25
Adres url:



19/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: The motivational SENse of teaching English to young learners with special educational needs at the primary-school level / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: International Language Symposium Brno : the 2017 papers / edited by James Thomas
Adres wydawniczy: Brno : VERSATILE, 2018
Opis fizyczny: S. 55-64
p-ISBN: 978-80-907060-0-2
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 0,5



20/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Comorbidity with learning difficulties experienced by young learners of English diagnosed with ADHD / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Výzvy 2017 Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov: ako d'alej?, 02.-04. november 2017 Stará Lesná, Slovensko : zborník príspevkov / [eds. Ivana Cimermanová, Michaela Sepešiová]
Adres wydawniczy: Nitra : SlovakEdu, 2017
Opis fizyczny: S. 180-190
p-ISBN: 978-80-89864-03
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 0,5
Adres url:



21/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Peer support in an inclusive foreign-language classroom / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Psychologické aspekty pomáhání 2016 : sborník příspěvků z mezinárodní konference / Zdeněk Mlčák (ed.)
Adres wydawniczy: Ostrava : Ostravská univerzita, 2017
Opis fizyczny: S. 51-57
p-ISBN: 978-80-7464-922-6
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 0,25



22/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Supporting primary foreign-language learners with special educational needs / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Speciálněpedagogické intervence v současnosti : sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí / Petr Franiok (ed.)
Adres wydawniczy: Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2017
Opis fizyczny: S. 123-131
p-ISBN: 978-80-7464-902-8
Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM.
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 0,4



23/50
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat.
Tytuł: Wczesny start językowy : wybrane zagadnienia / pod redakcj± Joanny Rokity-Ja¶kow i Werony Król-Gierat
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: 202 s.
p-ISBN: 978-83-8084-077-5
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 804)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Liczba arkuszy: 11,2
DOI:



24/50
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat.
Tytuł: Wstęp / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Wczesny start językowy : wybrane zagadnienia / pod redakcj± Joanny Rokity-Ja¶kow i Werony Król-Gierat
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 7-9
p-ISBN: 978-83-8084-077-5
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 804)
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 0,22



25/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Język - biznes - kultura : współczesne dylematy tłumacza audiowizualnego / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Interdyscyplinarne inspiratorium "MAXIMO CUM STUDIO" / red. Paulina Forma
Adres wydawniczy: Kielce : Fundacja Promocji i Rozwoju Polski Wschodniej, 2016
Opis fizyczny: S. 53-59
p-ISBN: 978-83-64646-00-3
Seria: (Cyrkulacja Wiedzy)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 0,4



26/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Ocenianie szkolne wspieraj±ce naukę języka obcego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Werona Krół-Gierat
¬ródło: W: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016 : speciálněpedagogická diagnostika v inkluzivním vzdělávání : sborník příspěvků z XII. ročníku mezinárodní konference v sekci Speciálněpedagogická diagnostika / Petr Franiok (ed.)
Adres wydawniczy: Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016
Opis fizyczny: S. 109-117
p-ISBN: 978-80-7464-862-5
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 0,5



27/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Translation of cartoonyms as a vocabulary teaching technique through associations and context in an inclusive educational setting / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Mirrors of Translation Studies II Translation : interpreting shifts : identity shifts : proceedings of the International Conference that took place on 6-7 October 2015 at the Faculty of Arts of the University of Prešov, Slovakia / Ivana Hostová, Marek Chovanec (eds.)
Adres wydawniczy: Prešov : Univerzitná knižnica Prešovskej univerzity, 2016
Opis fizyczny: S. 118-124
p-ISBN: 978-80-555-1480-2
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Adres url:



28/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Zadania i kompetencje nauczyciela języka obcego w kształceniu integracyjnym: model sylwetki idealnej w ujęciu SPE-dydaktyczno-pedeutologicznym / Werona Król-Gierat
¬ródło: Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne. - 2014, T. 24, s. 77-90
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 1730-6795
e-ISSN: 2449-8971
Adres url:



29/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Autonomia nauczyciela w klasie integracyjnej - wyzwania i rozwi±zania / Werona Król
¬ródło: W: Autonomia w nauce języka obcego : techniki, strategie, narzędzia / pod redakcj± Mirosława Pawlaka
Adres wydawniczy: Konin ; Poznań ; Kalisz : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Wydział Pedagogiczno-Artystyczny, 2015
Opis fizyczny: S. 61-78
p-ISBN: 978-83-65038-16-6
Seria: (Wokół Kompetencji)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



30/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Edutaining English Experience : autorski program zajęć dydaktyczno-usprawniaj±cych z języka angielskiego dla klas integracyjnych pierwszego etapu edukacyjnego / Werona Król-Gierat
Adres wydawniczy: Warszawa : O¶rodek Rozwoju Edukacji, 2015
Opis fizyczny: 48 s.
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL
Adres url:



31/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: New dimensions of enhancing foreign language instruction for individuals with special needs [Dokument elektroniczny] / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: "New dimensions toward education, advocacy and collaboration for individuals with special needs" : proceedings of the 14th Biennial Conference of the International Association of Special Education Wroclaw, Poland, june 21-25, 2015 / Morgan Chitiyo [et al.]
Adres wydawniczy: : International Association of Special Education, 2015
Opis fizyczny: S. 120-122
p-ISBN: 978-0-9890212-1-0
Typ publikacji: PRA
Język publikacji: ENG
Adres url:



32/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Adekwatno¶ć kształcenia językowego w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej do realnych potrzeb uczacych się / Weona Król-Gierat
¬ródło: Neofilolog. - 2014, nr 41/2, s. 187-201
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1429-2173
Adres url:



33/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Bella signora dai capelli turchini czy może o kruczoczarnych włosach [Dokument elektroniczny] : przekład nazw własnych w polskiej wersji dubbingowej Pinocchia Roberta Benigniego" / Werona Król-Gierat
¬ródło: Między Oryginałem a Przekładem. - 2014, nr 23, s. 125-141
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1689-9121
e-ISSN: 2391-6745
DOI:



34/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Checklist for autism spectrum disorder as an in-class observation tool for teachers [Dokument elektroniczny] / Werona Król-Gierat
¬ródło: World Academy of Sciences Engineering and Technology. - 2014, Vol. 8, no. 5, s. 1449-1452
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
e-ISSN: 1307-6892
Liczba arkuszy: 0,5
Adres url:



35/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Dostosowanie wymagań edukacyjnych z języka obcego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwo¶ci psychofizycznych uczniów w młodszym wieku szkolnym na podstawie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: PLEJ_3 czyli Psycholingwistyczne eksploracje językowe / red. Olga Majchrzak
Adres wydawniczy: ŁódĽ : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014
Opis fizyczny: S. 231-245
p-ISBN: 978-83-7969-515-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



36/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Individuals with attention-deficit hyperactivity disorder in a multimedia learning environment / Werona Król-Gierat
¬ródło: Journal of Multimodal Communication Studies. - 2014, iss. 1, s. 33-41
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2391-4033
Liczba arkuszy: 0,5
Adres url:



37/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Intercultural issues raised in selected EFL course books : early English education in Poland / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Intercultural issues in the era of globalization / Piotr Romanowski (ed.)
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej Uniwersytet Warszawski, 2014
Opis fizyczny: S. 100-108
p-ISBN: 978-83-64020-26-1
Seria: (Studi@ Naukowe ; 27)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:



38/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Kształcenie językowe dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na etapie nauczania zintegrowanego z wykorzystaniem ksi±żki wielozmysłowej / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : pedagogiczne dylematy przestrzeni rozwoju integralnego / red. nauk. Mirosław Z. Babiarz, Mirosław Rutkowski
Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Jana Kochanowskiego, 2013
Opis fizyczny: S. 267-291
p-ISBN: 978-83-61982-42-5
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000



39/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Nauka języków obcych jako przepustka dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo do bycia obywatelami globalnej wioski : przekraczanie granic niepełnosprawno¶ci społecznej / Werona Król-Gierat
¬ródło: Przegl±d Naukowo - Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa. - 2014, nr 2, s. 227-235
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-3524



40/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Principles of multisensory vocabulary teaching to young learners in special needs education settings / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Proceedings of IAC ETeL 2014 : International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning / Jiři Vopava [et al.]
Adres wydawniczy: Praha : MAC Prague consultig Ltd., 2014
Opis fizyczny: 7 s.
p-ISBN: 978-80-905442-3-9
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Adres url:



41/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Rówie¶nicze relacje interpersonalne uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w młodszym wieku szkolnym na przykładzie oddziałów integracyjnych / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Podmioty, ¶rodowiska i obszary edukacyjne : wyzwania i zagrożenia połowy XXI wieku. 2 / Małgorzata Su¶wiłło, Natalia Anna Fechner (red. nauk.)
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2014
Opis fizyczny: S. 383-393
p-ISBN: 978-83-65096-00-5
Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 34)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000



42/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Social support for children with special educational needs in Poland / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Social Work Identity in Europe An Academic and Professional Debate : 1st Edition : book of scientific articles / eds. Miriam Slaná, Andrej Kállay, Michaela Hromková
Adres wydawniczy: Trnava : Trnava University, Faculty of Health Sciences and Social Work, 2014
Opis fizyczny: S. 60-64
p-ISBN: 978-80-8082-776-2
Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM.
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



43/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Using captioned tactile jigsaw flashcards in teaching vocabulary to children with special educational needs / Werona Król-Gierat
¬ródło: Journal of the International Association of Special Education. - 2014, Vol. 12, no 2 , Topical Issue: Inclusion from Around the World Fall 2014, s. 147-150
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
p-ISSN: 1555-6913
Adres url:



44/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: W ¶wiecie wyobraĽni wszystko może się zdarzyć i w dubbingu również - transformacji w przekładzie audiowizualnym na przykładzie polskiej wersji Pinocchia Roberta Benigniego / Werona Król-Gierat
¬ródło: W: Polsko-włoskie kontakty filmowe : topika, koprodukcje, recepcja, przekład / pod red. Anny Miller-Klejsy i Moniki WoĽniak
Adres wydawniczy: ŁódĽ : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego : Wydawnictwo Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej, 2014
Opis fizyczny: S. 181-197
p-ISBN: 9788379691579
p-ISBN: 9788387870874
Seria: (Filmo!znawcy)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000



45/50
Praca recenzowana: Teaching languages to students with specific learning differences / Judit Kormos and Anne Margaret Smith. - Bristol, 2012
Autorzy: Werona Król-Gierat.
¬ródło: Glottodidactica
Opis fizyczny: 2014, nr 1, s. 141-143
Typ publikacji: ZRC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0072-4769



46/50
Praca recenzowana: Inclusive language education and digital technology / ed. by: Elina Vilar Beltrán, Chris Abbott, Jane Jones. - Bristol, 2013
Autorzy: Werona Król-Gierat.
¬ródło: Journal of Language and Cultural Education
Opis fizyczny: 2014, Vol. 2, iss. 1, s. 172-174
Typ publikacji: ZRC
Język publikacji: ENG
Adres url:



47/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Dimensions of multicultural education and their implications for primary school foreign language teaching" / Werona Król-Gierat
¬ródło: Journal of Preschool and Elementary School Education. - 2013, nr 1, s. 47-60
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
p-ISSN: 2084-7998



48/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Research communiqué on the use of animated cartoons in teaching English to children with disorders and disabilities / Werona Król-Gierat
¬ródło: Procedia - Social and Behavioral Sciences. - 2013, Vol. 106, s. 2259-2268
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 1877-0428
Liczba arkuszy: 0,71
Adres url:
DOI:



49/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Research communiqué on the use of animated cartoons in teaching english to children with disorders and disabilities [Dokument elektroniczny] / Werona Król-Gierat
¬ródło: International Conference on New Horizons in Education INTE 2013. Proceedings Book Volume. - 2013, Vol. 2/3, s. 578-588
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 2146-7358
Adres url:



50/50
Autorzy: Werona Król-Gierat.
Tytuł: Język a kultura - rozwijanie ¶wiadomo¶ci interkulturowej u uczniów dorosłych : optymalne warunki dydaktyczne / Weona Król-Gierat
¬ródło: Neofilolog. - 2011, nr 37, s. 101-107
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Adres url:

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie