Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin. Tytuł: Na wspólnej drodze : nauczyciele języka angielskiego o pracy z uczniami z do¶wiadczeniem migracji / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UKEN, 2024 Opis fizyczny: 180 s. p-ISBN: 978-83-68260-04-5 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
2/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: A paradigm shift in primary Special-Needs Education : inclusive practices in foreign-language teaching in Poland / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Time and temporality across disciplines and methodologies / edited by Artur Piskorz Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2023 Opis fizyczny: S. 183-197 p-ISBN: 978-83-8084-677-7 e-ISBN: 978-83-8084-678-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1061) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000
3/51
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Bridging the 'dual lives' : school socialization of young bi/ multilinguals in the eyes of EFL teachers / Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak ¬ródło: International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. - 2023, Vol. 26, nr 4, 395-410 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 200.000 p-ISSN: 1367-0050 e-ISSN: 1747-7522 Adres url: DOI:
4/51
Autorzy: Werona Król-Gierat, Vera Savić. Tytuł: The diverse linguistic attainment and attitude development of children learning English as a foreign language in inclusive classes / Werona Król-Gierat, Vera Savić ¬ródło: Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne. - 2023, T. 42, s. 261-287 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 2083-179X Adres url: DOI:
5/51
Autorzy: Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Akcja integracja, czyli jak zintegrować ucznia z Ukrainy z zespołem klasowym / Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2022, nr 4, s. 73-84 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url: DOI:
6/51
Autorzy: Werona Król-Gierat, Katarzyna Rak. Tytuł: Analiza projektów studenckich dotycz±cych pracy dydaktycznej z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w klasie wł±czaj±cej i zdigitalizowanym ¶rodowisku - odpowiedĽ na czasy pandemii COVID-19 / Werona Król-Gierat, Katarzyna Rak ¬ródło: Neofilolog. - 2022, nr 58/2, s. 227-239 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1429-2173 e-ISSN: 2545-3971 Adres url: DOI:
7/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: English Teacher Trainees' Views on Their Preparation for Special-Needs Classrooms - From the Perspective of Time / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: International Current Trends in Applied Linguistics and Pedagogy / Isaak Papadopoulos, Sorina Chiper editors Adres wydawniczy: New York : Nova Science Publishers, Inc., 2022 Opis fizyczny: S. 199-213 p-ISBN: 978-1-68507-758-7 e-ISBN: 978-1-68507-879-9 Seria: (Languages and Linguistics) Typ publikacji: PRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 DOI:
8/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Analiza orzeczeń dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej pod k±tem trudno¶ci w nauce języka obcego / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2021 Opis fizyczny: S. 61-80 p-ISBN: 978-83-8084-547-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
9/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Kształcenie przyszłych nauczycieli języków obcych w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjnych / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Kształcenie filologiczne : od teorii do praktyki / pod redakcj± Marzanny Karolczuk, Ewy Lewickiej-Mroczek, Katarzyny Sawickiej-Mierzyńskiej Adres wydawniczy: Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2021 Opis fizyczny: S. 257-276 p-ISBN: 978-83-7431-721-4 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
10/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Learning Preferences of SEN Children in an Inclusive English Classroom / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Facing Diversity in Child Foreign Language Education / editors: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2021 Opis fizyczny: S. 123-142 p-ISBN: 978-3-030-66021-5 e-ISBN: 978-3-030-66022-2 Seria: (Second Language Learning and Teaching) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
11/51
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat. Tytuł: Preparing teachers of Early Childhood Education to teach a foreign language : the PEPELINO portfolio in practice / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat ¬ródło: Problemy Wczesnej Edukacji. - 2021, T. 52, nr 1, s.153-169 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1734-1582 e-ISSN: 2451-2230 DOI:
12/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Melanie Ellis The Impact of a National Examination in Foreign Language on Teaching, Learning and the Work of Schools / Werona Król-Gierat ¬ródło: Neofilolog. - 2020, nr 54/1, s. 189-192 Uwagi: Artykuł recenzyjny. Typ publikacji: PAR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 35.000 p-ISSN: 1429-2173 e-ISSN: 2545-3971 Adres url: DOI:
13/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Teaching English to Children with Special Educational Needs / Werona Król-Gierat Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: 210 s. p-ISBN: 978-83-8084-535-7 e-ISBN: 978-83-8084-537-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 994) Typ publikacji: ZK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 120.000 DOI:
14/51
Autorzy: Werona Król-Gierat, Paulina Forma. Tytuł: Uczniowie ze specyficznymi trudno¶ciami w uczeniu się na egzaminie ósmoklasisty z języka obcego / Werona Król-Gierat, Paulina Forma ¬ródło: Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne. - 2020, T. 35, s. 281-300 Uwagi: Obecny ISSN 2083-179X. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1730-6795 e-ISSN: 2449-8971 Adres url: DOI:
15/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Investigating the Self-Concept of Children with Special Educational Needs in the Context of Foreign Language Learning / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019 Opis fizyczny: S. 206- 224 p-ISBN: 978-1-78892-249-4 Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2) Uwagi: Wydawnictwo Multilingual Matters jest czę¶ci± grupy Channel View Publication. Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1,1
16/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Kształcenie językowe na pierwszym etapie edukacyjnym - rola nauczyciela w rozwijaniu kompetencji w zakresie języka angielskiego / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Nauczyciel i uczeń we współczesnej szkole / redakcja naukowa Jan Rajmund Pa¶ko Adres wydawniczy: Tarnów : Wydawnictwo Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2019 Opis fizyczny: S. 179-193 p-ISBN: 978-83-89879-28-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
17/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Pre-service teachers' awareness of the challenges in advancing the education for diversity and inclusion / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Pour une éducation langagière plurilingue, inclusive et éthique = Towards an inclusive, ethical and plurilingual language education = Az inkluzíiv, etikus és többnyelvu nevelésért : Sélection de communications présentés due 6e Congrès international EDiLiC 2016 = Selection of papers presented at the 6th EDiLiC International Conference 2016 = Vá DiLiC Nemzetközi Konferencia 2016 / Sous la direction de Ildikó Lorincz, Anikó Makkos, Helen Sherwin et Bolgárka Boldizsár Adres wydawniczy: Gyor : Universitas-Gyor Nonprofit Kft., 2019 Opis fizyczny: S. 87-95 p-ISBN: 978-615-5776-32-8 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
18/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Zabawy stymuluj±ce uczniów z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego na lekcji języka obcego / Werona Król-Gierat ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2019, nr 1, s. 49-54 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
19/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: English for special needs education : an interdisciplinary challenge / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: English for specific purposes: a multidimensional challenge / Nigel Harwood, Otto Maderdonner (eds.) Adres wydawniczy: Wiedeń : University of Applied Sciences, 2018 Opis fizyczny: S. 181-186 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,25 Adres url:
20/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: The motivational SENse of teaching English to young learners with special educational needs at the primary-school level / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: International Language Symposium Brno : the 2017 papers / edited by James Thomas Adres wydawniczy: Brno : VERSATILE, 2018 Opis fizyczny: S. 55-64 p-ISBN: 978-80-907060-0-2 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,5
21/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Comorbidity with learning difficulties experienced by young learners of English diagnosed with ADHD / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Výzvy 2017 Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov: ako d'alej?, 02.-04. november 2017 Stará Lesná, Slovensko : zborník príspevkov / [eds. Ivana Cimermanová, Michaela Sepeiová] Adres wydawniczy: Nitra : SlovakEdu, 2017 Opis fizyczny: S. 180-190 p-ISBN: 978-80-89864-03 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,5 Adres url:
22/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Peer support in an inclusive foreign-language classroom / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Psychologické aspekty pomáhání 2016 : sborník příspěvků z mezinárodní konference / Zdeněk Mlčák (ed.) Adres wydawniczy: Ostrava : Ostravská univerzita, 2017 Opis fizyczny: S. 51-57 p-ISBN: 978-80-7464-922-6 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,25
23/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Supporting primary foreign-language learners with special educational needs / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Speciálněpedagogické intervence v současnosti : sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí / Petr Franiok (ed.) Adres wydawniczy: Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2017 Opis fizyczny: S. 123-131 p-ISBN: 978-80-7464-902-8 Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,4
24/51
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat. Tytuł: Wczesny start językowy : wybrane zagadnienia / pod redakcj± Joanny Rokity-Ja¶kow i Werony Król-Gierat Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: 202 s. p-ISBN: 978-83-8084-077-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 804) Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Liczba arkuszy: 11,2 DOI:
25/51
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat. Tytuł: Wstęp / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Wczesny start językowy : wybrane zagadnienia / pod redakcj± Joanny Rokity-Ja¶kow i Werony Król-Gierat Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 7-9 p-ISBN: 978-83-8084-077-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 804) Typ publikacji: PV Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 0,22
26/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Język - biznes - kultura : współczesne dylematy tłumacza audiowizualnego / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Interdyscyplinarne inspiratorium "MAXIMO CUM STUDIO" / red. Paulina Forma Adres wydawniczy: Kielce : Fundacja Promocji i Rozwoju Polski Wschodniej, 2016 Opis fizyczny: S. 53-59 p-ISBN: 978-83-64646-00-3 Seria: (Cyrkulacja Wiedzy) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 0,4
27/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Ocenianie szkolne wspieraj±ce naukę języka obcego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Werona Krół-Gierat ¬ródło: W: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016 : speciálněpedagogická diagnostika v inkluzivním vzdělávání : sborník příspěvků z XII. ročníku mezinárodní konference v sekci Speciálněpedagogická diagnostika / Petr Franiok (ed.) Adres wydawniczy: Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 Opis fizyczny: S. 109-117 p-ISBN: 978-80-7464-862-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 0,5
28/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Translation of cartoonyms as a vocabulary teaching technique through associations and context in an inclusive educational setting / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Mirrors of Translation Studies II Translation : interpreting shifts : identity shifts : proceedings of the International Conference that took place on 6-7 October 2015 at the Faculty of Arts of the University of Preov, Slovakia / Ivana Hostová, Marek Chovanec (eds.) Adres wydawniczy: Preov : Univerzitná kninica Preovskej univerzity, 2016 Opis fizyczny: S. 118-124 p-ISBN: 978-80-555-1480-2 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Adres url:
29/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Zadania i kompetencje nauczyciela języka obcego w kształceniu integracyjnym: model sylwetki idealnej w ujęciu SPE-dydaktyczno-pedeutologicznym / Werona Król-Gierat ¬ródło: Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne. - 2014, T. 24, s. 77-90 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 1730-6795 e-ISSN: 2449-8971 Adres url:
30/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Autonomia nauczyciela w klasie integracyjnej - wyzwania i rozwi±zania / Werona Król ¬ródło: W: Autonomia w nauce języka obcego : techniki, strategie, narzędzia / pod redakcj± Mirosława Pawlaka Adres wydawniczy: Konin ; Poznań ; Kalisz : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Wydział Pedagogiczno-Artystyczny, 2015 Opis fizyczny: S. 61-78 p-ISBN: 978-83-65038-16-6 Seria: (Wokół Kompetencji) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
31/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Edutaining English Experience : autorski program zajęć dydaktyczno-usprawniaj±cych z języka angielskiego dla klas integracyjnych pierwszego etapu edukacyjnego / Werona Król-Gierat Adres wydawniczy: Warszawa : O¶rodek Rozwoju Edukacji, 2015 Opis fizyczny: 48 s. Typ publikacji: DE Język publikacji: POL Adres url:
32/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: New dimensions of enhancing foreign language instruction for individuals with special needs [Dokument elektroniczny] / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: "New dimensions toward education, advocacy and collaboration for individuals with special needs" : proceedings of the 14th Biennial Conference of the International Association of Special Education Wroclaw, Poland, june 21-25, 2015 / Morgan Chitiyo [et al.] Adres wydawniczy: : International Association of Special Education, 2015 Opis fizyczny: S. 120-122 p-ISBN: 978-0-9890212-1-0 Typ publikacji: PRA Język publikacji: ENG Adres url:
33/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Adekwatno¶ć kształcenia językowego w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej do realnych potrzeb uczacych się / Weona Król-Gierat ¬ródło: Neofilolog. - 2014, nr 41/2, s. 187-201 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 1429-2173 Adres url:
34/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Bella signora dai capelli turchini czy może o kruczoczarnych włosach [Dokument elektroniczny] : przekład nazw własnych w polskiej wersji dubbingowej Pinocchia Roberta Benigniego" / Werona Król-Gierat ¬ródło: Między Oryginałem a Przekładem. - 2014, nr 23, s. 125-141 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 1689-9121 e-ISSN: 2391-6745 DOI:
35/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Checklist for autism spectrum disorder as an in-class observation tool for teachers [Dokument elektroniczny] / Werona Król-Gierat ¬ródło: World Academy of Sciences Engineering and Technology. - 2014, Vol. 8, no. 5, s. 1449-1452 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 e-ISSN: 1307-6892 Liczba arkuszy: 0,5 Adres url:
36/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Dostosowanie wymagań edukacyjnych z języka obcego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwo¶ci psychofizycznych uczniów w młodszym wieku szkolnym na podstawie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: PLEJ_3 czyli Psycholingwistyczne eksploracje językowe / red. Olga Majchrzak Adres wydawniczy: ŁódĽ : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014 Opis fizyczny: S. 231-245 p-ISBN: 978-83-7969-515-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
37/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Individuals with attention-deficit hyperactivity disorder in a multimedia learning environment / Werona Król-Gierat ¬ródło: Journal of Multimodal Communication Studies. - 2014, iss. 1, s. 33-41 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2391-4033 Liczba arkuszy: 0,5 Adres url:
38/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Intercultural issues raised in selected EFL course books : early English education in Poland / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Intercultural issues in the era of globalization / Piotr Romanowski (ed.) Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej Uniwersytet Warszawski, 2014 Opis fizyczny: S. 100-108 p-ISBN: 978-83-64020-26-1 Seria: (Studi@ Naukowe ; 27) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
39/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Kształcenie językowe dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na etapie nauczania zintegrowanego z wykorzystaniem ksi±żki wielozmysłowej / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : pedagogiczne dylematy przestrzeni rozwoju integralnego / red. nauk. Mirosław Z. Babiarz, Mirosław Rutkowski Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Jana Kochanowskiego, 2013 Opis fizyczny: S. 267-291 p-ISBN: 978-83-61982-42-5 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
40/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Nauka języków obcych jako przepustka dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo do bycia obywatelami globalnej wioski : przekraczanie granic niepełnosprawno¶ci społecznej / Werona Król-Gierat ¬ródło: Przegl±d Naukowo - Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa. - 2014, nr 2, s. 227-235 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 9.000 p-ISSN: 1899-3524
41/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Principles of multisensory vocabulary teaching to young learners in special needs education settings / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Proceedings of IAC ETeL 2014 : International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning / Jiři Vopava [et al.] Adres wydawniczy: Praha : MAC Prague consultig Ltd., 2014 Opis fizyczny: 7 s. p-ISBN: 978-80-905442-3-9 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Adres url:
42/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Rówie¶nicze relacje interpersonalne uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w młodszym wieku szkolnym na przykładzie oddziałów integracyjnych / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Podmioty, ¶rodowiska i obszary edukacyjne : wyzwania i zagrożenia połowy XXI wieku. 2 / Małgorzata Su¶wiłło, Natalia Anna Fechner (red. nauk.) Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2014 Opis fizyczny: S. 383-393 p-ISBN: 978-83-65096-00-5 Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 34) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
43/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Social support for children with special educational needs in Poland / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Social Work Identity in Europe An Academic and Professional Debate : 1st Edition : book of scientific articles / eds. Miriam Slaná, Andrej Kállay, Michaela Hromková Adres wydawniczy: Trnava : Trnava University, Faculty of Health Sciences and Social Work, 2014 Opis fizyczny: S. 60-64 p-ISBN: 978-80-8082-776-2 Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
44/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Using captioned tactile jigsaw flashcards in teaching vocabulary to children with special educational needs / Werona Król-Gierat ¬ródło: Journal of the International Association of Special Education. - 2014, Vol. 12, no 2 , Topical Issue: Inclusion from Around the World Fall 2014, s. 147-150 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG p-ISSN: 1555-6913 Adres url:
45/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: W ¶wiecie wyobraĽni wszystko może się zdarzyć i w dubbingu również - transformacji w przekładzie audiowizualnym na przykładzie polskiej wersji Pinocchia Roberta Benigniego / Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Polsko-włoskie kontakty filmowe : topika, koprodukcje, recepcja, przekład / pod red. Anny Miller-Klejsy i Moniki WoĽniak Adres wydawniczy: ŁódĽ : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego : Wydawnictwo Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej, 2014 Opis fizyczny: S. 181-197 p-ISBN: 9788379691579 p-ISBN: 9788387870874 Seria: (Filmo!znawcy) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
46/51
Praca recenzowana: Teaching languages to students with specific learning differences / Judit Kormos and Anne Margaret Smith. - Bristol, 2012 Autorzy: Werona Król-Gierat. ¬ródło: Glottodidactica Opis fizyczny: 2014, nr 1, s. 141-143 Typ publikacji: ZRC Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 0072-4769
47/51
Praca recenzowana: Inclusive language education and digital technology / ed. by: Elina Vilar Beltrán, Chris Abbott, Jane Jones. - Bristol, 2013 Autorzy: Werona Król-Gierat. ¬ródło: Journal of Language and Cultural Education Opis fizyczny: 2014, Vol. 2, iss. 1, s. 172-174 Typ publikacji: ZRC Język publikacji: ENG Adres url:
48/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Dimensions of multicultural education and their implications for primary school foreign language teaching" / Werona Król-Gierat ¬ródło: Journal of Preschool and Elementary School Education. - 2013, nr 1, s. 47-60 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG p-ISSN: 2084-7998
49/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Research communiqué on the use of animated cartoons in teaching English to children with disorders and disabilities / Werona Król-Gierat ¬ródło: Procedia - Social and Behavioral Sciences. - 2013, Vol. 106, s. 2259-2268 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 1877-0428 Liczba arkuszy: 0,71 Adres url: DOI:
50/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Research communiqué on the use of animated cartoons in teaching english to children with disorders and disabilities [Dokument elektroniczny] / Werona Król-Gierat ¬ródło: International Conference on New Horizons in Education INTE 2013. Proceedings Book Volume. - 2013, Vol. 2/3, s. 578-588 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2146-7358 Adres url:
51/51
Autorzy: Werona Król-Gierat. Tytuł: Język a kultura - rozwijanie ¶wiadomo¶ci interkulturowej u uczniów dorosłych : optymalne warunki dydaktyczne / Weona Król-Gierat ¬ródło: Neofilolog. - 2011, nr 37, s. 101-107 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 Adres url: