Autorzy: Joanna Szczyrba-Poroszewska, Agnieszka Lasota. Tytuł: Declared and Actual Musical Competences of Future Teachers of Pre-school and Early Childhood Education in Poland / Joanna Szczyrba-Poroszewska, Agnieszka Lasota ¬ródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2024, nr 1, s. 175-186 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1507-6563 e-ISSN: 2391-8020 Adres url: DOI:
2/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Justyna Mróz. Tytuł: The relationship between resilience and parental behaviours : the moderating role of parent and child age / Agnieszka Lasota, Justyna Mróz ¬ródło: Child & Family Social Work. - 2024, s. 1-13 Uwagi: Article in press. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1356-7500 e-ISSN: 1365-2206 Adres url: DOI:
3/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Crisis Experience and Purpose in Life in Men and Women : The Mediating Effect of Gratitude and Fear of COVID-19 / Agnieszka Lasota ¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2023, T. 20, nr 15, id. 6490 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 1660-4601 Adres url: DOI:
4/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Empatia i zachowania prospołeczne małych dzieci w percepcji rodziców / Agnieszka Lasota ¬ródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2023, T. 14, nr 1, s. 245-264 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 2083-0998 e-ISSN: 2719-4078 Adres url: DOI:
5/60
Autorzy: Joanna Szczyrba-Poroszewska, Agnieszka Lasota. Tytuł: Musical competencies of teachers of preschool and school-age children / Joanna Szczyrba-Poroszewska, Agnieszka Lasota ¬ródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2023, nr 4, s. 295-303 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1507-6563 e-ISSN: 2391-8020 Adres url: DOI:
6/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Pozytywne interwencje terapeutyczne oparte na wdzięczno¶ci w socjoterapii dzieci i młodzieży / Agnieszka Lasota ¬ródło: Biuletyn Socjoterapeutyczny. - 2023, nr 1, s. 57-73 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: Brak
7/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Justyna Mróz. Tytuł: The Parenting Behaviours and Dimensions Questionnaire - Factor Structure and Psychometric Properties of the Polish Version / Agnieszka Lasota, Justyna Mróz ¬ródło: Przegl±d Badań Edukacyjnych. - 2023, Vol. 2, nr 43, s. 121-142 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1895-4308 e-ISSN: 2392-1544 Adres url: DOI:
8/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Natalia Józefacka, Małgorzata Płoszaj. Tytuł: Posiadanie rodzeństwa a kompetencje społecznoemocjonalne dzieci w wieku szkolnym w dobie pandemii COVID-19 / Agnieszka Lasota, Natalia Maja Józefacka, Małgorzata Płoszaj ¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2022, T. 27, nr 2, s. 211-230 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2082-9019 DOI:
9/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Anzhela Shatilova. Tytuł: Edukacja online a motywacja do nauki młodzieży i studentów w okresie pandemii COVID-19 / Agnieszka Lasota, Anzhela Shatilova ¬ródło: W: Wyzwania edukacyjne i psychologiczne okresu pandemii / redakcja naukowa Aleksander Mikołajczak, Remigiusz Chęciński Adres wydawniczy: Poznań : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2021 Opis fizyczny: S. 47-85 p-ISBN: 978-83-65599-30-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
10/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Dominika Jońca. Tytuł: Emocje komunikacja akceptacja : program profilaktyczno-terapeutyczny dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym / Agnieszka Lasota, Dominika Jońca SM Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2021 Opis fizyczny: 268 s. p-ISBN: 978-83-66491-52-6 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
11/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Magdalena Kobylarczyk. Tytuł: Empathy as a Mediator Between Parental Attitudes and Adolescents' Aggressive Behaviour / Agnieszka Lasota, Magdalena Kobylarczyk ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2021, T. 25, nr 3, s. 47-63 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879 Adres url: DOI:
12/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Justyna Mróz. Tytuł: Positive Psychology in Times of Pandemic - Time Perspective as a Moderator of the Relationship between Resilience and Meaning in Life / Agnieszka Lasota, Justyna Mróz ¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2021, Vol. 18, iss. 24, 13340 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 140.000 p-ISSN: 1660-4601 Adres url: DOI:
13/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek, Sandra Bosacki. Tytuł: Empathy, Resilience, and Gratitude - Does Gender Make a Difference? / Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek, Sandra Bosacki ¬ródło: Anales de Psicologia. - 2020, Vol. 36, nr 3, s. 521-532 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0212-9728 e-ISSN: 1695-2294 DOI:
14/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek, Sandra Bosacki. Tytuł: How to become more grateful? : The mediating role of resilience between empathy and gratitude / Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek, Sandra Bosacki ¬ródło: Current Psychology. - 2020 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1046-1310 e-ISSN: 1936-4733 DOI:
15/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Anna KoĽlik-R±czka. Tytuł: Postawy rodzicielskie predyktorem empatii, wdzięczno¶ci i samooceny młodzieży / Agnieszka Lasota, Anna KoĽlik-R±czka Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: 224 s. p-ISBN: 978-83-8084-504-6 e-ISBN: 978-83-8084-505-3 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 DOI:
16/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Deklarowana wiedza o dziecięcych zaburzeniach rozwojowych i postrzegany obraz dziecka przez rodziców zastępczych i biologicznych / Agnieszka Lasota ¬ródło: W: Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do staro¶ci / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Katarzyna Tomaszek Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2019 Opis fizyczny: S. 43-70 p-ISBN: 978-83-8084-432-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; nr 952) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
17/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Diagnoza empatii i agresji nastolatków w kontek¶cie postaw rodzicielskich / Agnieszka Lasota ¬ródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny. - 2019, Vol. 38, z. 2, s. 67-87 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0137-6136 e-ISSN: 2449-8327 Adres url: DOI:
18/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek. Tytuł: Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do staro¶ci / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Katarzyna Tomaszek Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2019 Opis fizyczny: 212 s. p-ISBN: 978-83-8084-432-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; nr 952) Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 DOI:
19/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Od komunikacji niewerbalnej do werbalnej / Agnieszka Lasota ¬ródło: W: Język w biegu życia / redakcja naukowa Maria Kielar-Turska, Stanisław Milewski Adres wydawniczy: Gdańsk : Harmonia Uniwersalis, 2019 Opis fizyczny: S. 140-170 p-ISBN: 978-83-7744-151-0 Seria: (Logopedia XXI Wieku) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
20/60
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Lasota. Tytuł: Struktura czynnikowa wdzięczno¶ci : wstępne badania adaptacyjne nad skal± SGRAT-PL / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Lasota ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2019, z. 12, s. 79-97 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2084-5596 e-ISSN: 2450-1271 DOI:
21/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Paulina Grzywacz. Tytuł: Trudne do¶wiadczenia adopcyjnych rodziców dzieci z FAS / Agnieszka Lasota, Paulina Grzywacz ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2019, z. 12, s. 138-163 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2084-5596 e-ISSN: 2450-1271 DOI:
22/60
Autorzy: Agnieszka Lewicka-Zelent, Aleksandra Skrabacz, Anna Karłyk-Ćwik, Agnieszka Lasota, Ewa Trojanowska. Tytuł: Zjawiska patologiczne w życiu społecznym w ocenie badanej młodzieży / Agnieszka Lewicka-Zelent, Aleksandra Skrabacz, Anna Karłyk-Ćwik, Agnieszka Lasota, Ewa Trojanowska ¬ródło: W: Młodzież wobec współczesnych zagrożeń w życiu społecznym : wyzwania dla pedagogiki bezpieczeństwa / redakcja naukowa Ryszard Bera, Stefan M. Kwiatkowski Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2019 Opis fizyczny: S. 197-331 p-ISBN: 978-83-66010-35-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 7,5
23/60
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Lasota. Tytuł: Gratitude and its measurement - the Polish adaptation of the Grat - R Questionnaire / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Lasota ¬ródło: Czasopismo Psychologiczne. - 2018, T. 24, nr 2, s. 251-260 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 1425-6460 Adres url: DOI:
24/60
Autorzy: Agnieszka Lewicka-Zelent, Agnieszka Lasota. Tytuł: Praca socjalna w kontek¶cie wspierania dziecka i rodziny podczas rozwodu rodziców / Agnieszka Lewicka-Zelent, Agnieszka Lasota ¬ródło: Praca Socjalna. - 2018, Vol. 33, nr 4, s. 69-89 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0860-3480 DOI:
25/60
Autorzy: Agnieszka Lewicka-Zelent, Agnieszka Lasota. Tytuł: Uczestnictwo kuratora s±dowego w kontaktach rodziców z dzieckiem : wybrane zagadnienia ogólne w ¶wietle projektu kodeksu rodzinnego / Agnieszka Lewicka-Zelent, Agnieszka Lasota ¬ródło: Probacja. - 2018, nr 1, s. 49-68 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 1689-6122
26/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Wsparcie rodziców biologicznych i zastępczych w wychowaniu dzieci - oczekiwania a rzeczywisto¶ć / Agnieszka Lasota ¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2018, T. 17, z. 1, s. 225-240 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 2082-9019 e-ISSN: 2300-5866 DOI:
27/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Association of affective and cognitive empathy with various dimensions of aggression among Polish adolescents / Agnieszka Lasota ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2017, z. 10, 11-22 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2084-5596 e-ISSN: 2450-1271 Adres url: DOI:
28/60
Autorzy: Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota, Dorota Zdybel. Tytuł: Families' experience of intellectual disability and the level of empathy in adolescents / Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota, Dorota Zdybel ¬ródło: Pedagogika Rodziny. - 2017, nr 7, z. 4, s. 185-199 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 2082-8411 e-ISSN: 2543-862X Adres url:
29/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Responsywno¶ć opiekuna a poczucie autonomii dziecka we wczesnym dzieciństwie / Agnieszka Lasota ¬ródło: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne. - 2017, Vol.2, nr 5, s. 84-100 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 1.000 p-ISSN: 2450-4491 Adres url: DOI:
30/60
Autorzy: Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota. Tytuł: Dystans emocjonalny przyszłych nauczycieli i pedagogów wobec osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota ¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2016, T. 69, s. 34-50 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 0079-3418 Adres url:
31/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Emilia Pisarzowska. Tytuł: Poż±dane cechy osobowo¶ci nauczyciela-pedagoga w ujęciu klasycznych i współczesnych koncepcji / Agnieszka Lasota, Emilia Pisarzowska ¬ródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2016, nr 1, s. 77-88 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-7140 Adres url:
32/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: ¦wiat realny i wirtualny społeczn± przestrzeni± transmisji międzypokoleniowej / Agnieszka Lasota ¬ródło: W: Dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przestrzeni informacyjnej / redakcja naukowa Mirosław Z. Babiarz, Karol Bidziński, Alicja Giermakowska Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2016 Opis fizyczny: S. 43-58 p-ISBN: 978-83-8095-070-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,0 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
33/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Agnieszka Muchacka. Tytuł: The ability of parents to recognize children's cognitive and social development disorders / Agieszka Lasota, Agnieszka Muchacka ¬ródło: W: Book of abstracts : meeting the challenge of assessing and educating students with special needs : IACEP Europe - Middle East Regional Conference, Cracow, Poland, September 15 - 16, 2016 / editor Marta Filičková Adres wydawniczy: Preov : Faculty of Education, University of Preov, 2016 Opis fizyczny: S. 54 p-ISBN: 978-80-555-1616-5 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
34/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: : The relationship between empathy and aggression in adolescents / Agnieszka Lasota ¬ródło: W: Book of abstracts : II International Congress of Clinical and Health Psychology on Children and Adolescents, 17-19 november 2016 / [compiladores: José P. Espada y María T. Gonzálvez] Adres wydawniczy: Madrid : Ediciones Pirámide, 2016 Opis fizyczny: S. 241 p-ISBN: 84-217-2847-477-5 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG Adres url:
35/60
Autorzy: Bożena Muchacka, Agnieszka Lasota, Agnieszka Muchacka. Tytuł: Type of the family and values as well as behavior assigning to children by parents / Bożena Muchacka, Agnieszka Lasota, Agnieszka Muchacka ¬ródło: W: Book of abstracts : II International Congress of Clinical and Health Psychology on Children and Adolescents, 17-19 november 2016 / [compiladores: José P. Espada y María T. Gonzálvez] Adres wydawniczy: Madrid : Ediciones Pirámide, 2016 Opis fizyczny: S. 243 p-ISBN: 84-217-2847-477-5 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG Adres url:
36/60
Autorzy: Paula M. Niedenthal, Silvia Krauth-Gruber, François Ric, Rafał Abramciów, Iwona Ocetkiewicz, Jagoda Kryg, Agnieszka Lasota. Tytuł: Zrozumieć emocje : perspektywy poznawcze i psychospołeczne / Paula M. Niedenthal, Silvia Krauth-Gruber, François Ric ; przekład Rafał Abramciów, Iwona Ocetkiewicz, Jagoda Kryg, Agnieszka Lasota ; [red. nauk. Rafał Abramciów] Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: 386 s. p-ISBN: 978-83-7271-971-3 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 22,0 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
37/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Gestykulacja jako społeczno-pragmatyczne narzędzie komunikacji dziecięcej : teoretyczne konteksty problematyki badań własnych / Agnieszka Lasota ¬ródło: Studia Edukacyjne. - 2015, nr 36, s. 251-270 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 13.000 p-ISSN: 1233-6688
38/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Małgorzata Banach. Tytuł: Metody twórczej pracy z dziećmi i młodzież± zagrożonymi niedostosowaniem społecznym / Agnieszka Lasota, Małgorzata Banach ¬ródło: W: Socjoterapia dzieci i młodzieży : diagnoza i metody pracy / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Jan L. Franczyk Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, 2015 Opis fizyczny: S. 224-247 p-ISBN: 978-83-65231-06-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
39/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Między dzieciństwem a dorosło¶ci± - różnice w spostrzeganiu ról płciowych i rodzinnych / Agnieszka Lasota ¬ródło: W: Nowe perspektywy badań rozwoju w dzieciństwie i dorosło¶ci : księga pami±tkowa dla profesor Marii Kielar-Turskiej / pod red. Doroty Kubickiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2015 Opis fizyczny: S. 31-46 p-ISBN: 978-83-233-3957-1 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1
40/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Ewa Cisło. Tytuł: Poszukiwanie własnej tożsamo¶ci i samoakceptacji w okesie adolescencji / Agnieszka Lasota, Ewa Cisło ¬ródło: W: Socjoterapia dzieci i młodzieży : diagnoza i metody pracy / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Jan L. Franczyk Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, 2015 Opis fizyczny: S. 190-209 p-ISBN: 978-83-65231-06-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
42/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Edyta Klimowska-Bobula. Tytuł: Rola bajek w procesie wspierania rozwoju i terapii dzieci / Agnieszka Lasota, Edyta Klimowska-Bobula ¬ródło: W: Socjoterapia dzieci i młodzieży : diagnoza i metody pracy / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Jan L. Franczyk Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, 2015 Opis fizyczny: S. 74-93 p-ISBN: 978-83-65231-06-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,95 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
43/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Jan Franczyk. Tytuł: Socjoterapia dzieci i młodzieży : diagnoza i metody pracy / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Jan L. Franczyk Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, 2015 Opis fizyczny: 286 s. p-ISBN: 978-83-65231-06-2 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 14 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
44/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Elżbieta Szczudło. Tytuł: Terapeutyczna warto¶ć sztuki i ekspresji artystycznej w pracy socjoterapeutycznej / Agnieszka Lasota., Elżbieta Szczudło ¬ródło: W: Socjoterapia dzieci i młodzieży : diagnoza i metody pracy / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Jan L. Franczyk Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, 2015 Opis fizyczny: S. 109-132 p-ISBN: 978-83-65231-06-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,3 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
45/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: What do children learn from their parents and what from their grandparents? : changes in the perception of gender and family roles as seen from the developmental perspective / Agnieszka Lasota ¬ródło: Procedia - Social and Behavioral Sciences. - 2015, Vol. 174, s. 2467-2472 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG p-ISSN: 1877-0428 Adres url: DOI:
46/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Narzędzia kulturowe w międzypokoleniowej transmisji warto¶ci i zachowań / Agnieszka Lasota ¬ródło: W: W poszukiwaniu międzypokoleniowej transmisji wzorców zachowań, postaw i warto¶ci / red. nauk. Krzysztof Mudyń Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2013 Opis fizyczny: S. 169-189 p-ISBN: 978-83-7780-658-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url: [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
47/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska. Tytuł: Naturalne potrzeby małego dziecka w kontek¶cie rozwoju integralnego / Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska ¬ródło: W: Rozwój integralny dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : ¶rodowisko i programy wspomagaj±ce / red. nauk. Mirosław Z. Babiarz Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Jana Kochanowskiego, 2013 Opis fizyczny: S. 149-172 p-ISBN: 978-83-61982-41-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
48/60
Autorzy: Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska. Tytuł: Poczucie jako¶ci życia młodzieży z niepełnosprawno¶ci± intelektualn± / Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska ¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2013, T. 66, s. 203-214 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 0079-3418
49/60
Autorzy: Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota. Tytuł: Ability to use symbols in communication and play by healthy children and children with developmental disabilities / Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota ¬ródło: W: Lifestyle, education and wellness / scientific ed.: Ewa Dybińska, Henryk Duda Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo NeuroCentrum, 2012 Opis fizyczny: S. 11-31 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
50/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Dwuelementowe kombinacje lingwistyczno-niejęzykowe w dziecięcej komunikacji / Agnieszka Lasota ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2012, nr 4, s. 25-36 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000
51/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Jak małe dziecko poznaje rzeczywisto¶ć : o zabawie i komunikacji we wczesnym dzieciństwie / Agnieszka Lasota Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012 Opis fizyczny: 190, [4] s. Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 617) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Repozytorium UP: [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
52/60
Autorzy: Paweł Kurtek, Agnieszka Lasota. Tytuł: Wybrane psychologiczne aspekty struktury i rozwoju sumienia / Paweł Kurtek, Agnieszka Lasota ¬ródło: W: Fenomen sumienia : praca zbiorowa / pod red. Dariusza Adamczyka Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Jana Kochanowskiego, 2012 Opis fizyczny: S. 53-70 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Adres url:
53/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Komunikacja niejęzykowa dwuletnich dzieci w interakcji z dorosłym / Agnieszka Lasota ¬ródło: W: Dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w realizacji zadań rozwojowych / pod red. Bogumiły Witkowskiej, Karola Bidzińskiego, Pawła Kurtka Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego, 2010 Opis fizyczny: S. 110-118 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
54/60
Autorzy: Maria Kielar-Turska, Agnieszka Lasota. Tytuł: Strategie komunikacyjne stosowane przez matki w interakcji z małym dzieckiem / Maria Kielar-Turska, Agnieszka Lasota ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2010, nr 1, s. 47-60 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 9.000 Adres url:
55/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: ¦wiat gestów i symboli w komunikacji dziecięcej / Agnieszka Lasota Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010 Opis fizyczny: 192 s. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000 Adres url:
56/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Autokreacja wiedzy o sobie samym przez dzieci i młodzież studenck± / Agnieszka Lasota ¬ródło: W: Oblicza "Ja" : "Ja" twórcze, aspiruj±ce, zwielokrotnione, wyczerpane, neotyczne, zagrożone patologi± / pod red. nauk. Ireny Pufal-Struzik Adres wydawniczy: Kraków : "Impuls", 2009 Opis fizyczny: S. 47-57 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 Adres url:
57/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Aktywno¶ć niejęzykowa z opóĽnionym rozwojem mowy / Agnieszka Lasota ¬ródło: W: O poznawaniu siebie i ¶wiata przez dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Władysławy Pileckiej, Karola Bidzińskiego, Małgorzaty Pietrzkiewicz Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2008 Opis fizyczny: S. 321-329 Uwagi: Materiały z II ogólnopolskiej konferencji "Dziecko za specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w odkrywaniu siebie i ¶wiata", kwiecień 2006. Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
58/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Przejawy twórczo¶ci w zabawie dziecięcej / Agnieszka Lasota ¬ródło: Studia Pedagogiczne Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego. - 2008, T. 17, s. 177-185 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Adres url:
59/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Skuteczna komunkacja w relacjach: nauczyciel-uczeń-rodzic / Agnieszka Lasota ¬ródło: W: Ku pedagogicznemu mistrzostwu / [aut. Marianna Mendyk et al.] Adres wydawniczy: Zwoleń ; Radom : Stowarzyszenie O¶wiatowe SYCYNA : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - Państwowego Instytutu Badawczego, 2008 Opis fizyczny: S. 14-25 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
60/60
Autorzy: Agnieszka Lasota. Tytuł: Transgresja symboliczna w zabawie dziecięcej / Agnieszka Lasota ¬ródło: W: O przekraczaniu granic własnych ograniczeń - z perspektywy psychotransgresjonizmu / pod red. nauk. Ireny Pufal-Struzik Adres wydawniczy: Kraków : "Impuls", 2008 Opis fizyczny: S. 67-82 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 Adres url: