Autorzy: Katarzyna Lichtańska. Tytuł: Hipermediatyzacja rzeczywisto¶ci - wzrastanie dziecka i nabywanie kompetencji medialnych w obliczu wyzwań współczesno¶ci / Katarzyna Lichtańska ¬ródło: Konteksty Pedagogiczne. - 2022, T. 1, nr 18, s. 83-94 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Adres url: DOI:
2/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska. Tytuł: Jak mózg uczy się w zabawie? / Katarzyna Lichtańska ¬ródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 44-58 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
3/15
Autorzy: Barbara Cygan, Sylwia Niemiec, Katarzyna Lichtańska. Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / IV. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu czwartego trymestru / Barbara Cygan, Sylwia Niemiec, Katarzyna Lichtańska ¬ródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 42-52 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
4/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska. Tytuł: Funkcjonowanie i edukacja wysokofunkcjonuj±cego dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w przedszkolu - studium przypadku / Katarzyna Lichtańska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2020, z. 13, s. 5-16 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2299-2103 DOI:
5/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska. Tytuł: Opinie rodziców na temat jako¶ci współpracy oraz wsparcia uzyskiwanego w procesie terapeutycznym ich dziecka z niepełnosprawno¶ci± : raport z badań / Katarzyna Lichtańska ¬ródło: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2019, nr 2, s. 271-283 Uwagi: GICID: 01.3001.0013.3662. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Adres url: DOI:
6/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska, Barbara Cygan. Tytuł: School Skills of Digital Natives in the Context of Functional Illiteracy / Katarzyna Lichtańska, Barbara Cygan ¬ródło: Przegl±d Pedagogiczny. - 2020, nr 1, s. 254-267 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1897-6557 Adres url: DOI:
7/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska. Tytuł: Interakcja komunikacyjna w autyzmie : egzemplifikacja trudno¶ci / Katarzyna Lichtańska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2018, z. 11, s. 75-84 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 DOI:
8/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska. Tytuł: Problemy społeczne dzieci z zespołem Aspergera jako efekt deficytów językowych / Katarzyna Lichtańska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 9, s. 44-56 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210 DOI:
9/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska. Tytuł: Oddziaływania rewalidacyjne w ¶wietle badań neurobiologicznych / Katarzyna Lichtańska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 7, s. 121-127 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210
10/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska. Tytuł: Wsparcie informacyjne jako determinant powodzenia procesu rewalidacji dziecka z niepełnosprawno¶ci± / Katarzyna Lichtańska ¬ródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2016, nr 9, s. 90-101 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2300-6463 e-ISSN: 2449-8815
11/15
Autorzy: Katarzyna Stachowska. Tytuł: Wielozadaniowo¶ć jako czynnik determinuj±cy jako¶ć i powodzenie terapii funkcji poznawczych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Katarzyna Stachowska ¬ródło: W: Człowiek, media, edukacja / pod red. Janusza Morbitzera, Danuty Morańskiej, Emilii Musiał Adres wydawniczy: D±browa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w D±browie Górniczej, 2015 Opis fizyczny: S. 339-344 p-ISBN: 978-83-64927-39-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
12/15
Autorzy: Katarzyna Stachowska. Tytuł: Neurobiologiczne postawy wczesnej stymulacji funkcji poznawczych pokolenia cyfrowych tubylców / Katarzyna Stachowska ¬ródło: W: Człowiek, media, edukacja / pod red. nauk. Janusza Morbitzera i Emilii Musiał Adres wydawniczy: Kraków : Katedra Technologii i Mediów Edukacyjnych. Uniwersytet Pedagogiczny, 2014 Opis fizyczny: S. 328-333 p-ISBN: 978-83-7271-892-1 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
13/15
Autorzy: Katarzyna Stachowska. Tytuł: Rola wczesnej stymulacji funkcji pozawczych u dzieci w ¶wietle badań neurobiologicznych / Katarzyna Stachowska ¬ródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2014, nr 7, s. 7-12 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2300-6463 e-ISSN: 2449-8815
14/15
Autorzy: Katarzyna Stachowska. Tytuł: Dylematy pedagoga specjalnego i logopedy dotycz±ce wyboru ¶rodków dydaktycznych / Katarzyna Stachowska ¬ródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2013, nr 6, s. 48-52 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2300-6463 e-ISSN: 2449-8815
15/15
Autorzy: Katarzyna Stachowska. Tytuł: Narzędzia multimedialne i tradycyjne w terapii dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych : dylemat wyboru pedagoga specjalnego i logopedy / Katarzyna Stachowska ¬ródło: W: Człowiek, media, edukacja / pod red. nauk. Janusza Morbitzera i Emilii Musiał Adres wydawniczy: Kraków : Katedra Technologii i Mediów Edukacyjnych. Uniwersytet Pedagogiczny, 2013 Opis fizyczny: S. 347-379 p-ISBN: 978-83-7271-832-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]