Wynik wyszukiwania

Zapytanie: LICHTAŃSKA KATARZYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 15

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/15

Autorzy: Katarzyna Lichtańska.
Tytuł: Hipermediatyzacja rzeczywisto¶ci - wzrastanie dziecka i nabywanie kompetencji medialnych w obliczu wyzwań współczesno¶ci / Katarzyna Lichtańska
¬ródło: Konteksty Pedagogiczne. - 2022, T. 1, nr 18, s. 83-94
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Adres url:
DOI:



2/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska.
Tytuł: Jak mózg uczy się w zabawie? / Katarzyna Lichtańska
¬ródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 44-58
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



3/15
Autorzy: Barbara Cygan, Sylwia Niemiec, Katarzyna Lichtańska.
Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / IV. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu czwartego trymestru / Barbara Cygan, Sylwia Niemiec, Katarzyna Lichtańska
¬ródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 42-52
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL



4/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska.
Tytuł: Funkcjonowanie i edukacja wysokofunkcjonuj±cego dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w przedszkolu - studium przypadku / Katarzyna Lichtańska
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2020, z. 13, s. 5-16
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2299-2103
DOI:



5/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska.
Tytuł: Opinie rodziców na temat jako¶ci współpracy oraz wsparcia uzyskiwanego w procesie terapeutycznym ich dziecka z niepełnosprawno¶ci± : raport z badań / Katarzyna Lichtańska
¬ródło: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2019, nr 2, s. 271-283
Uwagi: GICID: 01.3001.0013.3662.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Adres url:
DOI:



6/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska, Barbara Cygan.
Tytuł: School Skills of Digital Natives in the Context of Functional Illiteracy / Katarzyna Lichtańska, Barbara Cygan
¬ródło: Przegl±d Pedagogiczny. - 2020, nr 1, s. 254-267
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1897-6557
Adres url:
DOI:



7/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska.
Tytuł: Interakcja komunikacyjna w autyzmie : egzemplifikacja trudno¶ci / Katarzyna Lichtańska
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2018, z. 11, s. 75-84
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
DOI:



8/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska.
Tytuł: Problemy społeczne dzieci z zespołem Aspergera jako efekt deficytów językowych / Katarzyna Lichtańska
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 9, s. 44-56
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
e-ISSN: 2392-3210
DOI:



9/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska.
Tytuł: Oddziaływania rewalidacyjne w ¶wietle badań neurobiologicznych / Katarzyna Lichtańska
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 7, s. 121-127
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
e-ISSN: 2392-3210



10/15
Autorzy: Katarzyna Lichtańska.
Tytuł: Wsparcie informacyjne jako determinant powodzenia procesu rewalidacji dziecka z niepełnosprawno¶ci± / Katarzyna Lichtańska
¬ródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2016, nr 9, s. 90-101
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 2300-6463
e-ISSN: 2449-8815



11/15
Autorzy: Katarzyna Stachowska.
Tytuł: Wielozadaniowo¶ć jako czynnik determinuj±cy jako¶ć i powodzenie terapii funkcji poznawczych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Katarzyna Stachowska
¬ródło: W: Człowiek, media, edukacja / pod red. Janusza Morbitzera, Danuty Morańskiej, Emilii Musiał
Adres wydawniczy: D±browa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w D±browie Górniczej, 2015
Opis fizyczny: S. 339-344
p-ISBN: 978-83-64927-39-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



12/15
Autorzy: Katarzyna Stachowska.
Tytuł: Neurobiologiczne postawy wczesnej stymulacji funkcji poznawczych pokolenia cyfrowych tubylców / Katarzyna Stachowska
¬ródło: W: Człowiek, media, edukacja / pod red. nauk. Janusza Morbitzera i Emilii Musiał
Adres wydawniczy: Kraków : Katedra Technologii i Mediów Edukacyjnych. Uniwersytet Pedagogiczny, 2014
Opis fizyczny: S. 328-333
p-ISBN: 978-83-7271-892-1
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



13/15
Autorzy: Katarzyna Stachowska.
Tytuł: Rola wczesnej stymulacji funkcji pozawczych u dzieci w ¶wietle badań neurobiologicznych / Katarzyna Stachowska
¬ródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2014, nr 7, s. 7-12
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2300-6463
e-ISSN: 2449-8815



14/15
Autorzy: Katarzyna Stachowska.
Tytuł: Dylematy pedagoga specjalnego i logopedy dotycz±ce wyboru ¶rodków dydaktycznych / Katarzyna Stachowska
¬ródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2013, nr 6, s. 48-52
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2300-6463
e-ISSN: 2449-8815



15/15
Autorzy: Katarzyna Stachowska.
Tytuł: Narzędzia multimedialne i tradycyjne w terapii dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych : dylemat wyboru pedagoga specjalnego i logopedy / Katarzyna Stachowska
¬ródło: W: Człowiek, media, edukacja / pod red. nauk. Janusza Morbitzera i Emilii Musiał
Adres wydawniczy: Kraków : Katedra Technologii i Mediów Edukacyjnych. Uniwersytet Pedagogiczny, 2013
Opis fizyczny: S. 347-379
p-ISBN: 978-83-7271-832-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie