Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Jolanta Zielińska. Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / I. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu pierwszego trymestru / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Jolanta Zielińska Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 7-15 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
2/39
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Monika Masłowska. Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / II. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu drugiego trymestru / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Monika Węglarz-Masłowska Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 16-29 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
3/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Ewa Brzdęk. Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / III. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu trzeciego trymestru / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Ewa Brzdęk Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 30-41 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
4/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Motywy podejmowania aktywności artystycznej przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście twórczości z kręgu art brut / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: W: Specyfika funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście aktualnych badań psychologicznych i pedagogicznych / redakcja Michał Gacek Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 71-88 p-ISBN: 978-83-8084-771-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1088) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
5/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Rozwój poznawczy - prawidłowości, wskaźniki i sygnały ostrzegawcze w 1. roku życia / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 121-139 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
6/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Sylwia Niemiec. Tytuł: Tabela zbiorcza wskaźników rozwoju w 1. roku życia dziecka / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Sylwia Niemiec Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 53-63 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
7/39
Autorzy: Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece. Tytuł: Towards inclusive education of children with Autism Spectrum Disorder : The impact of teachers' autism-specific professional development on their confidence in their professional competences / Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David R. Preece Źródło: International Journal of Special Education. - 2021, Vol. 36, nr 2, s. 27-35 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0827-3383 DOI:
8/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Wystawa twórczości w perspektywie umacniania osoby z doświadczeniem kryzysu psychicznego w procesie zdrowienia Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2021, nr 1, s. 28-37 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1642-1981 Adres url:
9/39
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: 156 s. p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Adres url: DOI:
10/39
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Zasady korzystania z narzędzia diagnostycznego / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 3-6 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
11/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Aktywność okoruchowa osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu podczas percepcji bodźców społecznych - implikacje dla praktyki pedagogicznej / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: Szkoła Specjalna. - 2020, nr 5, s. 339-347 Uwagi: GICID: 01.3001.0014.6314. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0137-818X Adres url: DOI:
12/39
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska. Tytuł: Szkoła inkluzyjna jako przestrzeń (nie)przyjazna sensorycznie dla uczniów z zburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli szkół inkluzyjnych / Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska Źródło: Edukacja. - 2020, nr 2, s. 10-28 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0239-6858 DOI:
13/39
Autorzy: Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Litiaková, Jasmina Stoić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpiałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece. Tytuł: Developing training for teachers to support the inclusion in education of pupils with autism spectrum disorder in Eastern Europe and the Balkans / Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Listiakova, Jasmina Stoić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj and David Preece Źródło: W: Meģunarodne naúno stručna konferencija 70 godini organizirana êdukacija, rehabilitacuja i vrabotuvan~31è na licata so poprečenost vo republika seerna makedonija : zbornik na trudovi 16-18 maj 2019 Bitola Adres wydawniczy: Bitola : s.n., 2019 Opis fizyczny: S. 52-58 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
14/39
Autorzy: Joanna Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Litiaková, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stoić, Jasmina Troshanska. Tytuł: Training needs in the field of autism by contemporary polish teachers in the context of international asd-east project / Joanna Monika Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Litiaková, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stoić, Jasmina Troshanska Źródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2019, Vol. 9, nr 1, s. 82-92 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
p-ISSN: 2029-7424 e-ISSN: 2424-3876 DOI:
15/39
Autorzy: Jacek J. Błeszyński, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Jolanta Zielińska. Tytuł: Zastosowanie techniki eye trackingu w diagnozie dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu / Jacek J. Błeszyński, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Jolanta Zielińska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2019 Opis fizyczny: 127 s. p-ISBN: 978-83-8084-454-4 e-ISBN: 978-83-8084-455-1 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 960) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 DOI:
16/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Anna Motyka. Tytuł: Artystyczne i autorehabiltacyjne aspekty twórczości poetyckiej osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ujęcie teoretyczne) / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Anna Motyka Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2018, z. 11, s. 97-104 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 DOI:
17/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Jolanta Zielińska. Tytuł: Osoba dorosła z niepełnosprawnością słuchowa jako odbiorca sztuki (na podstawie wyników badań zrealizowanych na pograniczu pedagogiki specjalnej i neuroestetyki) / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Jolanta Zielińska Źródło: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2018, nr 21, s. 249-264 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 9.000 p-ISSN: 2300-391X
18/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Osoby z niepełnosprawnością intelektualną w muzeach i galeriach sztuki / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2018, T. 7, s. 156-165 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
19/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Jolanta Zielińska, Krzysztof Wołoszczuk. Tytuł: Psychological diagnosis and quantitative electroencephalography analysis in cognitive rehabilitation for people with Down syndrome / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Jolanta Zielińska, Krzysztof Wołoszczuk Źródło: Hrvatska revija za rehabilitacijska istraivanja. - 2018, Vol. 54, nr 2, s. 39-48 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podające opis:
Scopus
p-ISSN: 1331-3010 DOI:
20/39
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Ocena predyktorów rozwoju kompetencji oraz sprawności komunikacyjnych i językowych w pierwszym roku życia dziecka - uwagi do procesu wczesnej diagnozy / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 9, s. 14-29 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210 DOI:
21/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Spotkanie z art brut / Elżbieta Lubińska-Kościółek Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: 151 s. p-ISBN: 978-83-8084-089-8 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 812) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 7 DOI:
22/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Sztuka wizualna w procesie stymulowania twórczej wyobraźni uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: W: Psychoedukacja w procesie wspomagania rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / redakcja naukowa Piotr Majewicz, Maria Kościółek, Ewa Dyduch Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 200-217 p-ISBN: 978-83-8084-065-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 798) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1,05
23/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Twórcy z kregu Art Brut : od społecznego wykluczenia do współtworzenia kultury symbolicznej / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 26, s. 231-242 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url:
24/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Krzysztof Wołoszczuk. Tytuł: Ocena i wspomaganie zdolności intelektualnych uczniów szkoły specjalnej / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Krzysztof Wołoszczuk Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: 140 s. p-ISBN: 978-83-8084-046-1 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 789) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000 Liczba arkuszy: 7,0
25/39
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Prof. dr hab. Alicja Rakowska / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 6, s. 36-45 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103
26/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Zastosowanie techniki EEG i QEEG w diagnozie osób z zespołem Downa / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 7, s. 41-47 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210
27/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Twórczość plastyczna osób z niepełnosprawnością intelektualną jako forma komunikacji ze światem / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2015, z. 4, s. 161-167 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103
28/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Krzysztof Kościółek. Tytuł: Dobór i wykorzystanie środków dydaktycznych na zajęciach edukacyjno-terapeutycznych w szkole podstawowej i gimnazjum / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Krzysztof Kościółek Źródło: W: Dydaktyka specjalna : wybrane zagadnienia / red. nauk. Janina Wyczesany ; aut. Janina Wyczesany [et al.] Adres wydawniczy: Gdańsk : Harmonia Universalis, 2014 Opis fizyczny: S. 233-248 p-ISBN: 978-83-7744-085-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
29/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Diagnoza w procesie rehabilitacji i edukacji ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w szkole : zadania członków zespołu diagnozującego / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: W: Aktywizacja ucznia z niepełnosprawnością w różnych obszarach jego edukacji / pod red. Piotra Majewskiego i Adama Mikruta Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012 Opis fizyczny: S. 10-39 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 613) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
30/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Aktorzy z niepełnosprawnością intelektualną / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: W: Stymulowanie potencjału twórczego osób z różnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Elżbiety Lubińskiej-Kościółek, Katarzyny Pluteckiej Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2011 Opis fizyczny: S. 197-216 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
31/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Być "Innym" w świecie sztuki : niepełnosprawni intelektualnie twórcy sztuki naiwnej / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: W: Miejsce Innego we współczesnych naukach o wychowaniu. T. 4, Inny wobec wyzwań współczesnego świata / pod red. Iwony Chrzanowskiej, Beaty Jachimczak, Doroty Podgórskiej-Jachnik Adres wydawniczy: Łódź : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, 2011 Opis fizyczny: S. 95-103 p-ISBN: 978-83-62684-08-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
32/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Opinie pedagogów specjalnych na temat rehabilitacji dziecka z rzadkim zaburzeniem genetycznym współistniejącym z niepełnosprawnością intelektualną / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2011, T. 64, s. 127-136 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
33/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Katarzyna Plutecka. Tytuł: Stymulowanie potencjału twórczego osób z różnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Elżbiety Lubińskiej-Kościółek, Katarzyny Pluteckiej Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2011 Opis fizyczny: 273 s. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
34/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Ewa Dyduch. Tytuł: Models of specialist' cooperation in the process of diagnosing a child with intellectual disability / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Ewa Dyduch Źródło: W: Trendy a nové výzvy v pecjálnej pedagogike : zborník príspevkov z III. medzinárodnej peciálnopedagogickej konferencie konanej v dňach 23. a 24. septembra 2010 v Bratislave / [zost. Alica Vančová, Darina Tarcsiová, Silvia uverová] Adres wydawniczy: Bratislava : IRIS, 2010 Opis fizyczny: S. 516-524 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
35/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Percepcja sztuki wizualnej w procesie aktywności plastycznej uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: W: Antropotechnika - kulturotechnika - socjotechnika w pedagogice specjalnej : praca zbiorowa. T. 1 / pod red. Adama Stankowskiego Adres wydawniczy: Ruomberok : Verbum, 2010 Opis fizyczny: S. 335-343 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
36/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Stymulowanie wyobraźni dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim przez kontakt ze sztuką / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: W: Wybrane problemy badań naukowych z zakresu edukacji artystycznej / pod red. Wiesławy A. Sacher Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2010 Opis fizyczny: S. 161-173 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
37/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Wybrane aspekty diagnozy dziecka z niepełnosprawnością intelektualną / Elzbieta Lubińska-Kościółek Źródło: W: Krakowska pedagogika specjalna / pod red. Janiny Wyczesany, przy współpracy Ewy Dyduch Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010 Opis fizyczny: S. 154-162 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
38/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Dziecko z zespołem Aarskoga-Scotta / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: W: Osoba z niepełnosprawnością : opieka, terapia, wsparcie / pod red. Ditty Baczały, Jacka J. Błeszyńskiego, Marzenny Zaorskiej Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2009 Opis fizyczny: S. 211-218 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
39/39
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek. Tytuł: Inicjatywy na rzecz osób z chorobami rzadkimi w krajach Unii Europejskiej / Elżbieta Lubińska-Kościółek Źródło: W: W kręgu resocjalizacji i wybranych zagadnień opiekuńczo-wychowawczych. [T. 1] / red. nauk. Izabela Bieńkowska Adres wydawniczy: Gliwice : Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości ; Kraków : Wydawnictwo "Scriptum", 2009 Opis fizyczny: S. 185-205 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000