Wynik wyszukiwania

Zapytanie: LUPA-WÓJCIK IWONA
Liczba odnalezionych rekordów: 25

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/25

Autorzy: Dorota Murzyn, Marta Czyżewska, Iwona Lupa-Wójcik, Wojciech Maciejewski, Ana Aleksić Fredotovic, Antea Barisic, Antonija Buljan, Ivana Nacinovic Braje, Zoran Wittine, Dimitra Manou, Jason Papathanasiou, Susana Migueis, Marilena Vlachou, Danuta Kandefer.
Tytuł: Integrating Nature-Based Solutions in Social Economy Education for Enhancing Environmental Sustainability / Dorota Murzyn, Marta Czyżewska, Iwona Lupa-Wójcik, Wojciech Maciejewski, Ana Aleksić Fredotovic, Antea Barisic, Antonija Buljan, Ivana Nacinovic Braje, Zoran Wittine, Dimitra Manou, Jason Papathanasiou, Susana Migueis, Marilena Vlachou, Danuta Kandefer
¬ródło: European Research Studies Journal. - 2024, Vol. 27, iss. 1, s. 96-113
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1108-2976
Adres url:
DOI:



2/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Facebook moms help! What to buy for Teething? The Impact of Social Proof on Consumer Decisions of Young Mothers / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: W: Proceedings of the10th European Conference on Social Media a Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 18-19 May 2023 / edited by Iwona Lupa-Wójcik and Marta Czyżewska
Adres wydawniczy: Kraków : Academic Conferences International Limited, 2023
Opis fizyczny: S. 134-143
p-ISBN: 978-1-914587-65-8
e-ISBN: 978-1-914587-66-5
Seria: (ECSM / Vol. 10, nr 1)
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: ENG
Adres url:



3/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Kreatywne narzędzia promocji inicjatyw społecznych na przykładzie wybranych marek / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: W: Teoretyczna i praktyczna problematyka przedsiębiorczo¶ci / redakcja naukowa Karol Juszka, Ryszard Kozioł
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UKEN, 2023
Opis fizyczny: S. 263-279
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1172)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



4/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Opakowania obiegu zamkniętego w e-commerce jako przykład praktyki w gospodarce cyrkularnej / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: W: Przedsiębiorczo¶ć społeczna wobec wyzwań gospodarki obiegu zamkniętego / redakcja naukowa Janina Pach, Katarzyna Kowalska, Elżbieta Szczygieł
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UKEN, 2023
Opis fizyczny: S. 239-259
p-ISBN: 978-83-68020-50-2
e-ISBN: 978-83-68020-51-9
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 1199)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



5/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik, Marta Czyżewska.
Tytuł: Proceedings of the10th European Conference on Social Media a Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 18-19 May 2023 / edited by Iwona Lupa-Wójcik and Marta Czyżewska
Adres wydawniczy: Kraków : Academic Conferences International Limited, 2023
Opis fizyczny: 391 s.
p-ISBN: 978-1-914587-65-8
e-ISBN: 978-1-914587-66-5
Seria: (ECSM / Vol. 10, nr 1)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: ENG
Adres url:



6/25
Autorzy: Dorota Murzyn, Marta Czyżewska, Iwona Lupa-Wójcik, Wojciech Maciejewski, Irina Janevska, Olga Rajchikj, Lara Porciatti, Francesca Imparato, Kristian Mancinone, Mamoun Khreisat, Samer Al-Kasih.
Tytuł: Innovatove youth social entrepreneurship development on the example of Poland, Italy, North Macedonia and Jordan / Dorota Murzyn, Marta Czyżewska, Iwona Lupa-Wójcik, Wojciech Maciejewski, Irina Janevska, Olga Rajchikj, Lara Porciatti, Francesca Imparato, Kristian Mancinone, Mamoun Khreisat, Samer Al-Kasih
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2022
Opis fizyczny: 84 s.
p-ISBN: 978-83-8084-863-4
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:
DOI:



7/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik, Marta Czyżewska.
Tytuł: Proceedings of the 9th European Conference on Social Media A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland12-13 May 2022 / edited by Iwona Lupa-Wójcik and Marta Czyżewska
Adres wydawniczy: Kraków : Academic Conferences International Limited, 2022
Opis fizyczny: 322 s.
p-ISBN: 978-1-914587-30-6
e-ISBN: 978-1-914587-31-3
Seria: (ECSM / Vol. 9, nr 1)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: ENG
Adres url:



8/25
Autorzy: Janina Pach, Iwona Lupa-Wójcik, Wojciech Maciejewski.
Tytuł: Przedsiębiorczo¶ć społeczna i kapitał społeczny : znaczenie - edukacja - rozwój / pod redakcj±: Janiny Pach. Iwony Lupy-Wójcik, Wojciecha Maciejewskiego
Adres wydawniczy: Kraków : AT Wydawnictwo, 2022
Opis fizyczny: 225 s.
p-ISBN: 978-83-66445-27-7
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Adres url:



9/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Studenci ekonomii społecznej jako konsumenci na rynku social media sharing / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: W: Przedsiębiorczo¶ć społeczna i kapitał społeczny : znaczenie - edukacja - rozwój / pod redakcj±: Janiny Pach, Iwony Lupy-Wójcik, Wojciecha Maciejewskiego
Adres wydawniczy: Kraków : AT Wydawnictwo, 2022
Opis fizyczny: S. 51-64
p-ISBN: 978-83-66445-27-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



10/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: The Impact of Music on the Effectiveness of Facebook ads / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: W: Proceedings of the 9th European Conference on Social Media A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland12-13 May 2022 / edited by Iwona Lupa-Wójcik and Marta Czyżewska
Adres wydawniczy: Kraków : Academic Conferences International Limited, 2022
Opis fizyczny: S. 103-110
p-ISBN: 978-1-914587-30-6
e-ISBN: 978-1-914587-31-3
Seria: (ECSM / Vol. 9, nr 1)
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Adres url:



11/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Young People as Suppliers on The Social Media Sharing Market On the Example of Social Economy Students / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: W: 39th IBIMA Conference 30-31 May 2022, Granada, Spain / [editor Khalid S. Soliman]
Adres wydawniczy: Granada : International Business Information Management, 2022
p-ISBN: 978-0-9998551-8-8
Uwagi: Konferencja z listy: International Business Information Management.
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
Adres url:



12/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Sharing Economy as A Remedy for Covid-19 Crisis / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: W: 37th IBIMA Conference 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / [editor Khalid S. Soliman]
Adres wydawniczy: Cordoba : International Business Information Management, 2021
Opis fizyczny: S. 10768-10780
p-ISBN: 978-0-9998551-6-4
Uwagi: Konferencja z listy: International Business Information Management.
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
Adres url:



13/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Social media sharing a zachowania finansowe gospodarstw domowych / Iwona Lupa-Wójcik
Adres wydawniczy: Kraków : AT Wydawnictwo, 2021
Opis fizyczny: 168 s.
p-ISBN: 978-83-66445-20-8
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



14/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Educational Challenges in Shaping the Entrepreneurship of IT Students / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: Przedsiębiorczo¶ć - Edukacja. - 2020, Vol. 16, nr 1, s. 119-131
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2083-3296
e-ISSN: 2449-9048
Adres url:
DOI:



15/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Emotions Aroused by the Most Popular Content on Facebook and Their Virality on the Example of Selected Industries / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: W: ECSM 2020 : proceedings of the 7th European Conference on Social Media, 2-3 July 2020 / ed. by Christos Karpastis
Adres wydawniczy: [Cyprus] : Academic Conferences and Publishing International LImited, 2020
Opis fizyczny: S. 20
p-ISBN: 978-1-912764-63-1
e-ISBN: 978-1-912764-64-8
Seria: (European Conference on Social Media (ECSM))
Typ publikacji: ZRA
Język publikacji: ENG
DOI:



16/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Groups on Facebook as a marketing tool / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych. - 2020, Vol. 37, nr 3, s.17-32
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2353-8503
e-ISSN: 2353-8414
Adres url:
DOI:



17/25
Autorzy: Dorota Murzyn, Marta Czyżewska, Iwona Lupa-Wójcik, Wojciech Maciejewski.
Tytuł: Innovative Social Entrepreneurship with Youth Engagement : Needs Analysis in Poland, Italy, North Macedonia and Jordan / Dorota Murzyn, Marta Czyżewska, Iwona Lupa-Wójcik, Wojciech Maciejewski
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020
Opis fizyczny: 79 s.
p-ISBN: 978-83-8084-487-2
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
DOI:



18/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: The Role of Social Media in Entrepreneurship: a Conceptual Case Study / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: Przedsiębiorczo¶ć - Edukacja. - 2020, Vol. 16, nr 2, s. 176-188
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2083-3296
e-ISSN: 2449-9048
Adres url:
DOI:



19/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: To what extent household members influence the purchasing decisions of Facebook users in case of selected products? : New facebook ads tool consideration / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: International Journal of Business and Management. - 2020, Vol. 8, nr 1, s. 65-84
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 1833-3850
e-ISSN: 1833-8119
Adres url:
DOI:



20/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Determinants of the engagement of customers in social media / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: World Scientific News. - 2019, Vol. 123, s. 29-44
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
e-ISSN: 2392-2192
Adres url:



21/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Komunikacja wewnętrzna w organizacji wirtualnej na przykładzie Brand24 / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Seria Zarz±dzanie. - 2019, T. 20, Nr 1, s. 171-186
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1899-8658
Adres url:
DOI:



22/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Strategic use of Social Media in e-Learning / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: W: ECEL19 - Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning, Aalborg Univeristy, Copenhagen Denmark, 7-8 November 2019 / edited by Rikke Ørngreen, Mie Buhl, Bente Meyer
Adres wydawniczy: Kidmore End : Academic Conferences and Publishing International LImited, 2019
Opis fizyczny: S. 340-348
p-ISBN: 978-1-912764-42-6
e-ISBN: 978-1-912764-41-9
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:
DOI:



23/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Student attitudes toward the use of chatbots in customer service / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. - 2019, T. 22, s. 120-131
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2081-3430
e-ISSN: 2544-0640
Adres url:
DOI:



24/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Wszechnica Edukacji Prawnej im. Hugona Kołł±taja / Iwona Lupa-Wójcik
¬ródło: Commentarii Academici. - 2019, nr 6, s. 14
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2545-0824
Adres url:



25/25
Autorzy: Iwona Lupa-Wójcik.
Tytuł: Social media strategicznie : wprowadzenie / Iwona Lupa-Wójcik
Adres wydawniczy: Katowice : Wydawnictwo Naukowe Sophia, 2018
Opis fizyczny: 161 s.
p-ISBN: 978-83-65929-58-7
e-ISBN: 978-83-65929-63-1
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 8

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie