Autorzy: Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna. Tytuł: Predyspozycje mediacyjne kandydatów na mediatorów rówie¶niczych w wieku 11-13 lat / Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna ¬ródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2022, Vol. 25, nr 1, s. 107-132 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2450-5358 e-ISSN: 2450-5366 Adres url: DOI:
2/30
Autorzy: Anna Duda, Ewa Czerwińska-Jakimiuk, Mateusz Szast, Małgorzata M±dry-Kupiec, Wioletta Skrzypek. Tytuł: Masz prawo do mediacji w szkole : pedagogiczne, psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania mediacji w szkole / Anna Duda, Ewa Czerwińska-Jakimiuk, Mateusz Szast, Małgorzata M±dry-Kupiec, Wioletta Skrzypek Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2021 Opis fizyczny: 192 s. p-ISBN: 978-83-66849-26-6 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
3/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Otwarto¶ć nauczyciela w relacji z uczniami / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2021, Vol. 34, nr 1, s. 35-44 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0867-2040 e-ISSN: 2449-8521 Adres url: DOI:
4/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Wieloaspektowo¶ć fobii szkolnej na przykładzie studium przypadku Mateusza / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 9, s. 31-40 Uwagi: GICID: 01.3001.0014.4867. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0552-2188 Adres url: DOI:
5/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza, Ewa ¦liwa. Tytuł: Objaw - znak - kod : rozważania w kontek¶cie prawidłowego i zaburzonego rozwoju dziecka / Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza, Ewa ¦liwa Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018 Opis fizyczny: 189 s. p-ISBN: 978-83-8084-119-2 e-ISBN: 978-83-8084-141-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 839) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 10,5 DOI: [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
6/30
Autorzy: Ewa Zawisza, Małgorzata M±dry-Kupiec, Anna Kwatera. Tytuł: Edukacja tradycyjna i cyfrowa w kontek¶cie uczenia się przez całe życie / Ewa Zawisza, Małgorzata M±dry-Kupiec, Anna Kwatera ¬ródło: W: Człowiek, media, edukacja / redakcja naukowa Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał Adres wydawniczy: D±browa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2017 Opis fizyczny: S. 211-218 p-ISBN: 978-83-65621-29-0 Seria: (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w D±browie Górniczej) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,54
7/30
Autorzy: Anna Kwatera, Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Edukacyjne znaczenie intrai interpersonalnych relacji nauczyciel-uczeń - rozważania z perspektywy analizy transakcyjnej / Anna Kwatera, Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: Edukacyjna Analiza Transakcyjna. - 2017, nr 6, s. 87-106 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2299-7466 Adres url: DOI:
8/30
Autorzy: Ewa Zawisza, Małgorzata M±dry-Kupiec, Anna Kwatera. Tytuł: Smombie - plemię wyznaj±ce multitasking / Ewa Zawisza, Małgorzata M±dry-Kupiec, Anna Kwatera ¬ródło: Edukacja i Dialog. - 2017, nr 9/10, s. 8-15 Uwagi: Przedruk z: Człowiek, media, edukacja / redakcja naukowa Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 0866-952X
9/30
Autorzy: Ewa Zawisza, Małgorzata M±dry-Kupiec, Anna Kwatera. Tytuł: Smombie - plemię wyznaj±ce multitasking / Ewa Zawisza, Małgorzata M±dry-Kupiec, Anna Kwatera ¬ródło: W: Człowiek, media, edukacja / redakcja naukowa Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał Adres wydawniczy: D±browa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2017 Opis fizyczny: S. 203-210 p-ISBN: 978-83-65621-29-0 Seria: (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w D±browie Górniczej) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
10/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Metafora jako sposób oddziaływania na dzieci nadpobudliwe i zahamowane psychoruchowo / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: W: Teoretyczne i praktyczne konteksty specjalnych potrzeb edukacyjnych / pod redakcj± Jolanty Rybskiej-Klapy, Hanny Stępniewskiej-Gębik Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner, 2016 Opis fizyczny: S. 77-92 p-ISBN: 978-83-65148-37-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
11/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Pozytywne aspekty błędów nauczycieli na podstawie opinii uczniów / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: W: Patologie edukacji: ideologia, polityka, biurokracja. 2 / Ewelina Flatow-Kaleta, Natalia Majchrzak (redakcja naukowa) Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoł Bezpieczeństwa, 2016 Opis fizyczny: S. 49-61 p-ISBN: 978-83-65096-42-5 Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 38) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
12/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Pozytywne aspekty błędów nauczycieli na podstawie opinii uczniów / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: W: Racjonalno¶ć a bezpieczeństwo organizacji. 1 / Helena Marek, Katarzyna Górecka (redakcja naukowa) Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016 Opis fizyczny: S. 215-227 p-ISBN: 978-83-65096-38-8 Seria: (Bezpieczeństwo - Wielorakie Perspektywy) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1
13/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Symbolika objawu psychosomatycznego u dziecka - studium przypadku / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: Forum O¶wiatowe. - 2016, Vol. 28, No 1, s. 199-219 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000 p-ISSN: 0867-0323 Adres url:
14/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Aspekty komunikacyjne zaburzeń psychosomatycznych dzieci / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: W: Wokół człowieka w aspekcie psychosomatyki. T. 2 / red. naukowa Ireneusz Kowalewski, Rafał Abramciów Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2015 Opis fizyczny: S. 17-34 p-ISBN: 978-83-65432-03-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
15/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Nauczyciel uwikłany w mówienie - spojrzenie z perspektywy teorii Friedemanna Schulza von Thuna / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: W: Uczłowieczyć komunikację : nauczyciel wobec ucznia w przestrzeni szkolnej / red. nauk. Henryka Kwiatkowska Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2015 Opis fizyczny: S. 337-362 p-ISBN: 978-83-7850-173-2 p-ISBN: 978-83-7850-180-0 Seria: (Pal±ce Problemy Edukacji i Pedagogiki) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,0 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
16/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Nauczyciel w procesie komunikacji z uczniem / Malgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: W: Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela : w stronę edukacji spersonalizowanej / red. Stanisław Kowal, Malgorzata M±dry-Kupiec Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2015 Opis fizyczny: S. 99-118 p-ISBN: 978-83-7859-613-4 e-ISBN: 978-83-7859-614-1 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1 Adres url:
17/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Przeszkody i nieporozumienia w rozmowie nauczyciela z uczniem / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: W: Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2015 Opis fizyczny: S. 105-117 p-ISBN: 978-83-7271-955-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7 Adres url: [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
18/30
Autorzy: Stanisław Kowal, Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela : w stronę edukacji spersonalizowanej / red. Stanisław Kowal, Małgorzata Madry-Kupiec Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2015 Opis fizyczny: 221 s. p-ISBN: 978-83-7859-614-1 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Liczba arkuszy: 12 Adres url:
19/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Style porozumiewania się F. Schulza von Thuna w kontek¶cie wychowania / Malgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: W: Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela : w stronę edukacji spersonalizowanej / red. Stanisław Kowal, Malgorzata M±dry-Kupiec Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2015 Opis fizyczny: S. 119-130 p-ISBN: 978-83-7859-613-4 e-ISBN: 978-83-7859-614-1 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 Adres url:
20/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Co nauczyciel mówi, kiedy mówi / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: Psychologia w Szkole. - 2014, nr 1, s. 60-66 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 1731-836X
21/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: O rozmowie pedagoga z dzieckiem w ujęciu Janusza Korczaka / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: W: "Jestem nie po to, aby mnie kochać i podziwiać, ale po to, abym ja działał i kochał" : dzieło i życie Janusza Korczaka / red. nauk. Magdalena Lubińska-Bogacka, Marek Banach Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2014 Opis fizyczny: S. 63-76 p-ISBN: 978-83-7850-293-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
22/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Słowa, które wpływaj± na komunikację nauczyciela / Małgorzata M±dry-Krupiec ¬ródło: Ruch Pedagogiczny. - 2012, nr 2, s. 29-39 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000
23/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Komunikacja werbalna nauczyciela i ucznia na lekcji / Małgorzata M±dry-Kupiec Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011 Opis fizyczny: 164 s. p-ISBN: 978-83-7587-430-3 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
24/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Nauczyciel mówi do ucznia... Co z tgo wynika? / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: Psychologia w Szkole. - 2011, nr 2, s. 30-40 Typ publikacji: PAA Punktacja MNiSW: 5.000
25/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Analizuj±c słuchanie nauczyciela / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: Studia Pedagogiczne. - 2010, nr 63, s. 203-216 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 0081-6795
26/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec, Hanna Stępniewska-Gębik. Tytuł: Rola nauczycieli w strategiach interwencyjnych wobec uczniów znajduj±cych się w kryzysie / Małgorzata M±dry-Kupiec, Hanna Stępniewska-Gębik ¬ródło: W: Edukacja wobec zagrożeń zdrowia : zdrowa szkoła - zdrowy uczeń : miedzy teori± a praktyk± : monografia / pod red. Agnieszki Buczak, Izabelli Marii Łukasik, Anny Witek Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo NeuroCentrum, 2010 Opis fizyczny: S. 191-205 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
27/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Kim mog± być nawzajem dla siebie : nauczyciel i uczeń / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: W: Z problematyki rodziny i szkoły w pocz±tkach XXI wieku / pod red. Zofii Brańki Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008 Opis fizyczny: S. 123-131 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
28/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Komunikacja werbalna nauczyciela i ucznia na lekcji / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: Forum O¶wiatowe. - 2008, nr 2, s. 91-107 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
29/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Między mówieniem a słuchaniem w wychowaniu / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: W: Z problematyki rodziny i szkoły w pocz±tkach XXI wieku / pod red. Zofii Brańki Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008 Opis fizyczny: S. 112-131 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
30/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec. Tytuł: Komunikacja interpersonalna : rozumienie i bycie rozumianym przez drugiego człowieka / Małgorzata M±dry-Kupiec ¬ródło: W: Struktury pedagogiczne w katechezie / red. nauk. Marian ¦nieżyński Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe PAT, 2001 Opis fizyczny: S. 31-43 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]