Wynik wyszukiwania

Zapytanie: MˇDRY-KUPIEC MAŁGORZATA
Liczba odnalezionych rekordów: 30

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/30

Autorzy: Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna.
Tytuł: Predyspozycje mediacyjne kandydatów na mediatorów rówie¶niczych w wieku 11-13 lat / Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna
¬ródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2022, Vol. 25, nr 1, s. 107-132
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2450-5358
e-ISSN: 2450-5366
Adres url:
DOI:



2/30
Autorzy: Anna Duda, Ewa Czerwińska-Jakimiuk, Mateusz Szast, Małgorzata M±dry-Kupiec, Wioletta Skrzypek.
Tytuł: Masz prawo do mediacji w szkole : pedagogiczne, psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania mediacji w szkole / Anna Duda, Ewa Czerwińska-Jakimiuk, Mateusz Szast, Małgorzata M±dry-Kupiec, Wioletta Skrzypek
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2021
Opis fizyczny: 192 s.
p-ISBN: 978-83-66849-26-6
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



3/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Otwarto¶ć nauczyciela w relacji z uczniami / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia - Psychologia. - 2021, Vol. 34, nr 1, s. 35-44
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0867-2040
e-ISSN: 2449-8521
Adres url:
DOI:



4/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Wieloaspektowo¶ć fobii szkolnej na przykładzie studium przypadku Mateusza / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 9, s. 31-40
Uwagi: GICID: 01.3001.0014.4867.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0552-2188
Adres url:
DOI:



5/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza, Ewa ¦liwa.
Tytuł: Objaw - znak - kod : rozważania w kontek¶cie prawidłowego i zaburzonego rozwoju dziecka / Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza, Ewa ¦liwa
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: 189 s.
p-ISBN: 978-83-8084-119-2
e-ISBN: 978-83-8084-141-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 839)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Liczba arkuszy: 10,5
DOI:
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



6/30
Autorzy: Ewa Zawisza, Małgorzata M±dry-Kupiec, Anna Kwatera.
Tytuł: Edukacja tradycyjna i cyfrowa w kontek¶cie uczenia się przez całe życie / Ewa Zawisza, Małgorzata M±dry-Kupiec, Anna Kwatera
¬ródło: W: Człowiek, media, edukacja / redakcja naukowa Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał
Adres wydawniczy: D±browa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2017
Opis fizyczny: S. 211-218
p-ISBN: 978-83-65621-29-0
Seria: (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w D±browie Górniczej)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,54



7/30
Autorzy: Anna Kwatera, Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Edukacyjne znaczenie intrai interpersonalnych relacji nauczyciel-uczeń - rozważania z perspektywy analizy transakcyjnej / Anna Kwatera, Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: Edukacyjna Analiza Transakcyjna. - 2017, nr 6, s. 87-106
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2299-7466
Adres url:
DOI:



8/30
Autorzy: Ewa Zawisza, Małgorzata M±dry-Kupiec, Anna Kwatera.
Tytuł: Smombie - plemię wyznaj±ce multitasking / Ewa Zawisza, Małgorzata M±dry-Kupiec, Anna Kwatera
¬ródło: Edukacja i Dialog. - 2017, nr 9/10, s. 8-15
Uwagi: Przedruk z: Człowiek, media, edukacja / redakcja naukowa Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 0866-952X



9/30
Autorzy: Ewa Zawisza, Małgorzata M±dry-Kupiec, Anna Kwatera.
Tytuł: Smombie - plemię wyznaj±ce multitasking / Ewa Zawisza, Małgorzata M±dry-Kupiec, Anna Kwatera
¬ródło: W: Człowiek, media, edukacja / redakcja naukowa Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał
Adres wydawniczy: D±browa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2017
Opis fizyczny: S. 203-210
p-ISBN: 978-83-65621-29-0
Seria: (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w D±browie Górniczej)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



10/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Metafora jako sposób oddziaływania na dzieci nadpobudliwe i zahamowane psychoruchowo / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: W: Teoretyczne i praktyczne konteksty specjalnych potrzeb edukacyjnych / pod redakcj± Jolanty Rybskiej-Klapy, Hanny Stępniewskiej-Gębik
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner, 2016
Opis fizyczny: S. 77-92
p-ISBN: 978-83-65148-37-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



11/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Pozytywne aspekty błędów nauczycieli na podstawie opinii uczniów / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: W: Patologie edukacji: ideologia, polityka, biurokracja. 2 / Ewelina Flatow-Kaleta, Natalia Majchrzak (redakcja naukowa)
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoł Bezpieczeństwa, 2016
Opis fizyczny: S. 49-61
p-ISBN: 978-83-65096-42-5
Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 38)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000



12/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Pozytywne aspekty błędów nauczycieli na podstawie opinii uczniów / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: W: Racjonalno¶ć a bezpieczeństwo organizacji. 1 / Helena Marek, Katarzyna Górecka (redakcja naukowa)
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016
Opis fizyczny: S. 215-227
p-ISBN: 978-83-65096-38-8
Seria: (Bezpieczeństwo - Wielorakie Perspektywy)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1



13/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Symbolika objawu psychosomatycznego u dziecka - studium przypadku / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: Forum O¶wiatowe. - 2016, Vol. 28, No 1, s. 199-219
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 0867-0323
Adres url:



14/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Aspekty komunikacyjne zaburzeń psychosomatycznych dzieci / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: W: Wokół człowieka w aspekcie psychosomatyki. T. 2 / red. naukowa Ireneusz Kowalewski, Rafał Abramciów
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2015
Opis fizyczny: S. 17-34
p-ISBN: 978-83-65432-03-2
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



15/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Nauczyciel uwikłany w mówienie - spojrzenie z perspektywy teorii Friedemanna Schulza von Thuna / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: W: Uczłowieczyć komunikację : nauczyciel wobec ucznia w przestrzeni szkolnej / red. nauk. Henryka Kwiatkowska
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2015
Opis fizyczny: S. 337-362
p-ISBN: 978-83-7850-173-2
p-ISBN: 978-83-7850-180-0
Seria: (Pal±ce Problemy Edukacji i Pedagogiki)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1,0
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



16/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Nauczyciel w procesie komunikacji z uczniem / Malgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: W: Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela : w stronę edukacji spersonalizowanej / red. Stanisław Kowal, Malgorzata M±dry-Kupiec
Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2015
Opis fizyczny: S. 99-118
p-ISBN: 978-83-7859-613-4
e-ISBN: 978-83-7859-614-1
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1
Adres url:



17/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Przeszkody i nieporozumienia w rozmowie nauczyciela z uczniem / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: W: Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2015
Opis fizyczny: S. 105-117
p-ISBN: 978-83-7271-955-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,7
Adres url:
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



18/30
Autorzy: Stanisław Kowal, Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela : w stronę edukacji spersonalizowanej / red. Stanisław Kowal, Małgorzata Madry-Kupiec
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2015
Opis fizyczny: 221 s.
p-ISBN: 978-83-7859-614-1
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Liczba arkuszy: 12
Adres url:



19/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Style porozumiewania się F. Schulza von Thuna w kontek¶cie wychowania / Malgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: W: Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela : w stronę edukacji spersonalizowanej / red. Stanisław Kowal, Malgorzata M±dry-Kupiec
Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2015
Opis fizyczny: S. 119-130
p-ISBN: 978-83-7859-613-4
e-ISBN: 978-83-7859-614-1
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5
Adres url:



20/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Co nauczyciel mówi, kiedy mówi / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: Psychologia w Szkole. - 2014, nr 1, s. 60-66
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 1731-836X



21/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: O rozmowie pedagoga z dzieckiem w ujęciu Janusza Korczaka / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: W: "Jestem nie po to, aby mnie kochać i podziwiać, ale po to, abym ja działał i kochał" : dzieło i życie Janusza Korczaka / red. nauk. Magdalena Lubińska-Bogacka, Marek Banach
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2014
Opis fizyczny: S. 63-76
p-ISBN: 978-83-7850-293-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



22/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Słowa, które wpływaj± na komunikację nauczyciela / Małgorzata M±dry-Krupiec
¬ródło: Ruch Pedagogiczny. - 2012, nr 2, s. 29-39
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000



23/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Komunikacja werbalna nauczyciela i ucznia na lekcji / Małgorzata M±dry-Kupiec
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011
Opis fizyczny: 164 s.
p-ISBN: 978-83-7587-430-3
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



24/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Nauczyciel mówi do ucznia... Co z tgo wynika? / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: Psychologia w Szkole. - 2011, nr 2, s. 30-40
Typ publikacji: PAA
Punktacja MNiSW: 5.000



25/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Analizuj±c słuchanie nauczyciela / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: Studia Pedagogiczne. - 2010, nr 63, s. 203-216
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 0081-6795



26/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec, Hanna Stępniewska-Gębik.
Tytuł: Rola nauczycieli w strategiach interwencyjnych wobec uczniów znajduj±cych się w kryzysie / Małgorzata M±dry-Kupiec, Hanna Stępniewska-Gębik
¬ródło: W: Edukacja wobec zagrożeń zdrowia : zdrowa szkoła - zdrowy uczeń : miedzy teori± a praktyk± : monografia / pod red. Agnieszki Buczak, Izabelli Marii Łukasik, Anny Witek
Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo NeuroCentrum, 2010
Opis fizyczny: S. 191-205
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



27/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Kim mog± być nawzajem dla siebie : nauczyciel i uczeń / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: W: Z problematyki rodziny i szkoły w pocz±tkach XXI wieku / pod red. Zofii Brańki
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008
Opis fizyczny: S. 123-131
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



28/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Komunikacja werbalna nauczyciela i ucznia na lekcji / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: Forum O¶wiatowe. - 2008, nr 2, s. 91-107
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



29/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Między mówieniem a słuchaniem w wychowaniu / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: W: Z problematyki rodziny i szkoły w pocz±tkach XXI wieku / pod red. Zofii Brańki
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2008
Opis fizyczny: S. 112-131
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



30/30
Autorzy: Małgorzata M±dry-Kupiec.
Tytuł: Komunikacja interpersonalna : rozumienie i bycie rozumianym przez drugiego człowieka / Małgorzata M±dry-Kupiec
¬ródło: W: Struktury pedagogiczne w katechezie / red. nauk. Marian ¦nieżyński
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe PAT, 2001
Opis fizyczny: S. 31-43
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie