Wynik wyszukiwania

Zapytanie: MACAŁKA EMILIA
Liczba odnalezionych rekordów: 6

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/6

Autorzy: Joanna Kossewska, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek.
Tytuł: Experience of final exam stress from Polish high school students : The narrative of COVID-19 Pandemic Generation / Joanna Kossewska, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek
¬ródło: Kwartalnik Naukowy Fides et Ratio. - 2024, T. 59, nr 3, s. 158-167
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2082-7067
Adres url:
DOI:



2/6
Autorzy: Joanna Kossewska, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek.
Tytuł: Lost Pandemic Generation - Polish Graduates' Final Exam Stress Experience / Joanna Kosseska, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek
¬ródło: W: 41th IBIMA Conference 26-27 June 2023, Granada Spain / [editor Khalid S. Soliman]
Adres wydawniczy: Granada : International Business Information Management, 2023
Opis fizyczny: S. 1224-1232
p-ISBN: 979-8-9867719-2-2
Uwagi: Konferencja z listy: International Business Information Management.
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
Adres url:



3/6
Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka.
Tytuł: Time Perspective Latent Profile Analysis and Its Meaning for School Burnout, Depression, and Family Acceptance in Adolescents / Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2023, T. 20, nr 8, id. 5433
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1660-4601
Adres url:
DOI:



4/6
Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek.
Tytuł: School Burnout and Depression Symptoms of Polish High School Graduates in the Context of COVID-19 Pandemic / Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek
¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2022, T. 27, nr 4, s. 85 - 99
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1895-6297
e-ISSN: 2084-3879
DOI:



5/6
Autorzy: Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska.
Tytuł: Students' Depression and School Burnout in the Context of Family Network Acceptance and Deviation from Balanced Time Perspective / Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska
¬ródło: Education Sciences. - 2022, Vol. 12, nr 3, s. 157
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2227-7102
DOI:



6/6
Autorzy: Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska.
Tytuł: Wypalenie szkolne jako mediator relacji między perspektyw± temporaln± a nasileniem depresji u adolescentów / Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska
¬ródło: Resocjalizacja Polska. - 2022, nr 24, s. 305-325
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2081-3767
e-ISSN: 2392-2656
Adres url:
DOI:

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie