Autorzy: Joanna Kossewska, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek. Tytuł: Experience of final exam stress from Polish high school students : The narrative of COVID-19 Pandemic Generation / Joanna Kossewska, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek ¬ródło: Kwartalnik Naukowy Fides et Ratio. - 2024, T. 59, nr 3, s. 158-167 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2082-7067 Adres url: DOI:
2/6
Autorzy: Joanna Kossewska, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek. Tytuł: Lost Pandemic Generation - Polish Graduates' Final Exam Stress Experience / Joanna Kosseska, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek ¬ródło: W: 41th IBIMA Conference 26-27 June 2023, Granada Spain / [editor Khalid S. Soliman] Adres wydawniczy: Granada : International Business Information Management, 2023 Opis fizyczny: S. 1224-1232 p-ISBN: 979-8-9867719-2-2 Uwagi: Konferencja z listy: International Business Information Management. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 Adres url:
3/6
Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka. Tytuł: Time Perspective Latent Profile Analysis and Its Meaning for School Burnout, Depression, and Family Acceptance in Adolescents / Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka ¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2023, T. 20, nr 8, id. 5433 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 1660-4601 Adres url: DOI:
4/6
Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek. Tytuł: School Burnout and Depression Symptoms of Polish High School Graduates in the Context of COVID-19 Pandemic / Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2022, T. 27, nr 4, s. 85 - 99 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879 DOI:
5/6
Autorzy: Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska. Tytuł: Students' Depression and School Burnout in the Context of Family Network Acceptance and Deviation from Balanced Time Perspective / Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska ¬ródło: Education Sciences. - 2022, Vol. 12, nr 3, s. 157 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2227-7102 DOI:
6/6
Autorzy: Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska. Tytuł: Wypalenie szkolne jako mediator relacji między perspektyw± temporaln± a nasileniem depresji u adolescentów / Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska ¬ródło: Resocjalizacja Polska. - 2022, nr 24, s. 305-325 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 2081-3767 e-ISSN: 2392-2656 Adres url: DOI: