Autorzy: Ewa Domagała-Zy¶k, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell. Tytuł: Self-Perceived Employability Scale - Polish Adaptation / Ewa Domagała-Zy¶k, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell ¬ródło: The New Educational Review. - 2022, Vol. 67, s. 9-22 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1732-6729 Adres url: DOI:
2/3
Autorzy: Agnieszka Fudali-Czyż, Piotr Janusz Mamcarz, Klaudia Martynowska, Ewa Domagała-Zy¶k, Andrew Rothwell. Tytuł: Sex differences in self-perceived employability and self-motivated strategies for learning in Polish first-year students / Agnieszka Fudali-Czyż, Piotr Janusz Mamcarz, Klaudia Martynowska, Ewa Domagała-Zy¶k, Andrew Rothwell ¬ródło: PLoS One. - 2022, T. 17, nr 5, e0264817 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1932-6203 Adres url: DOI:
3/3
Autorzy: Ewa Domagała-Zy¶k, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell. Tytuł: Employability of University Students: Introduction of the Concept and the Psychometric Properties of the Polish Self-Perceived Employability Scale / Ewa Domagała-Zy¶k, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell ¬ródło: Przegl±d Badań Edukacyjnych. - 2021, Vol. 1, No. 32, s. 271-287 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1895-4308 e-ISSN: 2392-1544 DOI: